Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 14:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Iedereen die niet op Backslide heeft gestemd kan de leugenwolf zijn*
Maar ik sluit me wel aan bij het 2e deel van je post, het lijkt erop dat graaf gered is. Tenzij de leugenstem al vroeg vaststond natuurlijk..
(Het leuke en minder leuke aan weerwolven is dat er zoveel verschillende dingen mogelijk zijn >.< )


Balen dat je er nu al uitligt Backslide :/
Hopen dat we snel terug kunnen slaan!

77Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 17:11

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

O ja, je hebt gelijk.. Want burgemeester stem telt alleen dubbel bij gelijke stemming en met een leugentjes erbij op backslide was er geen gelijke stemming natuurlijk..

Maar als ik een slimme wolf was zou ik ook graafoto gered hebben omdat er dan een verdenking naar hem uit zou gaan als een mogelijke wolf en zo tijdens de dag ook weer een goede speler eruit gestemd kan gaan worden.. Beetje zo Djali aktie.. Dus als graafoto goed blijkt te zijn.. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 86336 grapje hoor Djali Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 953470

78Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Iedereen keerde geschrokken terug naar hun hutjes na de dood van Backslide. Maar niet getreurd. Animator Tachondar zou meteen maatregelen treffen en dit met Backslide’s familie en het bestuur regelen. Morgen was er een nieuwe dag, met veel leuke nieuwe dingen. Ook al kon niemand er iets aan doen, zou er toch nog een troostcadeau geschonken worden aan het einde van de zootrip. Als iemand naar huis wilde, mocht dat ook, maar niemand ging daar op in.
’s Nachts was het stil in de wijk van hutjes. Enkel een kuisploeg kwam al langs om backslides hutje op te ruimen.
Het restaurant, dat ’s nachts openbleef, ontving enkele gasten die kwamen kijken wat er ’s nachts van eten te bieden was.
’s Morgens, toen de kuisploeg een hutje passeerde, zagen ze een grote plas bloed vanonder de voordeur komen. Ze belden hoofdanimator Tachondar op, die nog vermoeid kwam kijken wat er nu weer aan de hand was.
‘Hemel! Dit was Djali’s hut!’
Hij opende de voordeur om te zien of er nog hulp kon baten, maar helaas. Een python had zich te goed gedaan aan haar. ‘Hoe komt die slang hier!’

Djali sterft, ze was de grafdelver.
Dag 2 duurt tot morgenavond 21u00


Stemmen maar!

79Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:07

Djali

Djali
Spammer i.o.

Nog bedankt voor het weghalen van die slang hè Bas, op jou kan ik rekenen  Shocked

nou het lijkt er wel op dat dit een minder feestelijk uitje gaat worden dan gedacht. Twee doden... ben bij nader inzien wel blij dat wij niet via het leeuwenverblijf naar binnen zijn gegaan trouwens snuffles, dan waren wij leeuwenvoer geweest. Dan toch liever slangenvoer.



Laatst aangepast door Djali op ma 05 feb 2018, 21:19; in totaal 3 keer bewerkt

80Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:09

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Basserbas zou die slang toch weghalen?! Arme Djali Sad

Misschien was leeuwenvoer beter dan een python, en misschien was de rest het vreselijke lot dan bespaard gebleven, dan hadden de leeuwen al gegeten Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 953470

81Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:12

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ik wilde die slang juist weghalen Djali. Maar ik kom niet zomaar ongevraagd je kamer binnen. Sorry.

82Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:14

Djali

Djali
Spammer i.o.

Djali schreef:Kom maar op met dat raadsel! Kunnen we gelijk beginnen met nadenken Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 571163
Zullen wij daarna weg sneaken om aapjes te kijken snuffles?

Djali schreef:Hmm burgemeester kiezen vind ik altijd moeilijk. ]Backslide is in ieder geval enthousiast

Djali schreef:Gefeliciteerd snuffles! Mooie plek dit zeg. En tuurlijk wil ik een bad

Djali schreef:Zeg ik vind dat Afrika-thema van mijn huisje hartstikke leuk maar die python in mijn bed had voor mij dan weer niet gehoeven hoor. Iemand zin om hem eruit te halen voor me? Mattio lijkt mij wel een slangenvriend.

Djali schreef:Onmiddellijk de groenteboer eruit. Dat is een slecht begin Sad RIP Backslide...

Maarre WIE HAALT DIE @€!##*!*@ PYTHON UIT MIJN BED?!

Fun fact: vanaf het moment dat ik wist dat ik over lijken zou gaan, heb ik in elke post een lijk verstopt. Minder fun fact:  Nu ben ik zelf een :’(

83Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

(En ik maar denken dat pythons wurgslangen zijn Razz)
Wauw Do, das diep Surprised
Kan wel niet zeggen dat ik je ga missen, liever alleen weerwolven dan daarna ook nog eens een wandelend lijk.... brrrr!

84Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:49

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:(En ik maar denken dat pythons wurgslangen zijn Razz)

Dacht je soms dat ik me niet heb verweerd? Het bloed is van de slang natuurlijk..

85Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 21:50

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Gaat lekker hier op het park.. Crying or Very sad Ik denk dat ik elke avond me hut maar goed controleer voor ik me deur op slot draai en ga slapen. Rip Djali.

86Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 22:17

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik zei toch dat het leek op Jurassic park en willy wonka's chocolade fabriek. Ik vertrouw het hier niet meer. Suspect Suspect Suspect

87Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 22:27

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Fuck dat loopt hier niet goed, Rip Do.
Ziener een idee?
Iemand anders een tip?

88Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 22:35

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ja hoor, en wie gaat mij nu op het laatste moment aan het stemmen herinneren? Surprised

Rust in vrede Djali - hopelijk heb je een warm en knus graf voor jezelf gegraven. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 953470

89Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 22:37

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Normaal stem ik niet snel of als eerste maar..
graafoto is tijdens de stemming gered en dat vind ik verdacht. Ook dat hij niet reageerde op mijn beschuldiging vind ik verdacht, alsof hij geen aandacht erop wil leggen.

90Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 11:11

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem ook maar alvast voordat het niet meer lukt. Ik zie nergens een beschuldiging Stefan.
Maar ik weet verder ook niets dus stem vooralsnog op Graafoto (Je lijkt erg zeker van je zaak)

91Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 11:26

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moeilijk dit. Er waren zoveel gelijke stemmen.. Wie is er slecht???. Ik stem Basserbas

92Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 11:49

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Nou, word ik zomaar bestempelt als slecht? Sad
Misschien wordt het tijd om eens roet in het eten te gooien en op Koenbus te gaan stemmen. Hij is ook verdacht stil en wilde mij er afgelopen dag ook uit hebben.

93Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 12:02

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Basserbas je moet goed lezen ik vind het moeilijk en de vraag is wie is er slecht????? Maar om nu random graaf er uit te stemmen ondanks dat hij lijkt gered te zijn.. Maar ja dat kunnen de wolven ook expres hebben gedaan.. om hem er uit te stemmen. Dus als er iemand is die info heeft laat het me dan weten..

94Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 13:25

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Van mij idd gebaseerd op het redden van graafoto en niet op wetenschap. Maar we moeten ergens een knoop doorhakken en gaan proberen anders sterven we alle 1 voor 1 en gaat de dierentuin voor altijd opslot.

95Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 13:29

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:Moeilijk dit. Er waren zoveel gelijke stemmen.. Wie is  er slecht???. Ik stem [b]Basserbas b]

Ja, misschien geven ze antwoord op je vraag Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 86336 Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 829688

96Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 16:04

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik vrees half dat we met open ogen in een val lopen, maar bij gebrek aan andere opties stem ik mee op Graafoto. Graaf, als je je onschuld kan bewijzen is dit het moment... silent

97Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 16:22

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mattio schreef:Ik vrees half dat we met open ogen in een val lopen, maar bij gebrek aan andere opties stem ik mee op b]Graafoto[/b]. Graaf, als je je onschuld kan bewijzen is dit het moment... silent

Mee eens, dat zei ik eerder ook. Maar ik weet niets anders en jullie schijnbaar ook niet..

98Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 17:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als ik nog een nachtje zou overleven stel ik de ziener voor om mij te zien volgende nacht, al moet ik zeggen dat ik ook om mijzelf zou stemmen na de actie van de wolven van vorige dag.
Om toch te proberen mijn vel te redden (en neen dat is geen tip, mensen hebben ook een vel) ga ik op Basserbas, zonder echte goede reden.

99Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 19:23

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als er geen leugenwolf ingezeten had was ik voor een gelijke stemming gegaan, maar ik vrees ervoor dat er dan sowieso een burger sneuvelt.. tenzij graaf en bas allebei slecht blijken te zijn natuurlijk (maarja, odds?!).

Graafoto dus.

100Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 19:34

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Sorry graafoto, voor mij ben jij meer verdacht dan bas. Dan ga ik nu niet bas stemmen en meer risico hebben om een goede weg te stemmen. Het spijt me als ik ernaast zit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum