Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 10]

101Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 19:37

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hank, als graafoto slecht blijkt ga ik er vanuit dat bas goed is en Natjuh een slechte is

102Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 19:40

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

De burgemeester hoort te volgens mij een democratie te handhaven, dus gezien het nu 4-2-1 is, met een overduidelijke meerderheid voor Graafoto, stem ik toch weer op hem.

Sorry, als het niet goed is Sad

103Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 20:20

Koenbus


Beginnend spammer

basserbas schreef:Nou, word ik zomaar bestempelt als slecht? Sad
Misschien wordt het tijd om eens roet in het eten te gooien en op Koenbus te gaan stemmen. Hij is ook verdacht stil en wilde mij er afgelopen dag ook uit hebben.

Klopt Basserbas, ik ben de laatste tijd nogal druk met andere zaken :p
Maar ik heb nog steeds meer verdachte gevoelens bij Basserbas dan bij Graafoto. Hij probeerde dag 1 iemand te lynchen door met de burgemeester mee te stemmen.

104Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 20:36

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem mee op graafoto. Ik denk dat hij iets verbergt

105Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 22:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

‘Goed, laten we er een mooie dag van proberen te maken,’ opperde hoofdanimator Tachondar tegenover de groep die verzameld stond aan het plein bij de hutjes.
Iedereen knikte.
‘Normaal zou ik jullie deze ochtend naar het reptielenhuis meenemen, maar we hebben een probleem gehad met een python, dus er zijn nog werkzaamheden bij de reptielen. Dus dat schuift op naar later. In de plaats daarvan gaan we naar de vogels!’ maakte de animator hen warm.
‘Ooeeeh. Hebben jullie een condor?’ vroeg Koenbus.
‘Ik wil een papegaai horen spreken!’ eiste DrWho.
‘Geef mij maar gekleurde parkieten,’ zei Natjuh met pretoogjes.
De groep vertrok naar een kleine halte waar ze een treintje konden opstappen dat doorheen het park reed. Bij de vogels stapten ze weer af. Er was een grote vogelkooi gebouwd uit ijzeren staven, met daaromheen een net. Bovenop de kooi stond een windmolen voor groene energie.
‘Aan de andere kant van de kooi, de zonnezijde, hebben we ook enkele zonnepanelen geplaatst,’ verschafte Tachondar info.
Ze kwamen bij drie mannen die enkele vogels bij zich hadden op hun schouders en in kleinere kooien. Achter hen was een arena, waarin iedereen plaats mocht nemen. Beneden op het podium begonnen ze meteen met een vogelshow. Torenvalken, buizerds en andere prooidieren vlogen door de lucht en voerden kunstjes uit. Het speciale aan deze show, wat dat er kleine cameratjes op de vogels waren aangebracht. Met een helm op het hoofd, leek het alsof je met die vogel meevloog.
‘Wow! Het is alsof ik val!’ zei Hank bewonderd. Hij had plaatsgenomen in een speciale stoel die meebewoog met de bewegingen van de vogel. Helde de valk naar links, deed de stoel dat ook. Scheerde hij over het wateroppervlak van het kleine aanpalende meertje, spoog de stoel kleine waterspetters op. Er waren maar drie van deze helmen beschikbaar.
‘Omdat dit zeer dure speeltjes zijn, en dit is nog maar een testfase. We kopen ze later in grotere hoeveelheden aan eens we meer succes kennen,’ beloofde de hoofdanimator.
Op het einde kwam er een…
‘Koenbus! Daar heb je drie condor! Kijk naar die vleugels!’ riep Stefan.
Niet alleen Koenbus, maar ook de anderen keken ontzagwekkend toe hoe ’s werelds grootste vogel door de lucht scheurde.
Plots maakten de drie condors een grote duik naar het publiek. ‘Is dit ook onderdeel van de voordracht?’ vroeg Snuffles zenuwachtig.
‘Dat denk ik niet. Duiken!’ waarschuwde Debby.
De eerste condor greep mis, maar de tweede en derde condor slaagden erin om elk een arm tussen hun klauwen te grijpen. Graafoto werd mee de lucht opgehesen.
‘Zet mij neer!’ riep hij.
‘Blijf kalm! Probeer je vast te houden aan hen!’ raadde een van de instructeurs aan.
‘Anders wat?’ vroeg Graafoto die ondertussen al tien meter hoog hing. De derde condor kwam ondertussen dichterbij vliegen en pikte naar zijn buik. ‘Au!’
De vogels begonnen onderling te ruziën en eentje loste Graafs arm. Ze pikten naar elkaar. Het gewicht was te veel voor één condor, dus liet ook hij Graaf los, die naar beneden stortte. Zijn lichaam raakte met een doffe, maar akelige bonk de grond.
‘Anders val je te pletter…’ mompelde de instructeur nog na.

Graafoto sterft. Hij was de jager.
Nacht 2 gaat in tot morgenavond 21u00

106Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 22:19

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tach...? scratch

107Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 22:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mattio schreef:Tach...? scratch

wat?

108Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 06 feb 2018, 22:24

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:
Mattio schreef:Tach...? scratch

wat?

Never mind, volgens mij snap ik het al. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 829688

109Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 01:13

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmm.. Apart dit.. confused De jager en niemand meenemen??

110Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 01:18

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan003(spel) schreef:Hank, als graafoto slecht blijkt ga ik er vanuit dat bas goed is en Natjuh een slechte is

Hoezo zou ik een slechtje zijn?? Alleen om dat ik niet met de menigte mee ga?? Kan idd vetd8 zijn.. of niet.. waren jou woorden dat de wolven het express hadden kunnen doen hem verd8 te mken... om hem te redden.. en voor backslide te gaan. en zo verwarring te laten ontstaan..

111Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 06:11

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm, verdacht voor niks

112Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 07:31

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik dacht al dat graafoto iets herbergde, ik had dus volledig gelijk. Goed gedaan medeburgers

113Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 08:04

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik durf ook blij te zijn met deze keuze, ik ben blij dat ik met jullie heb meegestemd.

114Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 09:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik durf op dit moment niet te zeggen of het een jager is die expres niet geschoten heeft, of juist een die niet kón schieten scratch
Dat lijkt me een gevalletje we zullen het pas weten ná de ronde..

115Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 11:34

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:
Stefan003(spel) schreef:Hank, als graafoto slecht blijkt ga ik er vanuit dat bas goed is en Natjuh een slechte is

Hoezo zou ik een slechtje zijn?? Alleen om dat ik niet met de menigte mee ga?? Kan idd vetd8 zijn.. of niet.. waren jou woorden dat de wolven het express hadden kunnen doen hem verd8 te mken... om hem te redden..  en voor backslide te gaan. en zo verwarring te laten ontstaan..

Klopt maar het was de enige indicatie wat we (ik, heb ik ook gezegd) hadden toch? Ik heb niemand met een betere of andere vermoeden zien komen.
Wel erg jammer maar snap nog niet waarom er niemand mee is genomen. Ga de rollen nog maar eens bekijken voor het slot van dit avontuur helemaal de verkeerde kant op gaat

116Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 13:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Of hij heeft er zelf voor gekozen om niet te schieten of hij kon niet schieten omdat hij geen jager was -en dus schaapswolf. (De enige andere optie is volgensmij dat hij op een gokker heeft gericht die zichzelf beschermde, maar die staat niet in tach's rollenlijst)

117Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 15:19

Debby

Debby
Senior spammer

Die schaapswolf is inderdaad ook heel goed mogelijk.

118Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 15:35

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ooohw schaapswolf, dat zal het dan idd zijn.
Dan is Natjuh voor mij toch echt de volgende tenzij ze een sterk argument heeft..

119Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 17:28

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:Om toch te proberen mijn vel te redden (en neen dat is geen tip, mensen hebben ook een vel)
[...]

Een wolf in een schapenvelletje, het vraagstuk is opgelost. tongue

Kun je je beschuldiging op Natjuh uitleggen Stefan want ik snap 'm eerlijk gezegd niet.

120Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 18:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De ziener kan mij opvragen, dan kan hij/zij kan zien dat ik goed ben.. Dus ga mij vertellen waarom ik een slechtje zou zijn.. Ik kan wel een tip geven maar ja dan weten de wolven ook direct van hoe en wat.. Maar wraak gaat er zeker komen als er meer burgers sterven..

121Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 21:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Niemand ging die avond eten in het restaurant. Na de dood van Graafoto had niemand ook honger. Ze wilden zich terugtrekken in hun hutje en de verschrikkelijke dag achter zich laten. Het ongeluk ’s morgens was een domper geweest voor de rest van de dag. ’s Middags was iedereen vrij geweest om wat rond te zwerven, maar dat was eerder doelloos rondslenteren dan enthousiast dieren opzoeken en bezoeken.
’s Avonds controleerde iedereen eerst goed zijn hutje. Ze hadden allen mogen wisselen van hutje en er waren overdag zelfs veiligheidscontroles in de hutten geweest. Hoofdanimator Tachondar durfde zelfs beweren dat ze zeker weten veilig waren.
De volgende ochtend stond Natjuh geeuwend op uit haar bed en keek door haar raam. Daar had ze nog eventjes door staan praten met haar buurvrouw Debby. Ze was er zeker van geweest dat Debby haar raam had gesloten, terwijl die nu openstond. Dat vond ze al vreemd, dus ging ze snel even aankloppen. ‘Debby?!’
Mattio, Koenbus en Stefan, de dichtste buren, kwamen ook op de deur kloppen toen ze Natjuh hoorden. Ze liepen het hutje rond en vonden een luikje naar een ruimte onder het hutje. Dat was blijkbaar voor de loodgieters, zodat ze bij de leidingen konden.
Het luikje stond open; een geforceerd hangslot lag nog in het gras. Hank, die er ondertussen ook was bijgekomen, kroop meteen naar binnen en merkte een gat in het plafond. Zo was er via de vloer een opening tot in het hutje.
Het was zelfs niet meer nodig om door dat gat in de vloer te klauteren. Druppels hadden al een plas bloed gevormd tussen de leidingen.

Debby was de beul.
Dag 3 gaat in tot morgenavond 21u00

122Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 21:45

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeiii de beul.. das niet goed..

123Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 22:28

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Beul eruit, Groenteboer eruit, dit gaat de verkeerde kant op... 't Zal wel ongelooflijk dom zijn om de stemming te openen, maar wellicht is het mijn enige kans. Shocked Daar gaan we:

Ik heb een helder vermoeden dat Koenbus achter het onverwachte overlijden van Backslide zat.

124Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 22:51

Debby

Debby
Senior spammer

Oh oke, die zag ik niet aankomen. Had ook geen idee wie ik moest beulen.

125Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 5 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:06

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Snap ik. Jammer dit.
Een helder vermoeden klinkt redelijk goed en bij gebrek aan beter ga ik mee op koenbus



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op do 08 feb 2018, 19:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum