Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 10]

226Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 10 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 12 feb 2018, 13:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Stefan :"D

Opzich is het denk ik niet onverstandig geweest van mattio om niet te verhullen. Tot het moment dat hij doodging was het namelijk niet zeker welke wolven erin zaten, en zolang die onzekerheid speelt is dat altijd in het voordeel van de wolven.

Gave rond! En leuk geschreven tach ^_^

227Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 10 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 12 feb 2018, 22:39

Koenbus


Beginnend spammer

Was inderdaad een goede pot! Volgens mij werd het heel snel duidelijk wie goed en wie slecht was toen Mattio naar voren trad :p

Mogelijk was het als leugenwolf beter geweest om later mijn actie te gebruiken, aangezien er nu twee burgers bewezen "niet leugenwolf" waren. Aan de andere kant was Graafoto er op die manier dag 1 al uit gestemd. Nog niet helemaal over uit wat de beste lijn was geweest achteraf ^^

Ohh, en wat ik trouwens ook lastig vond was om met deze beperkte lijst met rollen een alibi op te zetten. Maakt het voor de wolven iets moeilijker en gewaagder Smile

228Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 10 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 12 feb 2018, 23:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

normaal is een lijst niet eens verplicht, maar ik heb die er toch opgezet en er stonden toch zeker 6 slechte mogeiljke rollen op hoor ^^

229Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 10 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 13 feb 2018, 10:31

Debby

Debby
Senior spammer

Leuk te lezen hoe t verlopen is.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum