Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 10]

1Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 28 jan 2018, 19:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Beste

Op 1 februari bent u uitgenodigd om de opening van MODERN ZOO bij te wonen, een dierentuin op zijn 21e eeuws!
Ervaar via het gebruik van een VR-bril het onderwaterleven!
Snuif het oerwoudleven op met onze elektrische jeeps!
Zwem met dolfijnen! Voeder de aapjes of kleine reptielen!
U mag als een van de gelukkige uitverkorenen volledig gratis meerdere dagen in deze zoo doorbrengen.
Schrap dus al uw afspraken, want het wordt een once in a lifetime experience!
U maakt intern zelfs kans om onze ijsbeerwelp een naam te mogen geven en te mogen helpen verzorgen!
Vergeet ons alvast niet te volgen op Facebook en Twitter voor updates en nieuws! U kunt ook op Instagram zien hoe onze arbeiders
de zoo klaarmaken voor uw komst en er is zelfs een Snapchataccount (ModernZoo21) waarop u ons kunt volgen.
Maaltijden worden tevens in het park voorzien. Zo is er al een Burger King (de eerste van het land) aanwezig en zijn zowel vegetarische
als glutenvrije maaltijden beschikbaar. Heeft u een allergie? Geen probleem, onze kok houdt hier rekening mee!
Het enige wat u hoeft te doen, is na afloop van uw ervaring een checklist in te vullen, zodat wij onze zoo kunnen verbeteren voor
het grote publiek.

Vergeet niet uw zwempak, kledij voor meerdere dagen, stevige schoenen en een portie enthousiasme mee te doen!

Tot binnenkort!

Hoofdanimator

Tachondar


Deelnemers:
Hank
Snuffles
Mattio
Djali
Stefan
DrWho
Bas
Koenbus
Graafoto
Natjuh
Debby
Backslide

Mogelijke rollen:

ziener
jager
beul
cupido
beschermengel
priester
huidenwisselaar
grafrover
groentenboer
priester
slotenmaker
valse engel
verhullende wolf
schaapswolf/conversiewolf
leugenwolf
apostaat
ketter
grafdelver
medium



Laatst aangepast door Tachondar op do 01 feb 2018, 23:04; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 29 jan 2018, 20:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jaaaaa tussen de waterdieren met me vr bril.. Gaaf tussen de haaien.. Een naam bedenken voor de ijsbeer.. ik ga is in mijn geheugen graven.. Heb er zin in.. Al die mooie dieren

3Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 30 jan 2018, 07:28

Djali

Djali
Spammer i.o.

IJsbeerwelpen waag ik mij niet meer aan, ik ben nog steeds de dood van kleine Knut aan het verwerken, *diepe zucht* RIP dappere beer.
Maar de rest klinkt fantastisch. Ik ga mijn snorkelset vast aantrekken Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! 571163 is er ook een speeltuin? Ik vraag het voor een vriendin...

4Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 30 jan 2018, 12:50

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben er klaar voor! Denk ik... ik ben alleen mijn zwembroek vergeten. Heeft iemand er een extra?

5Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 30 jan 2018, 14:06

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ohhhhh, de nieuwe IJsbeer een naam geven.. Ik weet al wat, maar dat houdt ik lekker geheim tot ik gewonnen heb Razz

6Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! di 30 jan 2018, 21:08

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Oh wat vet!! Ik wil graag de aapjes voeren <3

@Henk, ik heb wel een extra bikini bij me, wil je die lenen?

7Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 31 jan 2018, 11:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oh graag, dan kan ik in ieder geval zwemmen! Very Happy
Hij heeft toch wel een mooi felle kleur hoop ik?

8Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 31 jan 2018, 16:02

Backslide

Backslide
Junior spammer

Oehh gezellig, gezellig! Lang geleden dat ik in een dierentuin ben geweest.

@Hank, mocht je de kleur niks vinden. Ik heb nog een felgroene mankini voor je?

9Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 31 jan 2018, 18:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik kan niet wachten. Ik hou van de vogelspinnen

10Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 31 jan 2018, 22:20

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tof! Ik sta te popelen om morgen als eerste een minihagedis te voeren! Ik hoop dat ik vannacht in slaap kan vallen... Shocked

PS Ik geloof dat de ijsbeerwelp de uitgang van het hok heeft gekraakt:

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Rsz_1confusedbear

11Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 07:00

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ohh, ik vind het zo spannend dat ik extra vroeg wakker ben vandaag!!

12Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 10:54

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik sta al voor het hek te wachten, Wanneer mogen we nou naar binnen?! Ik wil de pinguïns zien!

13Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 12:11

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Kunnen we al naar binnen? Ik wil zwemmen met de dolfijnen!

14Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 14:18

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik ben er net even een rondje omheen gelopen maar bij het leeuwenverblijf kun je zo over het hek klimmen om binnen te komen dus als het nog veel langer duurt dan ga ik vast naar binnen hoor

15Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 18:30

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik volg Djali, ik wil naar de apen!!

16Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 18:53

Backslide

Backslide
Junior spammer

Komt aanrennen met een oude krant


Ik heb deze nog net uit de oud papier bak weten te halen! Zitten nog twee kortingsbonnen in, heeft iemand een schaar? Knip ik ze nog snel even uit

17Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 19:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

’s Morgens was er een fikse hagelbui geweest, maar gelukkig was er ’s middags een winters zonnetje verschenen. De genodigden trommelden verheugd op. Te vroeg zelfs. En ze stonden al ongeduldig te koekeloeren langs de poorten. Niet dat het wat uithaalde. Er was nog niets te zien. En ook rondom de dierentuin was er een natuurlijke barrière gemaakt met struikgewas en bomen.
Eén van de genodigden probeerde een ingang te vinden bij de leeuwen, maar een camera hield haar in de gaten, voor haar eigen veiligheid, tot ze vanzelf omkeerde.
Plots begon het vanuit de poort te roken, ontstond er een grote wolk en klonk er muziek. Iedereen keek verbaasd op. Klopte dit? Wat gebeurde er? Was er een brand in de nieuwe zoo?
‘Welkom! Welkom!’
Vanuit de rookflarden zagen ze Animator Tachondar op de poort staan in een roodfluwelen jasje. In zijn ene hand hield hij een camera vast waarmee hij beelden schoot voor zijn dagelijkse vlog.
‘U!!!!! U bent het!!!!!! U bent de uitverkorene voor onze dierentuin! Weest welgekomen!’ De poort schoof de grond in naar beneden, behalve op de plek waar Tachondar stond. Dat bleek een verhoog te zijn bovenop een gecamoufleerd tickethok.
Natjuh was diep onder de indruk van het hele gebeuren, terwijl Backslide met zijn hand voor de mond zich afvroeg of het geen kwaad kon om die rook in te ademen.
Terwijl er nog steeds muziek speelde, betraden de genodigden het inkomplein. Basserbas liep uitgelaten voorop. Hij moest en zou de eerste zijn.
In het midden van het plein stond er een fontein waarin het roze water steeds op de melodie van de muziek danste. De muziek doofde en de fontein beperkte zich tot een rustgevend geklater.
‘Mijn naam is Tachondar, en ik zal uw gids zijn de komende dagen. Ik hoop het u erg naar uw zin te maken in onze zoo! Wil iedereen eens een gekke bek trekken, maar er ook gelukkig uitzien?’ Tachondar keerde zich om, ging voor de gasten staan en maakte een selfie met de groep.
‘Mijn ogen waren net dicht!’ riep Hank onthutst uit.
Snuffles giechelde, terwijl Djali de selfie al op het snapchataccount van de zoo zag verschijnen. Ze knikte goedkeurend.
‘Voor we verder gaan, mag u nog eventuele vragen stellen. Maar éééééérrrrrst wil ik beginnen met de wedstrijd voor onze ijsbeerwelp! Wie zal hem een naam geven! Wie als eerste volgend raadsel kan oplossen, wint!’

We beginnen met een burgemeesterstemming!
Deze dag gaat in tot morgenavond 20u00.


Kanaries zijn uitzonderlijk niet toegelaten in deze zoo!

18Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 19:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ooh dit voelt aan als een combinatie tussen Jurassic world en Willy Wonka's chocoladefabriek

19Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 20:29

Djali

Djali
Spammer i.o.

Kom maar op met dat raadsel! Kunnen we gelijk beginnen met nadenken Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! 571163
Zullen wij daarna weg sneaken om aapjes te kijken snuffles?

20Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 20:36

Backslide

Backslide
Junior spammer

Oww, leukleuk! We mogen eindelijk beginnen. Iedereen veel geluk en wijsheid gewenst (:

21Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 20:37

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb een 50-50 vermoeden dat dat schuingedrukte stukje het raadsel is...? Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! 86336

22Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 21:08

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ja aapjes!!

Laten we eens gek doen..

Ik stel me beschikbaar als burgermeester!

Maar eerst aapjes...

23Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 21:13

Koenbus


Beginnend spammer

Goedemorgen, ik wil naar de haaien (letterlijk en figuurlijk)

Laat ik beginnen met de eerste stem op Snuffles.

24Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 21:40

Backslide

Backslide
Junior spammer

Oja, burgemeesterverkiezing! Ik uh, stel me bij deze een keer graag verkiesbaar! Meestal ben ik er niet zo van, maar dit keer lijkt het me wel eens leuk de burgers te mogen vertegenwoordigen!

25Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 21:52

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hmm burgemeester kiezen vind ik altijd moeilijk. Backslide is in ieder geval enthousiast

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum