Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 10]

151Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 14:13

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Super! Nu weten we teminste 1 goede en een grote kans dat we erachter komen wat Mattio is..

152Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 15:13

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben niet overtuigd. Waar een priester in het spel zit kan ook een ketter in het spel zitten. Eerst zien, dan geloven..

153Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 15:22

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ohw, de ketter kan idd het zelfde maar dan fake..
Dan is het voor mij nog afwachten van wat koenbus is

154Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 15:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Daarom w8en op de spelleider zodat hij het kan onthullen.. Maar idd de keter kan er ook in zitte.

155Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 15:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Waar ik vooral benieuwd naar ben is met hoeveel partijen we nog spelen, ik krijg namelijk steeds sterker het gevoel dat het spel nog niet voorbij is als we de leugenwolf te pakken hebben Neutral

156Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 15:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Als Mattio niet sterft, dan vertrouw ik hem niet.

157Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 18:24

Koenbus


Beginnend spammer

Lees dit nu pas. Ik vind het wel weer opvallend dat Mattio zo tegen mij pushed terwijl ik als een van de weinigen goed had dat Graafoto een burger was.

Ik ga even eten aangezien ik dat nog niet heb gehad sinds mijn ontbijt vanochtend en dan volgt de volledige verdediging.

158Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 18:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Hé Bas, let eens op!' klaagde Mattio. Bas verontschuldigde zich, maar Mattio viel neer en begon te kokhalzen en achter adem te happen. Iets in het drankje werkte als een gif in op Mattio.
'Mattio! gaat het?!' vroeg Snuffles die kwam aansnellen.
Natjuh merkte dat er een kam van Debby uit Snuffles zak viel, want ze had die zelf ook nog langs het raam geleend. En er zaten bloedspetters op de kam.
'Deze was van Debby..' mompelde ze. De anderen keken vreemd toe hoe Snuffles zich om mattio bekommerde, die nu ijlend naar het plafond staarde.
'We hebben camerabeelden onderzocht!' riep hoofdanimator Tachondar die plots binnenwandelde. 'Oh hemel!'
'Wat heb je eruit geleerd?' vroeg Hank.
De hoofdanimator wees naar het tweetal op de grond. 'Zij zaten achter de moord!'
Net toen Mattio zijn laatste adem uitblies, snikte Snuffles verdrietig: 'Zo zie ik het ook niet meer zitten!' Ze nam een mes en stak die tot drie maal toe in haar eigen buik. De anderen probeerden haar nog tegen te houden, maar het was te laat.

Mattio was de verhullende wolf. Zijn geliefde was Snuffles, de ziener.
De dag gaat verder tot morgenavond 19u00 (een iets vroeger uur dus, maar dat is omdat
ik nog die avond plannen heb ^^ )

159Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 18:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeii.. Goed en slecht nieuws.. Jeej een wolf en jmmr van de ziener

160Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 18:59

Koenbus


Beginnend spammer

Uhh, ik was bezig met mijn verdediging te schrijven en daarmee mensen over te halen om op Mattio te stemmen, maar ik denk dat dit genoeg bewijs is dat Mattio wolf is ^^

161Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 19:00

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik had wel gelijk. Maar de ziener dood...

162Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 19:00

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Nein nein nein! Snuffles mijn eeuwige vlam, we hadden het de dierentuin bijna voor ons tweetjes gehad... Sad

163Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 19:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar drwho hoe kan het dat jij het zeker wist aangezien je geen ziener bent..??? Want de ziener is verliefd op de verhullende wolf.. Dus zal ze die rol nooit opvragen..

164Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 19:11

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Tijdens het uitblazen van mijn laatste ademtocht keek ik zoekend in het rond en vond de ogen die ik zocht. Ik pakte Natjuh's pols vast en keek haar wanhopig aan. Maak de juiste keuzes, doe het voor de burgers.... nieuwe Burgemeester.

165Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 19:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nou Koen, ik ben erg benieuwd naar je verdediging Smile
En Natjuh heeft daar ook wel een punt Doc, je was vrij zeker van je zaak. Eerder bij Graaf ook al. Heb je enige uitleg?

166Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 20:50

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Als iemand me aanspreekt met iets dat ik weet dat niet waar is, welke keuze heb je dan.

167Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 20:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Huh dat snap ik ff niet.. Maar kan aan mij liggen..

168Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 20:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Snuffles schreef:Tijdens het uitblazen van mijn laatste ademtocht keek ik zoekend in het rond en vond de ogen die ik zocht. Ik pakte Natjuh's pols vast en keek haar wanhopig aan. Maak de juiste keuzes, doe het voor de burgers.... nieuwe Burgemeester.

Komt goed snuffles ik ga ervoor zorgen!!!

169Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 23:05

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

..



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op vr 09 feb 2018, 16:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem op hank weg gehaald)

170Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 23:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Mattio had me aangesproken en ik wist dat hij loog.

171Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 23:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga het allemaal even rustig nalezen, want nu we blind zijn zonder de ziener is het nu toch wel lastig om te gaan stemmen.. Want er gaan bepaalde senarios meespelen waar we rekening mee willen houden. Zonder er een onschuldige burger uit te stemmen..

172Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 00:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Stefan003(spel) schreef:[b]hank[b]

Goed verhaal, lekker kort Razz
Ga je deze nog onderbouwen? Ben wel benieuwd waarom je nu opeens een losse stem uitbrengt terwijl je de rest van de ronde redelijke posts en onderbouwing typt.

@Doc, seems fair. Verdediging is vanzelfsprekend, al heb ik nog wel het gevoel dat dat niet het hele verhaal is, al kan dat ook aan mij liggen natuurlijk.

173Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 00:59

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Bas is priester.
De wolven stemde koenbus dus die verdenk ik minder. Drwho had gelijk dus verdenk ik minder.
Dus Hank of Natjuh is volgens mij de Leugenwolf.
En dan komt de H eerder in het alfabet Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 86336

174Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 11:04

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

DrWho Had gelijk over dat mattio slecht was
Bas is de priester
Koenbus werd gestemd door een wolf en ziener
Hank geen idee wat zijn rol zal zijn
Stefan geen idee wat zijn rol zal zijn..

Dus ik ben nog in twijfel..
Kom met een goed argument waarom ik niet op jullie zou stemmen Hank of stefan of drwho, Er zit nog 1 wolf in..

175Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 7 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 13:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oke, nu ik een beetje slaap heb gehad kan ik weer helder denken. Simpele analyse: uit de eerste dag is gebleken dat er een leugenwolf in zit. 2 stemmen op backslide zijn gezet door levende mensen die de leugenwolf dus niet kunnen zijn: Stefan en ikzelf. Basserbas is bewezen priester en valt ook af.
Blijven over Natjuh, Koenbus en DrWho. Een van die drie is de leugenwolf, maar 2 van hen stemmen consequent als laatsten: DrWho en Koenbus. Kan door omstandigheden komen, dus bewijst natuurlijk niet dat een van beiden de leugenwolf is.

Echter. DrWho wíst dat Mattio de verhullende wolf was. Lees zijn posts er maar op na. In de hele lijst van rollen deze ronde zijn er volgensmij maar enkele die zeker rollen kunnen weten, geliefden uiteraard even uitgesloten. Ziener, bleek Snuffles te zijn, dan medium, in het geval dat er inderdaad een schaapswolf is gestorven eerder, of door zelf een slechte te zijn. De leugenwolf.
Mattio's reactie bevestigd daarbij mijn gevoel dat DrWho de leugenwolf is.

Mocht ik er onverhoopt naast zitten, excuses doc! Maar ik ga er niet vanuit. :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum