Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 15]

1Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Een ijskoude wind joeg over de sneeuwvlaktes van de Noordpool en benam iedereen die zich daar waagde de adem. Veel waren dat er niet. Zoveel levende wezens bestonden er niet die waren opgewassen tegen de eeuwige vrieskou en de nooit aflatende wind die dit onherbergzame gebied teisterden. Op ijsberen en nog wat pooldieren na, was deze streek volledig verlaten.

Of toch niet? In een zelfgebouwde iglo zat een groepje verkleumde mensen bij elkaar. Het waren
Laura, een stagiaire en studente mythologie
Graafoto, beschouwd als groot deskundige op het gebied van de yeti
Natjuh, de dochter van Graafoto, niet geïnteresseerd in yeti's maar wel in school-vrij in naam van de wetenschap
Debby, vurig aanhanger van het yetisme ("De wereld is ontstaan uit ijs en zal ondergaan in ijs")
Moustache, vooraanstaand bioloog en pool-expert
Miejster, een fanatiek dierenactivist
Howlin, auteur van o.a. 'Hoe verzorg ik mijn huisyeti?' en 'Modderworstelen met het monster van Loch N.'
Artishocking, yetifluisteraar - zo zegt zij zelf
V8power, echtgenote Graafoto, staat enorm sceptisch tegenover het bestaan van de yeti
Morkreb, verstekeling die mocht blijven vanwege zijn spoorzoek-kwaliteiten
DJRubble, documentairemaker die met zijn camera de hele expeditie bij zal wonen en vast zal leggen
Hank, irritante kleine broertje van Natjuh (is wel in staat een lokroep te produceren die yeti's aan zou trekken)
Theneka, assistent van Moustache (hoewel boze tongen beweerden dat hij alleen aan de expeditie deel had willen nemen vanwege de aanwezigheid van de expeditieleider)
Karina, de gouvernante van Natjuh en Hank

Deze hele uiteenlopende groep stond onder de bezielende leiding van Dorien, een inuït-meisje dat het poolgebied kende als haar broekzak en zelf al diverse malen yeti's tegen het lijf was gelopen. Deze informatie had zij echter vanwege een gebrek aan kennis van de taal nog niet met haar kudde expeditieleden kunnen delen. Ach wat, ze moesten het zelf maar uitvinden...

Dit is de moordloze nacht.
Deze nacht eindigt dinsdagavond 22:00u


Eventueel deelnemende rollen:
Conversiewolf
Leugenwolf
Gewone wolf
Verhullende wolf
Sjamaan
Apostaat
Ketter
Priester
Ziener
Heks
Beul
Jager
Groenteboer
Weerhamster
Cupido
Beschermengel
Burger



Laatst aangepast door Dorien op di 07 dec 2010, 19:19; in totaal 3 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Mompelt: "Boze tongen, boze tongen, mensen moeten toch altijd van die achterbakse roddels verspreiden ee... Daar kom ik dus slecht van ee!! Ik had gewoon geen zin in zomer^^"

3Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Paaaaap Maaaaam :O HANK IS WEER VEREVELEND... hij denkt dat hij weer die yeti's kan gaan roepen... Kunnen we hem niet onder het ijs zetten?????????

4Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:34

Gast


Gast

hmm.. die film van mij moet een documentaire worden, geen bewijs stuk in een moordzaak/rechtzaak

5Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:36

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Word het ook niet hoor... This gewoon dat hij dan ophoud..Smile

6Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

een moordzaak? ik hoop het niet zeg. Dit is toch gewoon een wetenschappelijke expeditie mag ik hopen? Over moorden stond niks in mijn contract! (en ja, ik heb de kleine lettertjes gelezen)

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

Free the yeti! Laat dat beestje gerust beste mensen, elk dier heeft recht om te leven, verstoor ons waardevol ecosysteem niet.

8Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, ben je één keer in staat geweest om woorden van meer dan vier lettergrepen begrijpelijk te gebruiken, blijk je meteen tot vooraanstaand bioloog te worden gebombardeerd. In dit gemeleerde gezelschap is dat trouwens helemaal niet zo moeilijk, want de rest is voornamelijk te verdelen in gelovigen (zij die geloven in de yeti) en ongelovigen (zij die niet geloven in de yeti), terwijl feitelijke argumenten zoals altijd in dit soort omgevingen alleen maar de vrijelijke meningsvorming belemmeren en dus ongewenst zijn.

''Welk irritant rotjong heeft nu weer mijn notitieblokje kwijtgemaakt? En zit die %%$##@#@#@#&&^^ assistent alweer achter de meiden aan? Eventjes zoeken naar de anti-hormoon-pillen, dat zal hem wel weer wat rustiger maken. ''

9Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Moustache, deze rol is perfect voor je cheers ik zie het al

(en oh ja, notitieblokje? Uhhm. Ik kreeg het vuur niet aan en de aanmaakblokjes waren op... Hank kwam toen met die grappige papiertjes aanzetten. Weet je wat? Ik ga even een frisse neus halen!)

*weg Dorien*

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti ma 06 dec 2010, 23:55

Moustache

Moustache
Junior spammer

En dan die eskimo's.... stelletje dieven zijn het. Gisteren ben ik mijn mobiele weerstation kwijtgeraakt, eergisteren mijn laptop, de dag daarvoor mijn satelliet-verbinding. Hoe kan een mens nu in zo'n omgeving werken? En op marktplaats.eskimo zie ik ze allemaal tegen woekerprijzen weer aangeboden staan.....

11Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 00:05

morkreb

morkreb
Junior spammer

Moustache schreef:blabla
kwas even bang dat het maar één zin was. Nu in verstekelingentaal graag.

Moustache schreef:blabla, mobiele weerstation, bla nog meer bla
Of je volgt de voetsporen in de sneeuw. Welke gek gaat er nou op blote voeten door de sneeuw! Juist ja, yeti!

ow btw, nog verrassingen met dubbele rollen in het spel Do? Of is die dubbele priester voor de leuk? Razz

12Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 00:35

Gast


Gast

wat een mooie ongerepte natuur hier zeg!
het ijs, de sneeuw, de wit beklede bomen in de verte..
prachtig!
ik twijfel nog een beetje aan het yeti verhaal maar mooie belden zal ik krijgen.

*pak meteen mijn spullen en begin te filmen.

13Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 07:50

artishocking

artishocking
Junior spammer

Als dierenfluisteraar" versta ik dieren in hun 'taal' en communiceer met hen via intuïtieve en telepatische weg.
Ik ben benieuw wat de Yeti ons te vertellen heeft. What a Face

14Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 09:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee morkreb, geen 'stille' hints, gewoon mijn liefde voor de rol van priester tastbaar gemaakt door hem tweemaal neer te zetten. Overigens garandeert dit niet dat hij meedoet hè Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

15Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 09:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kijk, een aanwijzing:

Ronde #21 - Op zoek naar yeti YetiPicture_450x300

https://weerwolfenco.actieforum.com

16Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 10:31

Debby

Debby
Senior spammer

Vurig aanhanger van het Yetisme.
Hmm,zal me er eens in gaan verdiepen dan. Very Happy

17Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 10:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik had het kunnen weten ,we gaan gezamelijk op een verassingsvakantie, dacht nog aan iets warms
en nu zit ik hier te kleumen in de sneeuw en moet ik mee op yeti jacht bah
wanneer zal het u eindelijk eens doordringen bij graafje dat yeti gewoon een verzinsel is.....

18Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah maar mam wist je dan niet dat we naar de kou gingen Surprised?? Heb je geen dikke truien en warme winterjassen ingepakt...? Ohnee ik zie het al.. Je bikini heb je al aan een stokje gebonden, en ben je druk mee aan het zwaaien totdat iemand je komt ophalen.... Mischien heeft pa nog wel een dikke trui voor je Smile Of niet dan pap?????
Hank.. Gelukkig ben jij weer stil.. Maar ooohwee als je weer zon yeti wil gaan roepen... dan stoppen we je zo weer onder het ijs.. Met een snorkel;)

19Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Joehoee, Meneeer Moustache!!!!

*Rot op Natjuh, ik roep geen yeti...*

MAAAAAAAM!!!!!!!! PAAAAAP!!! Nat doet weer vervelend!!!!!!!!!

Oh jah, meneer, ik zag Nat met een boekje lopen, als ik u was zou ik haar goed aanpakken, stel je voor dat ze het als aanmaakblokje gebruikt voor een kampvuur! Lijkt me echt iets voor haar...

20Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dorien schreef:(en oh ja, notitieblokje? Uhhm. Ik kreeg het vuur niet aan en de aanmaakblokjes waren op... Hank kwam toen met die grappige papiertjes aanzetten. Weet je wat? Ik ga even een frisse neus halen!)

*weg Dorien*

Ik niet hoor;) Dorien heeft zich veraden.. Dus broertje ik kan het niet geweest zijn !!!!

21Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:33

Debby

Debby
Senior spammer

Kinderen Rolling Eyes

22Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*Naaanaananaanaah!!!!!*

vervelende mevrouw ook... geek *steekt tong uit*

23Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:41

Debby

Debby
Senior spammer

Ik probeer me te verdiepen in het Yetiisme ja.
Dus Silence!!!!!

24Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hadden we nou maar een goeie babysitter aan deze expeditie toegevoegd.. Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

25Ronde #21 - Op zoek naar yeti Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 15:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vind ik ook, nat gedraagd zich echt héél kinderachtig... Suspect

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 15]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum