Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:15

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vertrouw Mattio niet. Ik denk dat hij iets verhult. Ik ben heel zeker dat hij niet goed is. Als ik fout ben, stem ik de volgende dag op mezelf. Maar hij is geen burger.

127Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:20

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mattio schreef:
graafoto schreef:Om toch te proberen mijn vel te redden (en neen dat is geen tip, mensen hebben ook een vel)
[...]

Een wolf in een schapenvelletje, het vraagstuk is opgelost. tongue

Kun je je beschuldiging op Natjuh uitleggen Stefan want ik snap 'm eerlijk gezegd niet.

Simpel, het enige wat we hadden op op af te gaan was de redding van graafoto. En zei blijft maat vol op een ander gaan zonder normale rede of aanleiding vond ik

128Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:29

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Op dag 2 had Mattio de stemmen gelijk kunnen trekken voor graafoto zonder dat het verdacht was omdat 2 andere ook al een andere stem hadden gezet. Maar Mattio besloot mee te gaan op graafoto als 3de. Daarna was het 3-1-1. Daardoor kwamen meer mensen over de drempel om graafoto te stemmen. Daarom denk ik dat Mattio niet slecht is.
Jij daar in tegen Drwho, stemde als allerlaatste nog mee op graafoto toen hij toch al niet meer te redden was. Dat vind ik verdacht..

129Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:35

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik heb je de reden gegeven naar aanleiding van jou eigen woorden.. Dat de wolven het konden doen om graaf verdacht te maken.. Nu blijkt dat hij '' jager '' is

2 scenarios of hij heeft niemand aangewezen of hij is de schaapswolf.. dit weten we pas als het spel is afgelopen.

Dus verdacht maken op een conclusie dat iemand gered is kan ik enigs zins begrijpen maar je moet ook bedenken dat ook opzet kan zijn geweest van de wolven en dat scenario 1 naar boven komt en graaf niemand heeft aangewezen om te schieten..
je roep voel om mensen verd8 te maken, Eerst was het snuffels of basserbas, toen werd graaf wegestemd, waar ik op basserbas stemde, en in een x ben ik verdacht.. Dus snap het even niet meer..

130Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wat ik dus begrijp drwho is dat jij heel zeker weet van hoe en wat.. Dan hebben we hier misschien een aanleiding, maar wie zegt mij dat dit geen val is, Nu verdedigd Stefan Mattio weer terwijl jij er heel zeker van bent.. Denk ik dus dat wij onze 2 wolven hebben gevonden...

131Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:45

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Enige verdenking is beter dan totaal geen verdenking. Dus waarom bas ipv graaf stemmen. Maar dat is mijn idee.


Dat ik eerst snuffles of bas dacht was omdat ik dacht dat er 1 van de stemmen op graafoto een leugenstem moest zijn. Daarna kwam ik daar meteen op terug omdat de burgemeester stem alleen dubbel telt bij gelijk spel. Dus mijn verdenking op hen was fout geredeneerd en dat zei ik ook

132Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:46

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

DrWho's beschuldiging doet me niet zoveel, Natjuh, ik vroeg me al af wie Koenbus te hulp zou schieten. Wink

133Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:48

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:Wat ik dus begrijp drwho is dat jij heel zeker weet van hoe en wat.. Dan hebben we hier misschien een aanleiding, maar wie zegt mij dat dit geen val is, Nu verdedigd Stefan Mattio weer terwijl jij er heel zeker van bent.. Denk ik dus dat wij onze 2 wolven hebben gevonden...

Ja en Mattio is heel helder in dat het koenbus is. Zijn ze beide ergens heel zeker van. Alleen als ik tussen Mattio en Drwho moet stemmen maken Mattio zijn stemmen meer logies voor mij. Dus stem ik met hem mee.
Maakt me geen wolf. Heb genoeg hints gegeven over mijn rol

134Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:49

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Zal het vermoeden van Natjuh als een slechte gezien te hebben dan toch kloppen..

135Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik kan je verzekeren deze dame is geen slechtje;) De hemel is voor mij altijd open, Nu ik het idd even allemaal terug lees stefan heb ik idd je hints gevonden..

136Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! wo 07 feb 2018, 23:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dan is het nog wie o wie mattio of drwho want ze zeggen het allebei te weten..

137Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 00:22

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Bij twijfel tussen Mattio en Drwho ga ik in ieder geval niet 1 van hen eruit stemmen deze dag. Dus koenbus moet er voor mij aan gaan geloven en uit die uitkomt kan ik denk ik wel weer een nieuwe conclusie trekken..

138Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 06:30

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik ben gewoon eerlijk met mijn stem. Als ik ongelijk zou krijgen, wat ik ten sterkste betwijfel. Dan stem ik l de volgende dag op mezelf. Het enige dat misschien kan gebeuren is dat we niet zien wat zijn rol is. Maar dan stem ik nog op mezelf en mag iedereen ook op mij stemmen.


En de reden voor mijn late stem op graafoto. Ik pendel voor 2 uur, omdat ik in Antwerpen werk. Ik was nog maar pas thuis.

139Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 07:52

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Als mijn vrees gegrond is, word ik morgenochtend sowieso niet wakker, DrWho, dus dan heb je niets meer van me te vrezen. Alleen heb je dan ook geen profijt meer van me. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 953470

140Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 08:01

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik betwijfel dat je snachts wordt gedood. Ik weet dat je een dubbele agenda hebt.

141Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 08:12

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Pfoe, dit had ik niet zien aankomen. Heftige gebeurtenissen, maar de strijd is nog niet gestreden!

Wat een moddergooien dit.

Ik heb een heel sterk vermoeden over 2 personen, maar ik ben deze keer zeker van mijn stem, en stem dus nu vast op Koenbus.

142Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 10:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pardon zie bericht hieronder..



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 08 feb 2018, 11:35; in totaal 2 keer bewerkt

143Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 10:43

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik vind drWho toch wel dat drwho duidelijker is met het beschuldigen Mattio  Ik hoop dat hij gelijk heeft en anders gaat hij er direct aan de volgende dag.. Misschien een priester in het spel die meer duidelijkheid kan bieden.. 1 eruit stemmen en 1 met waterovergooien?? dan weten we het zeker wie er de slechte is en kan de stemming aangepast worden, maar ja er kan ook nog een ketter inzitten die zijn kans dan mooi kan pakken om contact te hebben met de ww.... Moeilijk allemaal... Kom op burgers!! Gebruik je krachten nu het nog kan. er zijn namelijk nog maar 6 personen in het spel..

Aangepast naar aanleiding basserbas...Vetgedrukte weggehaald



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 08 feb 2018, 17:53; in totaal 2 keer bewerkt

144Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 11:19

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Natjuh,dat heb ik zeker gedaan. Ik heb niet voor niks de rol van burgemeester gekozen!

145Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 11:32

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh je mag maar 1 keer stemmen hé.. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 86336

146Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 11:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry snuffles maar BM kan zowel goed als slecht zijn. Wink Het is een extra bijrol wat kan helpen als er een gelijke stemming is.. Dan geeft de bm de doorslag..

147Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 11:36

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah sorry!! Ik dacht serieus dat ik hem had aangepast maar had hem dubbel gepost;) Heb het veranderd

148Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 13:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Lastig dit. Ik raadpleeg eerst even de spelleider voor ik dingen door elkaar ga halen hier.. scratch
Daarna zal ik stemmen!

149Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 13:40

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Nog ontdaan van alle commotie op de moord van Debby was iedereen een beetje bij elkaar gebleven. Hierbij besloot ik om iedereen wat te drinken en eten uit te delen, want niemand had nog zin om nog naar de cafetaria te gaan. Hierbij heb ik mijn drankje bij Mattio zijn drinken gemorst..
En wat er toen gebeurde..?

150Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 6 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 08 feb 2018, 14:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

spannend dit we wachten af wat de spelleider voor antwoord geeft

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum