Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 17:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

gek op me aussie hutje ben weer helemaal thuis Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 129977 Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 129977 Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 1625

52Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 18:45

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Mijn stem gaat naar Graafoto

53Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 18:50

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Iedereen probeerde altijd de eerste ronden(dag) geen doden te krijgen met alle reden en excuses dat ze kunnen bedenken. backslide daar in tegen probeerde nu al met een onzin reden een 2de stem op hank te zetten. Dat vind ik verdacht. En door deze stem op hem te geven even ik toch de stemmen weer uit.

54Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:08

Backslide

Backslide
Junior spammer

Om heel eerlijk te zijn had ik de eerdere stem op Hank over het hoofd gezien, maar ik blijf bij mijn punt ^^

55Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@Backslide Ik stem helemaal niemand eruit zolang niemand anders de intentie heeft om er iemand uit te stemmen. Per ongeluk een van de 2 stemmen over het hoofd zien die op dat moment gezet zijn is mijns inziens niet heel geloofwaardig, maar goed, ik zal er nu nog geen punt van maken.

Dank Stefan voor het gelijkmaken!

56Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:31

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

graafoto om de stemmen weer grlijk te trekken.

57Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

basserbas

58Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:53

Koenbus


Beginnend spammer

Last minute: mijn stem gaat naar Basserbas.

59Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 19:54

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hemel, was ik bijna weer op de eerste dag te laat met stemmen! Djali, omdat ze zo lief was om mij een reminder te sturen (en totáááál niet omdat ze op mij stemde Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 953470 ).

60Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hm. Bas, je weet dat als je stemmingen gelijk wilt trekken het niet verstandig is met de burgemeester mee te stemmen? pale

Ik vrees dat het eerste slachtoffer gevallen is..

61Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:32

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hm, daar heb ik overheen gelezen.. Kak. Sad

62Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Na een goede nachtrust en een bevredigend ontbijt stonden alle gasten klaar voor hun eerste dag.
‘Ja, ik was echt tevreden over mijn bad,’ vertelde Djali aan iedereen die het wilde horen.
De groep zag al dansend en met een brede glimlach hoofdanimator Tachondar in de verte aankomen. Deze keer droeg hij een groen jasje. ‘Kom op, groentjes. Zijn jullie klaar voor een bewogen dag? Want er zal wat vaart in zitten vandaag!’
‘Oeh! Gaan we zwemmen met dolfijnen?’ riep Snuffles opgetogen uit.
‘Of bezoeken we het vogelparadijs?’ vroeg DrWho hoopvol.
Tachondar lachte. ‘Bijna goed. We gaan onze savanne op met de jeep!’ Hij had het nog maar gezegd, of er verschenen vier jeeps. Vier medewerkers parkeerden de jeeps mooi in een lijn naast de hoofdanimator, stapten uit en vroegen vriendelijk aan de gasten om in te stappen.
‘We hebben een savanne nagebouwd van enkele vierkante kilometer. Er zijn zelfs baobabs geplant!’
‘Tjonge, een baobab,’ fluisterde Basserbas gespeeld onder de indruk. Hank glimlachte. Backslide vatte de sarcasme niet en zei: ‘Ja! Wat zot he!’
‘We zullen olifanten, buffels, neushoorns, giraffen en antilopen spotten.’ Iedereen stapte enthousiast in.
De vier jeeps reden een garagepoort in die toegang bood tot een tunnel onder de dierentuin. Een kwartier later kwamen ze weer bovengronds voor een poort. Aan weerszijden was er een hoog, houten hek die zowel links als rechts zo ver als het oog kon zien reikte.
Een sensor scande de nummerplaten van de jeeps, waardoor de poort opende. Ze reden de savanne op!
Tachondar sprak vanuit een van de jeeps een micro in. Iedereen had een mp3’tje gekregen met oortjes, van waaruit ze Tachondars stem konden horen. Er was ook een kanaal beschikbaar met reclame over het park, info over dieren en muziek.
Voor wie op kanaal vier luistert, we gaan eerst naar het centrum van de savanne. Daar bevinden zich de leeuwen in nog eens een omheinde zone. Ze weten zich goed te verstoppen, maar ze zullen wel eens komen koekeloeren.
Zo gezegd, zo gedaan. Dus reden ze verder, spotten in de verte al een kudde waterbuffels, kregen toegang voor een andere poort en bevonden zich toen in het hol van de leeuw. Plots hielden ze halt.
We zullen de leeuwen lokken met wat vers vlees. Dit is normaal gezien ook hun voedertijd. Het is wel de eerste keer dat we met zo een grote groep de leeuwen benaderen, dus wees attent op je omgeving. U kunt gerust uitstappen. Onze medewerkers staan in voor uw veiligheid.
Een beetje bang, maar toch met een gevoel van avontuur stapte iedereen uit. Tachondar nam uit een koelbox die op een jeep stond grote stukken vlees en hing die her en der op in bomen. Daarnaast liet hij vier kippen vrij rondlopen.
‘AAAAAAAAAAARRGHH!’
Iedereen keek geschrokken om. Het kwam uit de richting van het meer.
‘Wie ontbreekt er?’ vroegen de genodigden zich af.
‘Debby en Graafoto zijn er niet!’ schreeuwde Natjuh paniekerig.
‘Nee, die hebben zich overslapen en waren al niet mee sinds vanmorgen,’ verklaarde Koenbus.
‘Het is Backslide! Hij had ook een stuk vlees genomen,’ wist Stefan.
Iedereen meteen de auto’s in, zei de nu paniekerige Tachondar. Samen met de vier medewerkers, elk bewapend met een geweer vol slaappatronen, gingen ze iets dichter naar het meer kijken. Daar zagen ze hoe vier leeuwinnen Backslide oppeuzelden aan de oever. Samen met het stuk vlees dat hij had gedragen.

Einde van Dag 1. Backslide was de groenteboer.
Nacht 2 gaat in tot morgenavond 21u00


Twee gele kanaries! Debby en Graafoto!



Laatst aangepast door Tachondar op zo 04 feb 2018, 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

63Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Snip, te laat...
Dacht tot 22u tijd te hebben

64Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:46

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hmm, dus. Wie is de leugenwolf in deze?

65Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:47

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

huh tel ik nu verkeerd...hank 2x backsslide 2x graaf2x plus 1x extra bm??

66Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ohwja leugenwolf kan dus ook nog de .......

67Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:51

Koenbus


Beginnend spammer

De rollen staan in de eerste post, kan alleen door de leugenwolf zijn. Wel weer een beetje jammer dit.. Is dit nou de 3e keer dat ons dit overkomt in ~5 potjes?

68Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:53

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Autsch...

Arme Backslide, het zat hem niet mee...

69Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wel een zuur einde voor de groenteboer.. Jmmr dat de wolven hem niet hebbe gegeten Rip Backslide..

70Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 21:58

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ja, ik probeerde nog een beetje prominente berichtjes te schrijven. Misschien dat de wolven me dan op hadden gegeten, helaas helaas nu eruit gestemd. Tot de volgende!
Drijft op zijn wolkje naar het cafetaria

71Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 22:43

Djali

Djali
Spammer i.o.

Onmiddellijk de groenteboer eruit. Dat is een slecht begin Sad RIP Backslide...

Maarre WIE HAALT DIE @€!##*!*@ PYTHON UIT MIJN BED?!

72Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 23:04

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

What the... Bij wie haal ik dan nu mijn perziken om aan de olifanten te voeren? Shocked

73Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 00:39

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Slangen zijn zo leuk! Zal ik even langskomen om de python uit bed te halen Djali?

74Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 13:53

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:Ohwja leugenwolf kan dus ook nog de .......

Dan kan het toch alleen 3 VS 3 kunnen worden in de stemming?

75Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! ma 05 feb 2018, 14:00

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

1 van de stemmen op graafoto zou niet geldig moeten zijn om backslide eruit te stemmen. Dus snuffles of basserbas lijkt mij slecht. Maar waarom zou je zo risico nemen want als graafoto een goede is ga je toch niet moeilijk doen om hem te redden en een andere burger te doden?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum