Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 13:33

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

De reden waarom ik zo laat stem had ik al uitgelegd denk ik. Ik werk redelijk laat. Dat is de simpele reden.

Wat ik wel niets snapbis dat je mij verdenkt, terwijl ik als eerste een wolf eruit heb gekregen. Eentje waarvan niemand het vermoeden had dat hij een wolf was. Ik moet zeggen dat ik dan wel een bijzonder slechte wolf moet zijn.

Het kan zijn dat ik het niet echt goed over denk, maar ik vind het vreemd dat je me verdenkt Hank. Of voel je mss dat ik te veel weet en dus niet kan winnen als ik nog leef?

177Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 13:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hoe verklaar je dat je wist dat Mattio verhullende wolf was?
Ik weet niet wat er tussen jullie gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat er enig moment wrijving ontstaat tussen een wolf die onderdeel is van een goed slecht koppel en een andere wolf, waar ik vanuit blijfgaan tot je mij op het tegendeel kan wijzen.

Van mij mag je best winnen Doc, maar dan moet je wel burger zijn. En op dit moment ben ik daar niet van overtuigd.

178Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 15:27

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar als er een medium in het spel zit.. waarom zou graafoto dan doorgeven dat hij de schaapswolf was.. Dat is toch dom.. Of ligt dat aan mij.. Ik w8 nog even met stemmen tot ik de conxlusie heb getrokken na verweer van de rest..

179Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 16:00

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Eerste dag, ik stemde op backslide. Iedereen die op backslide had gestemd kon niet de Leugenwolf zijn.

180Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 16:03

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Nou ik terug kijk kan Hank het dus ook zeker niet zijn.

181Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 17:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz gaan we nu allemaal w8en met stemmen?? We moeten toch een knoop doorhakken.. Ik als burgemeester wil graag zeker weten dat we op de goede stemmen..

182Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 17:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb al gestemd hoor bounce
Ik zal zo wel even de posts op een rijtje zetten van Doc waarom ik op hem stem.

183Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 17:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej jij als enige hank.. hihi

184Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 17:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

DrWho schreef:Ik dacht al dat graafoto iets herbergde, ik had dus volledig gelijk. Goed gedaan medeburgers
Doc is hier nogal zeker van zijn zaak dat Graaf schaapswolf is, terwijl hier alleen de spelleider en Graaf zeker weten of Graaf jager is.. tenzij Graaf echt de schaapswolf is, en de andere wolven ook op de hoogte zijn natuurlijk.

DrWho schreef:Ik vertrouw Mattio niet. Ik denk dat hij iets verhult. Ik ben heel zeker dat hij niet goed is. Als ik fout ben, stem ik de volgende dag op mezelf. Maar hij is geen burger.
Eerste toespeling op Mattio's rol als verhullende wolf. (en kleine toespeling op leugenwolf zijn?)

DrWho schreef:Ik ben gewoon eerlijk met mijn stem. Als ik ongelijk zou krijgen, wat ik ten sterkste betwijfel. Dan stem ik l de volgende dag op mezelf. Het enige dat misschien kan gebeuren is dat we niet zien wat zijn rol is. Maar dan stem ik nog op mezelf en mag iedereen ook op mij stemmen.


En de reden voor mijn late stem op graafoto. Ik pendel voor 2 uur, omdat ik in Antwerpen werk. Ik was nog maar pas thuis.
Benadrukt dat zijn stem eerlijk is. Is dat uberhaupt nodig? Tenzij je leugenwolf bent natuurlijk...
2e toespeling op Mattio's rol als verhullende wolf.


Mattio schreef:Als mijn vrees gegrond is, word ik morgenochtend sowieso niet wakker, DrWho, dus dan heb je niets meer van me te vrezen. Alleen heb je dan ook geen profijt meer van me. Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 953470
Bericht van wolf tot wolf; 'je hebt dan geen voordeel meer aan mijn verhullende krachten'?

DrWho schreef:Ik betwijfel dat je snachts wordt gedood. Ik weet dat je een dubbele agenda hebt.
Zeker van zijn zaak: geen vermoedens maar zekerheid.

DrWho schreef:Mattio had me aangesproken en ik wist dat hij loog.
Wederom zeker van zijn zaak: geen vermoedens maar zekerheid.

185Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej Na het lezen vanaf pagina 1 ben ik overtuigd Koenbus of drwho is de leugenwolf. Hank je hebt me overtuigd. Wr hebben tot 19.00 
drwho dan maar

186Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:19

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik geen wolf ben.

Ik heb geen toespeling gedaan dat mattio een verhullende wolf is, enkel dat ik weet dat hij een wolf is en dat het ergste wat er kan gebeuren is dat we zijn rol niet weten als er een verhullende wolf is.

Graafoto wist ik omdat hij te actief is om geen doel aan te duiden. Dat zou hij nooit doen, hij neemt het spel te serieus. Ik kan stem voorlopig op jou Hank om me zelf te redden.


Ik moet wel eerlijk zijn, ik ben op dit moment verloren van wie wie is.

187Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan had je dat heel wat slimmer kunnen verwoorden scratch

Zeker is in ieder geval dat ik niet mijn stem ga veranderen zolang je op mij stemt, ik ben immers een van de 3 die zeker geen leugenwolf is..

188Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Drwho je geeft wel aan en ik quote em ik vertrouw mattio niet ik denk dat hij iets verhult.. Dus jah.. Dat noem ik wel een verwijzing naar.. Het is jij of koenbus stefan en hank kunnen geen leugenwolf zijn gezien de stemming.. Koenbus is verd8 still en komt niet met een uitleg.. Maar ja.. Mattio wolf stemde koenbus kan ook vanwege het feit dat ze van de wolven af moesten.. this te lastig dit.. en hoop dat koenbus nog met een verklaring komt..

189Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:44

Koenbus


Beginnend spammer

Hier ben ik eindelijk, net op tijd voor de stemming. Ik zit met hetzelfde probleem als drWho (tot half 7 aan het werk vandaag) dus ik schrijf dit in de trein. Mijn hele verdenking is gebaseerd op het veel afk zijn en laat stemmen. Wellicht dat ik de volgende ronde moet overslaan omdat ik weet dat het dan niet anders zal zijn. Daarnaast is gepush van Mattio bewijs genoeg om mij nog een nacht te laten leven.

Ik ben er nog steeds 100% zeker van dat Graafoto jager was. Hij heeft mij namelijk 's nachts bezocht..

Voor nu stem ik mee op DrWho. Ik denk wel dat we ruimdenkender moeten zijn over de mensen die zijn bewezen door de leugenwolf stem de eerste dag. Niet iedereen is wie die dag 1 was.



Laatst aangepast door Koenbus op vr 09 feb 2018, 18:45; in totaal 1 keer bewerkt

190Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:44

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Drwho

191Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:49

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Mijn stem gaat uit naar Koenbus. Waarom? Simpelweg, omdat hij nu als verdachte genegeerd wordt en ik een zeer sterk vermoeden heb dat hij hier de leugenwolf is.

192Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 18:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dat klopt het is 1 van de twee.. Maar daar gaan we zo achterkomen..

193Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

koenbus waarom zou graaf jou snachts bezoeken zonder een aanleiding daarvan???

194Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:05

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wat als er GEEN Schaapswolf was maar wel een conversiewolf? Dan zitten we hier nog met 6 man waarvan 3 wolven. Een Leugenwolf, een conversiewolf en een nieuwe wolf..

195Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

stef kan je het nog moeilijker maken @^#@&@*

196Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:08

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Drwho, koenbus en Natjuh bijvoorbeeld.
Kan ook dat natjuh daarom burgemeesterschap kreeg van snuffles (die wist wie de wolven waren door mattio), om de ronde nog lastiger te maken..
Of toch Hank de nieuwe wolf. Dan klopt ze eerste stemming wel maar is hij later slecht geworden.

Worst case scenario Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 86336



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op vr 09 feb 2018, 19:10; in totaal 1 keer bewerkt

197Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan zijn we f*cked Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 829688
Maar ik denk dat we in ieder geval eerst maar eens die leugenwolf moeten zien te vinden, dan kunnen we ons daarna om andere dingen zorgen maken als het spel nog niet voorbij is.

198Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Laten we nu maar eerst is afwachten wat tach zegt..

199Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De komende nacht is de 3e nacht geloof ik, dus het zou kunnen scratch We'll see!

200Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 8 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 09 feb 2018, 19:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hoofdanimator Tachondar was geschokt door wat er bij het ontbijt was gebeurd, maar voor nu hoopte hij dat de rest van zijn gasten tot het einde van de voorstelling in de Zoo zouden overleven.
Hij vroeg iedereen om hun zwempak mee te brengen en begeleidde even later de groep opnieuw naar het treintje en reed daarmee tot een halte binnen in een groot gebouw centraal van het park: ‘Waterland’. Alle aquaria waren hier te vinden. Er was ook een restaurant waar je allerlei visgerechten kon eten. Vanavond zouden de gasten hier naar believen mogen dineren.
‘We hebben de ruimtes verdeel onder lokale Noordzeevissen, tropische vissen, Oosterse vissen, zeezoogdieren én het dolfinarium. Er zijn verkleedruimtes om de hoek, links voor de mannen, rechts voor de vrouwen.’ Hij staarde Natjuh aan. ‘…of voor de enige vrouw die ons nog rest.’
Iedereen kleedde zich om. Langs de andere deur van de verkleedhokjes kwamen ze terecht in het zwembadgedeelte. Het grote zwembad, met een stuk zowel binnen als buiten, was wel tien meter diep, honderd meter in de breedte en vijfhonderd in de lengte. Twee redders zwommen met vier dolfijnen hen tegemoet. De rand van het zwembad was twee meter hoog. In plaats van de laddertjes te gebruiken, duwden de dolfijnen hen omhoog tot ze op de rand uit het water konden kruipen. ‘Welkom iedereen!’ De mannelijke gasten keken naar de mooie vrouwelijke redster, terwijl natjuh de biceps van de mannelijke redder bestudeerde.
‘Volgen jullie ons naar buiten?’
Zo gezegd, zo gedaan. Daar mocht iedereen het water ingaan dat aanvankelijk koel aanvoelde. Zes dolfijnen doken plots tussen hen in omhoog. Ze gaven met hun snuit iedereen een kus op de wang. Bij Bas drukte de dolfijn zijn snuit op zijn mond. ‘No French kissing!’ riep de redder lachend. Bas kleurde rood terwijl de anderen lachten. Hoofdanimator Tachondar genoot van het aanblik. Zo moest het gaan, knikte hij goedkeurend. Dit was wat hij voor ogen had gehad.
Na enkele trucjes met de dolfijnen en wat plezier maken, volgde de grootste stunt.
‘DrWho, jij mag beginnen,’ zei de vrouwelijke redster. ‘Ga naar het midden van het water en hou je schuin als een plank. Zodra je omhoog komt, hou je dan stil en geniet.’
DrWho begreep niet goed wat er zou gebeuren, maar deed wat ze vroeg. Iedereen keek in spanning toe. Een minuut later lag hij nog steeds te wachten, tot hij plots voelde hoe twee dolfijnen hun snuit elk tegen een van zijn voeten drukten. Ze duwden hem omhoog en zwommen pijlsnel vooruit, zodat het leek alsof hij over het water vloog. DrWho lachte en vond het waanzinnig.
‘Dit is geweldig!’ riep hij glunderend. Zijn lach verdween al snel toen hij merkte dat de dolfijnen niet vertraagden, terwijl de rand van het zwembad gevaarlijk dichterbij kwam. Iedereen keek gebiologeerd toe en vroeg zich af of dit normaal was. Ze wisten dat het dus niet de bedoeling was, toen ze voor hun ogen zagen hoe DrWho’s schedel hard de metalen boord aan de onderkant van de rand van het zwembad raakte en hij vervolgens bewegingsloos bleef liggen. Zijn gezicht lag naar beneden in het water en bloed kleurde het water rood. Gillend verliet iedereen het zwembad, terwijl de dolfijnen vrolijk kirden.

DrWho was de apostaat. Nacht 4 gaat in tot morgenavond 21u00

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum