Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 97: Uitstap naar de Zoo!

+9
Mattio
Doctor
Backslide
Snuffles
basserbas
Hank1705
Djali
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

26Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 22:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Snuffels want dieren snuffelen?

27Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 22:58

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dan mijn stem ook maar op Backslide. @Tach: misschien is een lijstje met deelnemers handig? :-)

28Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 23:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mattio schreef:@Tach: misschien is een lijstje met deelnemers handig? :-)

jup misschien wel. Heb het toegevoegd Wink

29Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 23:44

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hmm, moeilijk. Ik wil eigenlijk zwemmen. Maar oké, Snuffles krijgt mijn stem. Ze lijkt mij wel capabel om burgemeester te zijn.

30Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! do 01 feb 2018, 23:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Snuffels voor bm


Maar zeker onder de indruk, wat een poespas komt daar bij kijken voor een klein showtje van 5 minuten.. wat moeten de dieren er voor problemen mee hebben al dat lawaai en rook..  Crying or Very sad

31Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 08:34

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ach laten we eens gek doen en Snuffles gewoon een kans geven.. (ze heeft toch al zo veel stemmen Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 86336)

32Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 09:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dat vind ik altruïstisch van je Stefan003

33Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 10:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik denk dat Koenbus wel goed is in raadsels!

34Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 19:42

Debby

Debby
Senior spammer

Backslide (krijg m niet vet)

35Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 20:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

‘Het is wel in een jaar maar niet in een eeuw. Steeds in een maand, maar nooit in de week. Wel in een dag, maar niet in een uur. Wat is het?’

Iedereen keek verbaasd de animator in zijn roodfluwelen jasje aan, die zelf apetrots de genodigden aankeek.
‘In een jaar, maar niet in een eeuw…’ mompelde Hank, vastberaden om dit te raden.
DrWho trok gekke bekken tijdens het denken en Backslide nam niet eens de moeite. Hij zou het nooit raden, dus keek hij doelloos rond naar de winkelketens rond het plein.
Mattio telde iets op zijn vingers terwijl Graafoto iets probeerde op te steken van Koenbus’ gemompel.
‘Zit het ook in een minuut?’ vroeg Djali die iets op het spoor scheen te zijn.
‘In een minuut? Nou…’ hoofdanimator wipte op zijn tenen en hielen. Iedereen keek nieuwsgierig op. ‘Haha, nee hoor.’
Een gezamenlijke zucht steeg op van het plein.
‘Mogen we het nog eens trager horen?’ vroeg Debby.
‘Jazeker!’ Tachondar herhaalde zijn raadseltje traag en duidelijk articulerend.
Snuffles grijnsde, zeker van haar stuk. ‘Ik weet het,’ zei ze stil. ‘Ik weet het!’ iets luider, ‘De letter A!’
De hoofdanimator klapte in zijn handen. ‘Correct! Proficiat! Jij mag na afloop van deze wedstrijd onze ijsbeerwelp een naam geven!’
‘Nééééééé! Ik wilde hem mijn eigen naam geven!’ huilde Stefan.
Tachondar negeerde hem en wenkte iedereen met een zwaai van zijn arm. Al trippelend liep hij een straat op, met aan weerszijden mooie bloemenperken. De kleuren van de bloemen beelden allerlei dieren uit, zoals een tijger uit zwarte en oranje tulpen. Er zoemden tal van bijen over de bloemenperken en op de gebouwen in de omtrek stonden bijenkorven.
‘We helpen graag het bijenbestand in deze regio, want ze zijn spijtig genoeg een uitstervend ras. Een bijenkorf op een gebouw doet geen kwaad en het is anders toch maar verloren ruimte. Los van de zonnepanelen die op onze daken liggen natuurlijk,’ legde Tachondar uit.
Ze wandelden verder, terwijl de gasten gebiologeerd luisterden naar weetjes en feitjes over de zoo.
‘Jullie overnachtingskamer bevinden zich in deze hutten. Ze zijn gebouwd uit gerecycleerd hout, zijn geïsoleerd, hebben vloerverwarming en jullie kunnen onderling afspreken of je een douche of bad wilt.’ Tachondar wandelde naar een grote map die langs de straat stond. ‘In het midden van deze wijk van hutjes vind je een infobalie. Daar kun je ook de was doen of iets te eten of drinken halen. Er liggen natuurlijk ook versnaperingen in de hutten. Het restaurant bevindt zich aan de oostzijde. Morgenochtend kom ik jullie hier oppikken! Een goedenavond iedereen!’
En met die hoop uitleg verliet de hoofdanimator de groep genodigden.
‘Nou uh… Ik neem de eerste hut hier en zie jullie straks wel in het restaurant,’ brak Natjuh de stilte. De rest volgde haar voorbeeld. Enkel Djali en DrWho wisselden van hut, omdat Djali per se een bad verkoos boven douchen.

Snuffles is verkozen tot burgemeester.

De moordloze nacht duurt tot morgenavond 20u00.

36Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 21:22

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Gefeliciteerd snuffles

37Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 21:41

Djali

Djali
Spammer i.o.

Gefeliciteerd snuffles! Mooie plek dit zeg. En tuurlijk wil ik een bad

38Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 23:44

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Gefelicitaart Snuffels, leuk raadseltje Tach.

39Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! vr 02 feb 2018, 23:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gefeliciteerd Snuffles!
Ik kan niet wachten op morgen ^_^

40Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 00:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gefeliciteerd snuffles

41Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 01:20

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Zeg eens Aaaaaaaa-pjes...

Ik voel me vereerd dat ik jullie mag vertegenwoordigen, dank jullie wel lieve burgers!

42Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 01:36

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Wat leuk! Gefeliciteerd!
Maar wacht effe, ik had dat rijmpje ook goed! Waarom mag ik de nieuwe ijsbeer geen naam geven!?

43Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 10:53

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wou de ijsbeer een leuke naam geven en dan samen met hem zingen.

Als je van beren leren kan
Van slimme beren leren kan
Is dat iets wat je echt proberen moet
Want hoe je profiteren kan
Daar weten beren veel meer van
En beren zijn als leraar beregoed

44Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 19:46

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali, je kan niet in een dierentuin overnachten én luxe verwachten! Heb je Zoop nooit gezien? Surprised

45Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 21:14

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Een douche is al luxe genoeg tussen de dieren. En daar ben ik blij mee. Een bad is toch te veel geluier..
Ik kan niet wachten om de sterren te zien vannacht!

46Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 21:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Iedereen vond een hutje naar zijn smaak. Er waren hutjes in alle smaken en kleuren. Eentje vol geverfde muren van tropische vogels en een tweede over het onderwaterleven. Sommige huisjes hadden een Afrikaanse interieur dat deed denken aan olifanten of giraffen en andere een Australisch gevoel waarbij zelfs het bad in de vorm van een vogelbekdier was. Geen hutje was uniek.
En dat allemaal na een goed gevulde avondmaaltijd. De groep gasten had gekozen om Italiaans te eten. Een pasta met scampi’s, een pizza, penne, tagliatelli of simpelweg spaghetti, keus genoeg. En alles bestond uit volkoren pasta en had vegetarische tegenhanger.

Moordloze nacht eindigt. De dag gaat in tot morgenavond 20u00

47Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! za 03 feb 2018, 23:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank want daar stem ik altijd als eerste op sorry

48Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 03:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Omdat Backslide graag zag dat er niet meer op de eerste in de lijst gestemd werd stem ik eens op de laatste in de lijst.  Sorry Backslide lol!

49Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 16:06

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nee Hank, dat is niet een hele goede redenatie. En ook is het niet een slimme zet nou precies mij er uit te stemmen.
Vandaar dat je hem terug krijgt, Hank!

50Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 97: Uitstap naar de Zoo! zo 04 feb 2018, 16:34

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zeg ik vind dat Afrika-thema van mijn huisje hartstikke leuk maar die python in mijn bed had voor mij dan weer niet gehoeven hoor. Iemand zin om hem eruit te halen voor me? Mattio lijkt mij wel een slangenvriend.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum