Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 20:12

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

en stemmen de conversie wolf eruit voor de fun Razz.
Denk et niet

77Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 23:58

Gast


Gast

Zo Kauna wat "insinueer" je toch allemaal, hele theorieën, mooi bedacht, mocht Beb vannacht opgegeten worden dan is dit mijn afscheid kado aan de burgers.

78Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 00:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Opnieuw was er feest in het dogepaleis in Venetië: de moordenaar was gegrepen, het gevaar bezworen! Hoewel de drankvoorraden inmiddels wat uitgeput begonnen te raken, was er aan vrolijkheid geen gebrek.
Slechts een paar mensen liepen rond met een zorgelijke rimpel in hun voorhoofd, onzichtbaar achter hun masker. Die moord gisteravond was wel heel vlot gegaan, hoe wisten ze nou dat er niet meer daders, meer wolven aanwezig waren?
Maar als ze hun zorgen uitspraken, werden die lacherig weggewoven.
'Ach man, ontspan toch,' riepen de feestgangers en barstten uit in een eigen versie van the wiz of Oz: ding-dong the wolf is dead, (the wolf is dead?), the wolf is dead! ding-dong the wolf, the wolf is dead...!

Zo feestten zij door tot de sterren begonnen te verbleken en nog altijd was er niets gebeurd. Gewoon voor het idee van een besloten partijtje hadden ze de deur op slot gehouden en eigenlijk stond de dame van gisternacht net op het punt die weer te openen toen een grijze flits tegen haar op botste en toen langs haar heen stoof. Ze viel en krabbelde toen geschrokken weer op.

Er werd gegild.
'Een wolf! een wolf!' Zoekend keken ze om zich heen maar nergens lag een nieuw lichaam. Iets had vannacht een moord voorkomen of ongedaan gemaakt, maar wat?

'Die deur blijft dus mooi op slot,' besliste de gemaskerde dreigend.

En zo begon een nieuwe dag...

Einde van de nacht.
De wolven doen een poging tot moord maar íets gaat er mis want er is geen dode.
Deze dag eindigt zondagavond 23:00u


Ik ben morgen weg (jaja, weer Paterswolde, wat moet ik daar toch steeds?).
Een dag van 47 uur dus. Sorry!
Stem maar wel gewoon, mocht ik morgen op de een of andere manier nog kans zien te komen dan kom ik.

https://weerwolfenco.actieforum.com

79Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 09:41

Debby

Debby
Senior spammer

Heeft de beschermengel zijn/haar werk gedaan?
Dan heeft deze in de eerste nacht meteen de goede beschermt of is er iets anders wat nog kan?

80Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 10:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

de heks zou ook nog kunnen toch? met een drankje?

gelukkig geen dode Very Happy
het kan haast niet beter met de burgers Very Happy

81Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 10:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

Beb schreef:Zo Kauna wat "insinueer" je toch allemaal, hele theorieën, mooi bedacht, mocht Beb vannacht opgegeten worden dan is dit mijn afscheid kado aan de burgers.
Ik insinueer helemaal niets. Ik check de feiten en die klopten niet en doe ermee wat je wilt.
De heks kan inderdaad ook de afgelopen nacht, niet veel anders als de ww echt een poging hebben gedaan tenminste.
Aangezien ik de komende week weinig tot niet online kan zijn, mogen jullie het even uitzoeken zonder mijn 'insinueerde feiten'.
Om diezelfde reden ga ik ook nu al stemmen. Ik moet zeggen dat door wat Beb zegt ik toch ernstig aan haar ga twijfelen (tenslotte kan de aanval de beste verdediging zijn) maar nog niet genoeg om ook gelijk op haar te stemmen. Misschien is ze nog een beetje van slag door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is? Mijn stem gaat naar Blackknight.

82Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 10:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

...ik zat nog te denken het slachtoffer zelf een scène van zijn dood te laten maken waarna hij/zij zijn rol bekend maakt. Maar met beul en/of verhullende wolf in het spel wordt dat toch wat moeilijk zonder onafhankelijke spelleiding.
Of Moustache moet het een dagje van me overnemen, maar vechten jullie dat samen maar uit.
Lukt het niet, dan ga ik uit van zondagavond.

https://weerwolfenco.actieforum.com

83Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 13:40

v8power

v8power
Spammer i.o.

Beb schreef:Zo Kauna wat "insinueer" je toch allemaal, hele theorieën, mooi bedacht, mocht Beb vannacht opgegeten worden dan is dit mijn afscheid kado aan de burgers.

denk hier toch een tip uit te halen beb verwacht gegeten te worden en tijdens de nacht word er iemand gespaart door de heks of de beschermengel
de boodschap die ik er uit haal is dat ze kauna verdacht vind
wat de stemmen betreft weet ik niet hoe dat kan het leek gelijk dus de leugenwolf is volgens mij ingezet al is het dan wel vreemd dat hij moustache laat sterven

dus ik gok erop dat beb gelijk heeft en beschermt is en dan is kaunadus een wolf
tips hoe jullie het lezen zijn welkom en ik ben bereid te veranderen als de suggesties juist zijn

84Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 16:02

karina

karina
Veelbelovend spammer

Bedankt!! beschermengel/ heks voor de moordloze nacht.

Hiep hoi voor ons burgers, en nu de juiste wegstemmen. En dat vind ik niet meevallen Rolling Eyes ik denk er nog even over na en ga nog maar eens alles nalezen, kijken of ik daar wat clou's uit kan halen.

85Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 16:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

v8power schreef:
Beb schreef:Zo Kauna wat "insinueer" je toch allemaal, hele theorieën, mooi bedacht, mocht Beb vannacht opgegeten worden dan is dit mijn afscheid kado aan de burgers.

denk hier toch een tip uit te halen beb verwacht gegeten te worden en tijdens de nacht word er iemand gespaart door de heks of de beschermengel
de boodschap die ik er uit haal is dat ze kauna verdacht vind
wat de stemmen betreft weet ik niet hoe dat kan het leek gelijk dus de leugenwolf is volgens mij ingezet al is het dan wel vreemd dat hij moustache laat sterven

dus ik gok erop dat beb gelijk heeft en beschermt is en dan is kaunadus een wolf
tips hoe jullie het lezen zijn welkom en ik ben bereid te veranderen als de suggesties juist zijn

nu kan men zeggen wat men wil.. maar als er maar liefst 2 stemmen na 24:00 (=deadline) zijn, dan zijn die gewoon ongeldig. Ben ik echt de enigste waarbij dat opvalt??????

dus er hoeft geen sprake te zijn van een leugenwolf, ik zeg niet dat de leugenwolf niet actief is, maar alleen dat er hier geen sprake hoeft te zijn van een leugenwolf Wink

86Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 18:14

v8power

v8power
Spammer i.o.

@hank ok zo kan het ook nog zijn gegaan
blijft over de bewering van beb met het kado aan de burgers...

87Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 18:19

Roel


Junior spammer

Ik stem Kauna, het feit dat V8power's verhaal wel heel erg overtuigend is. Je kan er eigenlijk niet omheen. Aan de andere kant, dit zou wel best dom zijn van de ww's. Je weet als je Beb opeet dat Kauna (mede ww?) dan erg verdacht is. Maar toch denk ik dat ze dat hebben gedaan, ook omdat ze al eerder blunderde met Moustache zijn dood, ze konden makkelijk mensen een andere weg in sturen.

Om verwarring te voorkomen, ik had 2 stemmen (onterecht!) en Moustache had er 3 (terecht!)
En mijn stemmen waren na de deadline, dus ik weet niet eens op ze wel tellen.

88Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 19:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Roel schreef:Ik stem Kauna, het feit dat V8power's verhaal wel heel erg overtuigend is. Je kan er eigenlijk niet omheen. Aan de andere kant, dit zou wel best dom zijn van de ww's. Je weet als je Beb opeet dat Kauna (mede ww?) dan erg verdacht is. Maar toch denk ik dat ze dat hebben gedaan, ook omdat ze al eerder blunderde met Moustache zijn dood, ze konden makkelijk mensen een andere weg in sturen.

Om verwarring te voorkomen, ik had 2 stemmen (onterecht!) en Moustache had er 3 (terecht!)
En mijn stemmen waren na de deadline, dus ik weet niet eens op ze wel tellen.

je had 3 stemmen, 1 terecht (van moustache) en 2 onterecht/na deadline (karina& daniel meende ik), feit blijft dat er 2 van de 3 na de deadline waren, dus eigenlijk maar 1 stem op jou Wink

overigens stem ik ook kauna

89Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 19:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

Rolling Eyes ik lees alles nog eens wat er geschreven is.
Het klinkt zinnig wat V8, Hank, Roel schrijven ik ga met hun mee.
Mijn stem gaat naar Kauna

90Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 19:45

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ook ik stem op kauna.
Hopelijk is het weer prijs Very Happy

91Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 19:47

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hank1705 schreef:
Roel schreef:Ik stem Kauna, het feit dat V8power's verhaal wel heel erg overtuigend is. Je kan er eigenlijk niet omheen. Aan de andere kant, dit zou wel best dom zijn van de ww's. Je weet als je Beb opeet dat Kauna (mede ww?) dan erg verdacht is. Maar toch denk ik dat ze dat hebben gedaan, ook omdat ze al eerder blunderde met Moustache zijn dood, ze konden makkelijk mensen een andere weg in sturen.

Om verwarring te voorkomen, ik had 2 stemmen (onterecht!) en Moustache had er 3 (terecht!)
En mijn stemmen waren na de deadline, dus ik weet niet eens op ze wel tellen.

je had 3 stemmen, 1 terecht (van moustache) en 2 onterecht/na deadline (karina& daniel meende ik), feit blijft dat er 2 van de 3 na de deadline waren, dus eigenlijk maar 1 stem op jou Wink

overigens stem ik ook kauna

Even iets recht zetten: ik stemde de eerste ronde niet op Roel. Dat waren Bep en daniel, maar pas na sluitingstijd.

92Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 19:49

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik stem ook op Kauna, mede vanwege het feit dat ze mij beschuldigt

93Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 20:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

karina schreef:
Hank1705 schreef:
Roel schreef:Ik stem Kauna, het feit dat V8power's verhaal wel heel erg overtuigend is. Je kan er eigenlijk niet omheen. Aan de andere kant, dit zou wel best dom zijn van de ww's. Je weet als je Beb opeet dat Kauna (mede ww?) dan erg verdacht is. Maar toch denk ik dat ze dat hebben gedaan, ook omdat ze al eerder blunderde met Moustache zijn dood, ze konden makkelijk mensen een andere weg in sturen.

Om verwarring te voorkomen, ik had 2 stemmen (onterecht!) en Moustache had er 3 (terecht!)
En mijn stemmen waren na de deadline, dus ik weet niet eens op ze wel tellen.

je had 3 stemmen, 1 terecht (van moustache) en 2 onterecht/na deadline (karina& daniel meende ik), feit blijft dat er 2 van de 3 na de deadline waren, dus eigenlijk maar 1 stem op jou Wink

overigens stem ik ook kauna

Even iets recht zetten: ik stemde de eerste ronde niet op Roel. Dat waren Bep en daniel, maar pas na sluitingstijd.

mijn excuses dan, BEB & daniel dan Wink
sorry karina Smile

94Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 20:37

Gast


Gast

Ja spannend, ik ga dus ook Kauna Stemmen.

95Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 21:03

Debby

Debby
Senior spammer

Beschermengel:
De beschermengel heeft de kracht om een speler te kiezen die ze 's nachts wil beschermen. Deze naam moet ze overdag doorgeven aan de spelleider. Deze gave kan elke dag ingezet worden om een speler te beschermen. Indien de wolven een beschermde speler willen opeten, gebeurt er niks en wordt er die nacht dus niet gemoordt. De beschermengel mag iemand slechts 3x beschermen en de beschermengel mag niet 2 nachten achter elkaar dezelfde persoon beschermen

Als ik het zo lees kan de beschermengel dus nooit Beb beschermt hebben na het gedoe met Kauna.
Dit omdat de beschermengel dat op de dag al moest doorgeven,en het gesinueer tussen Kauna en Beb in de nacht plaatsvond.
*Correct me,if i'm wrong*

Vooralsnog stem ik Beb



Laatst aangepast door Debby op zo 18 jul 2010, 10:26; in totaal 2 keer bewerkt

96Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 21:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nog 1 minuut dus vlug Kauna

97Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 22:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem ook Kauna

98Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 22:21

Gast


Gast

mijn stem gaat ook naar kauna
sorry jongens heb geen goede reden voor deze stemming, ben de hele dag weg geweest en heb nu ook geen tijd om alles terug te lezen hoop da morgen te doen Embarassed

99Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 17 jul 2010, 23:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol, jullie hebben zoiezo tot morgen volgens mij Wink
gaan jullie deze ronde het record van vorige ronde verbreken? Ik ben alvast benieuwd. Zal het allemaal over 2 weken eens rustig na lezen. Fijne vakantie allemaal.

100Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 4 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 10:19

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik volg: kauna

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum