Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:03

Gast


Gast

Tja, Beb daar moet je stemmen...*Jezus*, sorry voor de gelovigen onder ons... (Beb) : *zucht* . Traditie getrouw was altijd mijn eerste stem op mijn grote vriend Miejster maar die zit ergens op de Caribbean , heerlijk aan een cool drink, ligt op een zon overgoten tropisch eiland een of andere prachtige beauty, (lol) blond dat zeer zeker, in te smeren, met Kokosolie.
Dus Beb is even radeloos deze eerste ronde.
Maar ja... de menigte wil een stem...en dus vandaar Roel

52Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:04

Gast


Gast

Roel dus sorry was niet vet geschreven.

53Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:10

daniel


Aankomend spammer

Ja, ik kan wel met Roel leven, elke andere stem zou de lynch nutteloos maken, en dat is in het voordeel van de wolven...

54Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

2 uur met broer zitten kletsen, ga zo stemmen tellen!

https://weerwolfenco.actieforum.com

55Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dat iedereen gemaskerd was en het daarom bijzonder moeilijk was een verdachte aan te wijzen, bleek wel uit de stemming...
Debby, Kauna, V8power, Roel, Roger, Karina, Beb, Moustache, Artishocking en Howlin werden stuk voor stuk allemaal achter elkaar beschuldigd.
Wie was er eigenlijk níet beschuldigd? Was dat handjevol misschien wel niet juist het meest verdacht?

Maar eerlijk was eerlijk en drie mensen riepen de naam Moustache. Er ontstond nog een klein handgemeen omdat niemand met zekerheid wist te zeggen wie Moustache was... nog twee aanwezigen riepen namelijk plotseling dat zíj Moustache waren.
Dit zorgde tijdelijk voor algemene verwarring maar ook voor toenemend wantrouwen. Waarom werd hij in bescherming genomen?

Het was Daniel die uiteindelijk de viking vond, weggedoken in een hoekje.

Bij de tafels met hapjes en drankjes stond ook een flinke bak waar ijs en flessen wijn in lagen. De goedkoopste merken werden ontkurkt en leeggeschonken in de bak totdat die bijna tot aan de rand toe volstond met wijn.
Tientallen handen dwongen Moustache naar de tafel en duwden zijn hoofd onder in de bak. De viking spartelde tegen, hikte een paar keer... nog een paar belletjes dreven naar boven en toen lag hij stil.

Begeleid door een regen van wijndruppels werd het lichaam omhoog getrokken en toen op de grond gelegd. Aarzelend stak iemand zijn hand uit en trok in één snelle beweging het masker van zijn gezicht...
een verwrongen, bijtgrage en zeer dode wolvensnuit grijnsde hen aan.

'Viva Venezia!' galmden ze 20-stemmig.

Einde van de dag.
De burgers lynchen Moustache.
Moustache was conversiewolf.
Deze nacht eindigt vrijdagavond 23:00u


Go burgers! Lekkere start!! cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

56Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:49

Roel


Junior spammer

Wow! Lekker zeg. Maar is er nu een conversie plaats gevonden? Dat kon toch alleen overdag?

57Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 00:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee dat kan alleen 's nachts en niet in de moordloze nacht.

https://weerwolfenco.actieforum.com

58Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 01:01

Roel


Junior spammer

Ha dus geen conversatie! Smile

59Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 01:12

karina

karina
Veelbelovend spammer

wow, dit is goed nieuws.
Bedankt flower

60Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 01:17

daniel


Aankomend spammer

Ik neem aan dat de eerste nacht niks voor niks moordloos was?

61Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 06:47

Gast


Gast

Very Happy lkkr begin! dat scheelt ons dus een wolf door de conversatie cheers

62Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 06:47

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Shitzooi hiero'', waren de laatste gedachten van Moustache. ''Ik dacht al dat ik op het verkeerde feestje zat.....''
En van die goedkope wijn krijg ik koppijn. Hadden ze daar geen rekening mee kunnen houden? Bovendien is het funest voor mijn vacht.....

63Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 07:19

Debby

Debby
Senior spammer

Bovendien is het funest voor mijn vacht.....

Daar hoef je je nu toch geen zorgen meer over te maken. Twisted Evil

64Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 09:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Whoehoe, ik heb Moustache zijn lichaam gezegend met Wij(n)water.
In de naam des herens en zijn zoon Je zus (hips*)
Het feest kan doorgaan !
"Ik ben Joep Meloen..." cheers

65Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 09:52

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat begint heel goed.
Wat ik niet zo goed snap is hoe Moustache de klos kan zijn terwijl hij en Roel evenveel (3) stemmen hadden? Of tel ik verkeerd? Bergijp me niet verkeerd, Moustache eruit is helemaal super hoor. Maar wie speelt er dan nog een ander spelletje?

66Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 10:50

v8power

v8power
Spammer i.o.

yes een wolf eruit en dan te bedenken dat ik nog dacht dat hij de beul was omdat hij het het over zijn bijl had
geen conversie dus helemaal top
met de stemmen denk ik dat de leugenwolf aktief is

67Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 11:31

Gast


Gast

Heel mooi begin, we worden sterker en slimmer met zijn alle.
Dus ook geen conversie, maar er zit dus wel duidelijk een leugen wolf in.
Nu even heel goed nadenken met zijn alle.

68Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 11:41

daniel


Aankomend spammer

Ik denk dat mijn stem gewoon 6 minuten te laat was.
De leugenwolf kan wel heel slecht liegen als hij een wolf eruit liegt Wink

69Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 12:23

Roel


Junior spammer

Ja idd. Als er een leugen wolf was had ie er wel voor gezorgd dat ik eruit vloog. Dan stemde die op Moustache maar zei hij tegen Dorien dat ie op mij stemde. Ok

70Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 13:40

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als Daniel na 12 uur gestemd heeft zou dat de reden kunnen zijn want het is heel onlogisch dat de ww moustache eruit zouden laten gaan. Ze lopen hierdoor een extra ww mis!
Dan zou ook Beb te laat zijn geweest en was er helemaal geen sprake van gelkijke stemmen.

71Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 15:04

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het spel is nog niet uit toch???
Nieuwe ronde nieuwe kansen...oogjes open, mondjes dicht Laughing

72Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 15:21

Kauna

Kauna
Junior spammer

het spel is nog lang niet afgelopen. En ik ben het met de oogjes open erg eens maar mondjes dicht is niet altijd de beste strategie want dan kan kennis wel ineens verloren gaan!

73Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 16:18

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Kauna

Je hebt gelijk dat ''mondjes dicht'' niet altijd de beste strategie is...
He tligt er ook maar net aan wat je bent idd Laughing
In ieder geval onze oogjes open dan maar.

74Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 18:59

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Artishocking, graafoto en hank zijn iig geen weerwolven zo te zien Cool .

Scheelt alweer een hoop om volgende keer te gokken.

75Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 3 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 16 jul 2010, 20:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

Of ze spelen het gewoon slim Cool

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum