Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 10]

226Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 10 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 07:59

Gast


Gast

howlin graveyard schreef:ik ben dood en over de doden niets dan goed:
ik was een burger die op slechte vrouwen valt

bedankt he howlin! Razz

227Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 10 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 10:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:conversatiewolf, haha, da's een zeer sociale wolf die ook rekening houdt met de psyche van zijn slachtoffer.
Hoe was zijn jeugd? Hoe keek hij bij zijn geboorte aan tegen deze vijandige wereld? Hoe was zijn eerste contact met de olvarit?

Wanneer hij dit doorgrond heeft, probeer hij zijn slachtoffer te overtuigen van het belang van de moord: 'begrijp je dan niet dat dit de wetten van de natuur zijn?' 'als ik jou vanavond niet opeet, dan heb ik morgenochtend honger... dat wil je toch niet op je geweten hebben?'

Wanneer de conversatiewolf zijn slachtoffer murw heeft gepraat, bidden ze nog even samen voor hun beider zielenheil alvorens de wolf tot het avondeten overgaat.

nieuwe rol dan maar? Razz

228Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 10 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 31 jul 2010, 21:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik weet zo een paar personen voor wie deze rol mij gemaakt lijkt Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum