Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 10]

201Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Debby schreef:Is toch geen info,dat staat in de spelregels.
Dat weet iedereen toch.

wie de geliefden zijn? nee, dat is net zoals de andere rollen onbekend.

https://weerwolfenco.actieforum.com

202Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:57

v8power

v8power
Spammer i.o.

hahahahhahah ik lig hier helemaal flauw van het lachen
niemand heeft nog goede info
en dorien ook al in de war over mijn dood
zal allemaal wel aan de warmte liggen

203Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 17:19

Debby

Debby
Senior spammer

Dat bedoel ik niet,maar laat maar.

204Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 17:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8power schreef:hahahahhahah ik lig hier helemaal flauw van het lachen
niemand heeft nog goede info
en dorien ook al in de war over mijn dood
zal allemaal wel aan de warmte liggen

het spijt me V8power, het is gewoon het verlies.. we zitten nu nog in de ontkenningsfase met z'n allen. Straks volgt de acceptatie pas.

https://weerwolfenco.actieforum.com

205Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 18:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rip artishocking...
je bent het burgerblok erg van nut geweest deze ronde! (kan lomp overkomen Rolling Eyes )

ik stem linda.. burgerblok volgt een bepaalde strategie en het is wel zo handig om die te volgen Wink

...het wordt tijd dat de ronde op z'n einde loopt...

206Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 20:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

Als goede burger ga ik maar gewoon mee.
mijn stem gaat naar : Linda

207Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 23:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Roel of Linda Suspect

Linda it is

208Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 01:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ze waren nog verbetener dan eerst. Verdorie nog één wolf te gaan, de hele nacht opgebleven en tóch was ie ze ontglipt! Het was te frustrerend voor woorden. Gelukkig hoefden ze niet meer zo in het duister te tasten als eerst... in het diepste geheim had zich namelijk een blokje mensen gevormd dat elkaar vertrouwde. Eén feestganger had stiekem onder de maskers gegluurd en zichzelf zo overtuigd van hun mens-zijn. Toch was het nog steeds geen gemakkelijke opgave...
Roel had een goed plan. 'Weet je wat?' stelde hij voor. 'Ik vermoord gewoon eigenhandig Howlin, zijn geliefde Linda pleegt dan zelfmoord en vervolgens lynchen jullie V8power. Drie vliegen in één klap, daar móet de laatste wolf haast wel bij zitten.'
Helaas zaten er twee grote mankementen in zijn plan. A) V8power was allang dood en B) Roel was één van de mensen die niet gecontroleerd waren en die slechts op vertrouwen in het groepje waren gekomen. Wat als hijzelf nou die laatste wolf was?
Dilemma's, dilemma's, oh wat een dilemma's!

Er werd wat af gediscussieerd totdat er dan toch uiteindelijk gewoon maar een paar mensen initiatief namen en officieel begonnen te beschuldigen. Wonderlijk genoeg kwam V8powers naam nog eens langs waaien, verder klonk Roel zelf en Linda. Linda, Linda, Linda.

Het was duidelijk. Linda moest sterven.

'Nee!' protesteerde Howlin. 'Ik sta voor haar in... Jullie gaan hier spijt van krijgen!' Zijn gesmeek werd genegeerd en onverbiddelijk werd de kring rond Linda kleiner en kleiner.
'Dat met die wijn heb ik nu wel een beetje gehad hoor,' zei Graafoto. 'Is het niet eens tijd voor wat anders?' Hij keek zoekend om zich heen, zijn blik ging omhoog en viel toen op de reusachtige kroonluchter die aan het plafond hing.
'Perfect, zullen we die op haar hoofd laten donderen?'
'Goed plan!' klonk er van verschillende kanten.

'Ga hier staan,' instrueerde Hank Linda. Die was zo in de war dat ze braaf knikte en rustig op haar plekje, midden op de dansvloer ging staan.
'Eén,' telde Hank. 'Twee. Drie!'
Graafoto trok het touw los en met donderend geraas stortte de kandelaar naar beneden, naar Linda.

Het deed denken aan een film. Als in slow motion stormde Howlin naar voren terwijl hij met een vertrokken gezicht vertraagd 'neeeeee!' schreeuwde. In een geweldige snoekduik gaf hij Linda een harde zet waardoor ze naar achteren viel. De kroonluchter raakte de aarde en verpletterde daarbij niet Linda maar Howlin.

'Hè shit,' zuchtte Graafoto. Ook de anderen keken teleurgesteld. 'Burger zeker hè?' Hij trok het masker van Howlins gezicht en beantwoordde zijn eigen vraag. 'Yep, burger.'
'Toch de wijn dan maar?' opperde Karina.
Daar werd mee ingestemd en zo kwam ook Linda aan haar einde.

Het masker werd verwijderd en gejuich steeg op. Een wolvensnuit verscheen...

'De sleutel!' riep de blonde dame met het blauwe masker triomfantelijk. Ze haalde de sleutel uit de zak van haar jurk en opende de deuren.

Juichend stormden ze naar buiten.

EINDE VAN HET SPEL.
De burgers winnen, gefeliciteerd!
Linda wordt gelynchd en was verhullende wolf.
Haar geliefde Howlin was burger.

https://weerwolfenco.actieforum.com

209Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 09:53

Debby

Debby
Senior spammer

Gefeliciteerd Burgerblok en de andere burgers.
Goed gedaan cheers

Staat de volgende ronde nu stil ivm vakantie,of spelen we er nog 1?



Laatst aangepast door Debby op vr 23 jul 2010, 10:31; in totaal 1 keer bewerkt

210Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 10:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik ben weg, maar als iemand als spelleider op wil treden (Graafoto?) kunnen jullie natuurlijk gewoon doorgaan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

211Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 10:33

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

pff, net op tijd, ik ga namelijk nu op vakantie Razz.

Tot over een week ofzoiets Cool

212Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 10:37

Debby

Debby
Senior spammer

Fijne vakantie allemaal.

Als er nog mensen door willen spelen,wil ik het ook wel een keer proberen.

213Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 10:49

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik wil me ook altijd wel eens wagen aan een rondje spelleider, maar het zal eerder een zakelijke ronde zijn. Niet zozeer een hoogstaand stukje proza.

214Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 10:51

Gast


Gast

goe gespeeld burgers proficiat!

215Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 11:32

v8power

v8power
Spammer i.o.

yes gewonnen

gefeliciteerd burgers

toen howlin begon zijn geliefde te verdedigen was het voor mij duidelijk dat 1 van beide een wolf was al begrijp ik die actie van howlin niet helemaal
er zaten nog teveel burgers in om het spel op geliefden te winnen
mocht er weer een rondje komen dan doe ik weer mee
voor de anderen plezierige vakantie

216Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 12:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

Goed gedaan, cheers voor het burgerblok.

Ik had het goed met mijn conclusie dat er 1 ww aan 1 burger gekoppeld was. maar ik had wel op de verkeerde burger gegokt.
Dus mijn welgemeende excuses aan Hank1704 die ik ervan verdacht dat hij de burger geliefde was. Embarassed

Allemaal een fantastische vakantie.


p.s. Als er een nieuw ww spel start : schrijf mij maar in

217Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 17:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

zou iemand de extra rollen nog willen vertellen?

218Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 18:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

verrek wat heb ik een dilemma's gehad als ziener affraid

kan ik roel nu wel of niet vertrouwen?
is karina een weerwolf of burger?
is beb een weerwolf of burger?
zou roel geen beul, maar weerwolf zijn?

om er maar een paar op te noemen 0_o

extra rollen (zover ik weet) :
ziener: Hank1705
beul: Roel
cupido: Debby
heks: Karina
geliefden: Linda & howlin
beschermengel: Artishocking

wolfjes zijn wel bekend denk ik?
conversatiewolf: Moustache
wolf: Blackknight
verhullende wolf: howlin

dat was het denk ik?

overigens zou het spel niet lang meer geduurd hebben Wink
zou én Linda én Howlin geen wolf zijn, dan zou de beul (roel) roger afmaken

(en zou het dan nog niet voorbij zijn dan had graafoto het moeten wezen Razz)

219Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 19:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

ja, niemand heeft je gezegd dat de rol van ziener makkelijk is hè! Leuk om te weten, dank je.

220Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 20:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

haha Razz mag niet klagen, was leuk om een keer te doen Wink
werd stom genoeg gelijk optimistisch (zal eerlijk toegeven Razz) toen ik moustache zag Razz

221Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal vr 23 jul 2010, 21:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

...ik geloof dat Roger jager was, klopt dat? Ik wist het namelijk niet meer en hij reageerde niet op mijn verzoek rollen toe te sturen Razz
dat deden trouwens sowieso maar drie mensen... xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

222Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 00:07

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hank1705 schreef:verrek wat heb ik een dilemma's gehad als ziener affraid

kan ik roel nu wel of niet vertrouwen?
is karina een weerwolf of burger?
is beb een weerwolf of burger?
zou roel geen beul, maar weerwolf zijn?

om er maar een paar op te noemen 0_o

extra rollen (zover ik weet) :
ziener: Hank1705
beul: Roel
cupido: Debby
heks: Karina
geliefden: Linda & howlin
beschermengel: Artishocking

wolfjes zijn wel bekend denk ik?
conversatiewolf: Moustache
wolf: Blackknight
verhullende wolf: howlin

dat was het denk ik?

overigens zou het spel niet lang meer geduurd hebben Wink
zou én Linda én Howlin geen wolf zijn, dan zou de beul (roel) roger afmaken

(en zou het dan nog niet voorbij zijn dan had graafoto het moeten wezen Razz)
Haha, da's een goeie... maar ik was slechts conversiewolf en kwam niet aan converteren toe. Verdiend gewonnen door de burgers.

223Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 00:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

conversatiewolf, haha, da's een zeer sociale wolf die ook rekening houdt met de psyche van zijn slachtoffer.
Hoe was zijn jeugd? Hoe keek hij bij zijn geboorte aan tegen deze vijandige wereld? Hoe was zijn eerste contact met de olvarit?

Wanneer hij dit doorgrond heeft, probeer hij zijn slachtoffer te overtuigen van het belang van de moord: 'begrijp je dan niet dat dit de wetten van de natuur zijn?' 'als ik jou vanavond niet opeet, dan heb ik morgenochtend honger... dat wil je toch niet op je geweten hebben?'

Wanneer de conversatiewolf zijn slachtoffer murw heeft gepraat, bidden ze nog even samen voor hun beider zielenheil alvorens de wolf tot het avondeten overgaat.

https://weerwolfenco.actieforum.com

224Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 00:59

Debby

Debby
Senior spammer

Haha,had er zelf overheen gelezen,maar vind conversatiewolf veel leuker.

225Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 9 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal za 24 jul 2010, 02:56

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik ben dood en over de doden niets dan goed:
ik was een burger die op slechte vrouwen valt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum