Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

26Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 09:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

Een Italiaanse danser die Doedelzakmuziek wil bij zijn heengaan? Wat moet hij de wereld hebben gehaat. Of wat heeft de wereld hem aangedaan dat hij zo is geworden.... Gelukkig is hij nu uit zijn lijden verlost en vertoeft vast en zeker in een betere wereld...

Raar is dat toch? Geen van de gasten is verkleed als wolf en toch spreken ze van een wolf die hem heeft doodgebeten... Gelukkig heb ik mijn strijdbijl bij me, en 't is echt geen decorstuk van één of andere opera...

Maar de grappa is nog bij lange na niet op. Laat al die zoetekauwen maar sabbelen aan hun limoncello-glaasjes.En Roel? Die daar zo uitgeteld in een hoekje ligt? Die is toch verdacht stil.... Verder lijkt me iedereen gezellig aan het dansen en feestvieren te zijn geweest....

27Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 10:14

Debby

Debby
Senior spammer

Ik zal mijn vrouw maar eens bellen om te zeggen dat ik wat later zal thuis zijn want er zijn terug Wolven in de buurt.
Die zal mij intussen niet meer geloven "hij is daar weer met zijn wolven hoor, en intussen hoor ik haar op de achtergrond genieten, Whoeoeoeeoe "

Ja,of ze verdenkt jou ervan.
Weerwolven!!! jaja,die is met zijn secretaresse op Ibiza.



Laatst aangepast door Debby op do 15 jul 2010, 11:34; in totaal 1 keer bewerkt

28Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 10:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik sluit me bij Graafoto aan. Voordat een feestje, reunie of reis goed en wel op gang komt wordt de pret gedrukt door een moord. Ik denk dat ik me hierna maar opsluit in mijn eigen huis. Ik had me zo verheugd op dit mooie feest
Ik wil helemaal niet nadenken over wie hier achter zit.

29Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 12:19

Roel


Junior spammer

Aah... Ik ben er ook. Dat openbaar vervoer in Italië. Ik zei naar het gemaskerde bal. En dat was dus niet in Spanje... Nja ik ben er Smile

30Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 12:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja het openbaar vervoer hier is belabberd.. gelukkig ben je er dan nu. Net op tijd om... ja, om wat eigenlijk? een moord mee te maken...
Misschien had je beter in Spanje kunnen blijven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

31Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 12:47

daniel


Aankomend spammer

graafoto schreef:Lap, hebben we dan niks geleerd in het verleden.
Wolven voelen zich net thuis in een gesloten ruimte.

En natuurlijk is het feest weeral afgelopen.
Ik denk dat het toch aan mij ligt hoor, ga ik op reis ... Wolven,
vorige week op een school reünie ... wolven.

Ik zal mijn vrouw maar eens bellen om te zeggen dat ik wat later zal thuis zijn want er zijn terug Wolven in de buurt.
Die zal mij intussen niet meer geloven "hij is daar weer met zijn wolven hoor, en intussen hoor ik haar op de achtergrond genieten, Whoeoeoeeoe "

Dit maal geef ik er niet aan toen Burgers meld u bij mij en samen gaan we de strijd aan met onze fakkels en drietand.

king
Wel heel toevallig dat jij 3 keer in de buurt was van weerwolven... En toch nog in staat bent je vrouw te vertellen dat je wat later thuiskomt. I'm watching you! Razz


Maar gaan we nu voor een burgemeester stemmen? En in dit topic, of in een ander topic? (sorry, ik ben nieuw hier ^^)



32Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 12:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

We spelen meestal zonder burgemeester. Wanneer het gelijkspel wordt, wordt er die dag niet gelynchd.

Jullie kunnen dus nu gaan stemmen (Moustache heeft het spits geloof ik al afgebeten).

https://weerwolfenco.actieforum.com

33Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 13:37

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:We spelen meestal zonder burgemeester. Wanneer het gelijkspel wordt, wordt er die dag niet gelynchd.

Jullie kunnen dus nu gaan stemmen (Moustache heeft het spits geloof ik al afgebeten).
En dus doen we ons best om te zorgen dat het geen gelijkspel wordt!!
Ik stem op Roger... geen enkele reden, ik moet een naam opgeven en dat was de eerste die ik zag.

34Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 14:27

Debby

Debby
Senior spammer

Met iene miene mutte kwam ik uit op Karina

Geen enkele reden voor.

35Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 14:43

Gast


Gast

zo'n lkkr feest lkkr muziek en drank en dan zo'n dramatische wending Shocked Sad
ik stem beb waarom? geen idee een gokje

36Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 14:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ongelofelijk...mijn eerste feest....en wat een gruwelijk einde.
Het ene moment nog een wervelende kleurenmassa van feestende mensen, het andere moment zijn al deze vrolijke kleuren vermengd met het rood van bloed.
Mijn limoncello stond onaangeroerd te wachten tot ik het glas in 1 slok leeg zou maken...
Ik wil hier weg, maar de deur is dicht...
Was het echt een weerwolf...of is dit ontstaan uit het delirium van den feestgangers???
Ik heb zo mn bedenkingen over Moustache.
Waarom, geen idee...voorgevoel???

37Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 15:03

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

laten we er een traditie van maken. Mijn eerste stem gaat naar V8power

38Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 15:16

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ artishocking, jouw woorden geven mij een onaangenaam gevoel. Het is je eerste feest en je lijkt onaangedaan van wat er gebeurt is. Is dat omdat je een wolf bent of heb je stalen zenuwen?
Ik ben namelijk goed beroerd van deze moord op die prachtige knappe danser Mattio waar ik met veel plezier naar heb staan kijken toen hij aan het dansen was met die blonde schone.

het is een gok, een reden anders dan jouw (koele)woorden heb ik niet, mijn stem gaat naar jou : artishocking

39Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 15:32

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Karina Wink

Onaangedaan? Ik ben in shock!! affraid
Op mijn eerste feest word iemand vermoord..die mooie danser Mattio.. Sad
Het is niet verwonderlijk dat mensen een onaangenaam gevoel van of door elkaar krijgen als er iemand is vermoord.
De waarheid zal zegevieren, hopen we dan maar voor die arme Mattio



Laatst aangepast door artishocking op do 15 jul 2010, 17:08; in totaal 1 keer bewerkt

40Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 15:54

Roel


Junior spammer

Blijkbaar ben je altijd verdacht bij de 1ste stem. Zie de vorige ronde, toen stemde ik al vanaf het begin op een ww. Toch werd ik verdacht. Dus ook nu weer kan je verdacht raken... En er is geen enkel motief om iemand te verdenken. Ik stem (omdat het moet) op Howlin

41Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 16:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het is te hopen dat de volgende stemmers niet ook allemaal een ander iemand kiezen anders heeft deze ronde geen enkel nut gehad als iedereen op één stem eindigt.

42Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 17:49

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik zie dat kauna nog geen stem heeft en we willen niet dat iemand ordt buiten gesloten he Shocked

43Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 18:12

v8power

v8power
Spammer i.o.

Kauna schreef:Het is te hopen dat de volgende stemmers niet ook allemaal een ander iemand kiezen anders heeft deze ronde geen enkel nut gehad als iedereen op één stem eindigt.

dat is waar wat je zegt maar ik heb geen idee wie er een wolf kan zijn dus gaan nu velen denk ik voor de veilige weg
ik zal nog even nadenken en nalezen en dan geef ik straks mn stem
mattio r.i.p ik heb genoten van je mooie dansen en we zullen er alles aan doen om je dood te wreken
snif snif

44Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 18:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hm... die viking heeft wel een verdacht uiterlijk... zou er méér achter dat kostuum zitten???

ik stem voor MOUSTACHE, de stoere, en straks misschien dooie, viking

45Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 19:44

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Aangezien er al 2 stemmen zijn voor Moustache zal ik maar volgen.
Moustache hopelijk zit ik niet fout maar in het begin is het altijd een gok hé.

46Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 20:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

daniel schreef:
graafoto schreef:Lap, hebben we dan niks geleerd in het verleden.
Wolven voelen zich net thuis in een gesloten ruimte.

En natuurlijk is het feest weeral afgelopen.
Ik denk dat het toch aan mij ligt hoor, ga ik op reis ... Wolven,
vorige week op een school reünie ... wolven.

Ik zal mijn vrouw maar eens bellen om te zeggen dat ik wat later zal thuis zijn want er zijn terug Wolven in de buurt.
Die zal mij intussen niet meer geloven "hij is daar weer met zijn wolven hoor, en intussen hoor ik haar op de achtergrond genieten, Whoeoeoeeoe "

Dit maal geef ik er niet aan toen Burgers meld u bij mij en samen gaan we de strijd aan met onze fakkels en drietand.

king
Wel heel toevallig dat jij 3 keer in de buurt was van weerwolven... En toch nog in staat bent je vrouw te vertellen dat je wat later thuiskomt. I'm watching you! Razz


Maar gaan we nu voor een burgemeester stemmen? En in dit topic, of in een ander topic? (sorry, ik ben nieuw hier ^^)




hm... was je ook niet al 2× doodgegaan? Razz
diep respect voor deze man die telkens doodgaat & toch doorleeft alsof er niets gebeurt is... *applause*

'ontopic':
komop mensen, ik denk dat graafoto eindelijk eens de waarheid verteld Exclamation Smile (niet negatief bedoeld hoor Embarassed )
maak er gebruik van!

47Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 21:31

Debby

Debby
Senior spammer

komop mensen, ik denk dat graafoto eindelijk eens de waarheid verteld (niet negatief bedoeld hoor )
maak er gebruik van!

Oh ja?
Probeer je ons erin te luizen?

48Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 21:37

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik begin ook te vrezen dat het een val is Shocked
Als Moustache een burger is stem ik daarna voor jou hoor hank Twisted Evil

49Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 21:47

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ben er niet van overtuigt dat moustache een wolf is ook die bijl van hem zet me aan het denken
mijn stem gaat nu naar debby
gewoon omdat ik op zeker wil spelen en niet een onschuldige burger wil vermoorden
debby krijgt mijn stem omdat er volgens mij nog niemand op haar gestemt heeft en ik moet stemmen dus niet omdat ik er van overtuigt ben dat zij wolf is

50Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 2 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 15 jul 2010, 22:31

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik ga met Karina mee en stem op Artishocking

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum