Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #82 De (te) gekke ronde

+4
Tachondar
Telemachus (killer)
Miejster
graafoto
8 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 16:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deelnemers:

Tachondar
Miejster
Killerboth
Hank
Maureen
Boet



LET OP !!!
In deze ronde word er geen rekening gehouden met de gewone spelregels.
Enkel de gele kanaries tellen hier nog.
Wat er gebeurd, wanneer het gebeurd en wat de gevolgen zijn word bepaald door de spelleider (ikke dus).
De rollen zijn nieuw, onbestaande en te gek.
Ben je hier niet mee akkoord?
Fuck off
Ronde #82 De (te) gekke ronde 933317



Stel jullie voor: Jullie zitten in een gekkenhuis en iedereen, inclusief de bewaker (ikke dus) is knettergek, jij ook.
Maar ik ben de leider, ik heb jullie in mijn macht en jullie zullen doen wat ik zeg, eten wanneer ik het zeg, slapen wanneer ik het zeg en zelfs sterven als ik het zeg.

Maar vertel maar eens hoe jullie hier terecht gekomen zijn.
En terwijl we toch bezig zijn wie is de gekste van de gekken? (soort BM verkiezing maar dan zonder BM.)

Deze dag duurt tot 05/05 22u00

De rollen zijn nu verdeeld, heb je geen rol ontvangen? Dan ben je een gewone burger, succes

2Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 17:42

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben hier terechtgekomen!

3Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 18:16

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ooh, ik ben hier maar tijdelijk hoor. Ik was aan het rondtrekken en zag dit lieftallige plaatsje vol vraamde mensjes, dus kon het niet laten om eens op bezoek te komen. Wanneer ik het beu ben, zal ik wel een manier bedenken om hier te ontsnappen. Maar voor nu is mijn doel de gekste gek van gans het kot te zijn. WWHAAAAAHHHHHH bounce Ronde #82 De (te) gekke ronde 17387
so vote for me as i'm truly crazy and will show you a world full of crazy stuff..... or not xD
(ge kunt de politiekers al ni vertrouwen me hun beloftes, wrm dus wel nen gek?)

4Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 18:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik begon aan mijn Pokémonreis en dacht dat dit het huis van Professor Oak was 0_o

5Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 18:40

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

WTF.

Dit is toch de groene stad?
Waarom zie ik dan geen groen? scratch
HOEZO HEET HET DE GROENE STAD ALS ER GEEN GROEN TE ZIEN IS?
Ik wil hier weg.
Stelletje kleurenblinde idioten

6Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 04 mei 2013, 19:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Waar zijn de koekjes?
Er is mij verteld dat ik koekjes kreeg als ik met die vreemde man met kleren aan mee zou gaan. Nu ben ik hier en nu wil ik mijn koekjes!

7Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde zo 05 mei 2013, 13:52

Boet

Boet
Aankomend spammer

Ik vind het fijn niet in een kooi te zitten Smile iedereen stopte me altijd in een kooi Sad en waarom alleen omdat ze denken dat ik een wolf ben ik ben geen wolf ik heb gewoin overmatig veel lichaamshaar confused

8Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde zo 05 mei 2013, 20:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben hier terug terechtgekomen...

9Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde zo 05 mei 2013, 20:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Al die mafkezen met kleren aan hiero..
De een lijkt wel een aap met al dat haar, de ander mompelt steeds iets over groen..
Ohja en dan heb je nog die freak die steeds een of ander liedje zingt.. Iets van "I wanna be the very best, like no one ever was.." ofzo en dan schreeuwt ie "gotta catch em all!!!"

WAAR BLIJVEN POTVERDORIE MIJN KOEKJES!!!!!

10Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde zo 05 mei 2013, 22:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Klop klop, wie is daar?
De directie is vertrokken en de nachtwacht is toegekomen.
Een man verkleed als een kabouter Plop komt de recreatie ruimte binnen.
Ik ben klopperde klopperde klop.
Wie niet braafjes naar mij luistert krijgt een klop.
Maureen is direct teleurgesteld dat het kabouter klus niet is want die heeft een groene muts en Hank hoopte op plopkoeken maar niet op een koek op zijn gezicht.
Killerboth word uitgeroepen tot oppergek voor de nacht.
Dit houd in dat hij deze nacht de wacht moet houden terwijl de nachtwacht dtiekem slaapt.
Iedereen nu in bed want het is nacht tot 22u00

11Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde ma 06 mei 2013, 16:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

huh, nu ben ik hier terechtgekomen...

12Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde ma 06 mei 2013, 19:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hm.. Vroeg wakker.
De hele kamer al afgespeurd naar koekjes maar nee hoor, zelfs geen kruimeltje.
Maar wat ruik ik nu!? Koekjes!?! De geur van versgebakken koekjes!
Oh wat een kwelling en intens genot tegelijk..

13Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde ma 06 mei 2013, 22:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wakker worden stelletje gekken.
Graafoto de opzichter komt uit Maureen haar kamer en blijkbaar heeft hij zijn functie misbruikt door haar helemaal gedrogeerd te begluren terwijl ze slaapt.
Killerboth schiet wakker van het kabaal, hij was in slaap getuimeld tijdens zijn wacht maar als Graafoto in de centrale ruimte verschijnt ziet hij er al klaar wakker uit.
Vandaag staan er lekkere "koekjes" op het menu, speciaal voor Hank, Graafoto deelt de spacecake uit maar Miejster blijkt allergisch te zijn voor de bio groenten verwerkt in deze heerlijke koekjes.
Miejster blijft dus de hele dag ziek op bed en zal dus niet niet mee stemmen of geen enkele tip geven.
Het is nu dag tot 07/05 22u00
Voor wie het nog niet door heeft, er sterft nog niemand, want het is een te gekke ronde...

14Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 00:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mag ik van bed want ik moet kaka doen?

15Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 12:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, te laat...

16Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 14:06

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

http://m.youtube.com/watch?v=nijDrMoEuhk
Hier moet ik zijn. Nergens anders.
HIER HIER HIER!!
Dus als iemand me nou de weg wijst.
Dan kan ik dat stomme kind afslachten.
Die met dat huis.

17Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 14:07

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Miejster schreef:Hmmm, te laat...
Dat is dus wat ik ruik...
Is het groen?

18Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 17:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dus er komt geen stemmen aan te pas?

19Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 17:47

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eigenlijk wel, ik dacht al waar blijven die stemmen?
Alleen Miejster mag niet stemmen.
Jullie hebben nog een paar uur.

20Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 18:50

Boet

Boet
Aankomend spammer

Ik stem miejster omdat wij ze troep anders zeker moeten opruimen en dan blijft zo plakken in mijn haar

21Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 19:44

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Tachondar
Wat is pokemon O_o

22Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 20:19

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik stem boet omdat hij er ook maar aan denkt om mij werk te berzorgen. Foei toch! dat miejster zelf zijnen rommel opruimt e xD

23Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 21:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aangezien het de gekke ronde is en ik niet mag stemmen, stem ik op Graafoto

24Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 22:54

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oei. Vergeten dat ik moest werken, anders had ik eerder gestemd nu ben ik zeker te laat..

Als het nog mag stem ik maureen, die heeft vast wel koekjes verstopt onder die laag haar..

25Ronde #82 De (te) gekke ronde Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 22:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oeps ja, had een vriend op ziekenbezoek langskomen die nog maar weg was, als het nog mag stem ik op Killer

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum