Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 20:46

Debby

Debby
Senior spammer

Stukjes wolk????

Ik mag dan geen cupido meer zijn,maar niemand heeft mij mijn pijl en boog afgenomen. Wink Twisted Evil

jammer dames, één-richting-verkeer!
Rolling Eyes We doen verder niks.

177Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 21:26

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby schreef:Zo Karina,jij wil wel hard he.
Maar je mag nog niet.

Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

Ik ga weer verder brainstormen en telepateren samen met V8. Twisted Evil

Beste Debby, als je wat beter leest dan had je geweten dat dit mijn antwoord was op een reactie van howlin , en al heel oud!!! ( eerste ronde) Kijk het maar na.
Rolling Eyes Rolling Eyes

178Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,dat eerste gedeelte had ik door.
Maar die stem op Artishocking begreep ik al niet,omdat die niet vetgedrukt was.

Maar misschien kun je dan beter quoten,dan snapt iedereen het meteen. Wink

179Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 22:31

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Komaan, medewolfjes, jullie kunnen het ! cheers
Wreek onze dood Basketball

180Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 23:18

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby schreef:Ja,dat eerste gedeelte had ik door.
Maar die stem op Artishocking begreep ik al niet,omdat die niet vetgedrukt was.

Maar misschien kun je dan beter quoten,dan snapt iedereen het meteen. Wink

Goeie tip Smile zal ik voortaan doen

181Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 23:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb geprobeerd zo goed mogelijk te spelen..
Veel nagedacht en gelezen...aangezien dit de 1e keer is dat ik dit spel speel.
Als mijn acties, of reacties wat vaag op jullie over komen, dan is dat waarschijnlijk te wijten aan mijn onervarenheid lol!


182Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 23:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De laatste wolf voelde zich niet helemaal op zijn* gemak. Het masker zat strak om zijn kop en van het rechtop lopen kreeg hij rugpijn. Straks, wanneer die vervloekte deuren weer open waren, straks... dan... ja, dan zou hij huilende door straten van Venetië rennen en over kanalen springen. Natuurlijk had hij zich terug kunnen veranderen in een mens, maar zo'n gedaanteverandering ging echt niet onopgemerkt voorbij en in mensengedaante kon hij niet fatsoenlijk eten.
Gelukkig dat weerwolven ook in hun monstergedaante gewone mensenstembanden hadden, anders was hij allang ontmaskerd.

Zijn maag rommelde, niet hard genoeg om hem te verraden. Onopvallend schuifelde hij langzaam dichter bij de grote sierplant in de hoek, totdat hij ongemerkt achter kon verdwijnen. Kleren uit, masker af, terug op vier poten. Ah, wat een heerlijk gevoel was dat. Zijn ruggengraat knakte goedkeurend. Een zacht gejank ontsnapte aan zijn snuit maar in de zaal werd teveel gepraat om het op te merken.
Moe als ze waren, hadden de terneergeslagen feestgangers toch besloten de hele nacht te waken om deze maal de wolf niet te halen ontsnappen.
Zijn lippen krulde om in een schampere lach. Pfah, alsof ze hem te pakken zouden kunnen krijgen!

Zoekend gluurde hij tussen de blaadjes op zoek naar een lekker hapje en algauw vond hij iets dat er zeer appetijtelijk uit zag.
*Woesh!* Een grijze flits stoof door de kamer en de mensen doken gillend uiteen. Hap! Nu was het haastwerk en dat was vervelend want van vlug eten kreeg hij altijd de hik. In een paar slordige happen schrokte hij het een en ander naar binnen en spuwde toen met een vies gezicht een bekvol veren uit. Getver! Die stomme versierde maskers ook.
De mensen waren inmiddels soort van hersteld van de schrik en wilden in actie komen dus was het tijd om op te stappen. Een nieuw grijze *woesh!* en weg was de wolf.
Stelletje sufferds... in plaats van onmiddellijk te kijken wie er in hun midden ontbrak, bogen ze zich eerst rond het slachtoffer van die nacht. In die tijd veranderde de wolf zich terug, trok zijn kleren weer aan en mengde zich met een geschokt gezicht en onderdrukte hik weer tussen de mensen.

'Arme Artishocking...' klonk het zachtjes door de zaal.

Einde van de nacht.
De wolf vermoordt Artishocking.
Wat zij was, zullen wij misschien wel nooit weten.
Deze dag eindigt donderdagavond 23:00u


*hij/zij: ik had geen zin om dit de hele tijd te typen en het leest bovendien heel vervelend, maar in principe kan elke 'hij' in deze tekst ook 'zij' betekenen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

183Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 23:42

artishocking

artishocking
Junior spammer

Burgers wreek mijn dood!! Twisted Evil
Ik voeg me bij mijn medeburgers in de wolkenweide 2 van links
Het ga jullie allen goed (onderdrukte snik) Sad

184Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:03

Debby

Debby
Senior spammer

Lieve Artishocking

Ik trek je bij ons op de wolk.
Heb je gemist.
Kom feestvieren met V8 en Kauna hier.

185Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:05

Gast


Gast

Even een reactie van Beb: Sorry laatste ronde niet gestemd, gewoonweg te druk gehad.
Nu moet ik eerst alles eens rustig terug lezen, om dus morgen voor de eind tijd alsnog mijn stem uit te brengen.



186Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:07

Roel


Junior spammer

Ik stem Linda, omdat ze er een is Twisted Evil

187Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

of ze er nou een is of niet, graag de naam vet maken anders zie ik je misschien over het hoofd morgen Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

188Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:40

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wij, arme zielige vermoorde burgertjes, zaten op onze wolk aan een heerlijk luchtig wolkentoetje.
Toen bedachten wij ons dat Mona zo'n toetje heeft waar je van gaat ''vast staan''
Als jullie dit nou eens aan iedereen geven die jullie verdacht vinden...dan kan je snel onder het masker spieken als ze ''vast staan''

Groetjes van de engeltjes Debby en Ellen ((2e wolk van links)


Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 000602148002166608200



Laatst aangepast door artishocking op do 22 jul 2010, 00:49; in totaal 1 keer bewerkt

189Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 00:43

Debby

Debby
Senior spammer

Jaja,de beste plannen komen van boven bounce

190Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 10:01

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Linda is geen ww, want zij is mijn geliefde (en mocht Debby nog leven dan zou zij dit kunnen bevestigen). Dat is nu eens de enige spe(e)l(st)er waar ik zeker van ben dat zij ook een normale burger is.
Volgens mij ben jij een ww Roel.
Zoals ik mij al afvroeg. Zou het kunnen zijn dat Moustache met al zijn ervaring zijn medewolf Roel trachtte te beschermen door op hem de allereerste stem uit te brengen en er vanuit te gaan dat de stemmen toch redelijk verdeeld zouden zijn en de andere ww Roel wel zou kunnen redden.

Mijn stem gaat naar Roel.

191Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 12:21

Roel


Junior spammer

Wacht Howlin ik zit in het burgerblok. Maar als jij zeker zegt dat je geen ww bent, en Linda ook niet, dan geloof ik je. Maar is V8power dan een ww? Alleen Linda-Howlin-V8power zitten niet ons blok. Als jij nu bluft, dat kan natuurlijk dan weet je dat je de volgende keer hangt natuurlijk. Mijn stem gaat dan naar V8power

192Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 12:34

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ Roel: V8power is al gelynchet. Dus op haar kan je niet meer stemmen.
Overigens ben je wel zo zeker van je blok? Ik weet enkel dat Linda en ik geliefden zijn en dat we burgers zijn.

193Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 13:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Is V8power al gelynchd?
*krabt zich op het hoofd*
even nakijken hoor.

https://weerwolfenco.actieforum.com

194Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 15:40

Gast


Gast

howlin bluft niet.
maar ik krijg wel een heel sterk gevoel dat er in het burgerblok iets niet klopt mijn stem gaat daarom ook naar roel

195Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 15:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Feestgangers:
V8power; burger
Roel
Roger
Debby; Cupido
Kauna; burger
Linda
Moustache; conversiewolf
Daniel
Karina
Beb
Graafoto
Black Knight; wolf
Hank
Artishocking; ?
Howlin

___

Help eens eventjes, zijn er nog meer dood?

https://weerwolfenco.actieforum.com

196Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 15:48

Debby

Debby
Senior spammer

Linda is geen ww, want zij is mijn geliefde (en mocht Debby nog leven dan zou zij dit kunnen bevestigen). Dat is nu eens de enige spe(e)l(st)er waar ik zeker van ben dat zij ook een normale burger is

Vanuit het hiernamaals klinkt de stem van Debby.

Ik mag niks zeggen.
Zei iets verkeerds,bedoelde te zeggen dat cupido niet weet wat de rollen van de spelers zijn voordat ie ze aan elkaar koppelt.



Laatst aangepast door Debby op do 22 jul 2010, 18:11; in totaal 1 keer bewerkt

197Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Debby als je dood bent, mag je niks meer zeggen. Voor hetzelfde geld liepen Howlin en Linda te bluffen.
Nu maakt het niet zo heel veel uit, maar je mag echt geen info prijsgeven voor het spel afgelopen is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

198Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:09

Debby

Debby
Senior spammer

Is toch geen info,dat staat in de spelregels.
Dat weet iedereen toch.

199Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:30

Gast


Gast

Beb stemt linda zeker weten doe ik het niet, maar ik moet zo werken, en het zou jammer zijn als ik het vergeet, want dan lig ik eruit ivm in activiteiten.(2x niet gestemd)

200Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 8 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal do 22 jul 2010, 16:49

v8power

v8power
Spammer i.o.

@debby nee natuurlijk weet niet iedereen dat alleen de geliefden weten het van elkaar en cupido omdat die gekoppelt heeft
kom op burger zet m op de ene wolf moet toch lukken
@ roel hahahha me eerst lynchen en dan niet meer weten dat ik dood ben

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum