Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 10]

101Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 10:27

Debby

Debby
Senior spammer

Oke,iedereen is ervan overtuigd dat Kauna ww is,dus volg ik jullie.
Iemand zou dit denk ik wel zeker moeten weten.
Dus ik volg en stem Kauna

102Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 19:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

even eten, ga daarna stemmen tellen.
Bedankt voor het wachten en excuses voor het ongemak Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

103Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 21:00

daniel


Aankomend spammer

Nou, Gezien er massaal op Kauna wordt gestemd, ook door mensen waarvan ik verwacht dat ze burger zijn, ga ik hier ook maar in mee.
Maar Kauna, ik laat me nog graag door je overtuigen van je onschuld. (we hebben nog 2 uur toch?)

104Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 21:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja in principe heb je nog twee uur. Had gevraagd om vandaag uitgestemd te zijn voor het geval ik gisteren wel was thuisgekomen, maar als nog niet iedereen heeft gestemd zal ik nog eventjes wachten tot het verstrijken van de officiële deadline. Anders is het een beetje lullig Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

105Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 21:55

Gast


Gast

Wat mij interesseert is waarom Kauna niet reageert, of een goed weerwoord heeft, ergens zit me dit niet lekker.
Iedereen stemt Kauna....burgers en weerwolven.
Als het goed is, zitten er nog 2 weerwolven in het spel, waarvan een leugenwolf.
Dus zou het kunnen zijn dat de wolven het nu op save gaan spelen.
De leugenwolf kan gewoon stemmen, zonder dat het opvalt, maar die andere wolf...tja ...wil die opvallen met deze stem ronde.

106Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 22:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kauna zat dit weekend in de Ardennen en heeft van te voren bij mij aangekondigd afwezig te zijn.

Ze stemt Beb.

Edit: lees bericht hieronder, ze stemde op iemand anders dus heb de naam niet meer vetgedrukt.



Laatst aangepast door Dorien op ma 19 jul 2010, 01:02; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

107Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal zo 18 jul 2010, 23:53

Gast


Gast

Kauna had al meteen in het begin gestemd, geloof op Blackknight.
Maar goed als ze haar stem wil veranderen is dat haar goed recht.


108Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh ja, zie het, nee misschien dat ze in de tussentijd van gedachten is veranderd want ze heeft mij al eerder laten weten dat ze Beb zou stemmen. Aangezien ze zelf BlackKnight heeft neergezet, ga ik daarvoor.
Niet dat het iets uitmaakt Wink
arme kauna.

https://weerwolfenco.actieforum.com

109Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na hun succes van de vorige dag waren de Venetianen zo vol van vertrouwen dat de stemming hen helemaal niet moeilijk meer viel.
Toen kauna het spits afbeet en Black Knight ervan beschuldigde een wolf te zijn, greep de hele zaal dat dankbaar aan als een excuus om haar te beschuldigen.
'Kauna!' galmde er prompt unaniem door de ruimte heen.
'Niet in de wijn! Niet in de wijn!' jammerde kauna toen ze door vier gemaskerde personen werd vastgegrepen. 'Ik moet nog rijden, niet in de wijn!' Ze werd in de richting van de bak gesleept en zuchtte toen gelaten: '...en nog van een goedkoop merk ook.'

Kauna volgde het lot van Moustache en ging kopje onder om niet meer levend boven te komen.

Triomfantelijk rukte iemand het masker van haar gezicht en vol vertrouwen begonnen er een paar mensen te klappen, maar daar hielden ze al gauw weer mee op.
Er viel een doodse stilte.

Na enkele lange, verschrikkelijk lange seconden begon het gejammer... 'we hebben een mens vermoord!'

Einde van de dag.
De burgers lynchen kauna.
Kauna was een normale burger.
Deze nacht eindigt maandagavond 23:00u



Laatst aangepast door Dorien op ma 19 jul 2010, 01:13; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

110Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:20

Debby

Debby
Senior spammer

Ai,dat is helemaal niet goed.
Arme Kauna r.i.p.
We zullen je dood wreken. (hoop ik,ben bang dat ik het niet meer ga doen)

Einde van deze nacht Dinsdag?

111Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

da's ook een mooie,
de moord wreken die jullie met z'n allen zelf gepleegd hebben Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

112Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:22

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,iedereen was zo overtuigt,dacht echt dat iemand het wel zeker moest weten.

113Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

typisch geval van 'oeps, foutje! dat was niet de bedoeling...'

https://weerwolfenco.actieforum.com

114Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:32

karina

karina
Veelbelovend spammer

OHH sorry kauna, ik dacht echt dat ik goed zat met mijn stem gezien hetgeen er geschreven is.

115Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stel voor dat we het lichaam van Kauna met respect behandelen.
Als laatste eer wil ik samen bidden voor een behouden reis naar het hiernamaals.

Dat zet toch wel een echte domper op de feestvreugde Mad

116Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 00:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

aan bidden doe ik niet, maar ik wil best een zonnegroet uitvoeren ter nagedachtenis. Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

117Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 01:12

Debby

Debby
Senior spammer

Ik doe met alle nagedachtenissen mee voor Kauna.

Dorien klopt het dat we de maandag overslaan?

118Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 01:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Debby schreef:Ik doe met alle nagedachtenissen mee voor Kauna.

Dorien klopt het dat we de maandag overslaan?

nee, dat klopt niet. Goed dat je het zegt, ik heb het nu verandert.

...dat wordt dan dus bidden én een zonnegroet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

119Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 01:16

Debby

Debby
Senior spammer

Branden we meteen ook maar een kaarsje.

120Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 01:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

...ook direct maar mummificeren dan?

https://weerwolfenco.actieforum.com

121Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 07:28

Gast


Gast

sorry kauna, r.i.p Sad

122Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 10:16

Gast


Gast

Ja inderdaad sorry kauna, ik was er al bang voor, dat je een burger zou zijn.
Iedereen was zo unaniem in het stemmen, dat er wel wat fout moest zitten.

123Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 11:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

bedankt beb je hebt ons mooi op het verkeerde been gezet met je kado???
denk er nu heel anders over in dit licht ben jij wel heel verdacht
de beschermengel of heks hebben 1 nacht hun werk gedaan tenminste dat is wat ik aanneem of hebben de wolven dit bewust gedaan om ons burgers op het verkeerde been te zetten?

aan beb vraag ik opnieuw om uitleg wat betreft haar kado
aan de beschermengel en de heks gebruik jullie gaven goed want het word nu steeds verwarrender

aan kauna sorry zeggen is niet genoeg we hebben een vreselijke fout gemaakt en zullen zorgen dat we in elk geval de wolven zien te vinden ,dat is het minste wat we nog voor je kunnen doen

124Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 11:44

Debby

Debby
Senior spammer

Ook ik wil deze uitleg van Beb wel hebben.
In mijn ogen was ze al verdacht,daarom dat ik in eerste instantie op haar stemde.
Wat me nu wss de kop gaat kosten.
Dus mensen mocht ik vannacht worden opgegeten,dan weten jullie wie hier achter zit.
Wreek de burgerdoden!!!!!!!

Ik weet welke van de 2 hun werk iig wel heeft gedaan Wink

125Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 5 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 13:22

Gast


Gast

Uitleg Beb : Mijn opmerking op het forum had te maken met een eerder geplaatst bericht van Kauna.
En wel deze zin zette mij dan ook op het verkeerde been.

* Als Daniel na 12 uur gestemd heeft zou dat de reden kunnen zijn want het is heel onlogisch dat de ww moustache eruit zouden laten gaan. Ze lopen hierdoor een extra ww mis!
Dan zou ook Beb te laat zijn geweest en was er helemaal geen sprake van gelkijke stemmen.*

Beb was wel op tijd met stemmen, vandaar dus mijn reactie.
En zoals iedereen terug kan lezen, heeft Beb pas later gestemd, dus pas op met je beschuldigingen.
Ik heb zelfs mijn twijfels hierover nog geuit. (met zijn alle Kauna stemmen)
Ik verwacht nu deze ronde dat ik niet opgegeten ga worden door de wolven, dat laten zij de mensen wel doen.
Grt Beb


Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum