Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 10]

151Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:39

Gast


Gast

vanaf het begin even getracht te lezen en daniel en beb stemde net als snor op roel, 3 spelers, 3 of 4 wolven in het begin
snor was conversiewolf en is er in de eerste nacht uit gegaan dus er is dan wss geen conversie plaats gevonden, 2 wolven zijn er uit, ik denk dat er nu nog 1 wolf is want anders was de leugenwolf wel actief geweest bij de stemming tegen snor (lijkt mij althans) in het begin zijn er dan wss 3 wolven geweest conversie, gewonne en dan is er nu wss nog een verhullende in het spel
ik acht de kans groot dat daniel of beb een wolf is en ga dan ook mijn stem wijzigen in daniel.

alsjeblieft dit is mijn kijk op deze ronde



Laatst aangepast door linda op di 20 jul 2010, 19:40; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vergeten vet te maken, sorry)

152Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:40

karina

karina
Veelbelovend spammer

Veel stemmen op V8 Power, Kauna kreeg ook zoveel stemmen en die bleek een gewone burger te zijn.
Ergens bekruipt mij een deja vu gevoel, heeft iets te maken met een paar rondes terug. Iets klopt hier niet wat ik me daarbij afvraag is : heeft het met de pijlen van cupido te maken?

Mijn stem gaat naar voorlopig naar Linda
(Omdat ik niet zeker weet of ik online kan komen voor de deadline)
Of mijn stem op Linda blijft staan weet ik nog niet, want ik twijfel wel.

153Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:58

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan toch nog een berichtje uit het hiernamaals. Twisted Evil Geen idee waar iedereen het over had en waarom ik ineens zo verdacht werd. In mijn bericht is toch duidelijk te lezen dat ik er deze dagen niet of niet veel zou zijn. Jammer dat ik er niet was want al die verhalen had ik zo onderuit gehaald, geen enkele logica in te ontdekken en vooral een geval van massahysterie. Het voordeel is dat ik nu rustig kan fietsen (in Twente overigens)en niet meer op zoek hoef naar een computer!
Ben benieuwd hoe jullie dit verder spelen maar dat lees ik dan zaterdag wel weer. Very Happy

154Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 20:25

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Het spijt me v8power, maar ik ook kies jou.

155Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 20:29

artishocking

artishocking
Junior spammer

Sorry, ik kies jou ook...V8power
Waarom?
Omdat ik denk dat jij degene bent waar ik op moet stemmen. Laughing



Laatst aangepast door artishocking op di 20 jul 2010, 20:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Niet vetgedrukt, skjuuz me)

156Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 21:46

daniel


Aankomend spammer

linda schreef:vanaf het begin even getracht te lezen en daniel en beb stemde net als snor op roel, 3 spelers, 3 of 4 wolven in het begin
snor was conversiewolf en is er in de eerste nacht uit gegaan dus er is dan wss geen conversie plaats gevonden, 2 wolven zijn er uit, ik denk dat er nu nog 1 wolf is want anders was de leugenwolf wel actief geweest bij de stemming tegen snor (lijkt mij althans) in het begin zijn er dan wss 3 wolven geweest conversie, gewonne en dan is er nu wss nog een verhullende in het spel
ik acht de kans groot dat daniel of beb een wolf is en ga dan ook mijn stem wijzigen in daniel.

alsjeblieft dit is mijn kijk op deze ronde
Het spijt me zeer, maar ik ben een ervaren weerwolven speler, en ik zou echt niet stelselmatig met mijn medewolven meestemmen. Dat is een beginnersfout.
Echter, ik stem niet op jou, je trekt met dit bericht teveel aandacht, en dat zou een wolf, indien hij daartoe niet genoodzaakt is, nooit doen.

Mijn stem gaat uit naar V8power, slechts om te voorkomen dat de stemming in gelijkspel eindigt.

157Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 23:19

v8power

v8power
Spammer i.o.

ben te laat terug om alles te weerleggen ikweet alleen dat jullie nu weer een fout maken
maar ik sluit me bij debby aan door te zeggen beter ik dan iemand met speciale gaven
kom op burgers veel succes er is nog 1 wolf en die moet te vinden zijn

vraag me wel waarom daniel bang is voor gelijke stemmen ik heb er alleen al zes???????vijf zonder zijn stem?????

158Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 00:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hij komt eraan hoor maar ik heb eventjes geen zin.
V8power, geniet van het uurtje uitstel Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

159Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 01:27

daniel


Aankomend spammer

v8power schreef:ben te laat terug om alles te weerleggen ikweet alleen dat jullie nu weer een fout maken
maar ik sluit me bij debby aan door te zeggen beter ik dan iemand met speciale gaven
kom op burgers veel succes er is nog 1 wolf en die moet te vinden zijn

vraag me wel waarom daniel bang is voor gelijke stemmen ik heb er alleen al zes???????vijf zonder zijn stem?????
Als het nog zin heeft wijzig ik mijn stem bij deze naar Linda.

160Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 01:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Lynchtijd!!!
De feestgangers leefden op. Gisteren iemand vermoord, vannacht iemand vermoord, maar nu kwam de tijd van het zoete wreken...
Beschuldigende vingertjes werden uitgestoken tot ze haast allemaal naar V8power wezen die daar niet zo gelukkig mee leek.

Einde van de dag.
De burgers lynchen V8power.
V8power was normale burger (toch?)
Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u


Sorry mensen, lijstje ligt weer bij de verkeerde ouder, en Moustache had me om dat soort situaties te voorkomen nog wel een tip van de hand gedaan... ik schaam mij diep. Willen de deelnemende spelers mij nog eens mailen?
De meesten weet ik wel, maar fouten maken zou wat jammer zijn...

https://weerwolfenco.actieforum.com

161Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 01:49

daniel


Aankomend spammer

Feestgangers:
V8power
Roel
Roger
Debby
Kauna
Linda
Moustache
Daniel
Karina
Beb
Graafoto
Black Knight
Hank
Artishocking
Howlin
graveyard

Zie je eerste post. Razz
Wie er dood zijn moet je zelf maar uitzoeken (A)

162Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 01:52

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dankjewel schat maar zover kom ik zelf nog wel. Ik bedoel jullie rollen cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

163Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 01:56

daniel


Aankomend spammer

Ow, zeg dat dan Razz

Misschien volgende keer het lijstje naar jezelf mailen? Razz

164Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 02:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja dat doe ik meestal ook maar nu dus niet. Met school is het pas echt een ramp (en de ideale smoes Razz)

https://weerwolfenco.actieforum.com

165Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 02:26

daniel


Aankomend spammer

Wat is een Ramp, spelleider zijn tijdens school, of je school zelf? Razz

166Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 02:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha, dat sowieso allebei,
maar eigenlijk bedoelde ik hier het hebben van verslagen/PO's/huiswerk/boeken/presentaties op het juiste moment op de goede plaats.

Beetje off topic dit hè.

RAWRR.

beter? Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

167Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 12:47

v8power

v8power
Spammer i.o.

opstijgend naar debby denk ik er nog eens over na ,die verdomde wolf speelt het handig
gelukkig voor de burgers was ik maar een gewone burger maar ik hoop toch wel dat ze hun hoofden bij elkaar seken om die wolf te grazen te nemen

veel succes burgers

168Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 15:50

Debby

Debby
Senior spammer

Gezellig je hier te hebben V8.
Misschien kunnen we proberen onze telepatische gaven te laten werken en ze zo beïnvloeden.
Van bovenaf heb je een veel beter zicht.

169Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 16:01

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Niet simpel. Ik heb enkele vraagjes:

- Waarom stemde Beb niet de laatste ronde? (en de eerste ronde ook al te laat (2 niet-stemmen ...)
- Moesten Beb en Daniel nog overleggen hoe ze snor zouden redden de eerste ronde en waren ze daarom te laat met hun stem?
- Waarom stemt Karina op arti als zij net Moustache aangeduid heeft?
- Zou het kunnen zijn dat Moustache met al zijn ervaring zijn medewolf Roel trachtte te beschermen (een leugenwolf is immers een wolf die je zo lang mogelijk in het spel moet houden) door op hem de allereerste stem uit te brengen en er vanuit te gaan dat de stemmen toch redelijk verdeeld zouden zijn en de andere ww Roel wel zouden kunnen redden (door eventueel te laat te stemmen ...)
- Waarom stemt Roger twee maal na elkaar halsstarrig op de burger Kauna?
- Loog artishocking tijdens de eerste ronde met haar stem op Moustache (maar liep het toch verkeerd af door de twee laatstemmers? (2 tegen 1 ipv 3-1))
- Waarom volgt iedereen mijn stem op V8power als ik al aangeef dat V8Power mijn alternatief is als ik niet weet op wie ik moet stemmen?

170Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 16:46

karina

karina
Veelbelovend spammer

Howlin vraagt : Waarom stemt Karina op arti als zij net Moustache aangeduid heeft?

Karina antwoord:

@ artishocking, jouw woorden geven mij een onaangenaam gevoel. Het is je eerste feest en je lijkt onaangedaan van wat er gebeurt is. Is dat omdat je een wolf bent of heb je stalen zenuwen?
Ik ben namelijk goed beroerd van deze moord op die prachtige knappe danser Mattio waar ik met veel plezier naar heb staan kijken toen hij aan het dansen was met die blonde schone.

het is een gok, een reden anders dan jouw (koele)woorden heb ik niet, mijn stem gaat naar jou : artishocking

171Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 18:17

Debby

Debby
Senior spammer

Zo Karina,jij wil wel hard he.
Maar je mag nog niet.

Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

Ik ga weer verder brainstormen en telepateren samen met V8. Twisted Evil

172Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 19:15

v8power

v8power
Spammer i.o.

hey debby goed plan even aan telepatie doen
al weet ik het ook nog niet zeker
degene die mij nu het meest enge gevoel geeft is .......
wat denk jij daarvan?

173Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 19:24

Debby

Debby
Senior spammer

Het werkt iig goed.
Die geeft mij ook een eng gevoel.

Nu effe kijken of het lijntje naar beneden ook werkt

174Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 19:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

jammer dames, één-richting-verkeer!

https://weerwolfenco.actieforum.com

175Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 7 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal wo 21 jul 2010, 19:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

je zou natuurlijk kunnen overwegen de wolf dood te gooien met stukjes wolk... maar betwijfel of dat gaat werken

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum