Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #8 - Het gemaskerde bal

+12
Kauna
Mattio
Black Knight
v8power
Hank1705
karina
graafoto
Debby
howlin graveyard
Moustache
daniel
δόριεν
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 14:24

Debby

Debby
Senior spammer

Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal op vr jul 16, 2010 12:04 am
Beb
Roel dus sorry was niet vet geschreven.

Deze stem was wel degelijk te laat.
Kauna had hierin dus gewoon gelijk.

127Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 22:30

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmmm vage verklaring beb
de wolven zijn aan zet dus eerst maar eens afwachten wat daaruit loopt....

128Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Vrolijkheid was ver te zoeken in de feestzaal van het dogepaleis in Venetië. Buiten was de campo allang weer netjes opgeruimd, alleen de straatartiesten liepen nog rond met maskers en kostuums. Binnen leek het dan nog wel één grote verkleedpartij maar de moord van de afgelopen dag had iedereen diep geschokt.
Moustache, ja, dat was een monster geweest... maar deze avond hadden ze eigenhandig een mens omgebracht. Wat was er van ze geworden?

Zwijgend kropen ze met wantrouwige groepjes bij elkaar en gingen slapen.

De volgende ochtend werden ze wakker doordat de band - die natuurlijk ook hier opgesloten zat - een trage, treurige dodenmars inzette.
'Doe toch wat vrolijkers,' mompelde iemand nog half in slaap. Die wens werd direct ingewilligd en even later schalde het bekende 'Donna e mobile' van Verdi door de zaal.
Donna e mobile, oftewel, de vrouw is veranderlijk.

Hoe ironisch. 20 Seconden later ontdekte de eerste de levenloze vrouw in een hoekje op de grond.
De muziek werd overstemd door gegil.

Het was nogal een bloedbad en het duurde lange tijd voor iemand voldoende moed had verzameld om het masker weg te halen. Uiteindelijk haalde Daniel diep adem, en trok het ding weg. Debby. Door de beweging rolde Debby's lichaam om en twee donzige witte vleugels ontsnapten uit haar kostuum en vouwde uit. Een vergulde pijl en boog rolden tevoorschijn.

Black Knight begon te hyperventileren. 'Ik... wil... naar... huis!' hijgde hij tussen twee ademteugen door. Hij trok akelig bleek weg en er werd om water geroepen. Eén van de bandleden kwam aangehold met een glas water dat haastig bij Black Knight naar binnen werd gegoten.
Het resultaat was verbluffend. Binnen enkele seconden nam het naar adem happen af en kwamen zijn longen tot rust. Eigenlijk was het resultaat een beetje te verbluffend. Binnen een minuut was er helemaal geen ademhaling meer...
Een heksachtig gegiechel galmde door de zaal.

Deze keer was Hank de dappere die het masker wegtrok van de overledene.

Een zeer dode wolvensnuit grijnsde hen aan.

Einde van de nacht.
De wolven vermoorden Debby.
Debby was Cupido.
De heks vermoordt Black Knight.
Black Knight was weerwolf.
Deze dag eindigt dinsdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

129Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen


Feestgangers:
V8power
Roel
Roger
Debby; Cupido
Kauna; burger
Linda
Moustache; conversiewolf
Daniel
Karina
Beb
Graafoto
Black Knight; wolf
Hank
Artishocking
Howlin

https://weerwolfenco.actieforum.com

130Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:29

Debby

Debby
Senior spammer

Yes gelukt hihi.

Lekker een gewone burger omgebracht Twisted Evil
Dit was helemaal de bedoeling Twisted Evil

Beter een gewone burger eruit dan 1 met nog een gave.

Go burgers cheers Like a Star @ heaven

131Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

+nog een wolf erbij.

Netjes gespeeld burgertjes en netjes gedaan heks!

https://weerwolfenco.actieforum.com

132Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:43

Debby

Debby
Senior spammer

Idd

2 om 2,maar zwaarder verlies voor de wolven.



Laatst aangepast door Debby op di 20 jul 2010, 00:56; in totaal 1 keer bewerkt

133Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal ma 19 jul 2010, 23:55

v8power

v8power
Spammer i.o.

heel goed gedaan heks een wolf eruit
@debby het lijkt haast dat je geoffert bent en ik maak daaruit op dat je over meer info beschikt
hopelijk heb je het gedeelt met anderen zodat er in ieder geval een blokje kan worden gevormt
nog 1 wolf te gaan ,beb is nu natuurlijk wel verdachte na het geval met kauna maar toch heb ik ook wel mn twijfels immers de wolven doen haar niks en laten het de burgers oplossen
ik sta weer open voor suggesties

134Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 01:00

Debby

Debby
Senior spammer

My lips are sealed.
Een dode mag niet meer spreken.

135Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 01:06

artishocking

artishocking
Junior spammer


Er is goed gespeeld, hulde, maar nu moet ik heel even...
[offtopic]naar de kattenkraamkamer...er zijn 3 kittens geboren tot nu toe[/offtopic]

Iedereen een goede nacht gewenst. Laughing

136Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 01:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

beschuit met (gestampte?) muisjes dus Laughing
leuk!

https://weerwolfenco.actieforum.com

137Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 01:28

Gast


Gast

Mooi gespeeld, hulde aan de burgers cheers

138Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 01:54

Roel


Junior spammer

Lekker!

139Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 06:36

Gast


Gast

joepie Smile jammer van debby Sad

140Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 10:03

Debby

Debby
Senior spammer

Weer een kort rondje voor mij,helaas.
Maargoed beter een gewone burger laten opvreten dan een burger met een gave.

En ik heb ze uitgelachen hoor,toen ik werd opgevreten.

141Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 12:22

Gast


Gast

Dat is de juiste insteek Debby, het gaat er tenslotte om of de burgers of de weerwolven winnen.
En dan moet je wat over hebben voor je team.
Bedankt, en nu laat ik je in vrede rusten.
Tot de volgende ronde.

142Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 12:23

karina

karina
Veelbelovend spammer

Heel netjes gedaan heks. cheers

@ debby: jammer dat je eruit bent, maar ik lach met je mee en roep: nananana,geek wolven !, ( ik denk dat het er nog 2 zijn)jullie zullen het zwaar krijgen Laughing
Het wordt zo langzamerhand wel duidelijk wie er nog ww zijn.

@ de andere burgers: kom op he, de zege is vlakbij.

143Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 13:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

karina schreef:Heel netjes gedaan heks. cheers

@ debby: jammer dat je eruit bent, maar ik lach met je mee en roep: nananana,geek wolven !, ( ik denk dat het er nog 2 zijn)jullie zullen het zwaar krijgen Laughing
Het wordt zo langzamerhand wel duidelijk wie er nog ww zijn.

@ de andere burgers: kom op he, de zege is vlakbij.

1 leugenwolf toch nog?
1e dag conversiewolf eruit, en heeft niemand kunnen bijten, en vannacht 2e (gewone) wolf eruit, dus blijft over de leugenwolf Wink

dan is het dus hopen op de ziener, aangezien we met stemgedrag de wolf er niet meer uit kunnen halen..

144Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 15:53

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

niet simpel deze keer.
EN aangezien ik het niet weet, kies ik terug voor v8power

145Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 16:32

Roel


Junior spammer

Ik ga deze keer voor Linda. Waarom? Vrij stille speler qua informatie. Niet echt normaal voor haar doen.

146Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 16:39

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ga voor howlin
reden omdat hij op mij stemt en ik het even niet weet
moet nog weg vanavond en weet niet hoelaat ik terug ben mocht er dan nog tijd zijn en ik zie redelijke argumenten dan stem ik anders

147Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 18:00

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

het spijt me v8, maar jij bent mijn alternatief
en vanavond kom ik niet meer online, want ben naar de GENTSE FIESTE

148Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

qua stemgedrag is de leugenwolf gecamoufleerd.. ik ga voor v8power

149Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:14

Gast


Gast

ik stem ook v8power waarom? hoop dat hank gelijk heeft en dat we de leugenwolf vinden, maar eigenlijk is dat onlogisch want als er een leugenwolf is had die toch wel actief geweest toen snor er uit gestemd werd... dat had diegene dan kunnen voorkomen door zijn stem te weizigen in roel waardoor roel er uit geweest zou zijn dus das wel ff een puntje van twijfelen.
kheb opt moment eigenlijk geen tijd om alles te lezen en roel dat is ook de reden dat je vrij weinig info van mij krijgt deze ronde, volgende ronde speel ik ook nie meer mee, zal vandaag alles eens rustig gaan lezen maar voor nu blijft ik bij v8

150Ronde #8 - Het gemaskerde bal - Pagina 6 Empty Re: Ronde #8 - Het gemaskerde bal di 20 jul 2010, 19:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kort en bondig V8power en nu verder feesten cheers

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum