Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk

+10
v8power
Roel
artishocking
Moustache
karina
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
howlin graveyard
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 10:11

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Iedereen welkom op de rennersvoorstelling voor deze Tour de France 2010.
Jullie weten het reeds, dit is een ware afmattingsstrijd: er zullen heel wat renners sneuvelen in deze helse ronde. Want er wordt ook 's nachts verder gefietst. Contador, Schleck en andere veelbelovende renners werden als ongeschikt verklaard tijdens de medische tests en enkel de beste renners mogen deelnemen aan deze heldenronde.

Er zijn 10 gegadigden voor de eindoverwinning:
- Roel
- Debby
- Graafoto
- Kauna
- Karina
- V8Power
- Artishocking
- Moustache
- Mjiester
- Daniel

Vandaag starten jullie met de proloog in de straten van Rotterdam.
Ga er maar vanuit dat jullie je beste beentje zullen moeten voorzetten. Je energie sparen voor de mogelijke spurtetappes van volgende nacht, of zelfs de volgende dagen zou wel eens nefast kunnen zijn.
Want de winnaar van de proloog wordt de "burgemeester" van het peloton en kan op die manier bepalen wanneer er op iemand moet gewacht worden of wanneer ze iemand met pech moedwillig zullen achterlaten.

Start van de proloog (aka de "moordloze" nacht) en de stemronde voor de burgemeester.
De eerste stemronde verloopt op dinsdag om 08:59:59.

Veel succes allemaal en hopelijk tot in Parijs.

(jullie krijgen nu allemaal een pm met je rol en de extra info)

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Om jullie niet te paranoia te maken:
Er spelen momenteel twee weerwolven mee.
En aangezien we met een burgemeester spelen, is er ook een belleman aangesteld.
Alle andere rollen kennen jullie, behalve de grafrover.

(Let wel: ik hanteer de eigenschappen die omschreven staan in het aparte topic over de rollen in ronde #9, er kunnen dus nuances zijn. Zeker voor de neutrale rollen.)

Veel succes.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aha, tijd voor de proloog. Gelukkig is de proloog toevallig één van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Miejster, zegt ze, zoals jij prologen kan rijden, zo kan jij nogal prologen rijden he. En ik rijd toevallig graag prologen.

Kauna

Kauna
Junior spammer

hmmm, bewaar jij je adem nou maar voor het fietsen straks want je zult nog versteld staan van de concurrentie. Twisted Evil

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:hmmm, bewaar jij je adem nou maar voor het fietsen straks want je zult nog versteld staan van de concurrentie. Twisted Evil
Hmmm, Kauna, is dat jouw tijdritfiets op de afbeelding? Zeeeeer aerodynamisch!

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ga eerst even de nieuwe rollen goed doorlezen. Very Happy

Dus we moeten nu een Burgemeester kiezen.

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

inderdaad.

En jullie doen dat net als met een lynch-stem.
Gewoon openlijk op het forum en vetgedrukt.
Dan kunnen jullie al beginnen met een discussie tijdens deze korte nachtelijke proloog. Want na die 8 km is er wel nog tijd voor een pint of zo. (naar het schijnt zou bruin bier met champagne een sterkmaker zijn)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:
Kauna schreef:hmmm, bewaar jij je adem nou maar voor het fietsen straks want je zult nog versteld staan van de concurrentie. Twisted Evil
Hmmm, Kauna, is dat jouw tijdritfiets op de afbeelding? Zeeeeer aerodynamisch!
Alles om de concurrentie op een zijspoor te brengen hè!

Debby

Debby
Senior spammer

(naar het schijnt zou bruin bier met champagne een sterkmaker zijn)

Damn,dat mag ik niet.
Neem wel een vitaminewatertje.

10Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 14:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Die burgemeester stemronde ken ik van het weerwolvenspel van de Travian crew.
Meestal is de burgemeester diegene die als eerste uit het spel gaat (opgegeten of gelyncht)
Daar ik toch nog eventjes wil meedoen deze ronde lijkt het mij beter dat ik mijzelf nog niet kandidaat stel Laughing

Aangezien Kauna een snelle fiets heeft kan ze waarschijnlijk snel wegfietsen als er gevaar dreigt.
Ik kies dus Kauna als burgemeester (niet omdat ik je dood wil maar omdat ik hoop dat je 1 van de goede zijde bent)

11Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 15:05

karina

karina
Veelbelovend spammer

trappen trappen doorrijden , want ik heb het bonusgeld nodig voor mijn droomfiets.
En ook nog nadenken om een burgemeester te kiezen, wie? ik weet het nog niet.

12Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 15:23

Debby

Debby
Senior spammer

Ik nomineer Artishocking voor burgemeester.
Dit omdat ze goeie ingevingen heeft.
Nu hopen dat ze een goeie is.

13Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 15:47

Moustache

Moustache
Junior spammer

graafoto schreef:
Meestal is de burgemeester diegene die als eerste uit het spel gaat (opgegeten of gelyncht)
Daar ik toch nog eventjes wil meedoen deze ronde lijkt het mij beter dat ik mijzelf nog niet kandidaat stel Laughing
hmmm, ik heb nog steeds een kater van die goedkope rode Venetiaanse wijn waar ik de vorige keer in verdronken ben dankzij artishocking. Dus dat lijkt me een goede burgemeester.

14Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 15:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Die burgemeester stemronde ken ik van het weerwolvenspel van de Travian crew.
Meestal is de burgemeester diegene die als eerste uit het spel gaat (opgegeten of gelyncht)
Daar ik toch nog eventjes wil meedoen deze ronde lijkt het mij beter dat ik mijzelf nog niet kandidaat stel Laughing

Aangezien Kauna een snelle fiets heeft kan ze waarschijnlijk snel wegfietsen als er gevaar dreigt.
Ik kies dus Kauna als burgemeester (niet omdat ik je dood wil maar omdat ik hoop dat je 1 van de goede zijde bent)
Leuk ben jij, eerst een redenatie ophangen waarom burgemeester zijn niet zo'n goed idee is dan mij nomineren en erbij zetten dat je me niet dood wilt. Maar (ik) bedank(t) voor de eer. Het is jammer dat Howlin spelleider is anders nomineerde ik hem. Dan moet ik dus nu iemand anders kiezen, ik sluit me aan bij Debby nl: Artishocking

15Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 15:59

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb nog nooit met een burgemeester gespeelt,maar volgens mij slaat het nergens op dat de burgemeester er als eerste uit zou liggen.

Het maakt een burger niks specialer,dus volgens mij is het dan nog steeds gelijk.

16Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 16:29

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kauna schreef
Leuk ben jij, eerst een redenatie ophangen waarom burgemeester zijn niet zo'n goed idee is dan mij nomineren en erbij zetten dat je me niet dood wilt. Maar (ik) bedank(t) voor de eer. Het is jammer dat Howlin spelleider is anders nomineerde ik hem. Dan moet ik dus nu iemand anders kiezen, ik sluit me aan bij Debby nl: Artishocking

Nee dan moet ik maar weer dood, mooi is dat Very Happy

Mijn stem voor burgemeester gaat naar Debby

Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Debmayor

17Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 16:42

Debby

Debby
Senior spammer

Nee dan moet ik maar weer dood, mooi is dat

Mijn stem voor burgemeester gaat naar Debby

Ach ja,Debby ligt er iedere ronde al voortijdig uit,is ze al aan gewend Wink Laughing

18Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 16:56

artishocking

artishocking
Junior spammer

Daarom joh Deb...je bent het helemaal niet gewend om een spel uit te spelen...
Very Happy

19Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 16:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nee,theorietisch gezien zou dat zo moeten zijn maar in de praktijk pakt dat vaak op de één of andere manier anders uit.

20Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 19:28

Roel


Junior spammer

Mijn stem gaat naar... Kauna voor burgemeester

21Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 19:30

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik heb een beslissing genomen, en stem op: Artishocking Ik denk dat jij een hele goede burgemeester zult zijn.

22Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 22:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:Kauna schreef
Leuk ben jij, eerst een redenatie ophangen waarom burgemeester zijn niet zo'n goed idee is dan mij nomineren en erbij zetten dat je me niet dood wilt. Maar (ik) bedank(t) voor de eer. Het is jammer dat Howlin spelleider is anders nomineerde ik hem. Dan moet ik dus nu iemand anders kiezen, ik sluit me aan bij Debby nl: Artishocking

Nee dan moet ik maar weer dood, mooi is dat Very Happy
Ik moet iets hè om het zelf niet te worden! Twisted Evil

23Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk ma 26 jul 2010, 22:56

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kauna schreef:
artishocking schreef:Kauna schreef
Leuk ben jij, eerst een redenatie ophangen waarom burgemeester zijn niet zo'n goed idee is dan mij nomineren en erbij zetten dat je me niet dood wilt. Maar (ik) bedank(t) voor de eer. Het is jammer dat Howlin spelleider is anders nomineerde ik hem. Dan moet ik dus nu iemand anders kiezen, ik sluit me aan bij Debby nl: Artishocking

Nee dan moet ik maar weer dood, mooi is dat Very Happy
Ik moet iets hè om het zelf niet te worden! Twisted Evil

Hmmmzzzzzzz Rolling Eyes
Misschien moet ik m'n stem maar herzien Twisted Evil Smile

24Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 00:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voor mij de eerste spelronde met een burgemeester. Kauna lijkt me een ervaren speelster, dus misschien best dat iemand met ervaring burgemeester is. Mijn stem heeft niks te maken met iemand er willen uit te stemmen, maar gewoon de ervaring lijkt me handig.

25Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk Empty Re: Ronde #9 - De Ronde van Frankrijk di 27 jul 2010, 10:05

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

De eerste kilometers zitten in de benen. Rotterdam-Rotterdam. Veel nut had het niet dit tochtje, want we geraakten geen meter dichter bij ons einddoel. Er waren maar enkele renners die toch het nut inzagen en voluit reden voor de overwinning. Met de stopwatch in de hand bekeken de juryleden de evolutie van deze proloog. Artishocking en Kauna gingen voluit, maar werden met de vingers in de neus én op één been voorbijgesneld door Blackknight die als allerlaatste vertrokken was. Deze renner was de beste van het pak en zou de tweede in de stand op ruim twee minuten fietsen............... en dat op zo een korte proloog.
Maar het mocht niet zijn. Net toen Blackknight de laatste kilometer wou aanvatten kwam dat ellendig rode lapje stof naar beneden. Als een ware sikkel doorhaalde de rode driehoek de halsslagader van Blackknight. Plotseling overtrok de hemel en werd het maanlicht afgeschermd door een heel dik wolkenpak. Om het nog erger te maken ontstond er een stroompanne in de straten van Rotterdam. Toen de hulpdiensten in de buurt waren van het slachtoffer stonden ze als aan de grond genageld. Ze hadden amper één minuut nodig gehad om zich naar Blackknight te begeven, maar eens terplaatse was het slachtoffer nergens te zien.
Het enige wat nog overbleef van BK was zijn fiets, die gezellig verder peddelde (Cancellara-style??), en een dikke slijmerige rode streep bloed recht naar het struikgewas van Het Park bij de Kievitslaan. Toen de straatverlichting terug aan stond, was iedereen verbijsterd. Het lichaam van Blackknight was totaal uitelkaar gereten als had er een meute wilde beesten zich aan tegoed gedaan.

But anyway: show must go on. Dit is de Tour en over enkele uurtjes vertrekken we voor de allereerste dagetappe richting Brussel. En bij gebrek aan Blackknight wordt de tweede van de proloog als burgemeester van het peloton aangesteld. Dat wil dus zeggen dat bij twijfel Artishocking een beslissende stem zal hebben.

Einde van de dag dinsdag 27 juli 22:59:59
. (als iedereen online geraakt tenminste) Stemmen doen jullie nog steeds vetgedrukt.

(p.s.: v8power had gistervoormiddag reeds op arti gestemd, en daniel ??????)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum