Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 21:39

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Dorien, kunnen we deze ronde wat rekken tot morgenavond zodat iedereen input heeft gegeven?

52Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 21:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op graafoto voor een gelijkspel, dan sterft niemand

53Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 21:45

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mhh een wolvenspel Dr Who

54Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 21:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

i don't wanna die today

55Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 21:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wauw er fladderen hier veel kanaries rond

56Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wauw oké. Ik rek deze nacht nog tot 23:00u en zal proberen iedereen die nog niet heeft gestemd in dat uur te bereiken. Wordt wel een heel groot kanariefestijn anders en het is de eerste keer weer sinds jaren dus da's jammer

https://weerwolfenco.actieforum.com

57Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:17

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik stem op dr who!



Laatst aangepast door Dorien op di 17 okt 2017, 22:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem vet gedrukt ;))

58Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:17

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Theneka vergeet de bold niet

59Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:21

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

theneka dat is niet lief....

60Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:52

Debby

Debby
Senior spammer

Dr Who dan ook



Laatst aangepast door Dorien op di 17 okt 2017, 22:54; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem vet gemaakt)

61Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

why so mean debby?

62Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:56

Debby

Debby
Senior spammer

Niet persoonlijk bedoelt maar ik moest stemmen. Weinig tijd om het door te lezen nog, sorry!

63Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:57

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

*Mattio schrikt wakker van een tikkend geluid en kijkt uit het raam, waar een klein, geel kanarietje met zijn snavel tegen het glas tikt. 'Hieperdepiep, beestje wat een gepiep!' Hij gooit het raam open, zodat de kanarie wordt gelanceerd en in de papierversnipperaar op het balkon van Dr Who terechtkomt.*

Dr Who, waarom laat jij papierversnipperaars op je balkon slingeren?

64Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Op de valreep, best dat het verlengd werd ^^ sorry daarvoor

Tjah, ik wil niet meteen gemeen doen tegenover Doc voor deze eerste ronde en nog een zwaardere doorslag geven, zal dus Theneka stemmen

65Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 22:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ze zijn altijd handig mattio en jawel hoor, iedereen wil mij dood. Wat heb ik nu weer misgedaan....

66Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:00

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

DrWho schreef:ze zijn altijd handig mattio en jawel hoor, iedereen wil mij dood. Wat heb ik nu weer misgedaan....

Nou, om te beginnen die versnipperaar, dat vind ik al een behoorlijke misdaad. Surprised

67Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kan het zijn dat de am en pm die naast het uur dat aangeeft wanneer iets werd gepost omgewisseld staan?

68Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:03

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik denk het niet...

69Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ja AM en PM zijn omgewisseld, heb het al geprobeerd aan te passen maar in het beheerderspaneel geeft ie het wel juist aan. Ik ga nu schrijven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

70Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:18

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

hierna ga ik wachten tot het einde

71Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 17 okt 2017, 23:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het ging er enthousiast aan toe aan de tafel waar werd gekaart en na een poosje was iedereen al dan niet zijdelings bij het spelletje betrokken. Inmiddels had op Stefan en Miejster na iedereen wel wat gedronken en deze laatste twee werden de drukte dan ook wel wat zat, dus besloten ze buiten even een ommetje te lopen terwijl de rest doorspeelde. 'Yathzee!!!' brulde den bever opgetogen terwijl hij zijn kaarten op tafel gooide. De rest keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Yathzee? Dude, we zijn aan het kingsen...' zei Theneka verbaasd. 'Kingsen?' hikte DoctorWho, 'ik dacht dat we aan het pokeren waren.' 'Als dit pokeren is, dan was je wel keihard aan het vals spelen,' merkte Debby op, 'moet je dit nou eens zien.' Ze trok aan de mouw van de Doctors trui waar direct een paar kaarten uitvielen. Er ging een verontwaardigd gemopper op vanaf de rest van de tafel maar DoctorWho stoof verontwaardigd op en riep 'die zijn niet van mij!'
'Ze komen anders wel uit jouw trui,' was Debby's reactie.
'Lekker bezig weer doctor,' mengde Mattio zich erin. 'Wel echt weer iets voor jou dit hè?'
'Wat bedoel je dáár nou weer mee?' snauwde de Doctor.
'Nou, weet je wel hóe vaak ik door jou ben afgeslacht in de afgelopen jaren in allemaal verschillende potjes weerwolven?'
'Nou jaaaa zeg, waar slaat dat nou weer op?' riep Doctor Who. 'Wat dacht je van mij dan? Toen we aan de Hongerspelen meededen hebben Miejster en Debby mijn toenmalige geliefde in koelen bloeden afgemaakt en mij daarna aan een gebroken hart laten sterven. Maar hoor je mij daar over?! Nee!'
'En,' mengde Graafoto zich nu ook in het gesprek, '...niet om het een of het ander Mattio maar mag ik je eraan helpen herinneren hoe jij mij in kleine stukjes heb gescheurd en rauw naar binnen hebt gewerkt toen we die week doorbrachten in dat kamp voor onhandelbare jongeren een paar jaar terug?'
'Dat kan wel zo zijn,' was Mattio's repliek. 'Maar daar had Backslide een even groot aandeel in dus dan hoef je echt niet mij alleen op aan te kijken.'
Backslide sprong op en sloeg zijn bier met een klap stuk op tafel. 'Ik ben diezelfde week anders nog gestikt toen ik iemands gele kanarie opat als lunch en jullie stonden erbij en kijken ernaar. Geen greep van Heimlich, geen reanimatiepogingen, níks. Nog bedankt daarvoor hè! Stelletje ongelofelijke egoïsten met elkaar...'
'Nu het zo opkomt, ik wil ook wat kwijt,'
Al sprekend hield Tachondar het bijna niet droog
'maar weten jullie nog die wondere tijd
dat ik eindigde in een boom, heel hoog?.
Het hek was van de dam en schreeuwen en scheldend vloog iedereen elkaar in de haren. Wie precies het initiatief nam kon de groep achteraf ook niet meer precies na vertellen maar op bepaald moment hadden vier mensen DrWho vast aan zijn armen en benen en stak een 5e persoon met Backslides kapotte bierglas op hem in.

In een hoekje stond Dorien sip toe te kijken. Daar ging de goede sfeer.

Einde van de dag
De burgers lynchen DrWho
Hij was conversiewolf
Het is nacht tot woensdagavond 22:00u


Nachtrollen heel graag jullie acties doorgeven voor 20:00u!

https://weerwolfenco.actieforum.com

72Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 00:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Sorry, helemaal vergeten stemmen.. En eum, mooie actie! Blijkbaar moet er iemand toch iets gezien hebben. Ik lees snel nog even door en kan misschien nog ergens hints vinden?

73Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 00:22

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

leuke verwijzingen do

74Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 06:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tof geschreven en whoehoe one down.

75Ronde #92: De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 06:22

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

#rekt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum