Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 10]

101Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 14:07

Debby

Debby
Senior spammer

Geen idee of het nog zin heeft maar ik neig ernaar om ze te geloven. Ik ga mee op Theneka

102Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 15:55

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Theneka

103Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 17:00

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik ben erg in twijfel geraakt.

Backslide, Je noemt mij als een goede maar ik weet niets van jou. Dus hoe kun jij dat dan van mij weten? Er hoeft niet nog maar 1 wolf te zijn want er kan nog een welp zijn, een gebeten persoon, een slechte hulp.. En zo kan het zijn dat je het goed wilt praten en bijvoorbeeld Graafoto een slechte hulp is en je steunt. Een wolf in het nauw kan rare sprongen maken..

Is er nog iemand met wijsheid die inbreng heeft?

104Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 17:03

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Stemming is nu 4 - 4..

105Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 17:13

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Backslide schreef:Ho ho jongens, het was nou ook weer niet meteen m'n bedoeling Doctor naar huis te sturen, laten we het vooral gezellig houden. Van mij hoeft niet per se iemand naar huis vanavond. [bGraafoto[/b] dan maar?

Je beschermde Drwho in je tekst en veranderde je stem van Drwho naar graafoto.

Verdacht dat je een wolf beschermde en een tactische keuze om op iemand te stemmen waar niemand anders op stemde. Hij zou niet sterven en als hij later zou sterven en slecht bleek had jij al eens op hem gestemd en word er even niet naar jou gekeken
.
Ook stemde jij op graafoto en nu beschermd hij jou nu?


Ingewikkeld..

106Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 17:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja ik weet ook even niet meer wat te geloven...

107Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 18:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is nochtans niet ingewikkeld.
Gewoon verder denken en je ziet de waarheid.

108Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 19:05

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Bon, even een korte samenvatting waarna mijn mening zal volgen:

DrWho was conversiewolf, Backslide was de eerste die op hem stemde voor zo ver ik kan zien, desondanks neig ik er naar dat de eerste bewuste stem op Drwho door den bever werd uitgebracht.
Graafoto heeft een lang verhaal waardoor hij zich toch kan plooien naar Drwho dood te maken en niet Den Bever. Drwho veranderd zijn stem (achteraf gezien in de hoop om zelf niet dood te gaan),
daarna stem ik op Drwho, omdat ik vind dat hij veel richtingen uit kronkelt, daarna volgt iedereen en wordt Drwho gedood.

vraagje: is er dan al iemand gebeten?

Mattio gaat dood in de nacht, waarscheinlijk omdat hij een groentenboer op at, wolf zijde enzo.

Miejster, stefan en tachondar stemmen in blok op Backslide, daarna doet Backslide de meest logische zet, en stemt hij op iemand anders (in dit geval mij), wat gevolgd wordt door graafoto, debby en den bever.

Het is 4 - 4

Voor zover ik kan zien, zijn er dus zeker al 2 groepen, en gaat degene die vandaag dood gaat het verschil maken, indien iemand die slecht is dood gaat, zullen de goeikes normaal winnen aangezien ze numeriek sterker staan, als een goeie dood gaat winnen de slechte, zelfde redenering. Er deden 10 mensen mee, 2 zijn er dood, 8 resterend.

Los daarvan, ik weet dat ik goed ben, dat als ik dood ben de slechten zullen winnen, en dat als niemand sterft we morgen meer info hebben en misschien beter keuzes kunnen maken. Ook kan het zijn dat backslide een goeie is, dat hij dus even veel recht op leven heeft als ik. Daarom zou ik oproepen om een execo te behouden, in de hoop dat er morgen betere keuzes kunnen gemaakt worden.

109Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 19:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik pleit ook voor een execo behouden en zal dus mijn stem laten staan

110Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 22:23

Backslide

Backslide
Junior spammer

Vanwege een drukke planning van Dorien:


Toen Backslide terug kwam bij de groep met z'n bebloede handen, was Miejster de eerste persoon die iets opviel. Hij zette snel zijn kapsalon weg en vloog Backslide meteen in de haren: "Wat heb je nu weer gedaan?! - Is dit weer jouw schuld?!" Stefan viel hem meteen bij en slingerde nog meer opmerkingen naar Backslide, over hoe de hele avond verpest werd en hij daar toch een zeer groot aandeel in had gehad.
Al snel vormde zich zo een groepje om Backslide heen en Den Bever was vastberaden die sfeerverpester er even goed van langs te geven. Enkele jammerklachten kwamen nog vanuit de drukke massa, maar het maakte hem niks meer uit.
"Ja.. Ja.. maar.. Ja maar.. Theneka was toch samen met Mattio naar het toilet gegaan?" Kwam er nog net uit voordat Stefan uit kon halen. Theneka liet zijn kapstok even voor wat het was en merkte al gauw dat er nu ook argusogen op hem waren gericht. Graafoto en Debby vroegen Theneka of het waar was, waarop hij reageerde dat ze enkel samen die kant op waren gelopen maar dat hij verder niks meer van Mattio had gehoord en dat hij dacht dat Mattio al terug was bij de rest van de groep.
Over en weer werden nog vele beschuldigingen gemaakt, maar tot daadwerlijke acties kwam het niet.
Dorien had zich wederom afzijdig gehouden in dit alles. Met een sip gezicht had ze de dweil van de barman aangepakt en begon ze het bebloede toilet schoon te maken; "ouderwets gezellig..." mompelde ze nog inzichzelf.


Eind van de dag
Er wordt niemand gelyncht
Het is nacht tot vrijdag 22:00u


Nachtrollen graag actie doorgeven voor 20:00!

111Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 23:10

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Zolang de goede in de meerderheid zijn liever dit dan een goed mens vermoorden. Ik denk dat het ook voor mij tijd is voor wat sterkers, nog iemand een dubbele wiskey? Ik trakteer.

112Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 23:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Backslide schreef:Lieve vriendjes en vriendinnetjes van me,

Ik kan oprecht zeggen dat ik geen kwaad in m'n zin in heb. Daarnaast is er sowieso één persoon die kan getuigen van mijn onschuld.
Dat gezegd hebbende; van de vijf personen die op mij gestemd hebben (Miejster, Tachondar, Stefan, Den Bever en Theneka) kan ik drie personen aanwijzen die met grote zekerheid in het kamp van de goeden zitten. Stefan en Den Bever lijken met vrij grote zekerheid goed, maar bij Tachondar heb ik een lichte twijfel. Tachondar weet vast zelf wel waarom.

Blijven over; Theneka en Miejster. Zouden allebei slecht kunnen zijn, maar ik weet niet of Miejster dan meteen al een stem uit zou brengen en daarmee een potentieel doelwit zou willen worden. Lijkt me wel een hele hoge inzet als we er vanuit gaan dat er nog één wolf in zit.

Nee, ik ga voor Theneka, de persoon die hier heerlijk meestemt met de rest zonder enige vorm van verklaring te geven. Daarbij wil ik graag de rest vragen met mij mee te gaan. Nogmaals; ik weet niet zeker of Theneka slecht is, maar ik weet zeker dat ik goed ben.
Ik ben ook een goeie, maar heb nog geen extra info om ergens te helpen... komt misschien nog :-) Als ik alles wat doorlees lijken me er nog 2 tussen te zitten die slecht zijn of kunnen zijn en uiteraard kan er al iemand gebeten zijn ondertussen.

113Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 23:36

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dag 1 hadden we Drwho te pakken maar in nacht 1 is er vast en zeker al gebeten. Iemand zal deze nacht dan de verandering ondergaan...

114Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 23:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Eén ding staat vast, het is een spannende ronde!

Kanhier nog wat muziek opgelegd worden?

115Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 08:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Bedankt Backslide Ronde #92: De reünie - Pagina 5 829688

https://weerwolfenco.actieforum.com

116Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 22:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

einde nacht.
Geen doden.
Verhaaltje volgt nog!


https://weerwolfenco.actieforum.com

117Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 22:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Woehoeeee, gaat lekker.

118Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 22:37

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dag en nacht geen doden. Dus voordeel voor de goede maar ook geen duidelijkheid in wie slecht kan zijn.. Gemengde gevoelens..

119Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 23:53

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Oké ik ben eruit.
Na veel denken en lezen ga ik Backslide het voordeel van de twijfel geven en niet op hem stemmen.
Omdat er door de dag en de nacht geen duidelijkheid zijn gegeven ga ik voor Theneka, omdat zij ook door 4 man verdacht werd net als backslide..

120Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 20 okt 2017, 23:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Vreemde bedoening zeg, tijd voor diegene met de daarvoor bestemde rollen om wat in actie te treden!

Stefan, ik weet wel zeker dat Theneka goed is. Backslide ben ik minder zeker van, tenzij hij wat bijkomende info en argumenten kan neerputten.

121Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 01:05

Debby

Debby
Senior spammer

Met een beetje geluk geen doden vannacht Ronde #92: De reünie - Pagina 5 17387 . Ik denk dat Tach aan de goede kant staat dus voor nu volg ik even jouw voorgevoel Backslide

122Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 12:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik vind het maar lastig, van een zeer grote groep mensen weet ik dat ze goed zijn. Volgens mij zitten er nu twee wolfjes heel geniepig te lachen dat we twee kampen met goede mensen hebben die we tegen elkaar opzetten.
Verder houd ik er graag rekening mee dat er afgelopen nacht iemand is geconverteerd, wat het allemaal nog een stukje lastiger maakt. Ik stem nog even niet, omdat de mensen die op mij gestemd hebben inderdaad wel van het goede kamp afkomen voor zover ik weet. Al wil ik je wel vragen, Debby; je weet toch dat ik goed ben? Dat heb je hem zelf horen zeggen?

123Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 13:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn vorige stem op Backslide was random. Met de uitleg die ik lees kan hij wel een goedje zijn. Ik had eerder nog een tweede verdachte, gewoon een voorgevoel, ik heb geen concrete feiten. Debby lijkt me hier heel stilletjes gewoon mee te stemmen en niet veel te zeggen, misschien omdat ze een slechte is? Ik kan mijn stem nog aanpassen als je een goede uitleg hebt...

124Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 14:05

Debby

Debby
Senior spammer

Nee, verre van. Ik ben een goeie. Ik vermoed te weten waarom er vannacht niemand is vermoord.

125Ronde #92: De reünie - Pagina 5 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 14:24

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Het enige dat ik mij kan bedenken is een bescherming..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum