Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 14]

1Ronde #7 - De reünie Empty Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 01:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

In al die jaren was het schoolgebouw nog maar niks veranderd: een oud gebouw van rode baksteen met hoge ramen. Boven de ingang, waarnaast een ouderwetse bel hing, was een bord waarop de naam te lezen stond: Olympus college. Ter ere van deze dag was eronder een spandoek opgehangen met daarop de vermelding en datum van de reünie.

Vanaf een uur of 5 druppelden langzaam de mensen binnen, opgewacht door de huidige rectrix van het college, mevrouw Dorien (off topic: en mij met 'u' aanspreken hè!). Zij verwelkomde iedereen en vertelde dat ze eerst op klas zouden gaan zitten.
'Willen de oud-leerlingen van klas 5B met mij meekomen alsjeblieft?' vroeg de rectrix. 'Jullie oude mentor meneer Schaapjes is momenteel op 4e huwelijksreis naar de Bahama's en kon dus niet aanwezig zijn. Ik neem het vanavond van hem over.'
Vrolijk pratend volgden de oud-leerlingen haar, steeds verraste kreten slakend wanneer ze weer een oude vriend of vriendin herkenden.

'Hank!' Howlin mepte zijn vroegere kameraadje stevig op de schouder. 'Wat énig om jou hier weer te zien, kerel, énig!'
Debby keek met een schuin oog naar de blij pratende Beb en Karina en bedacht hoe vaak die haar al die jaren terug wel niet hadden gepest met haar beugel en dikke brillenglazen. Inmiddels leken het echter twee zeer spontane en vrolijke dames te zijn geworden. Zou ze het erop wagen en erbij gaan lopen? Ach, ze had nu toch lenzen...?
V8power voelde zich opgelaten toen ze Roel zag: de jongen die haar eerste vriendje was geweest, haar haar eerste echte kus had gegeven. Hij zag er nu uit alsof hij goed had geboerd, met een duur pak aan en een dikke Rolex aan zijn pols.

Het oude mentorlokaal van meneer Schaapjes was net zo weinig veranderd als de rest van de school: in de achterste kelder van het gebouw, een donker lokaal met langs de wanden stellingkasten met daarin potten met allerlei dode beesten op sterk water. Het biggetje dreef er, nog even vredig als 20 jaar terug. De opgezette valk staarde nog altijd even dof en treurig naar het stoffige bord en ook die afschuwelijke pot met daarin het brein leek nog onaangeraakt sinds de dag dat ze hier voor het laatst het lokaal uit waren gestapt.
Black Knight rilde toen alle keren dat hij hier om vier uur in zijn eentje strafwerk had zitten schrijven weer voor zijn geestesoog voorbij trokken. Net zoals de anderen, was hij blij dat meneer Schaapjes had afgezegd: wat een bloedhekel hadden ze gehad aan die vent!

'Heeft iedereen zijn spullen en slaapzak en zo meegenomen?' vroeg mevrouw Dorien, terwijl de oud-leerlingen een beetje lacherig het lokaal binnen schuifelden.
'Ik heb nog voorgesteld om jullie logeerpartij in de aula te houden, maar daar wilde de rest van de directie niets van weten: het moest en zou in de oude mentorlokalen zijn. Toen ik daarna voorstelde om al die akelige potten sterk water weg te halen, waren ze daar ook al geen voorstander van.' De directrice rilde. 'Eerlijk gezegd hou ik helemaal niet zo van biologie...'

Thee, koffie en cake werden door een conciërge langs gebracht en al gauw zat iedereen gezellig met iedereen te kletsen en oude herinneringen op te halen.
'Weet je nog toen Stefan op dat schoolkamp zijn pyjama vergeten was en hij er een van een meisje moest lenen?'
'Weet je nog, datzelfde schoolkamp, toen Miejster de kaart omwisselde en we hopeloos verdwaalden?'
'Weet je nog toen Hank en Howlin op het dak van de school waren geklommen en Howlin er vervolgens niet meer af durfde?'
'Weet je nog hoe Karina meneer Schaapjes bezig hield met een vraag over lieveheersbeestjes, terwijl Beb de repetities uit zijn tas stal, er vliegtuigjes van vouwde en uit het raam gooide?'
En zo ging het maar door en door, terwijl de middag langzaam in avond veranderde.

Begin van de eerste moordloze nacht.
Deze nacht eindigt maandagavond 23:00u


Aanmeldingen:
Hank1705
Debby
Roel
Morkreb
Beb
Roger
Linda
BlackKnight
Miejster
Graafoto
Howlin
Moustache
Karina
V8power
Kauna

Deze keer is het aan jullie eigen creativiteit een personage te creëren. Ik heb al een paar voorzetjes gegeven, gebruik verder jullie eigen fantasie en maak er wat moois van Smile



Laatst aangepast door Dorien op ma 28 jun 2010, 10:52; in totaal 2 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 08:56

Roel


Junior spammer

Pst Dorien, dit is ronde 7

Nou, ik hoop een gezellige reunië. Eens kijken hoe het met jullie is.

3Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 11:34

Debby

Debby
Senior spammer

Ik voel me een beetje ongemakkelijk nog.
Ben vroeger zo vaak gepest dat het op iemand afstappen nu best moeilijk is.
Even wachten tot er iemand een beetje alleen staat,waar ik een babbeltje mee kan houden.

Vraag me af of ze me al wel herkend hebben?

4Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 11:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dorien was toch wel benieuwd hoe deze reünie zou verlopen... wat ze van meneer Schaapjes had begrepen, was het vroeger echt een verschrikkelijke klas geweest. Eén en al kattenkwaad. Vooral Black Knight, Beb en Karina hadden het vroeger blijkbaar erg bont gemaakt.
Alleen voor morkreb had ie alleen maar goede woorden over: achten en negens voor biologie, in zijn hele schoolcarrière maar één keer te laat gekomen toen hij op weg naar school in de gracht was gesprongen om er een kleuter uit te redden.
Maar verder was de klas blijkbaar een rampenplan geweest.

Wat wel opviel was dat Black Knight en morkreb - de vermeende rebel en engel van de klas - zulke vertrouwde vrienden leken. Misschien dat morkreb toch niet zo'n lieverdje was als hij meneer Schaapjes had voorgespiegeld?

Dorien keek eens rond. Voor zover zij kon zien, waren het allemaal enthousiaste mensen die vrolijk leken elkaar terug te zien. Nou ja, als ze eerlijk moest zijn vond Dorien die meneer Schaapjes zelf een verschrikkelijke man... dus misschien zei het ook wel niet zoveel.

https://weerwolfenco.actieforum.com

5Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 12:50

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ja ja, lach maar met de verhaaltjes.
Kan ik er aan doen dat ik hoogtevrees heb. En zolang ik geen RedBull bij me heb, zal dat niet veel veranderen.

6Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 12:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gewoon een belangstellende vraag na al die jaren, dat van die hoogtevrees, had je dat niet beter kunnen bedenken vóór je op het dak klom? Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 12:55

Roel


Junior spammer

Haha, ja dat waren nog eens tijden. Howlin op het dak, heb me toen echt rot gelachen. Ik ken eigenlijk niemand meer, ik ben vrij snel na deze school verhuisd naar het zuiden van 't land. Dus ik weet vrij weinig van jullie. Alleen de dingen van school. En dat mijn jeugdliefde ook in deze klas zit Embarassed En dat ik vaak werd geplaagd door de stoere Gert, vooral omdat ik klein was, en hij de grootste... Maar ja, het was nu je er op terug kijkt een leuke klas.

8Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 14:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

helaas heb ik -een keer- een auto-ongeluk gehad, en sindsdien kan ik me niets meer herinneren van school... op dat ene moment na dan Razz

hé howlin, hoe is het ermee?
(tovert een blikje RedBull tevoorschijn)

9Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 14:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Iemand zin in een spelletje strippoker?
Ik heb veel geleerd in al die tijd en heb nu meer kleren aan Razz

10Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 14:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ehhmm... nou, vandaag maar eventjes niet. Vraag Miejster maar Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

11Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 15:10

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ hank: neen, bedankt hoor. Die vleugels hebben nog niet veel geholpen. Integendeel...
Ik heb dan geen last meer van acrofobie, maar van "acrobatofobie".
(en eigenlijk sch**t ik liever in mijn broek, dan dat ik moet opgenomen worden op de spoed met geperforeerde longen e.d.)

12Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 15:51

karina

karina
Veelbelovend spammer

@bep. och wat een streken hebben we toch uitgehaald he. Weet je nog toen we de klok vooruit gezet hadden en al onze horloges vooruit en we de mietjes van de klas de wacht aan hadden gezet, dat als ze niet mee zouden doen of als ze het zouden verraden we ze daar vast spijt van kregen.En we tegen die zuurpruim meneer Schaapjes zeiden dat het allang tijd was. Goh joh ik weet het nog als de dag van gisteren omdat het toen ook warm was.
Dat het nooit uit is gekomen wiens het idee het was, omdat ze ( je weet wel wie ik bedoel) ons nooit verraden hebben.

En hee.... er zijn er bij die zich wel heel hmmm goed ontwikkeld hebben. Ik zie Hank en Roel en daar komt Debby aan.
Hey Debby ;je ziet er goed uit meid, leuk om je te zien en ja ik weet wel dat ik vroeger niet zo,n model-leerling was als jij, maar daar kun je nu hopelijk net zo om lachen als ik. Weet dat ik een status hoog te houden had en eerlijk is eerlijk jij was een dankbaar onderwerp. Maar nu ik ouder ben ( wijzer is nog maar de vraag Wink ) hoop ik toch dat we het verleden kunnen laten rusten en gezellig van deze reunie kunnen genieten.
Loop je met ons mee, naar de bar?

13Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 16:00

morkreb

morkreb
Junior spammer

gniffel... Wat schat dorien me weer heerlijk realistisch in Razz
vroegah, toen waren er nog geen vuvuzela's die je bij het leren verstoorden. Toen haalde je nog gemakkelijk 10nen.
weet trouwens niet wat RedBull met jouw longen doet howlin, maar doe mij maar zo'n dosis energie Wink

14Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 16:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat schat ik jou realistisch in? Doel je hierbij op het 'achten+negens en kleuters redden'-gedeelte, of op het 'misschien is ie wel minder braaf dan ie voor doet komen'-gedeelte?

Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

15Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 17:07

Debby

Debby
Senior spammer

Oh wat aardig van je Karina.

Mijn zelfvertrouwen is behoorlijk gestegen gelukkig,dus kan het jullie wel vergeven.
Ik weet dat ik een dankbaar voorwerp ben geweest,dat was ook mijn eigen schuld.
Maar ik ben terug en vernieuwd Smile

16Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 17:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*pinkt discreet een traantje weg*

ach, wat ontroerend...

https://weerwolfenco.actieforum.com

17Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 17:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Sorry da'k een beetje laat ben... Autopech'' verklaarde Moustache zijn wat late aankomst te voet ook nog wel. In zijn sjofele pak maakte hij niet de indruk het erg breed te hebben. Al gauw was bekend van zijn 6 faillissementen en drie scheidingen.
''Maar ik heb een nieuw fantastisch idee, en Roel, 't ziet er naar uit dat je erg goed geboerd hebt. Zal ik je vertellen? 't kost je maar een investering van 25000 euro.


Nee, Roel, geen interesse? Jammer dan maar. ''
Wie staat daar zo stilletjes in de hoek? Debby. Ach, had ik het maar bij haar gehouden in plaats van met al die hittepetitten die later kwamen en wier voornaamste verdiensten waren dat ze zo goed stonden bij de Porsche cabrio die ik toen bestuurde.....
''Hoe is 't Debby? Zo te zien heeft het leven jou ook een beetje getekend?''

18Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 18:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

morkreb schreef:gniffel... Wat schat dorien me weer heerlijk realistisch in Razz
vroegah, toen waren er nog geen vuvuzela's die je bij het leren verstoorden. Toen haalde je nog gemakkelijk 10nen.
weet trouwens niet wat RedBull met jouw longen doet howlin, maar doe mij maar zo'n dosis energie Wink

howlin hoeft 'm niet, dus *vangen* Wink
is iedereen ondertussen al gearriveerd?

19Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 18:31

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby schreef:Oh wat aardig van je Karina.

Mijn zelfvertrouwen is behoorlijk gestegen gelukkig,dus kan het jullie wel vergeven.
Ik weet dat ik een dankbaar voorwerp ben geweest,dat was ook mijn eigen schuld.
Maar ik ben terug en vernieuwd Smile

Debby. daar proosten we op

20Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:wat schat ik jou realistisch in? Doel je hierbij op het 'achten+negens en kleuters redden'-gedeelte, of op het 'misschien is ie wel minder braaf dan ie voor doet komen'-gedeelte?

Very Happy
haha, ja misschien kwam dat een beetje te sarcastisch over Razz Ik ben inderdaad nog nooit te laat gekomen op de Havo. En die 8en en 9s zijn eigenlijk ook wel aardig terug te vinden. Niet voor biologie overigens. Liever natuurkunde en scheikunde. Ik ben heel braafjes dus. Onderweg geen mogelijk om kleuters tegen te komen dus helaas, een net niet perfecte inschatten.

Misschien moest ik mijn achterstallige "minder braaf zijn" gedrag maar is een beetje inhalen. *kijkt instemmend naar Graafoto*

21Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:29

Roel


Junior spammer

Snik. Waar blijft V8power nou? Komt ze wel? Stiekem ben ik er nog wel een beetje op verliefd Embarassed Hopelijk is het wederzijds. Maar grote kans dat ze een mooi gezin heeft. Ik heb misschien wel veel qua rijkdom. Maar de echte liefde, nee die mis ik...

@Moustache. Als je met een beter voorstel komt dan kunnen we misschien toch een overeenkomst krijgen. Alleen moet je zelf wat slimmer onderhandelen. Dat kan je wel, je was vrij slim. Alleen deed je er niet veel aan, wat er meer deden...

22Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:35

Gast


Gast

sorry sorry sorry..... hoop datk nog op tijd ben *komt een tikkeltje gehaast binnen lopen en kijkt rond wie er zijn* ooh gezellig er zijn er al veel Smile

23Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ha die linda, nog even druk als vroeger zie ik Razz

24Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:50

Gast


Gast

hahaha ja sorry sommige dingen verleer je nooit Razz
hoe ist met jou hank? Smile

25Ronde #7 - De reünie Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 19:57

Debby

Debby
Senior spammer

Hallo Moustache,hoe gaat het met jou?
Spijtig te horen dat het niet zo goed is gegaan met je bedrijfjes.
Dat je al een paar keer gescheiden bent,vind ik niet zo heel erg.

Hoopte je al terug te zien,had vroeger al een oogje (2 met bril) op je en was benieuwd of dat nog zo was.

Ik kom zo met je verder praten,ga even een drankje drinken aan de bar met Karina.
Mezelf een beetje lef indrinken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 14]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum