Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 10]

151Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 20:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

en Mmwar?

152Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 21:01

morkreb

morkreb
Junior spammer

oke ik ben eruit, Backslide it is. Vooral vanwege een gebrek aan tegenargumenten.

153Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 21:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hmz.. echt sterke argumenten heb ik nog niet gezien scratch
Toch maar Backslide dan en duimen dan maar dat het raak is..

154Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 21:43

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja mijn stem maakt nu toch niks meer uit ... dus gewoon effe zodat ik het overmorgen niet vergeet Mmwar

reden voor mijn stem?: omdat het toch niet belangrijk is en hierdoor zal ik niet vergeten dat ik hem ook verdenk
reden waarom ik hem verdenk: omdat hij op Drwho gestemd heeft... wie volgens mij wel een goedje is Razz + hij is zo stil xD

155Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 23:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Verhaaltje? bounce

156Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 00:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jep wacht ik ook op Sad (miss is do te druk bezig me zonnen... om middernacht xD)

157Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 00:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik ben er al, heb net met heel veel moeite de stemmen geteld (waren zo'n 4 quotes met vetgedrukte namen erin waardoor ik de tel kwijtraakte).

https://weerwolfenco.actieforum.com

158Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 00:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

pff, ik lees wel als ik opsta wie er dood is xD
late avond Do? :p

159Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 00:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Door inactiviteit ontvangt Arjan een nieuwe kanarie. Het is een leuk beestje, maar helaas wordt de eerste kanarie zo ontzettend jaloers dat hij Arjan nu moet delen, dat hij de nieuwe kanarie aanvalt. Heldhaftig springt Arjan ertussenin en probeert de twee van elkaar te scheiden, en niemand weet wat er precies gebeurt in de wolk van rondvliegende veertjes en stof, maar wanneer het gevecht ten einde is, ligt Arjan dood op de grond. Hij was Gewone burger. De twee kanaries blijven beteuterd achter.
Na een minuutje of 5 van rouw is het verdriet en de ontreddering alweer uit hun vogelkoppies verdwenen, en beginnen ze als de beste vriendjes rond te vliegen. Wanneer de twee moegevlogen zijn, landen ze op een tak die zich behulpzaam naar hen uitstrekt. Of nee, geen tak, een arm. De arm van Backslide. Vriendelijk kijkt hij de kanaries aan. 'Ik tref het,' zegt hij, 'ik had nog niet ontbeten, en daar komen jullie me opeens in de be... mond vliegen. Lekker!' Hij steekt een vogeltje (de eerste, die kanariegele) in zijn mond en knabbelt hem smakkend op. In beslag genomen door de kakelverse maaltijd, ziet hij niet hoe de rest op het luide alarmgetjilp van de 2e vogel afkomt. Wanneer hij deze ook begint te consumeren, verslikt hij zich opeens in een paar veertjes, en begint te hoesten en te hoesten. Zwijgend kijken de anderen van een afstandje toe: niemand komt Backslide te hulp. Binnen enkele minuten ligt Backslide op de grond, eerst vooral blauw aangelopen, dan vooral dood. Zijn rol was Conversiewolf.
De burgers willen juichen van blijdschap, maar houden zich in uit piëteit met de arme vogeltjes.

EINDE VAN DE DAG
Deze nacht eindigt om 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

160Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 01:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nice, dus toch
Nog 7 spelers, ik vermoed iig een geconverteerd en nog een andere slechte rol, willen die zich ook even bekend maken alsjeblieft. Very Happy

161Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 09:43

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo weer een slechte eruit. Helaas zal de conversie nu ook wel plaats hebben gevonden. Als we naar he stemgedrag kijken zijn er toch wel een paar gegadigden die voor slechte rollen in aanmerking komen.
Jammer dat Arjen eruit is door inactiviteit. Telkens als er iets goeds gebeurt, gaat er ook nog een burger uit, vervelend, zo blijven we een beetje achterlopen.

162Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 10:18

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Rip Arjan, en killerboth heb t aaridg druk dus kan niet zo veel posten, en drwho was volledig random,
En kauna je hebt gelijk jammer dat het zo weer moet gaan dat achterlopen !

163Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 10:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Dorien schreef:ik ben er al, heb net met heel veel moeite de stemmen geteld (waren zo'n 4 quotes met vetgedrukte namen erin waardoor ik de tel kwijtraakte).
sorry do Embarassed

en gvd een conversiewolfje... da maakt het wel wat moeilijker e :s mo kom toch goed dat hij eruit is...
en ik vrees dat het niet zo makkelijk zal zijn morkrebje ... die slechterikes zullen toch wel al schrik van ons gekregen hebben zkr? (i hope so)

164Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 10:49

Kauna

Kauna
Junior spammer

killerboth schreef:
en ik vrees dat het niet zo makkelijk zal zijn morkrebje ... die slechterikes zullen toch wel al schrik van ons gekregen hebben zkr? (i hope so)
Eh, over welke 'ONS' heb jij het hier?? De ons die al 2 dagen een ww eruit haalt en daar ook op stemt of de ons die dat juist wat lastig maakt door niet te stemmen en op iemand waar het niet voor uit maakt??

165Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 10:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

yes, conversiewolf eruit!

ik hoop dat iedereen nu inziet dat kauna en ik wel degelijk goed zijn?

166Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 11:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Kauna schreef:
Eh, over welke 'ONS' heb jij het hier?? De ons die al 2 dagen een ww eruit haalt en daar ook op stemt of de ons die dat juist wat lastig maakt door niet te stemmen en op iemand waar het niet voor uit maakt??

1/ de eerste keer was ik er niet of ik zou jullie waarschijnlijk gevolgd hebben (want ik had toen nog geen flauw idee wie goed of slecht was)
2/ als je altijd stemt terwijl je zegt: Ik weet niet of hij slecht is of niet / of / zonder enige onderbouwing / .... met zo'n dingen er altijd bij... ja dan komen er bij mij vragen opsteken van waarom stemt ze dan voor hem?
en als je dan het spel zo analytisch mogelijk probeert te spelen probeer je redenen uit te zoeken en ik vond er gewoon geen goede tegen backslide (en oke ik vertrouw Drwho en tach wel... dat is duidelijk en Dr heeft al een paar keer zijn rol laten doorschermeren denk ik (opzettelijk of niet... i don't care) maar jij daarintegen, jij bent nog een compleet mistery voor mij zeker omdat je zo stemt
3/ voor mij maakt het uit... Drwho is 99.999999% een goedje en als ik zijn rol juist heb, is hij zelfs zeer belangrijk... en dat was tijdens de 2de dag al duidelijk? (of toch snel, weet niet meer precies wanneer) en dan stemt er toch nog iemand op hem ? dat begrijp ik niet en aangezien mijn stem er niet meer toe deed heb ik maar op hem gestemd zodat ik het morgen niet zo vergeten (dan stem ik trg op hem)


my apologies for the long and boring message ^^
en tach... jou vertrouw ik dus ik zal kauna ook maar vertrouwen zkr? maar ik ga de volgende keer toch trg op Mmwar stemmen hoor :s (tenzij jullie een beter doelwit hebben)

167Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 12:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

oi oi oi, wil je mij niet zo verdacht maken! ^^ Dat ik op je pb reageer wil niet zeggen dat er een "ons" is voordat ik 100% zekerheid heb. Maar goed, dat geld eigenlijk voor iedereen nu er iemand is geconverteerd. Eerst maar weer even de nacht afwachten.

edit: ik denk dat ik het berichtje van killer een beetje verkeerd interpreteer Rolling Eyes

168Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp zo 01 apr 2012, 14:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik laat bijna nooit mijn rol doorschemeren omdat ik daar heel slecht in ben, voor mij lijkt het er dan overduidelijk te staan, dan kan ik het net zo goed open op het forum publiceren. En buiten die van Miejster heb ik er ook nog geeneen ontdekt.
Ik ben het met killerboth eens dat het raar is dat Mmwar op drWho stemt en dat maakt ook hem niet minder verdacht.
Dus zo zijn er wat mij betreft een aantal meer, minder en niet verdachten.

169Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 00:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Helaas heeft DrWho vannacht het leven gelaten. Zijn rol was ziener.

https://weerwolfenco.actieforum.com

170Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 00:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

zo dat was voorspelbaar, zeker na alle hints van killerboth...
Ik ga ervanuit dat de geconverteerde wolf in het burgerblok zit. Dan is nu de vraag, wie zitten er nog in dat blok scratch Kauna en tachondar leken wel op de hoogte te zijn dus mijn gevoel zegt dat een van jullie het is. Eerst maar een nachtje erover slapen.

171Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 00:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik weet niet of de geconverteerde wolf in het burgerblok zit of het mss mede dankzij de hints van killerboth komt, maar ik wist wel dat ik ging sterven.

Goodluck burgers
*Begint te zingen : "I'm on the highway to hell"

172Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 01:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

shit...
ach doc, je hebt toch nog goed werk geleverd hoor

173Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 08:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is behoorlijk balen.

174Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 09:49

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mijn hints?? srry als jullie denken dat het door mij komt (zou goed kunnen natuurlijk :s) maar ik denk dat drwho's rol wel al enkele dagen duidelijk was (of toch aan het worden was)

175Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 7 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 09:54

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ahja effe vergeten... aangezien we weer mogen stemmen blijf ik bij Mmwar

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum