Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 10]

151Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 17:49

Debby

Debby
Senior spammer

Stefan003(spel) schreef:Met hoeveel zijn we eigenlijk nog?

5?

Miejster
Theneka
Tachonder
Stefan
Den Bever
Debby

Volgens mij nog 6 of ik heb ergens een dode gemist.
Kan best, Den Bever is al een tijdje erg stil.

152Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 19:43

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Misschien dat er daarom snachts geen moorden waren, een inactieve wolf xD

153Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 19:55

Debby

Debby
Senior spammer

Geen idee, maar vertrouwen doe ik het niet!

154Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 20:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Den Bever is inderdaad eigenaardig stilgevallen.

155Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 20:23

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik heb den bever even gecontacteerd, hij heeft geen verbinding atm en heeft me gevraagd om even terug te komen als zombie en voor hem te stemmen. Den bever stemt op Debby

156Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 21:11

Debby

Debby
Senior spammer

Maar niemand gaat zijn stem veranderen? Nu is het gelijkspel

157Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 21:13

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Nee het is 3 stemmen voor Miejster en 1,1,1

158Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 21:18

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm, dat is niet fijn denk ik.
Maar kan er niks meer aan veranderen.
Ik hou het dan toch op Den Bever

159Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 22:41

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Graaf feliciteer wooglepuff maar van me Ronde #92: De reünie - Pagina 7 571163

Verhaaltje is onderweg

https://weerwolfenco.actieforum.com

160Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 23:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

bounce

161Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 23:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Zo langzamerhand was het een stuk stiller geworden in de kroeg. Een voordeel, vonden sommigen, want je kunt makkelijker een paar mensen écht even spreken dan zo’n hele groep. Anderen vonden dat al het gemoord echt een beetje een domper had gezet op de avond.
Waar de hele kliek eensgezind over was, was dat het gevaar nog niet was geweken na Backslide en Graafoto hun dood. Wie immers had het gif in backslides laatste biertje gedruppeld dat hem uiteindelijk nootlottig was geworden. En was de graaf overleden aan de indirecte gevolgen van een gebroken hart of was ook hier opzet in het spel? Na wat over en weer gediscussieer werd besloten het probleem op democratische wijze aan te pakken. Iedereen mocht op zijn of haar favoriete zondebok stemmen en wie de verkiezingen won, zou op onceremoniële wijze worden gelyncht. Het volk regeert! Elegante oplossing, vond men.

Bij Miejster sloeg echter al snel de twijfel toe toen bleek dat hij afstevende op een klinkende overwinning met 50% van de stemmen. ‘Zouden we niet beter eerst een referendum kunnen houden?’ Probeerde hij nog. ‘Winst pas vanaf 2/3 van de stemmen is misschien ook iets eerlijker, nu gaat de meerderheid er met de uitslag vandoor, deze uitslag is niet representatief voor 50% van deze populatie! Bovendien, er zijn geen peilingen geweest. Als ik dat had geweten had ik mijn strategie kunnen aanpassen...’
Helaas voor hem mocht het niet baten. Al tegenstribbelend en argumenten spuiend verdween hij met zijn hoofd voorover in een vol biervat.

einde van de dag
Miejster wordt gelyncht
Hij was valse engel
Deze nacht duurt tot dinsdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

162Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 09:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Zijn laatste gedachten waren : "jakkes, toch niet sterven met mijn hoofd in een biervat"

163Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 14:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik kan slechtere manieren verzinnen om heen te gaan scratch
Iets met sterven in het harnas Wink

En een goede middag dames en heren! Leuk om te zien dat we weer back in business zijn ^_^

164Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 14:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haaaaaaaank Ronde #92: De reünie - Pagina 7 829688 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 17387 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 571163 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 1625 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 17387 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 829688 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 129977 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 571163 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 933317 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 829688 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 17387 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 829688 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 933317 Ronde #92: De reünie - Pagina 7 571163 '(: Ronde #92: De reünie - Pagina 7 1625

https://weerwolfenco.actieforum.com

165Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 14:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik was even verdwaald, maar heb desondanks de weg gevonden naar deze bruisende kroeg. Ik moet wel zeggen, wat een chaos! Alsof we nooit zijn weggeweest Ronde #92: De reünie - Pagina 7 829688

166Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 15:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Vanuit de wereld van de overledenen wens ik je toch een hartelijk welkom terug!

167Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 17:13

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Was het een toevallig bezoek aan het forum Hank? Of is er iemand in geslaagd je te contacteren? :p

168Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 18:37

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Haaaaank! Leuk dat je er ook weer bent!

169Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 18:38

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

En hank, geef voortaan je echte mail adres op, das makkelijker xD

170Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 19:00

Debby

Debby
Senior spammer

Hè Hank, wat leuk!

171Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 22:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na de onterechte dood van Miejster leek er even opnieuw een vergadering te ontstaan maar gelukkig greep Theneka in: 'ik dacht dat dit een gezellige avond moest worden? Ik ben al dat geleuter wel een beetje zat eigenlijk. Zat zijn is niks mis mee maar alleen als het van de alcohol komt..' Den Bever, Debby, Stefan en Tachondar waren het hier eigenlijk wel mee eens. Ze hielpen de (inmiddels wel wat verongelijkte) barman de ergste rotzooi op te ruimen en Debby haalde een nieuw rondje. Uitgelaten kwam ze een minuutje later terug met vijf shotjes. Den Bever wachtte niet af maar goot de zijne direct achterover wat hem op een norse blik van Debby kwam te staan. 'Niet zo snel man, ze waren nog niet klaar,' zei ze terwijl ze een aansteker bij de bar haalde en de vier overgebleven shotjes aanstak. Stefan keek wat ongerust naar het vlammende glaasje. 'Ik weet niet of dit wel zo verstandig is,' merkte hij op.
'Ah joh,' riep Tachondar enthousiast. 'Niet teveel nadenken, gewoon doen! Beter nog: rondje 'doen, durf of de waarheid'. Wie doet er mee?'
Iedereen stemde toe, hoewel sommigen beduidend aarzelender dan anderen. Als opening gooiden ze allemaal hun shotje achterover (Den Bever had gauw een tweede gehaald). 'Aaaaaaarrrrrgggh!' brulde Debby toen haar haar vlam vatte. 'Mijnhaarmijnhaarmijnhaarmijnhaarmijnhaaaaaaar!' Ze sprong op van haar barkruk en begon panisch rondjes te rennen terwijl ze wild met haar armen maaide en zichzelf op het hoofd sloeg in een poging de boel te doven. Opeens viel haar oog op het biervat waar Miejster een uur eerder zijn laatste bad in had genomen en met een acrobatische sprong dook ze er voorover in. 'Pff dat ging maar net goed,' zei Debby opgelucht toen ze een minuutje later weer boven kwam.
'Scheelt weer een be*hik*zoek aan de kapper', merkte Den bever op met een blik op haar verschroeide haar.
'Doen, durf of de waarheid, bevertje?' vroeg Tachondar.
'D*hik*doen,' antwoordde die.
De andere vier overlegden kort met elkaar en stelden voor dat hij een handstand zou maken op de bar. Daar draaide Den Bever zijn hand niet voor om. Hij nam een enigszins zwalkend aanloopje en landde een tel later keurig ondersteboven naast de tap. Ongeveer een halve tel leek het goed te gaan, toen zwaaide hij te ver door en begon te vallen. Er klonk een ijzingwekkend gekraak toen Den bevers achterhoofd op de rand van de spoelbak klapte. Daarna werd het doodstil.
En toen: *hik!* klonk het vanachter de bar en Den bevers gezicht verscheen met een dronken grijns.
Tijd om opgelucht adem te halen was er eigenlijk niet want op hetzelfde moment klonk er een benauwd gerochel. Tachondar, die net voor Den bevers mislukte kunstje een handjevol borrelnootjes in zijn mond had gestoken, probeerde zichzelf op de borst te slaan terwijl hij blauwer en blauwer begon aan te lopen. Debby liep er al heen om hem op de rug te slaan maar op datzelfde moment zakte Tach bewusteloos in elkaar.
Voor iedereen al te erg in paniek kon raken, opende hij gelukkig alweer de ogen. Door de ontspanning van zijn spieren, was het borrelnootje weer losgeschoten.
'Nou dat gaat lekker hi..iiiiiiiiiiiiieeeeeh,' Stefans stem sloeg over in een gil toen er plots een geluidbox naar beneden kwam. Zijn hoofd werd op een haar na gemist maar het ding belandde wel op zijn teen.
Theneka, die ook achteruit moest springen om de speaker te ontwijken, knalde finaal door een glazen ruit heen maar bleek een seconde later als door een wonder op wat schrammen na ongedeerd te zijn.

Even later besloten ze unaniem doen, durf of de waarheid te laten voor wat het was en wat rustigers en vooral veiligers te gaan doen.

Einde van de nacht
Er zijn geen doden
Het is nu dag tot woensdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

172Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 23:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Geen doden, maar iedereen weet wel beter denk ik.
Daarom lijkt Den bever me deze keer een goede keus.



Laatst aangepast door Tachondar op wo 25 okt 2017, 17:11; in totaal 1 keer bewerkt

173Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie di 24 okt 2017, 23:17

Debby

Debby
Senior spammer

Mij ook, Den Bever



Laatst aangepast door Debby op wo 25 okt 2017, 20:24; in totaal 1 keer bewerkt

174Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 25 okt 2017, 01:14

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wauw dorien, wat een avond! Wat een mazzel!

De laatste keer dat ik met Tachondar en theneka mee stemde stierf een goede, dus ik ben nog even wat terug houdend met stemmen om de andere te zien.
Heb het idee dat we bespeeld worden.

175Ronde #92: De reünie - Pagina 7 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 25 okt 2017, 10:18

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

debby

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum