Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 10]

226Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:38

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Aah oké, dus jullie wisten ook mijn rol? Daar twijvelde ik namelijk over

227Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:50

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nou, om heel eerlijk te zijn was ik totaal niet met je rol bezig. Ik was zo overtuigd dat er een conversie had plaatsgevonden dat ik er helemaal geen rekening meer mee hield. Het duurde ook niet lang voor Graaf en ik dood waren.

228Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:55

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Ja dat is waar. Ik merkte hoe dik jullie samen speelde en vermoede dat graaf ziener was. Daarom wilden ik hem veranderen. Als hij met wat mensen in burgerblok zat eist hij wat rollen en kon hij lekker vies spelen.
Jou wilden ik uit de weg hebben omdat je me gevaarlijk leek met graaf samen en het 2 dagen zou duren voor graaf wolf werd

229Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 08:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik had theneka laten weten dat tachondar op het menu stond en gevraagd of hij hem wilde redden. Dat wilde theneka niet maar vervolgens stierf tach niet doordat die van huid was gewisseld met Mattio. Zodoende wist theneka dat tach geen wolf was en kon hij hem dus pm’en

https://weerwolfenco.actieforum.com

230Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 10:21

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Zot potje. Volgens mij ook eerste keer dat ik het tot het einde uithou en win xD

231Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 11:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Haha, vond het geweldig ^^

Theneka en ik hebben dat toch heel goed gedaan.
Aanvankelijk was ik wat wantrouwig toen hij mij pm'de, maar toen namen we de sprong en gaven we elkaar toe welke rollen we hadden en werkten zo samen. De laatste nacht wisselde ik met hem huiden
omdat ik het gevoel had dat er ergens alsnog een conversie had plaatsgevonden en ik wist echt niet
meer wie nog de wolf kon zijn. En Theneka antwoordde die dag niet op mijn pm's, dus raakte ik wat in paniek en bedacht, of hij sterft, of ik red hem. Blij dat ik hem gered heb.

Vond het wel cool dat de wolven mij maar niet te pakken kregen xD

232Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 11:46

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Ja dat gaf echt verwarring!

233Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 11:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik heb echt zo’n lol gehad deze ronde. Toen ik de rollen uitzocht wilde ik zoveel mogelijk onverwachte wendingen, daarom conversiewolf, huidenwisselaar, grafrover en valse engel. Dat we toen ook nog een goed-slecht koppel hadden was een bonus. Er heerste volgens mij in alle blokken continu chaos omdat niemand helemaal kon volgen wat er was gebeurd Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

234Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 12:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

missie geslaagd Do

In de hele geschiedenis van dit forum was dit echt een unieke ronde

235Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 17:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Geweldige plot! Als buitenstaander heb ik niet uitgesloten dat de eigenlijke valse engel nog steeds in het spel zat, met enkel een rollenlijst is het toch lastig volgen Razz 

Jammer dat ik te laat m'n mail gecheckt heb Sad
Nog een ronde zodat ik ook mee kan doen Very Happy

*chants* We want more! We want more! We want more!

236Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 17:53

Debby

Debby
Senior spammer

Het was weer enorm gezellig. Dorien bedankt voor het terughalen en het leiden. Anderen bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid. Gaan we verder of laten we het voorlopig hierbij?

237Ronde #92: De reünie - Pagina 10 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 22:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deze ronde was echt top, jammer dat ik er uit lag als we net alle rollen hadden maar toch heel tof.
Bedankt Dorien

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum