Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 07:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zo dat is mooi met die verwijzingen, en mooi dat er al een wolf neergehaald is van de 1e keer ^^

77Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 08:23

Debby

Debby
Senior spammer

Zo doen we dat!
Kunnen we nu weer gezellig een spelletje gaan doen?



Laatst aangepast door Debby op wo 18 okt 2017, 10:06; in totaal 1 keer bewerkt

78Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 09:58

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Sorry, het is weer even wennen savonds in te loggen. Mijn fout.

Maar wauw, geweldig. Aangeschoten of met een kater zijn we nog steeds beter dan wolven Very Happy



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op do 19 okt 2017, 03:25; in totaal 1 keer bewerkt

79Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 12:21

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mhh ik denk dat ik er nu aanga jongens. Maar ik blijf zuipen. tot de laatste druppel!

80Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 13:03

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stap over op de cola light, ga jullie beter in de gaten houden stelletje valsspelers.
Jullie spelen allemaal jullie eigen spel.

81Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 14:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

En ik voelde me nog wel schuldig toen alle stemmen op Who binnen kwamen druppelen. Organiseren we weer een reünie, leuk denk je dan, moet je het weer zo verpesten door wolfje te gaan spelen..
Goed begin!

82Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 15:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is Dorien haar schuld, had ze er geen wolven in gestoken dan hadden we er niemand moeten uitstemmen.

83Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 15:47

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

*Wordt wakker met de vreemdste kater ooit...*

Vragen, vragen, zo veel vragen. Welk kaartspel waren we nu wérkelijk aan het spelen? En welk spel kent Debby waarbij kaarten in je mouw verstoppen níet onder valsspelen valt? Kunnen we Backslide nog wel glaswerk toevertrouwen? En mogen we DrWho villen voor een mooi paar Converses?

Ronde #92: De reünie - Pagina 4 _56f53ad0_814433

84Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 19:43

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Haha. Heerlijk, al da gezuip hier. Ik zal wel nuchter blijven en genieten van het lawaai.
Dus hoeveel gele kanaries zijn er nu gevallen eigenlijk?

Maar het is al bijna avond, dus gaan we nog een beetje feesten ook of wa?

https://www.youtube.com/watch?v=XAnln0sGYSg

85Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 20:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

"Hé er staat hier een biljarttafel, laten we eentje spelen!"

86Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 20:48

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*jongleert met biljartballen en laat er een op zijn teen vallen*

verdomme nu ook nog een gebroken teen Sad

87Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 21:16

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Al da gespeel is nergens goe voor... shotje? Сомогон, uit rusland!

88Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 22:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na de moord op DrWho stond iedereen elkaar een poosje beduusd aan te kijken. Hoe was de avond zó snel geëscaleerd? Sommige mensen leken wat beschaamd, anderen waren van mening dat de Doctor het met z'n vals spel wel een beetje aan zichzelf te danken had gehad. Uiteindelijk was Tachondar de eerste die zich herpakte en monter voorstelde om een potje te gaan biljarten. Dus terwijl de barman vlug de grootste bloedvlekken opdweilde en het gebroken glas opruimde, verspreidde de rest van de groep zich weer door de bar en binnen de kortste keren stond iedereen weer gezellig te kletsen en biljarten. Gedane zaken nemen geen immers geen keer. Je kunt er een potje om gaan zitten janken maar gebeurd is gebeurd en per slot van rekening was DrWho een valsspeler.
Stefan en Miejster waren inmiddels ook weer terug gekeerd. Ze hadden een ommetje gemaakt en hadden bij de Hasret een kapsalon gehaald waar iedereen gretig van mee snaaide. En zo kabbelde de avond weer gemoedelijk verder alsof er niets was gebeurd.

'Ik heb besloten nuchter te blijven vanavond,' verklaarde Theneka terwijl hij een Сомогон achterover sloeg. 'Al dat gezuip is nergens goed voor. Ik zal geen namen noemen maar ik ken gevallen van iemand die zo dronken was dat die achtereenvolgens op dezelfde avond een pols én een teen brak. Barman, nog een Сомогон graag!' 'Verstandig van je, Theneka,' antwoordde graafoto die net langsliep. 'Maar tegen wie praat je als ik vragen mag?'
Theneka keek hem vreemd aan. 'Tegen Mattio natuurlijk,' hij klopte zijn vriend die naast hem stond op de schouder.
'Ik wil je niet teleurstellen maar dat is een kapstok,' merkte graafoto op. 'Volgens mij is Mattio naar de wc... al geruime tijd trouwens, wat voert die kerel allemaal uit?'
'Ik vraag wel even of alles oké is.' Backslide die het gesprek van een afstandje had gevolg stond op en liep richting de mannen wc achterin de bar. Hij klopte op de deur. 'Mattio? Alles goed daar binnen?' Er kwam geen reactie. Backslide klopte nog een keer maar weer kwam er geen respons. Op hetzelfde moment dat hij zich om wilde draaien om terug te lopen voelde hij hoe zijn schoenen langzaam doorweekt raakten van iets warms en vochtigs. Hij keek naar de vloer en slikte. Een enorme plas donkerrood bloed stroomde traag onder de wc deur door en breidde zich steeds verder uit.
'Barman?' riep Backslide. Ik geloof dat we die dweil hier weer nodig gaan hebben...!'

Einde van de nacht
Mattio sterft
Zijn rol was wolf
Er kan weer gestemd worden tot donderdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

89Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 23:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De wolven hebben iemand van zichzelf opgegeten? xD
Hier is vannacht iets heel vreemds gebeurd. Maar ik klaag niet, de burgers zullen winnen! ^^

90Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 23:07

Backslide

Backslide
Junior spammer

Strakke actie, van wie die dan ook af komt! Ik heb een aantal dagen uitgetrokken voor weerwolven, maar volgens mij zijn we binnen no time klaar.

91Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 23:33

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

#rekt

92Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 23:39

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik smaak heel anders dan ik me mijzelf had voorgesteld...

93Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie wo 18 okt 2017, 23:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

Buuuuurps... Lekker zo! dat kapsalon smaakte naar meer :-)

Nog geen idee wie wie is, maar ik ga nu al stemmen dan kan ik meteen een ommetje maken om iets lekkers gaan te eten!

Backslide, niet meteen een idee waarom, maar just a feeling.

94Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 03:32

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hmm groenteboer geproeft? xD

Backslide zit mij ook niet helemaal lekker. Misschien veranderd dat nog maar ben er nu optijd bij.

Iemand zin in een potje darten?

95Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 07:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hmm, zijn ze hier iets op ht spoor? Backslide

96Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 09:01

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

k ga mee op de kar springen ditmaal. Backslide.



Laatst aangepast door Den Bever op do 19 okt 2017, 10:49; in totaal 1 keer bewerkt

97Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 09:36

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

backslide

98Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 10:31

Backslide

Backslide
Junior spammer

Lieve vriendjes en vriendinnetjes van me,

Ik kan oprecht zeggen dat ik geen kwaad in m'n zin in heb. Daarnaast is er sowieso één persoon die kan getuigen van mijn onschuld.
Dat gezegd hebbende; van de vijf personen die op mij gestemd hebben (Miejster, Tachondar, Stefan, Den Bever en Theneka) kan ik drie personen aanwijzen die met grote zekerheid in het kamp van de goeden zitten. Stefan en Den Bever lijken met vrij grote zekerheid goed, maar bij Tachondar heb ik een lichte twijfel. Tachondar weet vast zelf wel waarom.

Blijven over; Theneka en Miejster. Zouden allebei slecht kunnen zijn, maar ik weet niet of Miejster dan meteen al een stem uit zou brengen en daarmee een potentieel doelwit zou willen worden. Lijkt me wel een hele hoge inzet als we er vanuit gaan dat er nog één wolf in zit.

Nee, ik ga voor Theneka, de persoon die hier heerlijk meestemt met de rest zonder enige vorm van verklaring te geven. Daarbij wil ik graag de rest vragen met mij mee te gaan. Nogmaals; ik weet niet zeker of Theneka slecht is, maar ik weet zeker dat ik goed ben.

99Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 10:51

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mhh ik vind de argumentatie nog steeds niet steekhouden. wie meer weet, ik hoor graag argumentatie Smile

100Ronde #92: De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 19 okt 2017, 13:34

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet dat backslide niet slecht is dus ga mee voor Theneka

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum