Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 10]

1Ronde #92: De reünie Empty Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 21:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Hé Backslide! Je bent er! Wat fijn, welkom welkom! Je bent één van de eersten maar de rest zal vast niet lang op zich laten wachten. Ga zitten en neem vast een drankje. Hoe is het met je?' Dorien wachtte niet op antwoord maar gilde 'Theneka!' en haastte zich enthousiast alweer naar de ingang om de nieuwe binnenkomer te begroeten. Backslide besloot het maar niet persoonlijk op te vatten en grinnikte: ook vier jaar later werd Dorien blijkbaar nog steeds wat hyper wanneer ze enthousiast was. Hij bestelde een biertje van de tap en keek om zich heen. Café 'Le Loup', de gekozen locatie voor deze reünie, was een echte bruine kroeg in het hartje van Groningen. Bij binnenkomst was de ruimte nog wat leeg geweest maar nu al vulde deze zich met bekende gezichten. 'Hé Doctor!' 'Dag Debby!' 'Jij ook hier!' 'Goed je te zien kerel!' klonk het van alle kanten. Tevreden nam Backslide een grote slok. Dit ging een leuke avond worden.

Dorien stuiterde rond, links en rechts mensen groetend en aanwijzingen gevend over het verschuiven van krukken en aan de praat krijgen van beamers. Het programma voor de avond lag zeker niet vast maar als gastvrouw wilde ze op elk scenario voorbereid zijn. Beerpong, karaoke, dronken skinnydippen? Aan alles was gedacht en alles moest mogelijk zijn om van deze reünie een onvergetelijke ervaring te maken. Ze bekeek de lijst die naast de deur hing. Achter iedere naam stond nu een kruisje: present. Iedereen was aanwezig, ze konden beginnen!

Begin moordloze nacht
Deze eindigt maandagavond 22:00u


Ik heb de rollen verdeeld en ga ze versturen. De nachtrollen moeten voor morgen 22u eventuele acties aan mij doorgeven. Ik probeer mensen zo snel mogelijk in de goeie blokken te zetten maar moet weer even zoeken hoe dat ook weer gaat Very Happy

Rollen die kúnnen voorkomen zijn:
weerwolf
conversiewolf
welp
sjamaan
apostaat
medium
groenteboer
weerhamster
beschermengel
ziener
valse engel
heks
grafrover
cupido
huidenwisselaar
slotenmaker

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 21:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dit gaat leuk worden, ik heb jullie allang niet meer gezien. Ik ben vandaag wel BOB dus Ik ga niet drinken.

3Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 21:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voor mij is het ook allemaal al lang geleden, ik zal alle rollen nog eens moeten nalezen.
Veel succes allemaal.

4Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 22:02

Debby

Debby
Senior spammer

Ook ik ga de rollen weer even bijhalen. Welkom terug allemaal!

5Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 22:04

Debby

Debby
Senior spammer

Wie zijn er eigenlijk allemaal terug?

6Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 22:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deelnemers:
Graafoto
DrWho
Debby
Tachondar
Miejster
THeneka
Stefan
Backslide
Mattio
Den Bever

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 22:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oh en voel je vrij het verhaal verder te schrijven en/of je zelf (opnieuw en al dan niet waarheidsgetrouw :p ) voor te stellen

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 15 okt 2017, 23:41

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Theneka zit en wacht want typen op smartphone suckt! Santé ik ben erhelemaal klaar vojor!!

9Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 00:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Fijn jullie allemaal terug te zien!
Geef maar eens een rondje bier op mijn kosten!

10Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 01:08

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Sorry ik ben met de auto gekomen dus geen Wat is het lang geleden dat ik de hele groep heb gezien. Wat leuk dat dorien zich hier voor heeft ingezet. Als ze eens even stil staat kan ik haar bedanken..
voor nu maar even aan de bar zitten bij backslide.

1 cola graag!

11Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 09:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voor mij ook een cola graag, om te skiny dippen moet ik toch niet dronken zijn.

12Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 09:12

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*rent halfnaakt door café Le Loup *

Waar is dat skinnydippen?

13Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 09:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dat mag hier achter in de gracht wel bever. Pas wel op dat je niet op een fiets of winkelwagentje springt, die liggen er nogal eens.

https://weerwolfenco.actieforum.com

14Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 09:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*kruipt 3 uur later het café weer binnen met een gebroken pols*

Thanks for the heads up Dorien, maar je vergat te zeggen dat er geen water in die gracht stond Sad

15Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 10:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik zie het probleem niet dan zie je de winkelwagentjes toch juist beter liggen?

https://weerwolfenco.actieforum.com

16Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 10:14

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

maar de grond kwam extra hard aan Shocked Shocked

17Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 17:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Waar heb je drie uur met een gebroken pols rondgelopen als er geen water was? 0_o

18Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 17:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tachondar schreef:Waar heb je drie uur met een gebroken pols rondgelopen als er geen water was? 0_o
Het was voor jou wel logisch geweest als er wèl logisch geweest als er wel water had gelegen? Suspect


Enfin;

Backslide is inmiddels lichtelijk aangeschoten. Hij had zichzelf voorgenomen het bij één biertje te houden, maar ten tijden van gezelligheid vervagen de goede voornemens al snel. Hij tikt dan ook met een willekeurige lepel tegen z'n bierglas; "Beste iedereen, het is me een waar genoegen jullie allemaal weer te zien. Toen ik een berichtje van Dorien voorbij zag komen had ik niet verwacht dat er zo'n grote groep op zou komen dagen!
Hoe ze het ook doet, die beste Dorien, ik weet het niet. Maar volgens mij brengt ze altijd het beste in mensen naar boven. Daarom dat ik graag een toast *hik* wil uitbrengen op Dorien, voor het gezellig bij elkaar brengen van iedereen."

Backslide heft z'n inmiddels bijna lege glas omhoog;

"Op Dorien!"

19Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 18:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Op Dorien!'

20Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 18:48

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

DrWho kijkt even naar denbever en schudt zijn hoofd. Je weet toch goed genoeg dat ik geen echte dokter ben. Zo heet ik gewoon. Kom ik trakteer je op een dubbele Bourbon. Dan gaat de pijn weg.

21Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 19:57

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

waar ik al die uren zat. op de spoed, nadat DrWho het nog wat harder heeft verknoeid. Geef me nog een glas Doc.

22Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 19:59

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Mattio komt enigszins aan de late kant en overduidelijk beschonken het café binnen zwalken. 'Ik ben bier voor het hier en het binnyskippen!'

23Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 20:04

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*hik* wil ook wel binnyskippen

*smijt stevig gegipste arm enthousiast omhoog*

24Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 20:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Miejster zat al een tijdje nuchter te kijken naar al dat vreemd, maar toch vertrouwd volk, in het café. Iemand zin in een spelletje kaart?

25Ronde #92: De reünie Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 16 okt 2017, 22:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Geen Frankrijk, laat staan Kameroen...(KAMEROEN!).. Doe mij maar het gras, HET GRAS VAN HET NOORDERPLANTSOOOEEEEEN' Arm in arm heen en weer zwaaiend werden de laatste regels van het nummer uitgebruld. Dorien had dit lijflied van elke Groningse student aangevraagd en eensgezind door al het geconsumeerde bier had iedereen uit volle borst mee gezongen.
'Hèhè,' zuchtte Tachondar terwijl hij het laatste bodempje bier in zijn glas naar binnen gooide. 'Wat een avond jongens, maar ik moet morgen weer aan het werk dus ik ga er nu e...' 'Wie doet er mee met een potje kaarten?!' riep Miejster dwars door zijn woorden heen. Tachondar keek vertwijfeld van de deur naar de bar en weer terug. Laat was het toch al... één potje kaarten kon er ook nog wel bij nu toch? Dus riep hij 'ik!', hikte en hing zijn jas weer terug aan de kapstok.

Dorien, Debby, Graafoto en DrWho waren naar buiten gegaan. Aanvankelijk om een luchtje te scheppen maar inmiddels was de boel ontaard in een potje brugboulderen. Het idee van dit spel was dat je de gracht overstak door onderlangs een brug te klauteren (Zoiets, maar dan op veel kleinere en lagere schaal). Wie eruit viel belandde in het water eronder. Den Bever stond van een afstandje met een zuur gezicht toe te kijken, zijn ene hand in het gips en de andere met een flinke bodem whiskey tegen de pijn.

'Nou mooi feestje dit hoor maar ik moet echt weer richting huis,' kondigde Theneka aan toen ook de brugboulderaars druipend en wel weer binnen kwamen. 'Iedereen die nog een eind moet mag ook wel bij mij blijven slapen hoor,' stelde Dorien voor. 'Ik heb een bedbank en wel wat extra luchtbedden, dat lijkt me verstandiger dan op dit tijdstip nog in de auto stappen.'
Al binnen een paar minuten werd het duidelijk dat iedereen eigenlijk wel gebruik wilde maken van dit aanbod. 'Mooi,' stelde Backslide vast, 'dan kunnen we dus gewoon doorfeesten. Wie doet er mee met karaoke?'

Einde van de moordloze nacht
Het is nu dag: er mag gestemd worden
Deze dag eindigt dinsdagavond 22:00u


Stemmen doe je door een vetgedrukte naam in dit topic te plaatsen. 1x niet stemmen = gele kanarie. 2x niet stemmen = dood.

Om de stemming er een beetje in te houden:

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum