Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 24]

Backslide

Backslide
Junior spammer

Voor de tweede maal verander ik dan maar mijn stem in Killerboth, in de hoop dat ik er zelf niet uit ga. Ik kan niet echt meer hints geven dan ik al gedaan heb. Mijn rol is groenteboer, vandaar mijn actie de vorige dag. De vorige ronde als groenteboer werd ik eruit gestemd nadat ik probeerde te hinten op een andere rol. Dat ik heb ik deze ronde vermeden alleen helaas lijkt dat nu alsnog te gebeuren.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

[quote="Hank1705"Als laatste wil ik daaraan toevoegen dat een enkele rol lichtelijk kan afwijken van de beschrijving, om beter bij het aantal deelnemers te passen. Succes en een fijne ronde ^_^[/b][/quote]

Ja, lap had ik even over gelezen

Ben net thuis en zie hier verwoede pogingen van de ene die de andere zwart probeert te maken

Stefan, uw redenering klopt niet
Stefan003(spel) schreef:
Als ik mijn stem niet had veranderd was Tach dood geweest want dan had Miejster zijn stem verandering niets meer uitgemaakt of wel? En als ik mijn stem op iemand anders had verandert dan op jou was Tach ook dood geweest toch? Ik denk dat dit meer dan genoeg in mijn voordeel pleit.
Had miejster zijn stem behouden, was Tach nog steeds doodgegaan.
Had jij op iemand anders gestemd, dan had miejster de stand nog gelijk kunnen trekken.
Hij heeft zijn stem op het aller laatste gewijzigd, maar heeft ervoor gekozen niet op Tach of mij te stemmen maar een derde en ons zo te laten leven.


Djali schreef:De reden dat ik denk dat er een welp in het spel zit, hangt samen met mijn eigen rol. In de nacht waarin Snuffles stierf, had een 2e dode moeten vallen maar dat heb ik voorkomen. Ik weet dus dat Snuffles door iets anders om het leven is gekomen dan een wolvenaanval. En laat zij nou net twee zeer letterlijke hints hebben gepost... Hierom vermoed ik dat zij slachtoffer werd van de welp.
Do, je zegt dus dat er die avond 2 slachtoffers waren en dat je er 1 van hebt kunnen redden?
Zelf dacht ik ook dat er een welpje in zat, en wou deze dus uit zijn tent lokken door niet zo vriendelijk van mij maar Natjuh haar rol toch duidelijk weer te geven. Mijn eigen rol is ook duidelijk genoeg dus dacht dat een welpje wel nog eens een burgertje zou lusten... Vreemd genoeg is er daarna niemand meer opgegeten geweest

Ik had graag gestemd op Debby omdat ik daarbij nog wat in het duister tast
de overigen beginnen nu wel met hints te smijten

Uit schrik voor mijn eigen leven, wijzig ik hem nu dus naar Backslide
Daarmee ga ik mee met de mensen die ik wel vertrouw!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

berichtje dat waarin ik mij ook kan vinden
Maar adelijken pas op, stel dat je al een andere hebt toegevoegd, kan dit ook een wolf of slechtje zijn
Natjuh89 schreef:Ik snap er ff niks meer van..
Ik geloof niet dat er een leugenwolf in zit dat kan absoluut niet.. Want je gaat mij niet wijsmaken dat hij zn kracht niet gebruikt op de dag.. Daar in tegen zitten er adelijken in.. Want een stem van een adelijke is een extra stem op een wolf dus een sjoemel in de stemming.. Nu wordt er veel geroepen over een welp.. Ik weet dat hank vertelde dat hij rollen zou gebruiken die we niet veel gebruikte en dat de speeltijd daarvan aangepast kon zijn.. maar ff duidelijk een welp kan als hij zeker weet iemand vermoorden in de nacht lees maar na in de spelregels.. Waarom heeft hij mij dan niet gepakt.. ??? want ik ben een makkelijke prooi.. En een extra moord voor de welp ondanks dat die nog geen contact heeft.. 
Dus dan zou er qua slechte rollen
1 leugenwolf
2 wolf met orc control
3 Gemaskerde wolf 
4 welp
5 orc Dat is op 13 spelers best veel

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Miejster schreef:
PS : ik kreeg info hieromtrent. Tijd om nog een slechte te pakken! Indien de info niet klopt bezorg ik jullie een naam die me de valse info heeft bezorgt.

Miejster, ik snap Backslide zijn opmerking hierover wel...
Laten we dus hopen dat je (jullie) correct zit (zitten)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Op je telefoon gestemd Stefan.. die van mij doet dan ook altijd zo moeilijk

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Backslide schreef:Voor de tweede maal verander ik dan maar mijn stem in Killerboth, in de hoop dat ik er zelf niet uit ga. Ik kan niet echt meer hints geven dan ik al gedaan heb. Mijn rol is groenteboer, vandaar mijn actie de vorige dag. De vorige ronde als groenteboer werd ik eruit gestemd nadat ik probeerde te hinten op een andere rol. Dat ik heb ik deze ronde vermeden alleen helaas lijkt dat nu alsnog te gebeuren.


Sorry die rol is al bezet en ik geloof niet dat er 2 van zijn. Backslide

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:Op je telefoon gestemd Stefan.. die van mij doet dan ook altijd zo moeilijk
Ja klopt xD ff opnieuw gedaan

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hihi  Laughing

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Killerboth als je er zwart naar kijkt snap ik jou. Als je er neutraal naar kijkt zie je dat ik poogde de stemmen gelijker te brengen.
Noteer je ook even dat als ik op jou had gestemd dat ik er weer gelijkspel van had gemaakt?
Maar goed, als iemand zegt mijn rol te hebben is het voor mij duidelijk waar ik op moet stemmen..

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Stefaan ik zie je in ieder geval graag meestemmen Cool

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Toch altijd weer die dekselse wolven!" vloekte Tachondar, "kunnen ze ons niet gewoon met rust laten?" "Hm... " zei Stefan, "Ik moet je teleurstellen Tach, uit de sporen kan ik niet meer dan één verschillende wolvenafdruk opmaken, maar dat wil niet zeggen dat hij ook echt alleen is natuurlijk." Tachondar keek Stefan dodelijk aan, met een blik zo van 'moet dat nou echt?', maar Stefan zag het niet of deed alsof hij het niet zag. "Ze zijn in ieder geval slim genoeg om, als ze sporen maken, ook zoveel sporen te maken dat we niet kunnen opmaken wat zijn bedoelingen maken.." vervolgde Stefan teleurgesteld. "Duidelijk lijkt wel dat iemand hier in het kamp een dubbele rol speelt. " en zijn stem verhardde. "Dus jongens, wie is het?" gevolgd door een stilte.
Tachondar haalde diep adem en gaf als eerste antwoord. "Ik haat het om te zeggen, maar ik vrees dat Graafoto een dubbele agenda heeft. Toen ik vannacht naar de wc moest liep hij rond in het kamp en keek hier en daar of mensen sliepen."

Iedereen keek naar Graafoto. "Ma-maar ik kon niet slapen! Ik wilde gewoon kijken of iedereen in orde was! Er zat niets verkeerds achter!" protesteerde hij. "Jaja, dat zou ik ook zeggen." zei Backslide. " Dat heb je zeker ook tegen Snuffles gezegd voor je haar keel doorbeet!" "Huh... wat heeft Snuffles hier nou weer mee te maken?" zei Graafoto. "Dat weet je best Graaf! Je weet dat ik met Snuffles heb gepraat gisteren, en toen werd je jaloers en heb je haar vermoord puur omdat je er niet tegen kon!"
"Waar heb jij het nou in godsnaam over Backslide?" zei Miejster. "Ik uh, eh, dat weet je best!" reageerde Backslide een beetje vreemd.
De rest ging er een beetje omheen staan; "Wat heb je te verbergen Backslide?" zei Djali. "Wat heb je ons niet verteld?" "Ze zeggen wel eens dat een kat in het nauw rare sprongen maakt.." zei Stefan. "... Maar dit lijkt meer op iets anders..." vulde Djali aan, terwijl Backslide ondertussen schichtig om zich heen keek. "... schuldbewust Backslide?" sprak Tachondar. "Dat had ik niet achter jou gezocht Backslide... " zei Killerboth, terwijl ze hem langzaamaan insloten.
"Ik kon er niets aan doen!" schreeuwde Backslide. "Ze vertelde me dat ze een gokverslaving had, voor ik wist wat er gebeurde lag ze daar dood op de grond! Laat me met rust!"  Voor iemand wist wat er gebeurde kwamen er vlammen omhoog rond de plek waar Backslide stond en voor iemand het wist was hij door de vlammen verteerd.

Een langzaam geklap deed de rest doen omdraaien, naar wederom een hologram van Dr. Hank. "Goed gedaan, jullie hebben wederom een wolf ontmaskerd. Of beter gezegd; een wolf in wording, want hij was nog niet volgroeid. Jullie worden beter in dit spel, maar zijn nog niet klaar voor de volgende trainingsfase. Ik ben bang dat jullie hier nog even vast zitten. "
Hij kuchte even. "Vandaag hebben jullie geleerd wat de kracht van een collectief kan uitrichten. Als jullie met een meerderheid iemand verdenken en dat uitspreken kan het zijn dat deze plots dood neervalt. Voelt vreemd hé? Zoveel macht... en jullie hebben er geen besef van..." hij schudde neerslachtig zijn hoofd. "Maar ach, daar komen jullie nog wel achter. Maar niet vandaag. " en plots was het hologram weg.
"Wat krijgen we nou...?" zei Debby.

Vandaag komt Backslide om het leven, zijn rol was de Welp. De 4e nacht begint, nachtrollen hebben tot 22u30 om hun wensen door te geven.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

jaaaa 3-1 voor de burgers!!!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Goed zo!!

Rest nu dus nog 1 gemaskerde wolf?
en 1 leugenwolf? (of zou die niet bestaan?)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

volgens natjuh nog een gemaskerde wolf, en ik ben heel zeker dat er nog een leugenwolf in zit.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wij gaan winnen cheers
Orc, Wolf met Orc controle, Welp...
Of er is een koppel of er is max nog 1 wolfje.
Hopelijk blijven we goed stemmen en hebben jullie mijn tip begrepen.
We zijn goed zot bezig

Djali

Djali
Spammer i.o.

Lekker dan!!! Nog 1 wolf te gaan lijkt me, go burgers!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Vandaag is geen gesjoemel geweest wat mij nog steeds er van denkt dat er adelijken zijn.. Die stem is alleen dubbel als er op een wolf gestemd wordt..
Gemaskerde wolf zit er zobizo in.. Misschien heeft die wel de masker en leugenkracht.. Maar net zoals ik eerder aangaf leugenwolf kan na mijn idee niet.. Ivm dat er nooit eerder gesjoemeld is terwijl jij makkelijk een onschuldige burger kon doden

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zou misschien ook wel kunnen dat we een wolf hebben die én liegt én gemaskerd is inderdaad? Dan klopt de info van zowel tachondar als natjuh en waren er toch maar 2 wolven plus welp, wat ik nog steeds wel een realistische verdeling vind.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:Zou misschien ook wel kunnen dat we een wolf hebben die én liegt én gemaskerd is inderdaad? Dan klopt de info van zowel tachondar als natjuh en waren er toch maar 2 wolven plus welp, wat ik nog steeds wel een realistische verdeling vind.

Ah dat zou misschien ook wel eens kunnen Razz

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

EINDELIJK DE 10.000 KAAP BEHAALD!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahahha

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Tachondar schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

EINDELIJK DE 10.000 KAAP BEHAALD!

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 9 829688 bravoo tach

Debby

Debby
Senior spammer

Er is al meer info nu. Weer een slechte eruit, goed gedaan.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Geen verrassing, wel een fijn bericht zo vlak voor het slapengaan: die welp zal geen volwassen wolf worden...Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 9 953470

Tachondar schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

EINDELIJK DE 10.000 KAAP BEHAALD!

Ik dacht heel even: wat is dit nu weer voor rare hint nu we allemaal inmiddels je rol weten... Razz Gefeliciteerd Tach!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Zo burgers we gaan ff weer alles op een rijtje zetten help me aub mee voor de ondergang van de wolven  Twisted Evil
Deelnemers (13):
DRWHO             ORC  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 9 829688
Tachondar
SNUFFLES        GOKKER  Mad
Stefan 
Mattio
Killerboth
BASSERBAS      WOLF MET ORC CONTROLE Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 9 829688
Miejster
Natjuh
Djali
BACKSLIDE      WELP Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 9 829688
Graafoto
Debby

zo dit is ff weer wat duidelijker.. 
100 % zeker gemaskerde wolf dit herleid ik naar nacht 2 waar ik getuige ben van de moord op snuffles, ze is vermoord door de wolven maar wie dat was weet ik helaas niet omdat die zn masker op had Evil or Very Mad ¿ mischien met leugenkracht, ?
Alle rollen kunnen meedoen.. 

Dag 3 is er gesjoemeld met de stemming. leugenwolf kan? Lijkt me onlogisch ivm dat er eerder burgers hadden kunnen sneuvelen tijdens een gelijke stemming toen is er geen gesjoemel geweest. Dit kan ik bewijzen.!

Of de leugenwolf speelt een heel raar spelletje om niet te stemmen als leugenwolf, maar dag 3 is er een wolf uitgestemd, als je de rollen naleest kan dit duiden op de adelijken, waarvan de stem dubbel telt ook als deze niet doorslaggevend is. Staat allemaal in de rollen.. 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum