Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Er is hier veel te veel geheimzinnigheid en stilzwijgen. Het bevalt mij niets

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Basserbas 
dan maar.. heb geen idee.. Lastig zo

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ook ik heb weinig vertrouwen in Basserbas

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Niemand een idee?
mag ik deze keer dan volgen of maakt dat mij verdacht? lol!
Basserbas

Debby

Debby
Senior spammer

Nou, Basserbas it is

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik vind Backslides logica niet waterdicht, dus ik stem liever niet mee op dit genadeloze vonnis van Basserbas. Van mij een rogue stem op hem dus.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Mattio schreef:Ik vind Backslides logica niet waterdicht, dus ik stem liever niet mee op dit genadeloze vonnis van Basserbas. Van mij een rogue stem op hem dus.

Ik vat de stem ook niet persoonlijk op hoor I love you, maar op een gegeven moment moeten we wel met íets komen. Dit is voor nu een kleine theorie die ik heb. Hij is zeker niet waterdicht omdat ik van zowel Tachondar als Killerboth niet zeker weet of ze goed zijn. Al weet ik wel dat we op een gegeven moment maar íemand moeten stemmen, al is het alleen maar om meer informatie te krijgen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet van mijzelf ook 100% zeker dat ik goed ben...
Momenteel zelfs goed ziek No
Basserbas omdat ik een kuddedier ben en mij niet goed genoeg voel om verder te kijken dan mijn neus lang is.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Als dit het doel van de training is... dan moeten we maar eens werk maken van een jacht." zei Miejster. Hij kreeg niet meteen bijval, want een jacht openen was niet zomaar iets. "Weet je wat... ik ben voor. " sprak Debby. "We weten waar we het tegen op nemen, en als we niets doen dan blijven ze er bij ons losse mensen tussenuit plukken tot er niemand over blijft. Dan kunnen we beter het heft in eigen handen nemen!"

De groep liet dit even op zich in werken, maar toen waren de meesten wel overtuigd. Graaf's reactie verwoordde wat veel rekruten op dat moment dachten: "Daar heb je zeker gelijk Debby, in dat geval ben ik ook voor!" Echter was niet iedereen overtuigd. Basserbas was een van hen. "Maar... wat nou als die wolf niet aanviel, en het eigenlijk juist het slachtoffer is maar zichzelf gewoon succesvol verdedigde?"
"Kom nou toch, dat geloof je toch zeker zelf niet?" riep Stefan. "Iedereen weet dat wolven moordlustige beesten zijn!" Tachondar kwam er snel tussen: "Nou nou, rustig aan Stefan! We weten helemaal niet wat er precies gebeurd is bij Snuffles. Bij Debby echter wel, dus kunnen we denk ik rustig stellen dat de wolven het in ieder geval niet goed met ons voor hebben."
Backslide moest hem daar wel gelijk in geven. "Ja oké, dat is wel waar."

Bij het spoorzoeken nam Stefan het voortouw. De wolvenpoten waren duidelijk te volgen, en al gauw waren ze enkele minuten onderweg, en even later kwamen ze aan op de open plek waar Debby aangevallen was. De sporen liepen daar door elkaar en even was Stefan het duidelijk spoor kwijt, maar gelukkig konden ze hier de grotere poten van de wolf die Debby aangevallen had volgen in plaats van die kleinere wolvenpoten die bij Snuffles vandaan kwamen. Echter, vrij snel nadat deze tussen de bomen door liepen veranderden de wolvenpoten opeens in schoenafdrukken, welke terugliepen naar..... dezelfde openplek als waar Snuffles vermoord was.

"Wat krijgen we nou?!" riep Stefan uit. "Hoe kan dit? Iemand die het weet?" zei Stefan en hij draaide zich om naar de groep. Maar niemand die het wist. Of als hij of zij het wist zei die het niet..
"Nou Bas, het ziet er naar uit dat je wolf geluk heeft gehad. Waar die ook mag zijn... "
Geen reactie.
"Wacht eens even... waar is Bas? Hij was hier net nog!" Iedereen keek om zich heen, maar van Bas was geen spoor te bekennen. Plots klonk er een fel gegrom vanuit de bosjes, en Backslide wist al wat er zou gebeuren. "Kijk uit!" Riep hij, en hij duwde Stefan uit de weg. Geen seconde te laat, want een grote wolf sprong uit de bosjes recht naar de plek waar hij stond, maar trof in plaats van Stefan een scherpe uitstekende tak, en een luid gejammer volgde, dat snel zachter werd tot de wolf niet meer bewoog. "Dat scheelde niets, dankje Backslide!"
Het lichaam van de wolf begon opeens een fel licht uit te stralen, en waar het net nog een wolf was leek het gezicht opeens heel erg op dat van Basserbas. Die deed nog een keer zijn ogen open en fluisterde: "Sorry jongens, ik had geen keus.. het zat gewoon in me.." en met die woorden blies hij zijn laatste adem uit.

Vandaag sterft Basserbas. Zijn rol was die van Wolf met Orccontrole. De 3e nacht begint nu, nachtrollen hebben tot 22u om hun wensen door te geven.
Stefan ontvangt een gele kanarie wegens niet stemmen

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Tja, met zoveel stemmen tegen had stemmen ook weinig zin.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Zo, die zit!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Whoop whoop een wolf  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 6 829688 hmmz dat maakt mattio verd8 om als enige niet mee te gaan op basserbas..

Djali

Djali
Spammer i.o.

Jaaa goed werk burgers! Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 6 829688

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Orc eruit, Wolf met Orccontrole eruit... Wie A zegt... Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 6 829688

@Natjuh hoe maakt mijn stem me verdacht? Bas was al zo goed als dood, dus mijn stem had hem niet kunnen redden.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Klopt hij was misschien wel zo goed als dood maar ik vind het gewoon verdacht dat je ander stemde.. Want het spel is nog niet over dus dat betekent dat er nog een wolf in zit. Dus ja ik denk dat jij dan de gemaskerde wolf bent. Want die zit er zeker weten in! Het was een ander verhaal geworden als je gewoon mee was gegaan met de stemming.  Dan was de zoektocht zwaarder geweest naar de gemaskerde wolf

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Oke op het goede spoor
En even wat logica volgen
13 deelnemers - 1 slechtje - 1 wolf... Hoeveel wolven zouden er nog zijn?
Hopelijk niet zoveel meer

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gerekend op het aantal spellers gok ik 2 wolven dit ivm dat er ook een orc in zat die een 2de dode kan brengen. Die is er gelukkig direct uitgehaald.. dus dat scheelt weer.. Maar misschien wel een een gemaskerde wolf met conversie krachten of een welp ik heb geen idee.. er zijn zoveel dingen die mogelijk zijn..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Te laat.. Maar gelukkig redden jullie het wel zonder mij..

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Momenteel zijn er nog niet zoveel mensen die ik vertrouw
Maar natjuh haar hints naar haar rol begin ik wel te vertrouwen en hopelijk kunnen we de volgende dag samen sterk staan en winnen

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik geloof ook dat er nog 2 wolven in zitten. Laten we voor nu de nacht uitzitten en dan zien we wel weer. Zelf heb ik ook nog altijd een neutraal vermoeden over Mattio en hij wordt met de dag meer verdacht voor mij.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Lieve burgers, voor het geval ik wordt opgegeten vannacht wil ik jullie mededelen dat er gesjoemeld is met de stemming.. Dat houd in dat 
a er toch een leugenwolf inzit wat me sterk lijkt.. ivm dat er niet eerder is gesjoemeld
b de gokker kan het niet zien die is dood
Ga eerder uit van optie
c dat er adelijken inzitten die met 3 man zijn.. omdat een stem op de weerwolf dubbel telt...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb ook wijselijk geconstateerd dat er een leugenwolf in het spel zit. Maar ik geloof niet dat er adellijken in het spel zijn hoor Natjuh.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Wow, heeft iedereen misschien 2 rollen gekregen?

Natjuh kan ik snappen als zij zowel ooggetuige als secretaris is?
Maar tach? wat ben jij dan? fee & wijze burger? of hoe kan jij dit ook bevestigen?
ter info, ik ben er 99% zeker van dat er geen ziener in het spel zit en 50% geen dorpsgek.

In ieder geval is het nu een nachtje overleven en dan nogmaar eens het volledige topic doorlopen op zoek naar hints van wie slecht of goed zou kunnen zijn...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tachondar hoezo wijselijk geconstateerd??? Er is afgelopen dag alleen gesjoemelt met de stemming.. Dit zijn de eerdere dagen niet gebeurt... Dus waarom zal de leugenwolf als die de kans heeft zijn krachten niet gebruiken om er een onshuldige burger uit te stemmen kun jij dit dan voor mij verklaren. Er is 2x een gelijke stemming geweest.. ????

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

goede redenering nathjuh
Ik heb echt aan het zoeken naar welke rol hij zou kunnen hebben dus er direct vanuit gegaan dat hij een hint gaf
maar kan natuurlijk ook een dwaalspoor zijn...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum