Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:
Tachondar schreef:Er kunnen geen 2 personen zijn met de uitdrukkelijke kracht van beschermen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 16 953470
Kan je dit verduidelijken met wie er dan opgesloten heeft gezeten???

Daar heb ik geen flauw idee over hoor.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Overdag geen leugenstem die lijd tot doden en snachts geen dode door wolven. Maar er is nog een leugenwolf/gemaskerde wolf in het spel? :S

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ben ik het niet met je eens

Heks
Beschermengel
Slotenmaker 
Gezegende kan een lynch mislukken
Yeti 
Dus dat zijn veel beschermde rollen tachondar

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan003(spel) schreef:Overdag geen leugenstem die lijd tot doden en snachts geen dode door wolven. Maar er is nog een leugenwolf/gemaskerde wolf in het spel? :S
Daarom geloof ik nog steeds niet in de leugenwold.. Daarom gok ik op een wolf met masker, en cupido krachten die zichzelf heeft gekoppeld aan iemand.. vandaar geen hints naar cupido

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hoe zeker zijn jullie van een laatste wolf? Want want ik nog niemand heb horen zeggen is

Grafdelver en lijk....

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja, maar Natjuh, er is 1 rol waarvan diens activiteit echt bestempeld wordt als beschermen. Zo is slotenmaker bv niet echt beschermen, maar hij sluit iemand op en blokkeert zo bv een conversiewolf om te bijten. Natuurlijk heb je veel rollen die een actie kunnen uitvoeren, wat leidt tot het beschermen van iemand. Maar er is slechts 1 rol die dat werkelijk als hoofddoel heeft en daarvoor bestaat.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

100 % zker van de gemaskerde wolf omdat ik ooggetuige waz en niet kon zien wie die wolf was

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wat als hij die zegt dat er een Leugenwolf is ook de rol van Grafdelver heeft en zo zijn lijk beschermd? Maar zolang de Grafdelver leeft mag het lijk nog niet moorden.
Maar de wolven zijn misschien al wel dood. Vandaar geen moorden snachts.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Huh dit snap ik ff niet...  confused

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

NALEZEND VAN DE ROLLEN.. NACHT 2 IS SNUFFLES DOOD GEGAAN SUS DAT KAN NIET

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Er zijn heus nog wolven stefan, zowel natjuh als ik roepen steeds uit dat we 100% zeker zijn van eentje...

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wat kan niet?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Oké doe dan je best om er achter te komen wie Neutral

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

stefan idd het is na 2 nachten dat ze dat kunnen doen.. ik had het iets verkeerd gelezen en je kan idd gelijk hebben.. Maar het lijk kan nog niet moorden want er zit nog een wolf..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mijn stem blijft dan op Mattio staan ondanks dat ik niet geloof dat de laatste wolf zo dom is om na alles nu al op Debby te stemmen

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan003(spel) schreef:Oké doe dan je best om er achter te komen wie Neutral
TJA... dat is een goeie.. en daarom hoop ik dat debby met meer info kan komen overnhet feit dat ze wel een zeer belangrijke rol heeft volgens jou en debby.. 
ALS JE DORPSGEK OF ZIENER BENT zie ik nog niet echt een burgerblok.. die daar toe kan lijden..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Er is geen ziener

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Plus het feit is dat debby misschien wel gegete zou worden door de wolf n vanwege de opsluiting geen diner kon zijn..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Maar Debby kan niet sterven door de hand van een wolf. Dus als we alleen nog met een wolf temaken hebben winnen we altijd zolang Debby overdag overleefd

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej dat is duidelijk.. maar welke oo zoo belangrijkerol heb je dan? Dorpsgek.. dan heb je al een aantal nachten gehad waar je 3 spelers mag opvragen.. dus dan moet het na mijn idee al een beetje duidelijk zijn van wie wie is...

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Debby haar rol moet nu toch heel duidelijk zijn. En mijn rol heeft geen functie meer. Ik ben niets meer dan een burger.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Wat Debby hint is dat ze weerhamster is, daarom zou ze ook niet opgegeten kunnen zijn door de wolven. Ervan uitgaande dat dit klopt, is zij dus door iets anders vermoord.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik dacht dus door de welp

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ja het kan wel duidelijk zijn maar zolang die bevestihing niet komt geloof ik het niet.. 
Weerhamster kan niet dood door de wolven dus die rol vind ik niet zo spannend.. 
daarom zeg ok als ze dorpsgek is heeft ze nuntoch wel is eindelijk informatienover wie wie is met zoveel zijn we niet meer..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

We zitten nu indag 6 dus dat houd in dat ze nacht 1, 3, en 5 rollen kon opvragen
3x3 is 9 personen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum