Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Het Gesticht

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1 Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 22:36

Hank1705

Spamking/-queen
"Goedemiddag."

Een jonge man met een stoppelbaard in een witte doktersjas stapte naar voren.
"Dames, heren. " Hij knikte vriendelijk.
"Ik zal er geen doekjes om winden. Jullie zijn hier allen met één reden: jullie zijn gek verklaard. Gek, gestoord, krankzinnig ...of ziek op een andere manier. Maar dat is niet erg. Daar ga ik jullie vanaf helpen." zei hij met een glimlach.
"Mijn naam is Dr. Hank en met mijn hulp zullen jullie rehabiliteren. Ik zal eerlijk tegen jullie zijn, hoewel jullie kans op rehabilitatie nagenoeg nul is geloof ik dat enkelen van jullie terug kunnen keren in de samenleving. Terugkeren in de samenleving of... jullie zullen dit gesticht nooit verlaten. Zo eerlijk ben ik dan ook weer."

"Onder jullie zijn een aantal moordenaars. Tevens zijn 'gek' genoeg onder jullie mensen die dood werden gewaand. Curieus...
De komende dagen zal de werkelijke aard van een ieder naar boven komen drijven. Daar zal ik wel voor zorgen. " zei hij met een afschuwelijke grijns op zijn gezicht.

Terwijl zijn gezicht verhardde sprak hij het volgende: "De komende uren zullen jullie onderling overleggen en samen één vertrouwenspersoon aanwijzen. Deze persoon zal een nader te bepalen rol krijgen in jullie... rehabilitatieproces. Maak een zorgvuldige keuze. Het kan misschien wel eens het verschil maken tussen leven en dood."

Hij draaide zich om en liep richting de deur. Vlak voor de deur draaide hij zich nog één keer om.
"Oh ja, voor ik het vergeet... vanavond na het avondeten krijgen jullie een rondleiding en zullen jullie je keuze bekendmaken.
Welkom... welkom in Het Gesticht!" sprak hij dramatisch alvorens hij zich omdraaide en wegbeende.

Zo direct zal ik de rollen verdelen en de blokken klaarzetten.
Dit is het begin van de moordloze dag met de Burgemeesterverkiezing. Deze zal duren tot 3 januari 22.00, waarna de Moordloze nacht (ofwel de 1e nacht) begint.

Deelnemers:

- Backslide
- Mattio
- DrWho
- Natjuh
- Tachondar
- Debby
- Koenbus
- Dorien/Djali
- Miejster
- Graafoto
- Basserbas

Mogelijke rollen: zie http://weerwolfenco.actieforum.com/t65-speluitleg-weerwolven-van-wakkerdam

2 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 22:48

Tachondar

Spamking/-queen
Oooooh, tof thema! Zie het al helemaal zitten! ^^

3 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 22:49

Djali

Spammer i.o.
HET IS ALLEMAAL EEN LEUGEN!!! Open je ogen mensen! De zogenaamde “overheid” (door de illuminati gerekruteerde reptielmensen) heeft mij hierin gestopt omdat ik de waarheid ken en ze bang zijn dat die naarbuiten komt... ze zijn uit op totale wereldoverheersing door microchips in tandenstokers en radiografisch bestuurbare herten. En de maan is een hologram. Trap er niet in maar OPEN JE OGEN! Het is allemaal niet echt! Die dr Hank is ook duidelijk een robot. Laat me hieruit!! Ik moet de mensheid waarschuwen!

4 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:03

Miejster

Senior spammer
Ow boy... die Djali zit hier op haar plaats! Knettergek :-) Ze heeft al een gespleten persoonlijkheid ook Djali en Dorien.

Gelukkig ben ik goed bij mijn hoofd en weet ik dat we hier opgeleid worden voor een geheime missie in Noord-Korea. Dictator Hank leert ons wel alle kneepjes van het vak! Wuhhhhaaaaa

5 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:07

Natjuh89

Senior spammer
Ohjeej zei Hank nu welkom in het gesticht??
Maar maar ik hoor niet in het gesticht.
We zijn hier toch bij elkaar om te kijken of we de wereld kunnen verbeteren, en vrij kunnen maken van oorlogen en noem het maar op. Ik zeg je alvast ik hoor hier niet thuis in het gesticht.

6 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:10

basserbas

Beginnend spammer
Dictator Hank?! HAHAHAHA, laat me niet lachen. Hij ziet er eerder uit als een poppendokter. Als je het mij vraagt houden we hier gewoon een theekransje.

7 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:14

graafoto

Veelbelovend spammer
Water, vuur, water, vuur, water, vuur, oeps te veel vuur.
Alarm gaat af, water is op, ik moet niet meer plassen Shocked .

8 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:22

Doctor

Professioneel spammer
"Hahahahaha, ik snap het eindelijk.

Wie de Pandorica in handen heeft, beheerst het hele universum. Maar slecht nieuws voor jullie, want aard eens wie er is. Aaah jullie zijn te luid!" DrWho grijpt naar zijn hoofd." IK.BEN.AANT.PRATEN!"

DrWho kijkt even naar het plafond. "Waar was ik alweer... Oh ja, wie heeft de Pandorica? Ik! Wie durft hem van mij af te pakken?" Doc opent zijn armen en kijkt uitdagend rond.

"Kijk naar me. Ik heb geen plan, geen backup, geen noemenswaardige wapens, maar wat heb ik nog niet? IK HEB NIETS TE VERLIEZEN! Dus als je in je gekke kleine ruimteschipje zit met je malle flauwe wapentjes en je wilt de Pandorica in handen krijgen. Vergeet dan nuet wie er in je weg staat. Herinner al de kere dat ik je heb gestopt en doe het slimme ding." Doc halt rustig adel en fluistert." Laat iemand anders het eerst proberen." Doc valt zijn vuist naar de vuile tl-lamp. " De laatste timelord zal niet wijken!"

9 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:33

Hank1705

Spamking/-queen
Met een geamuseerd lachje rond zijn lippen keek Dokter Hank vanachter het veiligheidsglas naar de ruimte waarin zoveel gebeurde behalve datgene wat eigenlijk de bedoeling was.
Zonder opzij te kijken sprak hij: "Het is haast een zielig zooitje als je ze zo ziet. Zonde als je bedenkt dat ze zoveel potentie hebben."
Hoofdschuddend keek hij opzij. "Is het echt nodig om ze elkaar te laten afmaken voor we de rest tot volledige wasdom kunnen brengen?"
Met een triest lachje snoof de vrouw die naast hem stond: "Helaas wel. Ze hebben geen idee van hun psyschische vermogens, en we hebben geen tijd om ze op een vreedzame manier tot inkeer te brengen."
"Erit quod erit."

Aanvulling op de BM-verkiezing: iedereen is genomineerd, het is niet verplicht om te stemmen maar wel aan te raden. Mochten er meerdere personen eindigen met de meeste stemmen zal het lot bepalen wie de BM wordt.

10 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:41

Djali

Spammer i.o.
Miejster schreef:Ow boy... die Djali zit hier op haar plaats! Knettergek :-)

Geloof je me niet? Er is genoeg bewijs voor wie het wil zien!

Wat dacht je hiervan bijvoorbeeld? Denk je nu nog dat radiografisch bestuurbare herten een sprookje zijn? Onweerlegbaar!

Graafoto wil je een biertje van me om de tank bij te vullen? Geen zorgen, ik heb het zelf gebrouwen, dus de overheid heeft geen kans gehad het te vergiftigen

11 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:50

graafoto

Veelbelovend spammer
Bier, vuur, bier, vuur...
Wie heeft mijn aansteker gepikt?
Biertje dan maar.
Ik ben niet gek, laat mij er uit...

12 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op di 02 jan 2018, 23:51

Mattio

Spammer i.o.
Het interessantste aan het menselijk brein - ja, ja, intrigerend mijn liefste - is dat alle hersenhelften een unieke frequentie kennen waarop ze met elkaar resoneren. Vind die frequentie van een persoon en het wordt mogelijk om die persoon jouw wil op te leggen en te laten denken dat hij/zij zijn/haar eigen plan trekt. Ja, ja, mijn liefste, heus.

Dat hoef je natuurlijk niet te geloven, lieveling, als je liever de mainstream media gelooft met hun n-n-n-nep-n-n-n-n *kotst in zijn muilkorf* 'Ieuw!'

13 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 01:47

basserbas

Beginnend spammer
Jeetje, zoveel mensen hier.. Wat moet ik hiermee? Ik voel me beslopen, kan iemand me hier weg halen en alleen zetten? Kan ik met m'n barbies gaan spelen..

14 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 02:08

Natjuh89

Senior spammer
Mijn god wat een wind en regen..
Ik heb is ff zitte  denken maar ik ben er uit.. Mijn stem gaat naar Miejstervoor burgemeester.. Waarom  Miejster.. Omdat hij samen met mij tenminste het nog goed op een rijtje heeft.. En dat hij een persoon is met een Missie!

15 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 08:47

Koenbus

Beginnend spammer
*Nee knikkend en opgekropen in een hoekje*

D-D-D-D-Dr. Who voor B-Bur-Burgemeester

16 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 10:08

graafoto

Veelbelovend spammer
basserdebas heeft in mijn bed geplast.

17 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 10:22

Tachondar

Spamking/-queen
*wijst al lachend naar Mattio die in zijn muilkord overgaf*

Laatst aangepast door Tachondar op wo 03 jan 2018, 19:26; in totaal 1 keer bewerkt

18 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 10:26

Djali

Spammer i.o.
Ik stem voor Mattio die als enige hier open lijkt te staan voor het bestaan van gedachtelezen. Ook al word ik een beetje bang van hem

19 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 12:29

Doctor

Professioneel spammer
Djali weet van het bestaan van de Silence. Ik vertrouw haar.

20 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 13:00

basserbas

Beginnend spammer
All time favorite, Dr. Wie verkies ik tot mijn burgemeesterman.
Mag ik nu weer gaan slapen?

21 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 13:35

Backslide

Spammer i.o.
Uh, welkom? Ik weet alleen niet zo goed waarom ik hier zit. Kan wel komen door Alles moet kapoooot mijn slechte geheugen? Soms ben ik wat delen Ik sla iedereen in elkaar! kwijt, maar daar kan ik niet zoveel aan doen. Laten we er maar het beste van maken.

Djali, ik vind je aluminium hoedje fantastisch, echt gevoel voor stijl heb je!

22 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 16:30

Mattio

Spammer i.o.
Mijn stem gaat naar Dr Who, want als dokter zal hij vast wel inzien dat ik niet gek ben en mij onmiddellijk vrijlaten zodra hij is verkozen. :-)

Dan ga ik nu weer verder met me afvragen wat al die turfjes op mijn armen doen...

23 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 19:15

Debby

Senior spammer
Wat doe ik hier? Ik ben niet gek, het komt door mijn medicijnen.

Mijn stem gaat naar Miejster

24 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op wo 03 jan 2018, 21:40

Miejster

Senior spammer
Natjuh omdat we samen alles op een rijtje hebben :-)

25 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op do 04 jan 2018, 12:31

Hank1705

Spamking/-queen
“… happy birthday, happy birthday, happy birthday to you!” Al klappend kwam de man met de witte doktersjas de gemeenschappelijke kamer binnenlopen, die meteen stil viel. “Gefeliciteerd, Graaf! Wat bijzonder dat je dit heugelijk feit mag vieren temidden van al je ... lotgenoten!”

Graafoto keek langzaam op van de verjaardagstaart waarvan hij zojuist de kaarsjes aan het uitblazen was. “...d-d-Dankjew-“ *FLETS*
“Hihihihihi! Taart in gezicht! Taart in gezicht!” kraaide Tachondar van plezier terwijl hij zijn hand van Graafoto’s achterhoofd haalde. Beteuterd en met zijn gezicht onder de slagroom kwam Graafoto’s hoofd weer tevoorschijn.  “Goed, als jullie uitgespeeld zijn zou ik graag van jullie horen wie jullie het meest vertrouwen.” sprak Dr. Hank. “Of.. het minst wantrouwen natuurlijk!” voegde hij eraan toe met een sluwe grijns.

Onmiddelijk barstte een orkaan van kreten los: “Miejster!” “Nee, Djali!”  “Helemaal niet, Dr.Who!” “Alles moet kapooooot!” “Hou je bek, robot!”
Fronsend stak de dokter zijn hand omhoog en maande de groep tot stilte. “Als ik het goed begrijp zijn jullie, zover dat kan met mensen als jullie, overeengekomen dat jullie Dr.Who het meest vertrouwen.” Sprak hij terwijl hij iets uit zijn zak haalde. “Doc, zou jij even naar voren kunnen komen... ik heb iets voor je.” Sprak de dokter met een vreemde twinkeling in zijn ogen. Twijfelend keek Dr.Who op. “Is het... is het het geheim tot Pandorica?!”
“Helaas niet Doc, maar misschien krijg je dat een andere keer. Dat hangt er vanaf hoe je het hier vanaf brengt.Zou je je arm even willen uitsteken?”
Met de nodige tegenzin stak Doc zijn arm uit. De dokter vouwde vervolgens een rafelig, regenboogkleurig vriendenbandje om zijn pols heen. “Je zult zien dat dit bandje waardevoller is dan je op het eerste oog zou zeggen. Bewaar hem goed.” en tegen de rest sprak hij: “Doc heeft als beloning van julie vertrouwen een gift van mij gekregen. In zekere zin is hij nu jullie belangrijkste persoon. We zullen zien of hij dat vertrouwen waard is.”

“Morgenochtend om 7 uur zullen jullie gewekt worden en een rondleiding krijgen door het instituut. Slaap lekker. Het zou wel eens jullie laatste zorgeloze nacht kunnen worden hier.” Terwijl hij die woorden sprak draaide hij zich om en beende de ruimte uit.
“Wat een vreemde vent! Al komt hij me ergens heel bekend voor...” sprak Backslide. “Dat komt omdat hij net zo gek is als wij!” giechelde Tachondar. “Niks daarvan, hij is een robot!” gilde Djali. “Let maar op, hij kan niet tegen water! Hebben jullie hem water zien drinken? Hij drinkt vast motorolie!”

Debby sprak misschien wel de meest wijze woorden. “Laten we maar gaan slapen. Als het echt waar is wat hij zei kunnen we beter gebruik maken van die laatste nacht waarin we ongestoord kunnen slapen.”
En met die woorden kwam er een kalmte over de groep, die langzaam richting de slaapcellen vertrok.

Jullie hebben Dr.Who tot Burgemeester verkozen. Dit is tevens het einde van de moordloze dag, en het begin van de Moordloze, 1e, nacht.. De nachtrollen kunnen hierin hun werk doen. Deze hebben tot 22u om hun wensen door te geven.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: