Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 24]

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ik vind je verdediging van Stefan toch niet zo geslaagd
1/ het niet stemmen
Wat is het verschil tussen niet stemmen en op iemand anders stemmen in het scenario van hierboven als je een wolje zou zijn?

2/ misschien moet je de stem van Stefan nog een goed bekijken maar hij was eigenlijk de laatste die op Tach stemde. Daarna heeft Mattio zijn stem aangepast en is Stefan zonder uitleg gevolgd.
Enkel Miejster heeft daarna nog zijn stem gewijzigd
In mijn ogen dus helemaal niet de " burger die niet begrijpt wat er opeens gebeurt’-gedrag "
Zou nog het geval kunnen geweest zijn mocht hij als een van de eerste ipv de laatste gestemd hebben

3/ Bovenstaande reden is een van de puntjes waarom ik miejster wel vertrouw
Hij had tach kunnen doden en heeft ervoor gekozen om het nog tot een draw te herleiden
Beter niemand dood dat een goedje in mijn opinie
Waarvoor dank miejster


Nog een kleine verdediging voor mijzelf:
Ik had het die dag ook wat drukker en had de spelleider hierover ingelicht
Reden waarom ik het drukker had zal ik na het spel wel posten Razz

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mattio schreef:Tach, ga je nu heus proberen je potentiële redder weg te stemmen? Shocked Pas op of ik parkeer mijn driewieler voor je kamerdeur... tongue

Hiermee verdwijnt mijn neutraal vermoeden. Waarvoor dank.

@Djali, ik geloof niet dat Killer aan het bluffen is. Maar ik kan ook verkeerd zijn natuurlijk.

Weet je, Debby is inderdaad ook stil in mijn ogen, en dat zeg ik niet omdat ze al een kanarie heeft. Backslide is ook wat aan de stille kant. Maar hij
gaf wel uitspraak aan de verdachte spelers die op mij stemden. Djali en ik delen blijkbaar die mening. Basserbas bleek al volgens die
theorie een slechtje te zijn. Graafoto is in feite de volgende in de rij, dus ja, voor nu ga ik daar maar mee vooruit gaan.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Miejster verwees ook naar de sloten
Dacht mario daarom ook te vertrouwen

Vraag rest wel hoe die van elkaar weten of heeft miejster gewoon een gokje gedaan naar welke rol de redder zou knn zijn

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Sorry een markt verkoper is altijd tot laat bezig om alles voor de volgende dag in te kopen en voor te bereiden.

Waarom ik mijn stem veranderde van Tachondar naar Killerboth is vrij simpel, na wat terug lezen dacht ik dat beide goed waren en door dit te doen kon ik de stemmer iets gelijker krijgen in de hoop dat geen van beide zou sterven. Gelukt. (door mijn stem verandering kon er een gelijke stemming komen, hoe kan dat mij verdacht maken??) Maar je stem op Debby vind ik niet zo lief. Ook niet heel gegrond.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Djali (verwacht goed maar geen hint van gevonden nog), backslide en graafoto blijven op mijn lijst over. Ik ga nog eens even terug lezen welke van hen mijn stem gaat krijgen



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op ma 26 feb 2018, 13:19; in totaal 1 keer bewerkt

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

killerboth schreef:
3/ Bovenstaande reden is een van de puntjes waarom ik miejster wel vertrouw
Hij had tach kunnen doden en heeft ervoor gekozen om het nog tot een draw te herleiden
Beter niemand dood dat een goedje in mijn opinie
Waarvoor dank miejster

Als ik mijn stem niet had veranderd was Tach dood geweest want dan had Miejster zijn stem verandering niets meer uitgemaakt of wel? En als ik mijn stem op iemand anders had verandert dan op jou was Tach ook dood geweest toch? Ik denk dat dit meer dan genoeg in mijn voordeel pleit.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik zal nog even verdere tekst en uitleg geven bij mijzelf. Met mijn rol is het helaas niet mogelijk geweest om zelf informatie te verzamelen, maar om mijn rol te kunnen gebruiken moest ik wel de aandacht op mezelf vestigen. Vandaar dat ik de vorige dag zelf de aanval opende op Bas. Gelukkig was hij wolf waardoor ik eigenlijk gehoopt had dat de wolven me op zouden merken, maar dat is niet gelukt zo te merken.
Ik kan dit nu wel in de groep gooien, aangezien ik redelijk onschuldig ben na afgelopen nacht. Ik snap trouwens nog niet waarom ik bij mensen op het verdachte lijstje blijf staan, aangezien ik gister het voortouw nam. Maar dat terzijde.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

De rollen die de wolven tegen zouden werken snachts zijn bij mij bekend, dus ik snap niet op welke rol je nu hint..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mensen ik geloof nog steeds niet dat er een leugenwolf in zit.. Kijk alles toch is goed na waarom zou de leugenwolf niet toe slaan op de dag.. Dat is het meest krankzinnige wat er bestaat.. en waarom zou de leugenwolf het gaan gebruiken op de dag dat basserbas wordt vermoord. Ondanks dat hij  niet te redden is.. Dus die stem maakt geen flaus uit.. Dat houd in dat er adelijken in zitte.. Want die stem is doorslaggevend op een weerwolf!!! 

Er zit een gemaskerde wolf in deze kan nog een kracht er bij hebben
Een welp er bij in het spel lijkt me niet logish!! Dat worde dan 5 sterke slechte rolle op 13 spelers... Maar dan kan niet na mijn idee.. De welp mag in de eerste paar nachten moorden als hij zeker weet over rollen dus waarom zijn de gehinte mensen dan nog niet dood???? Geen ziener of dorpsgek lijkt me stug maar het is hank dus alles kan
Burgers denk aub na.. Tachondar en mattio sorry maar ik weet het niet... Jullie geven me steeds meer twijfels op.. Wijze burger kan maar 1 vraag stellen.. en voor de 3e nacht.. fee geen idee wat daar mee bedoelt word.. Je kan mij niet vertellen dat de vraag is zit er een leugenwolf in het spel..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

En wijze burger speelt op de dag dus kan in en kan dus nooit in de nacht horen van hoe en wat..

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik wil hierbij gewoon even herhalen wat ik aan het begin van het spel zei, omdat ik merk dat er nogal gefocust wordt op de rollen, en dat deze met name op de letter gelezen worden:

Let op: Ik heb gekozen voor veel rollen die weinig tot niet gebruikt worden. Daarnaast heb ik geprobeerd te voorkomen dat de 'macht' (want kennis is macht) van het spel minder naar een specifieke rol getrokken wordt maar meer proberen uit te spreiden over meerdere mensen (en partijen). Om diezelfde reden zijn er ook enkele mensen met een dubbele rol (2 rollen dan wel een extra rol) in het spel.
Ik hoop hiermee te zorgen voor een leuke twist - al kan het natuurlijk ook zo uitpakken dat niemand nog weet wat er gebeurd en dat het z'n doel voorbij schiet, wat ik niet hoop natuurlijk. Als laatste wil ik daaraan toevoegen dat een enkele rol lichtelijk kan afwijken van de beschrijving, om beter bij het aantal deelnemers te passen. Succes en een fijne ronde ^_^

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Er is geen ziener in het spel, dat kan ik verzekeren. Ik denk dat Tach een aangepaste dorpsgek of wijze burger is.

Ik twijfel tussen 2 spelers en gezien er al een stem op [b]graafoto[b] staat ga ik daar in mee.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op ma 26 feb 2018, 19:21; in totaal 1 keer bewerkt

Debby

Debby
Senior spammer

Pfff, ik probeer terug te lezen en de hints te volgen. Maar geen doden, was ik de maaltijd vannacht? Geen idee, ik weet alleen dat ik goed ben en ik weet van nog 1 persoon zeker dat deze goed is. Ik stem graafoto

Djali

Djali
Spammer i.o.

De reden dat ik denk dat er een welp in het spel zit, hangt samen met mijn eigen rol. In de nacht waarin Snuffles stierf, had een 2e dode moeten vallen maar dat heb ik voorkomen. Ik weet dus dat Snuffles door iets anders om het leven is gekomen dan een wolvenaanval. En laat zij nou net twee zeer letterlijke hints hebben gepost... Hierom vermoed ik dat zij slachtoffer werd van de welp.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dat kan ik snappen maar, als ik mijn rol nalees kan ik alleen een getuige zijm van een moord van de wolven, en de welp valt dan nog niet onder de wolven want de welp kan niet samen gaan met een gemaskerde wolf.. Of hank heeft alles zo aangepast dat de rollen niet meer met elkaar kloppen want de welp heeft geen contact met de wolven..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:De reden dat ik denk dat er een welp in het spel zit, hangt samen met mijn eigen rol. In de nacht waarin Snuffles stierf, had een 2e dode moeten vallen maar dat heb ik voorkomen. Ik weet dus dat Snuffles door iets anders om het leven is gekomen dan een wolvenaanval. En laat zij nou net twee zeer letterlijke hints hebben gepost... Hierom vermoed ik dat zij slachtoffer werd van de welp.

Op basis waarvan kunnen we dit geloven?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wow, ik ben al veel vernoemd, ik kan alleen zeggen dat ik een goede rol heb maar aangezien ik mijn taken die bij mijn rol horen al uitgevoerd heb offer ik desgewenst mijzelf wel op.
killerboth krijgt echter mijn stem.

Ps: zie je wel dat ik niet meestem Laughing

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ga mee in het feit dat Graafoto verdacht is, maar ik blijf er bij dat ik van Tachondar geen hoogte kan krijgen. Ik heb een paar hints gezien, maar daaruit maak ik nog niet helemaal op wat je bent, of wat voor informatie je uiteindelijk naar voren brengt.  Ik snap dat je redelijk vaak hebt gehint, maar (zoals Dorien dat mooi zei, en wat mij betreft houden we die er in:) Ook al hint je nog zo vaak dat je een ninja turtle bent, dat maakt je nog geen ninja turtle.



Laatst aangepast door Backslide op ma 26 feb 2018, 19:05; in totaal 1 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Op dezelfde basis waarvan wij killerboths hint kunnen geloven I guess. En jouw uitspraken over je rol. En Graafs verklaring dat zijn rol al is uitgespeeld. En ieders uitleg over wat die weet of kan.
Oftewel, je zult het van me moeten aannemen of niet, dat is aan jou. Ik heb geen bewijs om mijn uitspraken hard te maken maar ik vertel wel de waarheid.

Ik had gehoopt dat ik met een zeker gevoel op killerboth of graafoto zou kunnen stemmen aan het eind van deze dag maar ik blijf twijfelen. Knoop doorhakken dan maar: Killerboth. Het is lang geleden dat hij meespeelde en ik kan er naast zitten maar ik blijf bij hem een vreemd gevoel hebben. En ik heb het idee dat Graaf niet zo makkelijk op zou geven als hij daadwerkelijk slecht was.

Miejster

Miejster
Senior spammer

killerboth schreef:Miejster verwees ook naar de sloten
Dacht mario daarom ook te vertrouwen

Vraag rest wel hoe die van elkaar weten of heeft miejster gewoon een gokje gedaan naar welke rol de redder zou knn zijn

Miejster heeft niet gegokt... :-)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Even mijn theorie :

Als er een welp in het spel is, dan zijn de 3 nachten waarin die kan moorden voorbij. Dat er nog niet veel moorden vielen kan dankzij onze slotenmaker zijn.

De welp heeft geen contact met de wolven, dus als die een wolf vermoord kan die daarmee uitpakken dat hij goed is. En hij kan ook melden dat hij met zijn rol geen informatie heeft.

De welp zou ook de aandacht kunnen trekken om de goedjes snel te ontmaskeren en zo daar even een snelle hap van te maken.

Lees even onderstaande quote :


Backslide schreef:Ik zal nog even verdere tekst en uitleg geven bij mijzelf. Met mijn rol is het helaas niet mogelijk geweest om zelf informatie te verzamelen, maar om mijn rol te kunnen gebruiken moest ik wel de aandacht op mezelf vestigen. Vandaar dat ik de vorige dag zelf de aanval opende op Bas. Gelukkig was hij wolf waardoor ik eigenlijk gehoopt had dat de wolven me op zouden merken, maar dat is niet gelukt zo te merken.
Ik kan dit nu wel in de groep gooien, aangezien ik redelijk onschuldig ben na afgelopen nacht. Ik snap trouwens nog niet waarom ik bij mensen op het verdachte lijstje blijf staan, aangezien ik gister het voortouw nam. Maar dat terzijde.

Dag welpje Backslide!

PS : ik kreeg info hieromtrent. Tijd om nog een slechte te pakken! Indien de info niet klopt bezorg ik jullie een naam die me de valse info heeft bezorgt.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga met je mee miejster klinkt namelijk allemaal logisch zoals jij het zegt
backslide it is

Backslide

Backslide
Junior spammer

Miejster schreef:Even mijn theorie :

Als er een welp in het spel is, dan zijn de 3 nachten waarin die kan moorden voorbij. Dat er nog niet veel moorden vielen kan dankzij onze slotenmaker zijn.

De welp heeft geen contact met de wolven, dus als die een wolf vermoord kan die daarmee uitpakken dat hij goed is. En hij kan ook melden dat hij met zijn rol geen informatie heeft.

De welp zou ook de aandacht kunnen trekken om de goedjes snel te ontmaskeren en zo daar even een snelle hap van te maken.

Lees even onderstaande quote :

Dag welpje Backslide!

PS : ik kreeg info hieromtrent. Tijd om nog een slechte te pakken! Indien de info niet klopt bezorg ik jullie een naam die me de valse info heeft bezorgt.


Wel leuk dat je hiermee er makkelijk twee goedjes uit zou kunnen halen? "Ohh, Backslide is welp" en een dag later "Oh, maar het is niet mijn schuld, het was persoon X die me deze informatie gaf."

Om even terug te komen op die quote; welk gedeelte wil je precies tekst en uitleg bij? Ik hoop niet dat je werkelijk denkt dat ik hint naar "mijn rol als welp", aangezien het over iets totaal anders gaat. Ben benieuwd wat je te zeggen hebt Miejster



Laatst aangepast door Backslide op ma 26 feb 2018, 20:34; in totaal 1 keer bewerkt

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik denk dat die gene zelf ook wel met die informatie naar voren had kunnen komen Miejster.
Graaf en backslide heb ik nog geen idee bij en vind ik verdacht maar dat Killerboth mij verdacht maakt vind ik nog veel verdachten. Zelfs je verhaal waarom klopt niet. Als ik na mattio mijn stem niet had aangepast naar jou, had Miejster nooit gelijkspel kunnen maken. Dat ik de stemmen gelijker heb geprobeerd te maken (en lukte) zou juist in mijn voordeel moeten pleiten. Daarbij zou ik als wolf niet het stemmen aan toeval over laten en een gele kanarie krijgen. Ik stem later nadat ik weet hoe de stemming eruit ziet. Dit keer zal ik niet een gelijke stemming proberen te krijgen maar een doorslag te geven. Misschien is dat minder verdacht voor Killerboth.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wat een hoop tekst zeg, spannend dit!

Ik heb niet alles nauwkeurig kunnen doornemen, maar heb ook geen zin in een gele kanarie en ben vrij zeker van mijn stem op Backslide, dus die drop ik hier graag even. Smile

Tachondar schreef:
Mattio schreef:Tach, ga je nu heus proberen je potentiële redder weg te stemmen? Shocked Pas op of ik parkeer mijn driewieler voor je kamerdeur... tongue

Hiermee verdwijnt mijn neutraal vermoeden. Waarvoor dank.

Welkom. Rolling Eyes



Laatst aangepast door Mattio op ma 26 feb 2018, 20:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum