Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zie denk ik ook een hint van killer in zijn lange tekst. Dus we zijn in een situatie terechtgekomen waar 2 goedjes tegenover elkaar staan. Nu, ik hoop dat we daaruit losbreken en morgen verdergaan met wat extra info. We moeten het ergens anders beginnen zoeken. De wolven weten ook wel wie biet slecht is. Dus wie vandaag op killer of ik stemden, hangt mss ook aan elkaar in.het wolvenblok. Wie dus niet op killer of ik stemde, hoef ik vast geen scherm tegen op te houden (ervanuitgaand dat killer ook een goedje is)

Btw killer. Huidenwisselaar is het niet. De andere hints slaan op dezelfde rol. Laat je niet op stang jagen en overdenk het nog eens Wink

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb die hints nog niet gevonden :-(

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het is 2018 en ik wordt nog steeds als gedrocht en monster bestempeld. We verkiezen Orc-europeaan. Ik ga terug op mijn wolkje chillen en black panther kijken.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

graafoto je bent niet de enige hoor.. ik heb de hints ook niet kunnen vinden..

En drwho loop niet zo te zeuren je bent al dood en een lelijk gedrocht als orc dus sssssst  Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry voor mijn niet stem, ik was in slaap gevallen.
Ziek kindje en erg veel slaapgebrek.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

debs, hopelijk gaat het dit weekend beter en kan je wat rusten + er zijn toch geen doden gevallen dus dat is al een prestatie op zich
Niet?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik kan me geen ronde herinneren waarin we begonnen zijn met 2 moordloze dagen, dus dat is een vrij behoorlijke prestatie ja

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Tach, ik vrees dat een van ons veel kans heeft om de pineut de zijn deze nacht of de volgende dag
Kan je mij bevestigen of er een dokter in het spel zit volgens jou?
ik weet niet of deze rol al meegedaan heeft of niet dus weet niet of Hank deze zou gebruikt hebben

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Als ik het goed begrepen heb zouden er geen nieuwe rollen mee doen

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dokter doet niet mee inderdaad

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

K de rol is dus nog nieuw (heb al lang niet meer meegedaan e

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Oke, tijd om paren te maken en om Debby te zoeken!" zei Miejster. "Als iedereen in groepjes van 2 of 3 gaat zoeken hebben we Debby vast zo gevonden!"

Binnen een mum van tijd waren de groepjes verdeeld. Tachondar, Basserbas en Miejster waren een groepje, Natjuh, Killerboth en Graafoto waren een groepje, Djali ging samen met Mattio en ten slotte Backslide, Snuffles en Stefan. Ze gingen met de 4 verschillende groepjes elk een andere richting op, en gingen vandaaruit het woud onderzoeken op tekenen van sporen.

"Gelukkig kan ik een beetje sporen lezen," zei Stefan, terwijl ze met z'n 3en tussen de bomen door liepen." "Kun je iets opmaken dan?" zei Snuffles verbaasd. "Er valt volgensmij helemaal niets te zien namelijk." "Klopt helemaal, maar als ze er zouden zijn zou ik ze wel kunnen lezen!" antwoordde Stefan droogjes. Backslide hoorde het aan en rolde met zijn ogen, hij dacht er het zijne van.
De anderen verging het ondertussen niet heel veel beter. Debby leek opgegaan in rook, nergens was ook maar een aanknopingspunt te vinden.

Tot opeens die schreeuw de stilte verscheurde:"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!", en ieder groepje plots stijfbevroren stil stond. "Volgensmij kwam het daar vandaan!" riep Tachondar tegen Bas en Miejster, en hij rende erop af. Ondertussen gebeurde nagenoeg hetzelfde bij andere groepjes, al versplinterden ze hier en daar omdat ze niet evensnel waren, en niet allemaal hetzelfde richtingsgevoel.

Bij de 3e of 4e schreeuw kwam was duidelijk te horen dat het Debby was: "IEMAND, HELP ME ALSJEBLIEFT!" inmiddels waren Tachondar, Bas, Graafoto en Mattio naast elkaar aan het rennen, de rest was ergens ver achter hun. Toen ze een open plek bereikte konden ze Debby zien, die met een stok in haar hand een grote wolf van zich af probeerde te houden, wat maar ternauwernood lukte. Toen de wolf zag dat Debby hulp gekregen had rende deze snel terug tussen de bomen, met een laatste grommend gehuil. "Alles goed Debby?" zei Graafoto. "Ja hoor, ik geloof het wel!" snikte Debby, die een beetje van streek was. "Jullie kwamen maar net op tijd! Als jullie ook maar iets later gekomen waren... " en ze huiverde.

"AAAAAAAAAARGH, IEMAND HELP ME!" riep plots een andere stem. "Waar kwam dat vandaan?" zei Mattio. "Ik geloof daar vandaan... " zei Debby, en ze wees naar een plek tussen de bomen. "Kom op!" en ze renden er op af. "AAAAAAR-" en toen was het opeens stil. "Dat klonk niet goed.." riep Graafoto, "komop, sneller!" en hij versnelde. Even later kwamen ze aan bij wat de bron van het geluid had moeten zijn, de rest stond allemaal om een lichaam heen dat op de grond lag. Djali draaide haar hoofd om en schudde verdrietig haar hoofd. "Het is Snuffles, we kwamen te laat... we zagen nog net iets behaards wegschieten, maar wat het was konden we niet meer zien." Mattio sprak zijn vermoedens uit. "Dan zal het wel een wolf zijn geweest. Debby werd ook al lastig gevallen door een flink exemplaar. Ik ben bang dat we gevonden hebben wat het werkelijke doel van deze training is.." zei hij met een zuur gezicht.
De 2e nacht eindigt daarmee. Snuffles laat het leven, zij was Gokker. De 3e dag breekt aan, jullie mogen stemmen tot 22u

Djali

Djali
Spammer i.o.

Oh neeee snuffles Sad rip! We zullen je wreken

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De gokker.. Hmmz die rol moet ik nog maar ff lezen.. Helaas dat er een goedje uit is.. Rip snuffles

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ooh snuffels Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 5 304463
Toen ik de hints van Tach aan het zoeken was had ik je al 2x naar je rol zien hinten, maar ik kende hem niet goed...
R.I.P.
ik zal je een setje dobbelstenen komen brengen

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

scratch

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het eerste goedje is gevallen Sad

Goed, we hengelen dus verder. Ik heb nog steeds geen verdere aanwijzingen dan de vorige dag. Volgens mij is Killer zeker en vast goed. Van Mattio heb ik enkel een neutraal vermoeden.
Deze keer ga ik niet als eerste stemmen en wacht af op wat info van anderen. Vorige keer werd het mij namelijk bijna fataal.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik wil inderdaad ook eens wat van de anderen horen

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik zal wel als eerste stemmen dan vandaag. Als we er inderdaad vanuit gaan dat zowel Tachondar en Killerboth goed zijn, dan hadden wolven baat bij het feit dat een van de twee eruit ging in de vorige stemronde. Tachondar kreeg als eerste meer stemmen, dus meestemmen op tachondar was het makkelijkst geweest. Mensen die in eerste instantie stemden waren Mattio, ikzelf, basserbas, graafoto en Killer.
Mattio veranderde zijn stem, killer gaan we maar even vanuit dat hij goed is en ik kan van mezelf ook zeggen dat ik goed ben. Blijven over graafoto en Basserbas.
Dan wordt het voor mij een gok op een van deze twee

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Grrrrr tach in snap je hints niet
je lijkt meermaals hetzelfde te hinten maar ik weet maar niet wat
Verder vind ik de logica van Backslide we iets hebben, simpel kan ook effectief zijn
Maar ik ga nog even wachten op eventuele hints of mensen die wel een idee hebben

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zat gisterenavond laat ook sceptisch te kijken naar het lijstje dat op mij stemde. Mattio (die gewoon terugstemde), Killer (waarvan ik geloof dat ie goed is, ervanuitgaand dat ie een hint gaf), Graafoto, Backslide (die blijkbaar dezelfde redenering volgt) en Basserbas. Tenzij anderen met nog meer info kunnen komen én hij een goede, overtuigende uitleg kan geven, zet ik voor het moment mijn stem op Basserbas

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Helaas heeft er vannacht een vuiltje in mijn ogen gezeten waardoor ik de burgers niet meer kan helpen. Had gehoopt dat ik meer informatie zou hebben maar helaas.. We graven totaal in het duister en er is voornamelijk 1 persoon die een masker op heeft en wie die persoon zal zijn heb ik helaas geen idee van.. Ik kan de hints van jullie nog steeds niet vinden het zal wel aan mij liggen :O maar ik wacht denk ik nog even met stemmen tot er iemand met concrete informatie komt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Vraagje aan de spelleiders
Rollen die pas op de 2de nacht werken, is dit dus met de moordlozen nacht incl? Dus eerste nacht dat effectief gemoord kan worden is de 2de nacht?

Verderweet ik niets van basser maar zijn er ondertussen een paar waarvan ik kan gokken naar de rol dus op die ga ik niet stemmen
Als niemand een hint heeft ga ik misschien wel volgen en kiezen we basser
Als iemand een hint heeft, laat maar hor

Miejster

Miejster
Senior spammer

Over mij wordt niet meteen gesproken maar ik weet dat Mattio goed is. Ik denk de hints van Tach goed te interpreteren en ook Killer lijkt me vrij zeker een goeie. Ik ga gewoon met opBasserbas aangezien ik daar niks zinnigs kan over zeggen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb de moordloze nacht als nacht 0 genomen. Dan dag 1, nacht 1, dag 2, nacht 2, etc.
De moordloze nacht telt dus niet mee voor rolactiviteiten. Smile
Het is nu dag 3, aankomende nacht is nacht 3. Duidelijk zo? Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum