Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 24]

Hank1705

Spamking/-queen
Anders ga ik straks gewoon gele kanaries uitdelen voor niets posten in de nacht

Backslide

Spammer i.o.
Maar ik heb niks om te plaatsen Djali, ik kan me wel af blijven vragen waarom ik hier zit.. maar blijkbaar Djali, zal ik die pratende deur eens keihard in je gezicht gooien?! Zal ik daar nooit antwoord op krijgen en blijf ik hier onschuldig zitten...

Mattio

Spammer i.o.
Hank, kunnen we het hele verhaal - inclusief later toegevoegde editor's cuts die onthullen wat er achter de schermen allemaal gebeurde - na afloop in pocketeditie meekrijgen bij de uitgang? Very Happy (Ja rechterschouder, dat lees je goed: ik ga er overmoedig van uit dat ik het slot van deze geschifte lijdensweg ga meemaken, dat heeft mijn linkerschouder me voorspeld!)

Hank1705

Spamking/-queen
Ik heb een excel document met de verschillende gebeurtenissen per dag/nacht, komt wel goed 8-)

graafoto

Veelbelovend spammer
Ben wel benieuwd wat er deze nacht gebeurd is.
Ik hoorde veel gestommel op de gang deze nacht.
Ik kon niet goed slapen omdat de dokter mijn kussen aan mijn voeteinde gelegd had Neutral

Snuffles

Beginnend spammer
Maar het is toch hardstikke dag? Ik loop al de hele nacht, ehhh, dag, rond hier. Maar de rondjes worden steeds kleiner.

Ik gok dat ik inmiddels 356.781 rondjes gelopen heb.

Hank1705

Spamking/-queen
Een licht briesje speelde met de bladeren aan de bomen. Een muis trippelde door het gras aan de voet van een grote boom, onwetende dat hij over enkele seconden voorgoed de eeuwige duisternis in zou gaan met behulp van een grijze oehoe die door de lucht scheerde op weg naar zijn toetje van de nacht. Afgezien van de natuurlijke geluiden was het nagenoeg doodstil in het woud... nagenoeg....

Een licht geritsel. Een knappend takje. Een donkere schaduw die zich door de struiken heen bewoog op weg naar een nasmeulend kampvuurtje...
Een licht gekuch, en de schaduw bevroor direct.. tot bleek dat er geen gevaar van ontdekking was en de producent ervan rustig verder sliep. Nog een licht geritsel en vervolgens 2 bloedrode ogen die dwars door het struikgewas keken naar...

Een slapende Snuffles. Een rustige ademhaling    was duidelijk te zien, maar plots was de ademhaling niet rustig meer... en ze schreeuwde! "AAAAAARGH!"
Iedereen schrok wakker; wat is er aan de hand? Snuffles snikte: "Ik had een nachtmerrie, en zag 2 rode ogen in die struik!" En ze wees naar een struik. "Rustig maar, er is niets aan de hand!" zei Graafoto. Hij liep naar de struiken toe en schoof de bladeren opzij met zijn hand. "Zie je we- .... oh..."
Achter de struik lag het dode lichaam van DrWho, maar het zag er niet uit als DrWho. Hij had slachttanden en had een groenige huidskleur...

De nacht is voorbij. DrWho wordt dood aangetroffen. Zijn rol was de Orc. De dag breekt aan. Julle hebben tot 22u om jullie stem uit te brengen.

Djali

Spammer i.o.
Een dode orc, dat is goed nieuws! Dan zal er dus wel een yeti in zitten ook als ik de rollen zo nalees. Of hebben de wolven hun eigen orc opgegeten?

Tachondar

Spamking/-queen
Een dode orc is de enige orc die ik graag zie

graafoto

Veelbelovend spammer
Orc, yeti...
Lap rollen nalezen Shocked
Maar ik had wel gelijk dat ik iets gehoord had, ik ga wel nog effe tukken.
Heb net een vaas gevonden om onder mijn hoofd te stoppen.
Ik ga wel een klacht indienen bij de directie.

Backslide

Spammer i.o.
Djali schreef:Een dode orc, dat is goed nieuws! Dan zal er dus wel een yeti in zitten ook als ik de rollen zo nalees. Of hebben de wolven hun eigen orc opgegeten?
Ja dat moet het wel zijn, en doordat de yeti buiten was had de lunch van de wolven maar 50% kans van slagen en is die waarschijnlijk mislukt? Onze dank is groot yeti!

Telemachus (killer)

Senior spammer
Euuhm... jongens?
Misschien lag er nog iets nuttigs in die hut?
Onder die trouwe dubbelloops lag er een boek met de titel:
Monsters & Gedrochten - The manual
Zelf dacht ik dat het een fantasybook was maar nu?
jeetje, ben ik blij dat dat groene gedrocht dood is.
Maar als die echt bestaat... bestaat de Weerwolf met Orccontrole dan ook? pale

Natjuh89

Senior spammer
Woehoe de orc dood.. Dit is zeker een goed begin!!! Goed getimed Yeti!! De orc heeft altijd contact met 1 wolf. Dus djali het kan niet mogelijk zijn dat de orc is gegeten door 1 van de wolven..

Tachondar

Spamking/-queen
Er kan ook een huidenwisselaar voor gezorgd hebben dat de orc zichzelf op at

Miejster

Senior spammer
Jawadde... tijd om alle rollen te lezen blijkbaar. Ik kan even niet goed volgen :-)

Stefan003(spel)

Aanstormend spammer
Als orc en yeti samen buiten komen gaat de orc dood las ik. Maar de wolven vermoorden toch zelf ook nog iemand? Dus had er dan toch nog een dode moeten zijn scratch

Telemachus (killer)

Senior spammer
50% faalkans staat er
Zal ook op de wolven slaan?

Hank1705

Spamking/-queen
Voor jullie een vraag, voor mij een weet

Djali

Spammer i.o.
killerboth schreef:50% faalkans staat er
Zal ook op de wolven slaan?
Ja de lunch had ook 50% faalkans volgens mij. Oftewel dubbel effectieve yeti. Go yeti!

Djali

Spammer i.o.
Maarre, stemmen dus? Iemand een idee?

Tachondar

Spamking/-queen
Ja als niemand als eerste durft te stemmen, ga ik maar. Even mijn hengel uitsmijten en... mattio

Natjuh89

Senior spammer
Pfff geen idee. wie we moeten stemmen.. 
Killerboth 

Of iemand moet een goede aanwijzing hebben

Mattio

Spammer i.o.
Dit wordt weer ouderwets rollen teruglezen... Rolling Eyes

Mijn stem gaat terug naar Tachondar. Ik weet van een paar mensen inmiddels dat ik ze vertrouw, maar ik weet helaas nog niet wie ik niet vertrouw.

Laatst aangepast door Mattio op do 22 feb 2018, 21:46; in totaal 1 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Senior spammer
Martio... Lijkt mij een beetje op martini (volgens mijn gsm
Toch)
Komt het door de drank?, de sim? Of doe jij altijd een beetje gek? Zin om je inzichten te delen met de onwetenden?
Voorlopig doe ik dus mee tach

Djali

Spammer i.o.
Dit is nou al de 2e keer dat Killerboth met iemand meegaat zonder uitleg. Vind ik een beetje al te makkelijk

Hoewel hij de eerste dag natuurlijk wel voor DrWho ging die slecht bleek, bedenk ik me nu. Ik denk nog even verder

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum: