Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 24]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ho eens even, pas maar op, anders gooi ik een paar reuzen op jullie af. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 14 304463

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zijn we niet bang voor  Evil or Very Mad Evil or Very Mad dat hebben we al bewezen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Zou je wel moeten zijn, kijk maar wat er met Graafoto gebeurd is. Suspect

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graafoto heeftvzich opgeofferd voor ons om op zichzelf te stemmen.. dus dat was een heldendaad

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Spijtig graafoto.. Had die rol nooit opgepakt uit je hinten. Maar dit was mijn laatste idee van wie slecht was.
Ik geloof niet dat er een cupido is anders had die wel gehint en duidelijk gemaakt wie er dood moesten.
Nogmaals, ieder die denkt dat Debby slecht is, ik ben 100% zeker van haar goedheid en wolven kunnen haar niets maken. Door haar te laten leven winnen de burgers altijd! Bij twijfel stem mij! Als ik goed ben weet je dat ik de waarheid spreek.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hank1705 schreef:Ho eens even, pas maar op, anders gooi ik een paar reuzen op jullie af. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 14 304463

Liever niet, ik heb nog hoofdpijn!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan als debby deel uit maakt van een goed slecht koppel probeert ze als koppel te winnen.. dus dan zou ze jou er graag uit willen hebben.. hank zegt dat het mogelijk is dat een wolf ook cupido kan zijn.. dus de maskerwolf kan cupido zijn.. Dat houd dat in dat tachondar onsn aan het lijntje houd met zijn leugenwolf.. wat ik nog steeds niet geloof..   bounce dat hij maskerwolf is samen met cupidomkrachten en zich aan debby heeft gekoppeld.. Het is ver gedacht maar een super ideaal voor een goed slechtnkoppel

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dood dan wie je denkt dat er gelinkt zit aan haar want als je het mis hebt is haar dood te sonde.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Djali schreef: Daarbij was het Debby die ik van een wolvenlunch heb gered.

Een heks kan een doden terug tot leven wekken volgens de heks uitleg, maar Debby kan snachts helemaal niet dood. Hoe is het dan dat jij haar gered hebt?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Op die rol.. vind ik het niet een hele sterke speller???

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

godverdomme, en nu ga ik slapen
Nah!

jullie zijn verwarrend
Was dit spelletje altijd al zo lastig?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

En dan vind ik het nog raar dat jij het zooo erg voor haar opneemt en jezelf wil opofferen wat op zielsverwanten kan brengen..  confused confused

Nog meer in de gedachten om hank te killen... this te lastig zo

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

killerboth schreef:godverdomme, en nu ga ik slapen
Nah!

jullie zijn verwarrend
Was dit spelletje altijd al zo lastig?
Kill hank ben je vergete  Evil or Very Mad lol!

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Zielsverwanten is een extra rol, een 2de. Uiteindelijk gaat het nu om de eerste rol die we niet kwijt mogen raken. Daarom ben ik bereid me op te offeren. Dat bewijst dat zij goed is. En als er geen cupido is winnen we het spel altijd door haar te laten leven..
Onze rollen moeten nu toch wel duidelijk zijn toch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het enige wat niet dood kan door de wolven kan ik invullen jou rol ook... 
Dus dat ben ik met je eens. Mits ze niet gekoppeld is aan de wolf.. dan stem ik morgen op diegene die ik verdenk van cupido/wolf..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Kan iemand mij vertellen welke rol jullie denken dat Djali heeft?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Het spijt me als ik er naast zit maar denk even met me mee,

Djali zegt Debby gered te hebben. De heks kan iemand redden nadat de wolven die persoon hebben vermoord. Debby kan snachts niet vermoord worden. Dus niet gered worden. Welke andere rol zou ze kunnen hebben met haar uitleg?

Alle berichten van haar pleiten dat ze een goedje is, ik weet het, maar ik weet het ook niet meer dus help me bedenken welke rol ze kan hebben met haar uitleg dat zij Debby heeft gered

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik weet niet wat Debby’s rol is, alleen dat ze zo dood als een pier was en dat ik de mogelijkheid kreeg haar nog wat langer mee te laten spelen.

Debby

Debby
Senior spammer

Maar ik zou inderdaad, volgens mij niet gedood kunnen worden. Niet door de wolven in ieder geval. Ik heb gehint naar mijn rol. (beestachtig en nee, geen wolf) Ik ben niet gekoppeld door cupido, volgens mij speelt die niet mee.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Over welke nacht gaat het dat djali iemand gered moet hebben? Ik ga ff zoeken

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hele tekst KNIP



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 01 maa 2018, 12:57; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : PM inhoud weggehaald, zie bericht hieronder)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

KNIP



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 01 maa 2018, 12:57; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

KNIP



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 01 maa 2018, 12:58; in totaal 1 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Je kunt wel beweren dat dat niet zo is natjuh maar ik weet dat ik de waarheid spreek dus misschien was mijn grap van gisteravond dat jij een bluffende gemaskerde wolf bent dan wel dichterbij de waarheid dan ik op dat moment dacht...



Laatst aangepast door Djali op do 01 maa 2018, 12:50; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Te overtuigende argumenten)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Teskt verwijderd..
maar er staat nergens in de spelregels dat dit niet mag.. Die heb ik nagelezen..



Laatst aangepast door Natjuh89 op do 01 maa 2018, 12:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum