Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Heej dit eiland heeft feëen rondvliegen. Zien jullie ze niet? Hmmm, ze fluisteren iets over djali

Ik stem gewoon op d persoon voor mij hoor ^^

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tja Hank is weer is spelleider.. dus dan ga ik maar voor Killerboth want die heeft al lang niet meer meegedaan..

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn traditionele eerste stem is voor de eerste van het lijstje deelnemers... en dit is deze keer niet alfabetisch (waarvoor dank!!) Dr Who

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik kan moeilijk iedereen wéér op Backslide laten stemmen omdat hij alfabetisch als eerste in het lijstje voorkomt hé! Razz

Backslide

Backslide
Junior spammer

Mijn dank is zeer groot! Mijn stem gaat alsnog wel naar Miejster, volgens mij heeft hij er nog een aantal tegoed!

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Debby kom nou is uit je kamer!

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hee Natjuh wat doe je daar?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Basserbas staat voor me.



Laatst aangepast door DrWho op di 20 feb 2018, 21:31; in totaal 1 keer bewerkt

Debby

Debby
Senior spammer

Huh, wat is er? Ik ben er! Stefan003

(Dan krijg je 'm ook maar meteen terug Very Happy,)

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Even kijken... Snuffles heeft nog geen stem.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik stem op graafoto want die is zo stil vandaag

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Dames, Heren, ik ben er ik ben er ik ben er ik ben errrr.... *bots tegen de blokhut* Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 2 17387
Terug van nooit weggeweest, kan ik hier in de sim terug spreken...
Mijn tong doet knap lastig hierbuiten... die wilt niet meer bewegen tongue

Stemmen? nee ik hoor helemaal geen stemmen hoor...
eeeuuh?? aaah!! stemmen! op?
Ik ken jullie niet?
Maar oooh zo fijn, de stand is gelijk dus ik mag een winnaar uitroepen? Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 2 129977
iene miene mutte... FOERT!
DrWho tikkie! jij bent hem!

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Whaa Djali!
wat zie jij er eng uit jong Shocked
Kam je haren toch eens

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Backslide omdat hij niet uit mijn gordijnen wilt komen.
Mijn bed heeft het zelf gezegd.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Iedereen gaat voor gelijke stemmen behalve killerboth? Interessant

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wow, niet eens gezien dat er een dubbele stem is, goed gezien Do...
Maar dat is normaal met al je afluistertechnieken.
Mij zal je niet hebben, ik heb een aluminium hoedje op.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

killerboth is gemeen en ik speel nog graag mee.

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik heb geen zin om de moeite te doen uit te zoeken wie er nog niet is geweest, en als het goed is stem ik voor gelijk spel als ik op Mattio stem voor zijn stem op mij.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als ik correct heb geteld zijn er vandaag geen doden. De eerste actieve nacht gaat in, deze duurt tot Woensdag 22 uur.

Verhaaltje stel ik eventjes uit tot later, excuses!

Djali

Djali
Spammer i.o.

Geen leugenwolf dus (of eentje die niet heeft opgelet), dat scheelt.
Ik kan geen gedachten lezen graaf, dat zijn de aliens die zich voordoen als politici. Dus dat hoedje kun je beter wel ophouden. Ik draag zelf altijd een aluminium onesie, gewoon voor de zekerheid

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

En niemand is zondebok. Of is die nog niet geïmplementeerd?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Correct Mattio. Maar dat had je zelf ook al achterhaald natuurlijk door simpel vast te stellen dat er geen dode was =P
Ik geloof dat ik het al ergens benoemd had, maar geen van de recentelijk toegevoegde rollen (dokter, zondebok, witte weerwolf, etc. ==> zie enquete-gedeelte) is toegevoegd. Maar dat laat genoeg rollen over waar we wel en niet mee hebben gespeeld, daar ga ik jullie niet wijzer over maken dan jullie al zijn 8-)

Bij deze tegelijk het verhaaltje, wat helaas verlaat is door een uitgelopen eindtijd van werken. Wederom excuses!
===========
Dag 1

"Dus, wat doen we nu?" zei Stefan. Djali wist het wel. "Als ik even iemand als opstapje mag gebruiken wil ik wel het dak opklimmen om te zien of ik door de schoorsteen kan komen."
Ondertussen had een duizelige Tachondar had last van de bijwerkingen van de simulatie:" Heej dit eiland heeft feëen rondvliegen. Zien jullie ze niet?" kraste hij. "Ze fluisteren naar me... "
De rest van de groep leek niet echt onder de indruk, zoals Miejster bevestigde. "Dan stel ik voor dat we het plan van Djali volgen en vandaaruit proberen de hut binnen te komen." zei hij. "Ik bied me wel aan als opstapje." en hij ging met zijn rug tegen de hut gedrukt staan met zijn handen gevouwen voor zich, zodat Djali die als opstapje kon gebruiken om de hut op te klimmen.
Die bedacht zich geen moment en klauterde al gauw behendig via zijn armen en schouders het hutje op, al snel gevolgd door een kreet: "Bingo! De schoorsteen lijkt me breed genoeg, ik ga er nu door naar binnen! Tot over een minuutje!"
Een minuutje later ging inderdaad de deur open en keken ze in het roetzwarte gezicht van Djali. "Welkom, welkom, treed binnen en vergeet niet je voeten te vegen."
"Dat heb jij zo te zien ook gedaan." antwoordde Debby met opgetrokken wenkbrauw terwijl ze naar de roetplekken op de vloer wees. "Uh ja, goed punt. Laat ook maar zitten. Kom binnen!"

Even later stonden ze met z'n allen in de blokhut, en namen ze in zich op wat er allemaal te zien was.
Aan de muur hing een elandenkop, op de grond lag een berenvel en boven de open haard hing een oud dubbelloops jagersgeweer. Verder stonden er wat stoelen, een tafel en een laag bed in de hoek van de kamer. " Ziet er niet echt uit alsof er iets bruikbaars bij zit... " zei Snuffles. "Misschien is dit wat!" riep Natjuh, terwijl ze vanuit gehurkte positie overeind kwam naast het bed, met een bijl in haar hand. "Wauw Natjuh, goed gevonden! Ik vraag me af... die spar buiten kunnen we wellicht gebruiken om het ravijn over te steken!" zei Backslide.
"Goed idee!" riep Killerboth. "Wie van ons vertrouwen we het omkappen toe? Ik heb gehoord dat jij goed kan houthakken DrWho! Waarom doe jij dat niet?"
Omdat er verder geen ontkennend geluid kwam uit de groep sprak DrWho: "Uh ja, waarom ook niet?"

5 minuten later klonk het kenmerkende geluid van de zware klappen van een houthakkersbijl in hout(TZZZAK-TAKKE-TAK-TZZZAK-TAK-TAK-TAK) evenlater gevolgd door het evenzeer bekende geluid van een houthakker (VAAAANNNNNNOOOOONDDDDEREEEEEEENNNNN) en een vallende spar (WOOOOOOOOOOOOOOSSSSHHHHH), die natuurlijk ook moet neerkomen (plof).
"Nou," sprak DrWho, "wie eerst?"
In welke volgorde ze uiteindelijk het ravijn overstoken is niet bekend, en het maakt ook allemaal niet uit. Een voor een staken ze het diepe ravijn over door balancerend over de spar te lopen. Even nog leek het erop dat DrWho zijn balans verloor tijdens zijn oversteek, maar hij herstelde zich snel en kwam veilig aan de overkant aan. Eenmaal daar aangekomen keken ze eens goed om zich heen, maar afgezien van een enorme zandvlakte in elke richting was er weinig te zien. "Nou, het lijkt erop dat we in de zandbak mogen spelen." zei Graafoto terwijl hij zich omdraaide naar de groep. Toen hij later over dit moment zou vertellen zou hij zich vooral de verbaasde gezichten van de rest van de groep herinneren, alsof hij onzin had gezegd. Toen hij zich nog eens omdraaide viel ook zijn mond open en stond hij met zijn mond vol tanden. Waar ze zojuist naast een ravijn aan de rand van een woestijn hadden gestaan, was dit nu een open plek van een dichtbegroeid sparrenwoud, met enkele slaapzakken en een hologram van Dr. Hank.
"Goed gedaan rekruten, jullie hebben succesvol en veilig de eerste opdracht voltooid. Nu wordt het tijd om te slapen." sprak het hologram. "De gezonde woudlucht zal ... enkelen van jullie zeer goed doen, en anderen iets minder wellicht. Wie of wat en of en hoe zal morgenochtend duidelijk worden." Het leek alsof hij buiten hun gezichtsveld aan een knop zat te draaien. Dat kon goed zijn, want plotsklaps was de zon weg en stonden ze in het schemerdonker te kijken naar een kampvuur dat er net niet was. "Sweet dreams!" grijnsde Dr. Hank, en met die woorden verdween het hologram.
"Uhh. Tja. Dan kunnen we net zo goed maar gaan slapen hé!" sprak Tachondar, terwijl hij de dichtsbijzijnde slaapzak pakte en een slaapplek zocht niet al te ver van het kampvuur vandaan.
Even later had de rest zijn voorbeeld genomen, en weer wat later was alleen nog het karakteristieke houdhakkers geronk te horen, zoals alleen zij dat kunnen. En wat rekruten voor een of andere gekke dokter natuurlijk, maar dat terzijde. Als ze enkele minuten langer hadden gewacht tot het slapengaan hadden ze gezien dat achter de bomen een heldere volle maan te voorschijn kwam...

Zoals al gezegd zijn er geen doden gevallen de eerste dag, de eerste actieve nacht begint. Nachtrollen hebben tot woensdag 22uur om hun wensen door te geven!


(ps ik vind het veel te leuk om hierover te schrijven Very Happy Als verhaaltjes te lang worden zal ik proberen me in te houden, maar ik beloof niets pirat )

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 2 829688 sowieso niet te lang Hank, alleen maar leuk!

Ik heb in het recente verleden een vervelende aanvaring gehad met een beest in mijn bed dus zo’n slaapzakje op de bosgrond vind ik maar niks eigenlijk. En wat als het gaat regenen? Ik kruip hier onder deze enorme spar, dan lig ik in ieder geval beschut mocht die gekke dokter aan een regenknopje draaien

Djali

Djali
Spammer i.o.

Geen doden en toch een doodse boel hier bounce kom op mensen, meespelen is meer dan alleen af en toe een vetgedrukte naam posten

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zie het verhaal nu pas. God dat is lang zeg xD
Maar voor mijn part schrijf je een heel boek hank.
Ja idd weinig animo hier

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum