Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

76Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 17:18

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik heb geen flauw idee op wie ik moet stemmen.

Op artischokking, Rolling Eyes ik weet het niet, de vorige ronde pakte het fout uit toen we zowat eensgezind op 1 speler stemde.
Ik twijfel , ik ga alles nog eens lezen om een duidelijker aanwijzing te vinden.
Dus mijn stem laat nog even op zich wachten Question

77Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 18:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Debby schreef:V8power was de Grafrover

Debby schreef:Deze nieuwe rollen heb ik gebruikt bij de eerdere rollen.

Gezegende
Medium
Valse Engel

Tja, heb ik iets gemist dan? Shocked

78Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 18:56

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo zitten we straks met iedereen die om 22.59 gaat stemmen. Ik houd me bij mijn vorige stem, het tegendeel is tenslotte niet bewezen: Graafoto
@Morkreb: De grafdelver was de vorige ronde toegevoegd met nog een paar rollen, misschien moet je die ook even lezen!?

79Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 19:07

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ow aha, hmmm dan moet ik mij nog wat meer gaan verdiepen in de vorige ronde ben ik bang. Morgen weer want ik moet zo nog ff voetballen. ff dit akelige spookhotel uit! Ik heb ondertussen m'n buikje rond gegeten dus eerst nog even snel kijken of ik bij Moustache m'n travian nog even kan updaten. Owja, en dus nog even snel voor dat het niet meer kan stemmen natuurlijk. Ik blijf bij roger_ke, Artishocking staat wel op m'n verdachte lijstje maar ik tast nog wat in het duister.

80Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 19:35

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Als we dan toch bezig zijn, kunnen we net zo goed unaniem blijven (dan tel ik die stem op mij dan niet mee Razz )
Artishocking

81Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 20:19

v8power

v8power
Spammer i.o.

oef even ingedommelt dromen over blauwdrukken en wereldwonders bouwen, ,graan door alle beelden zie alle gasten van het hotel sommige zien er akelig uit

het zijn weerwolven gruwelijk en hongerig
kom op burger roei die beesten uit zodat ik niet meer van die enge dromen heb

82Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 21:50

Roel


Junior spammer

Mijn stem gaat naar Graafoto, het is een gok.

83Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 22:51

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Bijna vergeten te stemmen Sad

Weet het niet, stem op Morkreb

84Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 22:57

karina

karina
Veelbelovend spammer

pff net op tijd terug.

Ik stem toch maar op artischokking Een pure gok niets meer niets minder.

Sorry voor mijn late stemming .
Ik lees zo alles wel even door

85Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 23:12

Debby

Debby
Senior spammer

"Niet door een mens gedaan",vraagt Karina,"wie of wat moet het dan gedaan hebben"?
"Ja,zeg het eens",zegt Artishocking "In spoken en geesten geloof ik allang niet meer".
"Tja,het lijken nog het meest op bijtwonden van een hond",zegt Morkreb.
"Nou" zegt Moustache "Ik heb geen hond gezien hier,dus dat lijkt me sterk".
"Verklaar jij dan maar eens wat voor wonden het zijn",riep Morkreb.
"Mensen,mensen laten we even ons koppie erbij houden en rustig blijven"zei Roel,"We moeten erachter proberen te komen wie onze lieve V8power zo gruwelijk heeft omgebracht".
Ze besloten Howlin te bellen beneden en te vragen of hij de politie wilde bellen.
Graafoto maande iedereen terug te gaan naar de hotelkamer van Artishocking.
Daar aangekomen gingen ze in een kring zitten om te bespreken wie dit gedaan kon hebben.
Allerlei theoriën werden aangehaald en even zo hard weer van tafel geveegd.
Ineens springt Moustache op.
"Eureka,ik heb t opgelost".
"Jij moet het gedaan hebben"zei hij wijzend naar Artishocking.
"We zijn allemaal 2 aan 2 gebleven tijdens de dood van V8power".
"Maar jij,was alleen aan het douchen",zei Moustache.
"He,nee"zei Artishocking nog "Ik paste op Kauna".
"En ik heb verder niemand nodig om me te helpen met douchen",zei ze nog hatelijker tegen Moustache.
"Kauna was in shock,dus je kon makkelijk even weg om v8power te vermoorden",riep Moustache terug.
Hij sprong op en greep een schaar.
Hij liep op Artishocking af en stak haar in de nek.
"Nee,nee,niet doen",riep Kauna "Ze is niet weggeweest".
Artishocking viel op de grond,haar ogen werden groot en ze riep "Enorme sukkel die je bent,ik heb niks gedaan".
Waarna ze haar ogen sloot en stierf.

Artishocking was de gezegende.
Deze dag is ten einde gekomen met weer een groot verlies voor de burgers.
We gaan nu de nacht in en deze zal duren tot donderdagavond 23:00
Mensen met nachtrollen:The night is yours.



Laatst aangepast door Debby op do 12 aug 2010, 09:11; in totaal 1 keer bewerkt

86Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 01:03

karina

karina
Veelbelovend spammer

Mad dit is niet goed, verdikkeme.
sorry artischocking. Ik wist het echt niet en heb blind gegokt, omdat ik pas laat thuis was, en heel snel moest stemmen. Wat kan ik anders zeggen dan sorry Sad Sad

87Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 01:48

v8power

v8power
Spammer i.o.

die extra rollen zijn echt een zegen
hahahahhahah
weet al wel wie een wolf is denk ik zal het even hard roepen mischien horen jullie me
.........IS EEN WOLF
en nu maar hopen dat jullie het gehoort hebben tis tenslotte al laat

88Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 07:45

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tja...lezen doet niemand he... pirat
Ik zal mezelf even quoten :

''Je weet niet op wie je moet stemmen dus stem je op mij
Nou ok..Je hebt mn zegen''

Dat zei ik tegen de 1e die op mij stemde..als dat geen hint is...

Mensen van wie ik wist dat ze burger waren heb ik mijn indentiteit gemaild....maar als er 1 schaap over de dam is, dan stemt de rest klakkeloos op dezelfde persoon....en zo vliegen alle goede rollen er al eerste uit.

Jammer hooor, maar ik ga lekker bij V8 kijken op de wolk...cheers...hoe jullie 1 voor 1 de goede rollen eruit gooien Laughing en de wolven vrij spel geven

Reden van mijn niet stemmen/reageren is dat ik onverwachts wegging,het onverwacht veel later werd als gepland.
Ik was na de deadline pas thuis...helaas.

Go burgers..luister nou eens naar elkaar...succes

89Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 09:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had inderdaad ook je berichtje ontvangen maar iedereen kan natuurlijk zeggen dat hij een burger is.
Dat is het leuke en moeilijke aan dit spel, je kan niemand geloven.

90Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 14:10

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Graafoto...als jij een wolf of een wolvenhulp bent, dan weet je dat ik een burger ben.
Dat wil ik even als eerste opmerken.
Een gok blijft altijd een gok en je kan de verkeerde in vertrouwen nemen...ook dat gebeurt iemand wel eens(ja toch V8?)...geen probleem, het is een spel!!!

Maar speelt iemand wel echt?
Word er wel opgelet, en gelezen?
Of doen we allemaal wat de ander doet?

Een medium en een gezegende kunnen veel betekenen in een spel...
Maar zoals ik al zei : niemand leest, en niemand luistert Laughing

Als ik stem ( en dat is meestal als 1 van de eersten) dan stem ik omdat IK denk dat diegene de persoon is waarop ik moet stemmen...en niet omdat iedereen al op die persoon heeft gestemd...
Ik overleg met mensen uit ''mijn kamp'' maar het blijft altijd mijn beslissing.

Doordat ''volg-stemmen''...vliegen de verkeerde eruit...
Een aantal stemmen iets anders... misschien denken die zelf na en weten door te lezen al wie welke rol heeft...met een beetje denkwerk kan je al aardig bepalen wie wat is....

De reden van deze reactie is meer een oproep...

Stem gewoon zelf...en volg niet klakkeloos, want als iemand het mis heeft, heeft iedereen het mis..
Ik had heel wat mensen kunnen redden, door ze te zegenen (zeker op het einde van het spel had ik bv de moorden van de wolven kunnen voorkomen)

Dan zeg ik nog ''je hebt mn zegen''....in de hoop dat iemand denkt : Heeeeeeee Exclamation Idea

Maar nee hoor, iedereen volgt weer als een blind paard en stemt op dezelfde persoon, jammer vind ik dat.

Niet voor mezelf...het is een spel, en ik houd van spelletjes... maar voor de verloop van het spel in het algemeen.

Go burgers....
Speel meer samen, lees en luister naar elkaar...en grijp de wolven!!!!



Laatst aangepast door artishocking op do 12 aug 2010, 14:53; in totaal 1 keer bewerkt

91Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 14:32

karina

karina
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:Tja...lezen doet niemand he... pirat
Ik zal mezelf even quoten :

''Je weet niet op wie je moet stemmen dus stem je op mij
Nou ok..Je hebt mn zegen''

Dat zei ik tegen de 1e die op mij stemde..als dat geen hint is...

Mensen van wie ik wist dat ze burger waren heb ik mijn indentiteit gemaild....maar als er 1 schaap over de dam is, dan stemt de rest klakkeloos op dezelfde persoon....en zo vliegen alle goede rollen er al eerste uit.

Jammer hooor, maar ik ga lekker bij V8 kijken op de wolk...cheers...hoe jullie 1 voor 1 de goede rollen eruit gooien Laughing en de wolven vrij spel geven

Reden van mijn niet stemmen/reageren is dat ik onverwachts wegging,het onverwacht veel later werd als gepland.
Ik was na de deadline pas thuis...helaas.

Go burgers..luister nou eens naar elkaar...succes

je hebt helemaal gelijk, ik kwam gisteren pas om 5 voor 11 thuis ( was veel later dan ik had verwacht) en moest toen snel stemmen en heb daardoor blindelings op jou gestemd. Niet goed blijkt nu wel, maar nu weet je in elk geval de reden.

92Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 14:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het is maar een spel...ik voel me niet persoonlijk aangevallen...ik denk alleen dat een spel spannender en leuker kan worden als er meer gelezen word, meer word samen gespeeld...en minder aan ''volg-stemmen'' gedaan word lol!

Gooooooo Burgerssss What a Face

93Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 20:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat goede lezen is niet altijd een goede basis want iedereen kan alles schrijven.En als de hints te duidelijk zijn is het voor de ww een eitje om de goede rollen eruit te halen voor hun gemak. Verder vind ik het aantal nieuwe rollen best veel de afgelopen en deze ronde en heb ik die kennis niet allemaal paraat. Dat duurt echt even, zeker omdat er nu al twee nieuwe rollen uit zijn en we daar dus weinig van leren.
Verder moeten doden erg oppassen met wat ze zeggen omdat er op die manier nog info doorgespeeld kan worden en dat kunnen ze eigenlijk niet meer aangezien ze dood zijn.
Daarmee niet zeggend dat ik het niet met Artishocking eens ben dat je een eigen mening moet proberen te vormen en het spel moet spelen. Aan de andere kant is het spel spelen voor de ww ook het meestemmen met anderen en de nog niet-stemmers zover te krijgen dat ook te doen.

94Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 20:52

Debby

Debby
Senior spammer

Ik wacht nog op enkele nachtrollen. Laughing

95Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 21:58

morkreb

morkreb
Junior spammer

pffff, nachtrollen, wie verzint dat echt Razz
Ik ben het met je eens artishocking, alhoewel ik je hint niet heb opgemerkt. Het gaat overigens wel hard nu met de burgers Crying or Very sad

96Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 23:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Karina werd gedood, maar stond op uit de dood in een nieuwe rol... Surprised

Ik heb een plan bedacht hoe V8power en Artishocking ook uit de dood kunnen herrijzen... Twisted Evil



Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Chuckpo

97Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 23:30

Debby

Debby
Senior spammer

De deelnemers besloten deze nacht uit te zitten en bij elkaar te blijven slapen.
Iedereen ging uit zijn hotelkamer zijn matras halen en verbleven in de kamer van Artishocking en Karina.
Werd een gezellige boel.
Maar toch hield iedereen elkaar nauwlettend in het oog.

Wat ze echter niet weten,is dat Artishocking en V8power er die nacht begonnen zijn met rondspoken.

Deze nacht is er niemand vermoord.
De Heks heeft dit kunnen voorkomen.

Overigens weet ik niet of het nog zin heeft om door te gaan,aangezien er iemand is die alweer zijn nachtrol niet heeft vervuld.

Oke.
Het is nu dag.
De dag eindigt vrijdagavond 23:00.



Laatst aangepast door Debby op vr 13 aug 2010, 01:15; in totaal 1 keer bewerkt

98Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 23:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:Karina werd gedood, maar stond op uit de dood in een nieuwe rol... Surprised

Ik heb een plan bedacht hoe V8power en Artishocking ook uit de dood kunnen herrijzen... Twisted Evil



Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Chuckpo


Vertel op !!!! We kunnen jullie goed gebruiken.
@ ww ............lekker puh Cool

99Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 12 aug 2010, 23:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:@ Graafoto...als jij een wolf of een wolvenhulp bent, dan weet je dat ik een burger ben.
Dat wil ik even als eerste opmerken.
Een gok blijft altijd een gok en je kan de verkeerde in vertrouwen nemen...[/b]
Het bericht die je naar mij gestuurd hebt lijkt mij toch iets anders
artishocking schreef:Misschien doe ik nu iets doms : maar ik ben een burger, en wel 1 met een gave....dus misschien kunnen we samenwerken als jij geen wolf bent hihi

Ik weet niet wat je mij in mijn schoenen wilt schuiven maar aan de hand van je bericht kon ik niet met zekerheid zeggen of je echt wel een burger was.

Ik vind dat het spel nog mag doorgaan, dank zei dit bericht word ik waarschijnlijk het volgende slachtoffer maar dat is persoonlijk gezien geen ramp aangezien ik toch morgen middag niet meer online kan komen.

Het ziet er wel naar uit dat de Wolven gaan winnen op deze manier dus aub, ziener, doe je werk en bekijk anders mij eens zodat we eindelijk kunnen samenwerken tegen de wolven.

100Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 4 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 00:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

Deze ronde is in elk geval voor de burgers! Geen slachtoffer vannacht, goed zo. Laten we nu deze dag eens een ww eruit stemmen. Daar ga ik eens goed over nadenken. Cool

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum