Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

151Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Super slot Debby, je mag trots zijn op je eerste ronde als spelleider. En ik ben het met je eens dat het fijn is als deelnemers hun rol spelen. Wel vond ik dit een moeilijke ronde mede door de hoeveelheid nieuwe rollen (priester, gezegende, valse engel, medium, sjamaan). Misschien is het handig dat we voor de volgende ronde even spelen met de rollen die tot nu toe zijn gebruikt.

Het zag er lang naar uit dat de burgers het niet gingen halen maar het tij werd nog net op tijd gekeerd. Ik wil daarvoor met name mijn sparringsmaatje Morkreb bedanken. We hebben wel 100 theorieen bedacht, verworpen en opnieuw bedacht. Vanmiddag moest ik mijn in en outbox legen omdat die volledig vol zaten. Very Happy

152Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:09

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mooi Verhaal Deb!!

Erg leuk dat de spookjes nog een rolletje hadden Laughing
Hoeraatje voord de burgers en de spookjes.

153Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

1 kleine opmerking heb ik wel, eens de Weerwolven uit het spel waren konden we toch niet meer winnen, ik was sjamaan en kon dus niemand vermoorden.
Voor de rest een super ronde alleen jammer van de afwezigheid van sommigen.
Goed gewerkt burgers.
PS: Mijn reden van afwezigheid

154Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:33

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Je hebt het super gedaan debby.
Goede en mooie verhalen geschreven.

Kauna, had je er ooit aan gedacht dat de priester zich bekend zou maken en jullie zo een makkelijke oplossing zou bieden naar de winst?
Wel briljant om Roel te vermoorden als heks zijnde en zijn rol over te laten nemen door morkreb (als valse engel). Toch 1 ding gezien met de ziener gave.

155Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:35

Debby

Debby
Senior spammer

Je kon in de nacht idd niemand meer vermoorden Graafoto.
Maar misschien had je nog wat burgers tijdens een stemming mee kunnen krijgen,vandaar dat ik het verder heb laten gaan. Wink

156Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:38

Debby

Debby
Senior spammer

Alle rollen op een rijtje

1. Artishocking - Gezegende
2. V8Power - Grafrover
3. Kauna - Heks
4. Graafoto - Sjamaan
5. Morkreb - Valse Engel (werd na de dood van Roel de Ziener)
6. Roel - Ziener
7. Moustache - Leugenwolf
8. Karina - Medium (later teruggekomen in de rol van verhullende wolf)
9. Black Knight - Beschermengel
10. roger_ke - Priester
11. Daniel - Verhullende wolf

157Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 00:00

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Goed gedaan burgers bounce

En vooral dank aan Kauna, die de rest terug op het goede spoor heeft geholpen, anders was ik gelyncht geweest ipv Graafoto Twisted Evil

158Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 09:42

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat laatste was een beetje een gok waar vooral Morkreb het niet mee eens was. En als we echt op zeker hadden gespeeld hadden we het ook beter niet kunnen doen. Maar ik win graag met zoveel mogelijk burgers nog in leven dus ik vond het de gok waard.
@Roger: het was goed dat je jezelf bekend maakte, daardoor ontstond het burgerblok. Ik had eerder aan de beul gedacht maar een Priester was ook goed.
@Artishocking: je schreef eerder dat met een beetje denkwerk de rollen al wel bepaald konden worden (of zoiets). Had jij ze zo verwacht? Want ik vond het nogal een klus om het uit te vinden. Laughing

159Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 11:25

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb deze ronde expres de conversiewolf achterwege gelaten.
Heb me wel enorm vermaakt omdat jullie ervanuit gingen dat deze er wel in zou zitten.

160Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 12:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gespeelt mensen en prachtige verhalen
ik heb genoten

161Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 14:39

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Kauna...

De preciese rollen wist ik natuurlijk niet.
Maar door bv, de bokkesprongen die Karina ineens ging maken met de stemronde...wist je eigenlijk al dat ze iig een slechte rol had.
Dit is maar even een voorbeeldje hoor...no offense.. Very Happy
Er waren dit keer veel nieuwe rollen dus dat is zowiezo een stuk moeilijker.
Wat mij bv wel verbaasde was Roel in de rol van ziener (en dat hij er vervolgens zo weinig mee deed)

162Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 14:52

Kauna

Kauna
Junior spammer

Debby schreef:Ik heb deze ronde expres de conversiewolf achterwege gelaten.
Heb me wel enorm vermaakt omdat jullie ervanuit gingen dat deze er wel in zou zitten.
Dat geloof ik best. Het duurde heel lang voor we eens op het idee kwamen dat die er misschien niet in zou zitten. Natuurlijk moet je het wel in je achterhoofd houden.
@Artihocking: no offence taken. Ik heb alleen mijn hoofd gebroken over het idee dat jij er al meer uitgehaald had dan wat ik kon. Very Happy Maar de hoeveelheid nieuwe rollen een wisseling van speler, een ziener die zijn taak niet doen, mensen die niet stemmen, ik kon er soms geen touw meer aan vastknopen en was blij dat ik na het redden van Morkreb in elk geval iemand had om al die dingen mee te bespreken en te plannen.

163Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 16:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:@Kauna...

De preciese rollen wist ik natuurlijk niet.
Maar door bv, de bokkesprongen die Karina ineens ging maken met de stemronde...wist je eigenlijk al dat ze iig een slechte rol had.
Dit is maar even een voorbeeldje hoor...no offense.. Very Happy
Er waren dit keer veel nieuwe rollen dus dat is zowiezo een stuk moeilijker.
Wat mij bv wel verbaasde was Roel in de rol van ziener (en dat hij er vervolgens zo weinig mee deed)

Laughing Ik moest wel he. ( bokkesprongen maken)
Sad dat het niet gelukt is.

@ Debby. Prachtig verhaal en bedankt cheers flower

164Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 18:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had de eerste 2 nachten al de 2 weerwolven gezien (Daniel was inactief) maar na de ruil met Karina viel het duidelijk op dat ze een nachtrol had.
In de nacht moest ineens de ruil doorgaan Rolling Eyes
Daniel en Roel zouden zich moeten schamen, inschrijven = meespelen.
Ik ben 1 dag niet actief geweest en ik had mijn stem al op voorhand doorgestuurd naar Debby.
Ik ben klaar voor de volgende ronde.

Wat denk je van Ronde #11: Travian Meeting Smile

165Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 18:22

morkreb

morkreb
Junior spammer

Het mooiste is dat Graafoto als ziener had kunnen spelen. Dat zou pas een stunt zijn geweest. Razz

166Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 18:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, jammer genoeg was ik hulpje van de wolven Sad

167Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 19:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

dat wil toch niet zeggen dat je niet net alsof had kunnen doen? Very Happy

168Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 19:51

v8power

v8power
Spammer i.o.

zo heb ik (wolf) een keer samen met een sjamaan gewonnen
de sjamaan dat de beul overtuigt dat hij de ziener was en toen maakte de beul zijn slachtoffer,
een burger dus, dood en door mij ,de wolf, nog de burger en toen waren de sjamaan ikzelf en de beul over
weet je nog irma was volgens mij in de laatste ddyn weerwolvenronde Very Happy

169Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 20:18

Moustache

Moustache
Junior spammer

De veelheid van nieuwe rollen maakte het idd nogal ingewikkeld, en dan was ik nog maar gewoon leugenwolf (met te weinig tijd).
De volgende ronde doe ik niet mee, want de kwestie van te weinig tijd blijft zolang we een ww-dorp hebben op s1. Ik ben voor het eerst zelfs een keer vergeten te stemmen..... Embarassed
Waardoor ik het voor Debby toch moeilijker gemaakt het, denk ik.

170Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 20:22

v8power

v8power
Spammer i.o.

voor mij geldt hetzelfde als moustache
het ww bouwen vergt ontzettend veel tijd en ik erger me hier aan mensen die zich opgeven en vervolgens niks doen dus dat wil ik jullie niet aandoen

blijf natuurlijk wel even bij om te lezen maar verder gaat het niet
dus mensen en wolven zet m op de volgende ronde

171Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 20:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, hoe lang staat dat ww nog dan?
Ik denk dat we zoiezo een nieuw potje beter even een weekje uit kunnen stellen. Dan zijn er waarschijnlijk weer wat meer terug van vakantie.

172Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 16 aug 2010, 22:00

Kauna

Kauna
Junior spammer

v8power schreef:zo heb ik (wolf) een keer samen met een sjamaan gewonnen
de sjamaan dat de beul overtuigt dat hij de ziener was en toen maakte de beul zijn slachtoffer,
een burger dus, dood en door mij ,de wolf, nog de burger en toen waren de sjamaan ikzelf en de beul over
weet je nog irma was volgens mij in de laatste ddyn weerwolvenronde Very Happy
Oh ja, dat herinner ik me nog heel goed. The Stooge was toen sjamaan en die bracht heel overtuigend dat ie ziener was. Ik weet niet meer wat ik was, misschien wel die beul. Ik weet nog dat ik iets moest kiezen en dat ik het wel in overweging had genomen dat hij niet was wat ie zei maar dat ik iets moest gokken. En dat pakt dus niet altijd goed uit, zoals deze ronde.

173Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 17 aug 2010, 09:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

morkreb schreef:haha, hoe lang staat dat ww nog dan?
Ik denk dat we zoiezo een nieuw potje beter even een weekje uit kunnen stellen. Dan zijn er waarschijnlijk weer wat meer terug van vakantie.
Een week pale
Ik heb net meer tijd als ik vakantie heb en ik heb nu net een week vakantie Sad

174Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 17 aug 2010, 09:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als er iemand spelleider wil zijn (Debby?)kunnen we toch gewoon kijken hoeveel mensen zich inschrijven. Als er genoeg zijn kunnen we beginnen zo niet dan wachten we.

175Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 7 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 17 aug 2010, 11:53

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hoi

Hoewel het me zeer spijt. want ik vind het wel erg leuk, kan ik de volgende ronde niet mee doen. Sad

Veel succes allemaal

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum