Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 8]

126Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

karina schreef:
Kauna schreef:
karina schreef:
Kauna schreef:Ik blijf Graafoto nog steeds verdacht vinden. Hij heeft al twee keer gestemd op degenen die eruit gingen en burger bleken te zijn. Maar om de een of andere reden vind ik nu Karina hoger op de lijst staan. Ze zegt weleenswaar mee te stemmen omdat ze geen tijd meer had maar ik vind dat ook echt een ww-argument om zo een draai te geven aan een volgstem. Verder had ze als medium een hint verstopt in haar stukjes en zie ik dat nu helemaal niet. Daarnaast vind ik het weinige nieuws dat we van Moustache horen ook verdacht. Eerst stem ie niet, dan op Artishocking wat niet al te gelukkig was en hij is er bijna niet. Maar voor deze ronde gaat mijn stem toch naar Karina.

beste Kauna dan lees jij toch echt niet tussen de regels Razz
Dan ga ik alles nog eens nalezen!


Och het is nu toch te laat: maar vond jij dit geen hint dan:

Citaat: Ik ben uit de "dood" opgestaan, maar als ik mezelf als type omschrijf is dat meer als een speler uit de film GHOST.
Ja, dat vond ik wel een hint maar ik kon er geen rol bij vinden. En als er dan verder niets volgt wat helpt heeft alleen zo'n hint dus niet zoveel zin. We komen daar met z'n allen niet verder mee.

127Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:36

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nog aangeslagen door de dood van Artishocking, en de ontmaskering van Moustache zoekt iedereen elkaars gezelschap op in 1 van de hotelkamers.
''Wat moeten we nu toch doen,we moeten een plan bedenken om er achter te komen hoe de rest van ons hier levend uit komt'', zei Morkreb.
Hij ijsbeerde bedenkelijk heen en weer.
Kauna zat stilletjes te snikken en had kippevel op haar armen van de plotselinge vindvlaag die voorbij trok.
Niemand had op dit moment veel te zeggen...
Omdat iederee zo met zichzelf bezig was viel het niemand op dat Karina zich erg ongemakkelijk voelde...ze keek gejaagd om zich heen
Stilletjes verliet ze de groep en liep naar haar kamer...WWWSSSHHH...wat was dat!!
Er botste iets tegen haar aan, en nóg eens!
Er werd aan haar getrokken en geduwd, maar ze zag niemand.
Het enige wat ze hoorde was het gegiechel van 2 stemmen die ze zich vaag herinnerde.
Doodsbang opende Karina haar kamerdeur en ging vlug naar binnen...de deur sloot achter haar met een klap.

Beneden merktte Roel op dat Karina ineens verdwenen was.
Hij had het nog niet gezegd, of er klonk een harde klap uit de kamer van Karina, gevolgd door een ijselijke gil..
Met Roger voorop snelde de groep zich naar de kamer van Karina..en openden de deur..
Daar lag Karina op de grond, lijkbleek, met haar gezicht verstard in een angstige blik.
''Het lijkt wel of ze zich is doodgeschrokken'', zei Kauna geschokt.
In de hoek, bijna uit het zicht van de groep stonden 2 doorzichtige gedaantes hand in hand, die langzaam oplosten in het niets.
Black Knight knielde naast Karina en voelde haar hals en bevestigde wat iedereen al vreesde.

Karina verloor vandaag op spookachtige wijze haar leven
Wat haar rol is zullen we helaas niet te weten komen.

De dag is afgelopen en iedereen maakt zich klaar voor een angstige nacht
De nacht duurt tot zaterdagavond 23:00
Mensen met nachtrollen: Do your thing Very Happy

128Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:40

v8power

v8power
Spammer i.o.

geweldig wat een fantasie

129Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:45

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik ben ontroerd Crying or Very sad van mijn tenen tot het hoogste puntje op mijn kruin. Wat een mooi verhaal!!
Jammer dat mijn rol niet bekend gemaakt kan worden.

130Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:48

Kauna

Kauna
Junior spammer

De verhalen zijn deze ronde weer geweldig.
Maar fijn is dat zo'n magische doodsoorzaak. Kan iemand misschien zeggen hoe dat kan of is de verhullende ww de enige optie? En zoals Graafoto als eerder zei: we doen alles samen, bij elkaar blijven is onze enige kans.

131Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 14 aug 2010, 00:02

Debby

Debby
Senior spammer

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Phueczvw4xhvxc1m

Invoke the watchtowers:

Hail to thee Guardians of the watchtower of the East, the powers of Water. Bright rivers of inspiration and love, flow into my heart, ebb into my life, and shower me with your power. I call upon you to protect this circle and aid in our work. So Mote It Be.

Hail to thee Guardians of the watchtower of the South, the powers of Air. Winds of change and creativity, blow into my mind, breathe new ideas, and swift be your power. I call upon you to protect this circle and aid in our work. So Mote It Be.

Hail to thee Guardians of the watchtower of the West, the powers of Fire. Courageous flame of transformation, ignite my will, spark my desire, and let my heart burn with your power. I call upon you to protect this circle and aid in our work. So Mote It Be.

Hail to thee Guardians of the watchtower of the North, the powers of Earth. Rocks of solid determination, nurture us, give us firm foundations and unlimited sustenance; and let us feel your quiet power. I call upon you to protect this circle and aid in our work. So Mote It Be.



Uploaded with ImageShack.us

132Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 14 aug 2010, 17:11

Debby

Debby
Senior spammer

Het is mogelijk dat ik de deadline niet ga halen vanavond.
Ik heb een bbq van de VVE.

Maar zodra ik er weer ben,komt het erop.

133Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 00:32

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat Karina was omgebracht dacht iedereen dat het weinig hielp om bij elkaar te blijven.
Karina is gedood door geesten.
Roel raakte helemaal in paniek en begon te hyperventileren.
"Moet naar buiten....frisse lucht"piepte hij en besloot naar buiten te gaan.
Hij ging om het muurtje naast de ingang zitten om bij te komen.
Ineens hoorde hij heel zachtjes zijn naam roepen.
Vaag herkende hij de stem.
"Roel,kom eens hierheen".
Roel besloot richting de stem te lopen.
Hij liep steeds verder en verder het bos in.
Dan klinkt er ineens een ijselijke gil,die in het hotel te horen is.
De anderen springen op en rennen de trap af naar beneden.
Beneden aangekomen ontbreekt elk spoor van Roel.
"Kijk daar,daar lijkt wel een pad gemaakt te zijn",roept Morkreb.
Samen besluiten zij het pad te volgen.
Het pad bracht hen bij een open plek in het bos.
Daar troffen zij het verminkte lichaam van Roel aan liggend in een kring.
Hij lijkt wel te zijn geofferd.
"Wat is dit nu weer voor een ritueel,dit lijkt wel het werk van een heks of waren het de geesten"?

Roel is deze nacht gedood
Roel was de Ziener

Zo kwam er ook een einde aan deze nacht.
Deze dag duurt tot zondagavond 23:00.

Your votes please.

134Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 00:56

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Debby Smile Jij kan er ook wat van. nice story, kort maar krachtig! cheers

135Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 08:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

hmm, de ziener, die heeft weinig gedaan dan. Misschien kan hij nog eens uitlegen hoe dat komt?
En ik ben het met Karina eens dat het verhaaltje weer leuk ( nou ja.. leuk?) is.

136Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 11:48

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Beetje vreemd. Het was nu algemeen bekend dat ik, als priester, zeker bekend was als goede persoon.
De ziener had of direct, of via via, toch wel contact met mij kunnen opzoeken en op zijn minst de al bekend geworden dingen kunnen vertellen.

137Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 12:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

Zoals je kunt zien was Roel voor het laatst online op do aug 12, 2010 12:23, echt een nuttige ziener hebben we er dus niet aan gehad.
Maare, het verhaal gaat over een heks maar ik lees nergens iets over ww's. Dus of er zijn geen ww's meer (lijkt me sterk) of de ww('s) hebben samen met de heks het zelfde slachtover uitgekozen (en dat wordt voor het gemak even vergeten in het verhaal te zetten:P) of de ww('s) hadden vanacht niet zo'n trek (er is geen naam doorgegeven, wat de activiteit van dit potje tot een dieptepunt zou hebben gebracht Crying or Very sad). Iig weer complimenten op z'n plaats voor het verhaaltje, debby Very Happy

Ik geloof nog steeds niet helemaal dat Graafoto een ww is... Ik ga voor Black Knight die speelt dit potje wel heel stilletjes mee.



Laatst aangepast door morkreb op zo 15 aug 2010, 19:37; in totaal 1 keer bewerkt

138Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 12:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zou het maar raar vinden als er nog ww in het spel zouden zitten.
Ik ben geen ww, daar kan je echt van op aan.
Ik zal meestemmen op Black Knight maar ik weet niet of ik hiermee juist zit.
Stem veranderd !!!



Laatst aangepast door graafoto op zo 15 aug 2010, 19:22; in totaal 1 keer bewerkt

139Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 13:55

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

het kan ook zijn dat karina de conversiewolf was en iemand heeft gebeten. Deze is dan dus nog niet geconverteerd, dus geen ww slachtoffers. Maar het spel eindigt dan dus nog niet.

140Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 13:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

En diegene is dan vandaag wel ww. Ik denk dat dat de meest logische oplossing is.
Dan maakt Blackknight daar een goede kans voor.
Ik verbaas me dan alleen over het meestemmen van Graafoto want het gaat er bij mij nog steeds niet in dat hij een goede rol heeft want naast ww zijn er nog wel andere slechte rollen!



Laatst aangepast door Kauna op zo 15 aug 2010, 19:05; in totaal 2 keer bewerkt

141Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 14:25

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Vaarwel Graafoto zullen we dan maar zeggen he Razz



Laatst aangepast door roger_ke op zo 15 aug 2010, 18:15; in totaal 1 keer bewerkt

142Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 17:07

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Stelletje meelopers... Krijg maar alvast berouw, als dit zo doorgaat zullen de burgers zeker verliezen.
Daarbij stem ik ook op M[orkreb Graafoto



Laatst aangepast door Black Knight op zo 15 aug 2010, 18:44; in totaal 1 keer bewerkt

143Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 17:23

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik denk er zeer sterk over om mijn stem naar Graafoto te gaan veranderen.

*Ik heb ook mijn stem aangepast.



Laatst aangepast door Kauna op zo 15 aug 2010, 19:04; in totaal 1 keer bewerkt

144Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 18:16

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

ik heb mijn stem al aangepast.

145Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 19:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zal jullie toch niet kunnen overtuigen maar ik ben zeker geen weerwolf.
Ik vind het zelfs verdacht dat Kauna mij er al van in het begin constant uitstemt, weet ze mijn rol en ziet ze dit als bedreiging voor de wolven?
Ik verander dan maar ook mijn stem.
Kauna, je stemt een beetje te veel op mij !

146Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 19:25

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Nee we weten dat je geen WW bent, maar schijnbaar moeten alle slechte rollen eruit zijn. Helaas heb jij naar mijn weten een slechte rol

147Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 19:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Kauna, je stemt een beetje te veel op mij !
En wat een vogeltje mij heeft ingefluisterd schijnt dat vanaf het begin een goede keus geweest te zijn voor de burgers. En jij weet waarschijnlijk heel goed wat voor rol ik heb en dat is geen ww!! En ik heb iemand die mijn rol kan onderbouwen en jij niet Twisted Evil



Laatst aangepast door Kauna op zo 15 aug 2010, 19:37; in totaal 1 keer bewerkt

148Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 19:37

morkreb

morkreb
Junior spammer

Feit blijft alleen dat Black Knight dermate stil is geweest dat nog steeds niemand zeker weet wat die voor rol heeft. Geen slimme zet wat mij betreft. Maar aangezien de rest van de burgers kennelijk BK voldoende vertrouwd ga ik daar wel in mee. Ik verander ook mijn stem in Graafoto, sorry, niks persoonlijk Twisted Evil

Ik ben eindelijk overtuigd dat er geen conversie ww aanwezig is deze ronde. Moet zeggen dat het alsnog wel ff puzzelen was. Ik voorspel alvast een goed einde Very Happy

149Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 21:56

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik hoop ook op een goed einde.
Ik was eigenlijk aan het wachten op de ziener (of een ander goed teken om met iemand samen te werken, maar had Roger al over het hoofd gezien door al die nieuwe rollen).

150Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 15 aug 2010, 23:00

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat ze Roel hadden gevonden en Howlin hadden ingelicht,was Howlin het helemaal zat.
Hij zei tegen de gasten dat hij wel een methode wist om alle slechte gedachtes en gebeurtenissen uit zijn hotel te krijgen.
Hij vroeg de gasten in de lobby te wachten en pleegde een telefoontje.
Na een half uur kwam Debby binnen en liep op Howlin af.
Ze maakten even kort een praatje.
Debby keek even om haar heen,voelde de omgeving en pakte haar Book of Shadows.
Hierna liep Howlin op de gasten af en stelde Debby voor als een wicca.
Niemand begreep waarom Howlin een wicca had gebeld en vroegen aan Debby wat ze kwam doen en wat ze ging doen.
Debby nam de gasten en Howlin mee naar boven naar de voormalige kamer van Artishocking en V8power.
Uit haar koffer pakte zij een Ouija bord.

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 Ouija

Ze gebaarde iedereen in een kring te komen zitten en een vinger op de planchette te leggen.
Daarna stelde ze de vraag "Zijn hier goede geesten aanwezig"?
De planchette bewoog zich naar het antwoord "Ja".
"Ben jij of zijn jullie bekenden van deze mensen hier aanwezig in deze ruimte"?
Weer bewoog de planchette zich naar "Ja".
"Wat is de eerste letter van jullie naam"?
De planchette bewoog zich naar de "A"en daarna naar de "V".
"Artishocking en V8power"riepen de gasten in koor.
Daarna stelde Debby de volgende vraag.
"Zijn hier nog mensen aanwezig die een kwaad karakter hebben"?
De planchette bewoog zich wederom naar "Ja".
"Wat is de eerste letter van de naam van die persoon"?
De planchette bewoog zich,maar voordat hij bij een bepaalde letter kwam,sprong Graafoto ineens op als door een wesp gestoken.
"Wat was dat",en hij begon te dansen en te springen.
Debby keek op en zag Artishocking en V8power achter Graafoto spelden in een voodoopoppetje prikken.
"Dames,dames,op deze manier lossen we dit niet op,we doen dit op een nette manier",zei Debby.
"We doen t samen".

Rule of three
Ever mind the rule of three
Three times what thou givest returns to thee
This lesson well,thou must learn
Thou only gets what thou dost earn.


Ze neemt afscheid van de entiteiten in de ruimte en pakt haar tas.
Uit haar tas pakte ze een beetje Salie.
"Met deze salie,ga ik de ruimte zuiveren tegen alle kwaad",zei Debby.
Op dat moment springt Graafoto op,neemt een aanloop en springt door het raam.
Alle overgebleven gasten rennen naar het raam en kijken naar beneden.
Daar ligt Graafoto in een hele rare houding waarbij de tegels onder m langzaam rood kleuren.
Debby zuivert de hotelkamer en de gasten en dan mogen de gasten vertrekken.
"Nou,dit was echt een vakantie waarbij we tot rust zijn gekomen.....NOT" zei Kauna.
"Ik vraag me af of er nog wel eens wat normaal gaat verlopen in ons leven"zei Morkreb.
Daarna verlaten Kauna en Morkreb innig gearmd het hotel met achter zich aan Roger_ke en Black Knight.
Debby loopt het hotel door met haar salie en bevrijdt zo het hotel van het kwaad.
Daarna sluiten Howlin en Debby de deuren van het hotel.
En Howlin plaatst een bordje Te Koop in de tuin.

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 6 3134320

Ik wil de spelers hartelijk danken voor hun leuke reacties.
En bedank jullie dat jullie wilden meespelen.
Ik vond het leuk om te doen,maar hoop toch dat de volgende keer iedereen die zich opgeeft echt deelneemt aan het spel.



Laatst aangepast door Debby op zo 15 aug 2010, 23:24; in totaal 3 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum