Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

51Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 23:00

Debby

Debby
Senior spammer

Aangekomen in de hotelkamer van Artishocking en V8power stond Daniel te beven als een rietje.
Karina bracht hem een glas wijn en maande hem te gaan zitten,voordat hij door zijn benen zou zakken.
Daniel begon hortend en stotend te vertellen wat hem zojuist was overkomen.
Ik heb EHBO gedaan,riep Graafoto en rende de kamer uit om te gaan helpen.
"Je kunt niks meer doen,hij is al overleden",riep Daniel hem nog na.
Ook de anderen stonden op en renden achter Graafoto aan naar de liften.
Toen ze bij de liften aankwamen deden de ambulancebroeders net de rits van de lijkzak dicht.
Ze konden nog net een glimp opvangen van het gezicht van Miejster.
"Oh nee,oh nee"begon Kauna ineens te gillen en ze dook op de lijkzak om de rits weer te openen.
"Oh mijn god,dit kan niet waar zijn",gilde ze.
"Dit is Miejster en hij is mijn ex vriendje"riep ze de anderen toe.
En ze begon enorm te huilen.
De anderen pakten haar op en brachten haar terug naar de kamer van Artishocking en V8power.
Ze gaven haar een glas wijn en ze vertelde waarom het mis was gegaan tussen haar en Miejster,maar dat ze nog wel heel erg veel om hem gaf.
"Jeetje",zei Roel "Wat een verhaal,het zit jou ook al niet mee".
Moustache en Graafoto besloten naar beneden te gaan om informatie te vragen aan Howlin.
Opeens kreeg Kauna een helder moment en ze riep "De enige die Miejster ook kende ben jij Karina,dus moet jij m wel vermoord hebben".
Ze sloeg een wijnglas kapot en ging Karina te lijf.
De anderen probeerden haar tegen te houden,maar ze zwaaide zo gevaarlijk met het wijnglas dat niemand echt dichterbij durfde te komen.
Ze stak op Karina in totdat zij niet meer bewoog.
Toen kwam bij Kauna het besef dat ze haar had vermoord.
Van schrik liet ze zich van haar afglijden en begon weer te huilen.
"Wat heb ik gedaan,wat heb ik gedaan",riep ze.

Karina is vermoord en zij was ...... het medium.

We gaan weer de nacht in.
Deze nacht duurt tot maandagavond 23:00.

Moustache en Daniel krijgen een gele kaart voor het niet stemmen deze dag.



Laatst aangepast door Debby op do 12 aug 2010, 09:12; in totaal 1 keer bewerkt

52Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 23:12

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Medium is een neutrale rol voor zover ik het snap dus of ik nu oei of Joepie moet gillen is mij nog niet duidelijk.

Ik heb wel altijd al geweten dat Karina niet small of Large was dus dat zit al goed.

Sorry voor mijn stem Karina en de volgende ronde zal je zeker winnen.

53Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 23:49

karina

karina
Veelbelovend spammer

Sad Sad jammer, ik had er zo op gehoopt dat ik een goede hint had afgegeven. Maar goed, nogmaals erg jammer want ik kon praten he..... met de doden. Ja, jammer vind ik het wel voor welke partij ik dan ook gekozen had Cool
Maar goed, ik hoop dat miejster vannacht weer in mijn droom verschijnt. ( ik denk dat ik nu wel weet wat ie in de vorige gezegd had) Ik zal hem de groetjes van ons doen Laughing

Ik volg jullie wel, dat is ook leuk

succes verder.

54Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 09 aug 2010, 10:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Medium is een neutrale rol voor zover ik het snap dus of ik nu oei of Joepie moet gillen is mij nog niet duidelijk.
In de beschrijving van Debby staat nergens dat neutrale rollen een kant kiezen. Volgens mij zijn we gewoon iemand kwijt waar we extra info van hadden kunnen hebben. Wel jammer want zo weten we nog niet zo goed wat die rol precies voor voor/nadelen heeft.
Hopelijk kun je op je wolkje een beetje meegenieten Karina Very Happy

55Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 09 aug 2010, 13:36

Moustache

Moustache
Junior spammer

Oeps, gisteren helemaal het weerwolvenspel vergeten. Ten eerste was mijn vriendin er (dus geen reden mijn mail te checken) ten tweede hebben we een ww op server 1 (vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan).
Dus miejsters en zijn vriendin karina zijn dood. En iedereen blijkt gebruik te willen maken van de internetverbinding op de kamer van Roel en mij.....

Maar het is nu nacht, dus ik hoef niet te stemmen. Gelukkig, want ik heb ook geen idee.....

56Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 09 aug 2010, 19:03

karina

karina
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:
graafoto schreef:Medium is een neutrale rol voor zover ik het snap dus of ik nu oei of Joepie moet gillen is mij nog niet duidelijk.
In de beschrijving van Debby staat nergens dat neutrale rollen een kant kiezen. Volgens mij zijn we gewoon iemand kwijt waar we extra info van hadden kunnen hebben. Wel jammer want zo weten we nog niet zo goed wat die rol precies voor voor/nadelen heeft.
Hopelijk kun je op je wolkje een beetje meegenieten Karina Very Happy

Hmm goed punt in de vorige ronde kon dat namelijk wel als je een neutrale was.

En ik geniet vanaf mijn wolkje van al jullie overpeinzingen Twisted Evil

57Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel ma 09 aug 2010, 19:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

Was Karina de vorige keer ook al niet snel de pineut?
Anyway, volgens mij was Karina een "goede" want kunnen wolven anders winnen met nog levende neutrale spelers? Lijkt me niet dat ww's die er graag bij willen hebben.... Ik weet niet goed wat ik met bij neutraal moet voorstellen Neutral Zeker is dat ik liever een wolf gelynched had gezien.

Overigens passend plaatje Karina Razz

58Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 00:14

Debby

Debby
Senior spammer

Wegens omstandigheden die ik nu nog niet kan melden duurt de nacht tot dinsdagavond 23:00.
Excuses hiervoor.

59Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 00:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Debby schreef:Wegens omstandigheden die ik nu nog niet kan melden duurt de nacht tot dinsdagavond 23:00.
Excuses hiervoor.
En je begon zo goed......
Maar kun je dan wel wat doen aan al die gasten die bij mij op de kamer hun beursontwikkeling etc komen checken op de computer? Ik krijg zo bijna geen slaap meer.....

60Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 01:28

karina

karina
Veelbelovend spammer

morkreb schreef:Was Karina de vorige keer ook al niet snel de pineut?
Anyway, volgens mij was Karina een "goede" want kunnen wolven anders winnen met nog levende neutrale spelers? Lijkt me niet dat ww's die er graag bij willen hebben.... Ik weet niet goed wat ik met bij neutraal moet voorstellen Neutral Zeker is dat ik liever een wolf gelynched had gezien.

Overigens passend plaatje Karina Razz

Ik ben altijd een goeie Question Question en dankje

61Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 08:38

Debby

Debby
Senior spammer

Inmiddels heeft zich een ontwikkeling plaatsgevonden.
Het probleem was dat Daniel zich het hele spel nog niet heeft gemeld.
Zoals jullie wel gezien hebben op dag 1.
Ik denk ook niet dat hij zich vrij snel gaat melden,alhoewel hij erg enthousiast was.
Gelukkig is Karina bereid om de rol van Daniel over te nemen.
Zodat we gewoon verder kunnen met het spel.

Karina bedankt,je bent mijn reddende engel.

62Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 10:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dus als Medium kan je niet alleen de doden horen maar ook het lichaam van een levende overnemen als je dood bent !!!
COOL Razz

Bedankt Karina om reddende engel te spelen.

63Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 10:30

Debby

Debby
Senior spammer

Dus als Medium kan je niet alleen de doden horen maar ook het lichaam van een levende overnemen als je dood bent !!!
COOL

Tijdelijke extra gave. Razz

64Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 12:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat is nu echt wat je noemt ''Divine Intervention'' Laughing

Goed over nagedacht, Debby!!
Goede oplossing om het spel door te laten gaan...chapeau king

65Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 14:36

karina

karina
Veelbelovend spammer

Tja hallo allemaal maar weer.
Teruggehaald van mijn wolkje naar dit horrorhuis. En daar ben ik eerlijk gezegd best blij om. Smile het is toch leuker om actief mee te doen.
En nu de nacht zien te overleven! Question

66Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 23:06

Debby

Debby
Senior spammer

Om Kauna verder te kalmeren besloten V8power en Artishocking om haar in bad te zetten.
V8power liet het bad in hun badkamer vollopen met heerlijk warm water.
Nadat het bad helemaal vol en heerlijk geurde begeleidde zij Kauna naar het bad.
V8power en Artishocking zaten inmiddels zelf ook helemaal onder het bloed en Artishocking zei tegen V8power “Ik ga hier snel ook even douchen,en dan houd ik meteen een oogje op Kauna,dan kun jij ook even gaan douchen,want daar ben je ook wel aan toe”.
Dankbaar verlaat V8power de badkamer en meld de mannen dat zij ook even gaat douchen en zo weer terug is.
De mannen besloten dat ze wilden gaan kaarten om even de gedachten af te leiden.
Moustache en Roel besloten eerst nog even snel internet te raadplegen.
Graafoto en Morkreb besloten even naar beneden te gaan om te kijken of er nog iets te eten en te drinken te halen was.
De meegebrachte wijn was inmiddels al op.
Black Knight en Roger_ke bleven op de kamer wachten totdat de anderen terug waren.
Na een kwartier kwamen Artishocking en Kauna helemaal opgefrist uit de badkamer en voegden zich weer bij de teruggekomen mannen.
Een half uur later merkte Artishocking op dat V8power nog niet terug was.
“Das vreemd”zei Graafoto “Ze zou maar even wegblijven”.
“Misschien is ze in slaap gevallen”,zei Black Knight.
De hele groep besloot V8power gepast wakker te maken en begaven zich naar haar hotelkamer.
Daar aangekomen bleek de kamer leeg.
“Hmm,hier klopt iets niet”,zei Roger_ke.
Artishocking opende de deur van de badkamer,trok wit weg en slaakte een gil.
De anderen kwamen meteen kijken waarom Artishocking zo gilde en troffen V8power aan liggend in de badkuip,badend in haar bloed.
Aan de bloedsporen op de tegels bleek dat V8power gevochten had voor haar leven,maar het mocht niet baten.
Haar hele lichaam zat onder de bijt-en rijtwonden.
“Maar,Maar,dit kan een mens nooit gedaan hebben”,zei Morkreb.

Deze nacht is V8power omgebracht.
V8power was de Grafrover

Deze nacht is ten einde en het wordt nu weer dag.
Deze dag duurt tot woensdagavond 23:00
May i have your votes please.



Laatst aangepast door Debby op do 12 aug 2010, 09:13; in totaal 1 keer bewerkt

67Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel di 10 aug 2010, 23:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

Holy crap!
Arti is in shock!
Mijn kamergenootje, vermoord door de wolven?
Lieve v8 we zullen aan je denken... Je dood zal gewroken worden

@Deb:goed verhaal..hulde!

68Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 00:10

karina

karina
Veelbelovend spammer

Potverdikkeme, het lijkt wel of alle nieuwe rollen er meteen uitvliegen. Eerst wordt het medium eruit gestemd en nu is V8 onze grafrover vermoord door de ww's .
V8, we zullen je niet vergeten hoor Sad Sad




@ debby. je bent een kei in verhalen schrijven ! applaus cheers

69Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 09:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

getver, het is echt een horrorhotel! Kunnen we hier nog weg? Arme V8power. Ik wil ook niet meer in bad.

70Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 10:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Laten we afspreken dat we nu gewoon alles samen doen, samen eten, slapen en baden.

Debbie ... fantastisch verhaal, tof om te study.

71Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 10:32

Debby

Debby
Senior spammer

Laten we afspreken dat we nu gewoon alles samen doen, samen eten, slapen en baden.

Gaan jullie nu ook samen douchen en naar 't toilet? Razz Twisted Evil

72Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 11:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

nou dat was van korte duur heb niet eens mogen roven
gelukkig is karina al op het wolkje

oooo nee die is weer terug het is hier nog rustig
eens kijken of hier iets leuks te doen is

@burgers zet m op
@de wolven ze vinden jullie wel

73Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 14:11

Moustache

Moustache
Junior spammer

Jammer Jacqueline. Maar nu kun je meer tijd en aandacht besteden aan je wereldwonder.....

Blijkbaar moet ik het spits weer afbijten, aangezien niemand van de voorgaande een stem heeft uitgebracht. Artishocking dan maar, als eerste van de huilers....... Verder geen enkel aanknopingspunt, dus als jullie me kunnen overtuigen van het tegendeel pas ik mijn stem aan.

74Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 15:42

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja natuurlijk ben ik de 1e huiler...ze was wel mn kamergenootje he...en ik heb haar in dat bad gestopt.... Neutral Crying or Very sad

Maar ok...je hebt geen idee op wie je moet stemmen dus stem je op mij.... Razz
Nou voruit, je hebt mn zegen Wink
Ik heb nog geen idee ...dus ik wacht nog heel ff..

75Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 3 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel wo 11 aug 2010, 16:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zolang we geen actie van de ziener hebben of rare stemmen zullen we moeten gokken.
Rare stemmen zijn er in het begin altijd en ik heb ook de eerste goede speler er uit gestemd.
Ik hoop dus dat Moustache de ziener is en ga mee met zijn stem.
Artishocking je bent de weerwolf volgens mij, je kan al huilen als een wolf dus ik hoop dat jij het bent.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum