Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

101Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 00:37

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ all: als je een Chinese vrijwilliger nodig hebt, just call (me Al)

102Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 11:05

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Karina

Ken je die films van Chuckie?

Die man was hardstikke dood en leefde (moorddadig) voort in het lijf van een pop!!
Dus V8 en ik willen Chucky en Tiffany zijn (ze hebben ook nog een kind hahaha)
Back from the dead!!!

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Chuckpo

Uploaded with ImageShack.us

En onthoud goed...Chuck en Tiff zijn met niemand vriendjes...whoeeehahaha Twisted Evil

103Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 11:28

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Debby,pale die film ken ik wel en als jij je daarmee vereenzelvigd, dan mag je wat mij betreft op je wolkje blijven. Wink

Ik ben uit de "dood" opgestaan, maar als ik mezelf als type omschrijf is dat meer als een speler uit de film GHOST.

De nacht is goed verlopen cheers Vandaag gaan we weer stemmen.

Stem aangepast.



Laatst aangepast door karina op vr 13 aug 2010, 19:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem aangepast)

104Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 11:32

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Karina

Het is en blijft een horror hotel...en we moeten angst aanjagen Twisted Evil
Vandaar Chucky...lol!

105Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 12:08

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

karina schreef:
Mijn stem gaat naar Roger_KE omdat hij de enige is die bewust heeft meegelopen op de stemming tegen Artischokking.

Roger_ke was niet de enige die bewust gestemd heeft op Artischokking, ook ik heb bewust op haar gestemd.
Dat komt echt omdat er nog geen samenwerking bestaat tussen de burgers.
Ik vraag mij af of er wel een ziener actief is deze ronde
Mad
Aangezien ik straks niet veel online meer kan komen zal ik maar meestemmen op Roger_ke omdat ik toch geen idee heb wie het wel zou kunnen zijn en omdat ik hoop dat je nog wat info onthouden hebt van je medium periode.

106Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 12:12

Debby

Debby
Senior spammer

Die heb ik liever dan deze.

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Thecraft2

107Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 12:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

De ''Craft'' Krengen!!!

Good one, Deb Laughing

108Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 14:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik blijf Graafoto nog steeds verdacht vinden. Hij heeft al twee keer gestemd op degenen die eruit gingen en burger bleken te zijn. Maar om de een of andere reden vind ik nu Karina hoger op de lijst staan. Ze zegt weleenswaar mee te stemmen omdat ze geen tijd meer had maar ik vind dat ook echt een ww-argument om zo een draai te geven aan een volgstem. Verder had ze als medium een hint verstopt in haar stukjes en zie ik dat nu helemaal niet. Daarnaast vind ik het weinige nieuws dat we van Moustache horen ook verdacht. Eerst stem ie niet, dan op Artishocking wat niet al te gelukkig was en hij is er bijna niet. Maar voor deze ronde gaat mijn stem toch naar Karina.

109Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 17:25

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Roger roept de hele menigte bij elkaar in de hal. Links van Roger zien ze een groot schilderij hangen met een kwaadaardige weerwolf. Rechts van hem zien ze een portret van Dracula. Beiden kijken ze achterdochtig en vol vrees naar Roger.

“Het wordt tijd om mijn geheime rol te verhullen. Even zoeken in mijn tas.
Uhm nee, een kruis gaat niet werken en die streng knoflook ook niet. Daar heb ik het.”
De andere hotelgasten kijken verbaasd als Roger een spa flesje uit zijn tas pakt).
“Zo eerst even een slokje drinken.”

Vervolgens zoekt hij verder.
“Daar hebben we het”, zegt Roger, als hij een klein flesje uit zijn tas pakt. Dit flesje bevat een zilverkleurige vloeistof, die een klein beetje licht lijkt uit te stralen.

De weerwolf op het schilderij is plotseling verdwenen als Roger het flesje kapot gooit tegen de voeten van Moustache.

Moustache kijkt verbaasd naar Roger als hij …..

110Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 17:43

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kom op Debby, wat gebeurt er met Moustache? Wij zijn, of ik in elk geval, erg benieuwd.
Hopelijk heb je de goede uitgekozen vader Roger en dat maakt degenen die op jou stemmen wel verdacht!

111Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 17:50

Debby

Debby
Senior spammer

Roger roept de hele menigte bij elkaar in de hal. Links van Roger zien ze een groot schilderij hangen met een kwaadaardige weerwolf. Rechts van hem zien ze een portret van Dracula. Beiden kijken ze achterdochtig en vol vrees naar Roger.

“Het wordt tijd om mijn geheime rol te verhullen. Even zoeken in mijn tas.
Uhm nee, een kruis gaat niet werken en die streng knoflook ook niet. Daar heb ik het.”
De andere hotelgasten kijken verbaasd als Roger een spa flesje uit zijn tas pakt).
“Zo eerst even een slokje drinken.”

Vervolgens zoekt hij verder.
“Daar hebben we het”, zegt Roger, als hij een klein flesje uit zijn tas pakt. Dit flesje bevat een zilverkleurige vloeistof, die een klein beetje licht lijkt uit te stralen.

De weerwolf op het schilderij is plotseling verdwenen als Roger het flesje kapot gooit tegen de voeten van Moustache.

Moustache kijkt verbaasd naar Roger als hij …..

..... een keiharde grom slaakt.
Dan zien ze ineens dat Moustache zijn voeten oplossen en hij ineen zakt.
Vlak voordat hij oplost zien ze zijn gezicht nog even veranderen in dat van een Weerwolf.

Moustache was de Leugenwolf



Laatst aangepast door Debby op vr 13 aug 2010, 18:07; in totaal 1 keer bewerkt

112Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 17:59

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Graafoto verdenk ik niet, ondanks dat hij steeds op mij stemt. Ik denk eerlijk gezegd dat karina een ww is.

113Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 19:20

karina

karina
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:Ik blijf Graafoto nog steeds verdacht vinden. Hij heeft al twee keer gestemd op degenen die eruit gingen en burger bleken te zijn. Maar om de een of andere reden vind ik nu Karina hoger op de lijst staan. Ze zegt weleenswaar mee te stemmen omdat ze geen tijd meer had maar ik vind dat ook echt een ww-argument om zo een draai te geven aan een volgstem. Verder had ze als medium een hint verstopt in haar stukjes en zie ik dat nu helemaal niet. Daarnaast vind ik het weinige nieuws dat we van Moustache horen ook verdacht. Eerst stem ie niet, dan op Artishocking wat niet al te gelukkig was en hij is er bijna niet. Maar voor deze ronde gaat mijn stem toch naar Karina.

beste Kauna dan lees jij toch echt niet tussen de regels Razz

114Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 19:22

karina

karina
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:@ Karina

Het is en blijft een horror hotel...en we moeten angst aanjagen Twisted Evil
Vandaar Chucky...lol!

huh Embarassed dat hoef jij niet te doen dat doen de ww's al genoeg Wink Ik voorzie een opnieuw een foute keuze voor de lynchpartij.

115Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 19:25

morkreb

morkreb
Junior spammer

eh, argh, eh, jongens ik heb een spoedcursus nodig hierzo. Wat was ook al weer een Priester, naja dat kan ik opzoeken..... Welke rollen hoor ik nog meer weet van te hebben?
iig drie hoera'tjes voor roger cheers cheers cheers ben blij dat je nog niet door mijn stemmen gelynched was pale
Karina, jij staat hoog op mijn lijstje verdachten....

116Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 19:35

karina

karina
Veelbelovend spammer

karina schreef:@ Debby,pale die film ken ik wel en als jij je daarmee vereenzelvigd, dan mag je wat mij betreft op je wolkje blijven. Wink

Ik ben uit de "dood" opgestaan, maar als ik mezelf als type omschrijf is dat meer als een speler uit de film GHOST.

De nacht is goed verlopen cheers Vandaag gaan we weer stemmen.
Mijn stem gaat naar : Kauna Niet meer naar Roger_ke
PFFF deed ik het toch bijna fout. Sorry Roger mijn excuus, applaus voor jou cheers

Vingers cross dat zij wel een ww is. Suspect

117Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 20:35

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Goede daad, Roger Smile

Ik ga mee voor Karina

118Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 21:06

Moustache

Moustache
Junior spammer

lastig hoor, stemmen als je dood bent... had toch beter vanmorgen als eerste mijn stem kunnen uitbrengen. Dan zou hij vast wel meegeteld hebben.......
hup wolfjes hup

119Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 21:34

Debby

Debby
Senior spammer

lastig hoor, stemmen als je dood bent... had toch beter vanmorgen als eerste mijn stem kunnen uitbrengen. Dan zou hij vast wel meegeteld hebben.......
hup wolfjes hup

Dan had ie idd meegeteld.

120Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 21:37

karina

karina
Veelbelovend spammer

Artischokking schreef het al let toch op die meelopers!! Jammer hoor Evil or Very Mad
Maar goed ik leefde toch al in geleende tijd Like a Star @ heaven



121Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 21:49

Kauna

Kauna
Junior spammer

karina schreef:
Kauna schreef:Ik blijf Graafoto nog steeds verdacht vinden. Hij heeft al twee keer gestemd op degenen die eruit gingen en burger bleken te zijn. Maar om de een of andere reden vind ik nu Karina hoger op de lijst staan. Ze zegt weleenswaar mee te stemmen omdat ze geen tijd meer had maar ik vind dat ook echt een ww-argument om zo een draai te geven aan een volgstem. Verder had ze als medium een hint verstopt in haar stukjes en zie ik dat nu helemaal niet. Daarnaast vind ik het weinige nieuws dat we van Moustache horen ook verdacht. Eerst stem ie niet, dan op Artishocking wat niet al te gelukkig was en hij is er bijna niet. Maar voor deze ronde gaat mijn stem toch naar Karina.

beste Kauna dan lees jij toch echt niet tussen de regels Razz
Dan ga ik alles nog eens nalezen!

122Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 22:02

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hmmm, iemand probeert hierzo een vals spelletje te spelen, maar Karina zal het vanaf vanavond iig niet meer lukken.
Eindelijk kan ik ook is wat extra tijd op die laptop van Moustache m'n travian bij houden. Het is nu lekker rustig op z'n kamer, niemand die in m'n nek staat te hijgen.

123Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:04

Debby

Debby
Senior spammer

Vanavond hebben we voor de gelegenheid een speciale verteller.

Overigens geef ik wel alvast Roel een gele kaart voor het niet stemmen.

124Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:13

karina

karina
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:
karina schreef:
Kauna schreef:Ik blijf Graafoto nog steeds verdacht vinden. Hij heeft al twee keer gestemd op degenen die eruit gingen en burger bleken te zijn. Maar om de een of andere reden vind ik nu Karina hoger op de lijst staan. Ze zegt weleenswaar mee te stemmen omdat ze geen tijd meer had maar ik vind dat ook echt een ww-argument om zo een draai te geven aan een volgstem. Verder had ze als medium een hint verstopt in haar stukjes en zie ik dat nu helemaal niet. Daarnaast vind ik het weinige nieuws dat we van Moustache horen ook verdacht. Eerst stem ie niet, dan op Artishocking wat niet al te gelukkig was en hij is er bijna niet. Maar voor deze ronde gaat mijn stem toch naar Karina.

beste Kauna dan lees jij toch echt niet tussen de regels Razz
Dan ga ik alles nog eens nalezen!


Och het is nu toch te laat: maar vond jij dit geen hint dan:

Citaat: Ik ben uit de "dood" opgestaan, maar als ik mezelf als type omschrijf is dat meer als een speler uit de film GHOST.

125Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 5 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 13 aug 2010, 23:15

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby schreef:Vanavond hebben we voor de gelegenheid een speciale verteller.

Overigens geef ik wel alvast Roel een gele kaart voor het niet stemmen.

het verhaal van het lynchen van die arme ik Sad Crying or Very sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum