Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 8]

1Ronde #10 : Horror Hotel Empty Ronde #10 : Horror Hotel do 05 aug 2010, 12:39

Debby

Debby
Senior spammer

Na de loodzware tour die maar niet leek te eindigen,besloten de deelnemers dat het tijd werd voor een welverdiende vakantie.
Na een bijeenkomst besloten zij dat het een hotel in een mooie rustige omgeving moest gaan worden.
Niet te ver van de bewoonde wereld,want mochten ze zich ertoe kunnen verzetten om iets te ondernemen moest er een stadje in de buurt zijn voor de nodige vertier.
Wat ook niet geheel onbelangrijk was,was dat het verblijf in het hotel niet te veel mocht kosten want met de afgelopen tour had niemand iets verdiend.
Karina werd aangesteld als degene die een geschikte locatie moest vinden voor hun vakantie.
Na wat gezocht te hebben op internet leek Karine de perfecte locatie gevonden te hebben.
De deelnemers kwamen opnieuw bijeen om te bekijken welke locatie het was geworden en om meteen de laatste dingetjes te regelen.
Karina zou de boeking verder regelen en opgetogen dat het allemaal op korte termijn was geregeld ging iedereen weer naar zijn/haar huisje.
Om zich daar te verheugen op deze gezamenlijke vakantie en om alvast hun spullen bijeen te pakken.
De volgende dag kwam de bevestiging dat alles was goedgekeurd.
De aanvangdatum was vastgesteld op 06-08-2010.
De Vakantie kan beginnen.

Aanmelden kan nog tot 06-08 20:00

Deelnemers tot nu toe:

1. Artishocking - Gezegende
2. V8Power - Grafrover

3. Kauna
4. Graafoto
5. Morkreb

6. Roel - Ziener
7. Moustache - Leugenwolf
8. Karina
9. Black Knight
10. roger_ke
- Priester



Laatst aangepast door Debby op zo 15 aug 2010, 11:20; in totaal 10 keer bewerkt

2Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 05 aug 2010, 14:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

ha, leuk. 11 maanden voorpret. Dat kan niet lang genoeg duren.....

3Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 05 aug 2010, 14:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Cool bedacht Deb...een horrorverhaal terug in de tijd lol!

Gruuuuuuuuuuuwlijk Twisted Evil

4Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 05 aug 2010, 15:25

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry,is aangepast.
Pff werken en een verhaal schrijven is toch best lastig tongue

5Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel do 05 aug 2010, 17:38

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik vind het gewoon goed passen bij het verhaal hoor. Er wordt nu al met de tijd gerommeld. affraid

6Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 16:23

Debby

Debby
Senior spammer

De Rollen van ronde # 10 zijn verdeeld.
Ik wens jullie allemaal veel plezier.


Deze nieuwe rollen heb ik gebruikt bij de eerdere rollen.

Gezegende
Medium
Valse Engel


Overigens staat bij de uitleg het medium als een vrouw aangeduidt.
Deze rol kan overigens ook een heer zijn!



Laatst aangepast door Debby op vr 06 aug 2010, 16:41; in totaal 1 keer bewerkt

7Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 16:39

daniel


Aankomend spammer

Leuk! Kan een valse weerwolf iemand doden? Persoonlijk had ik deze persoon een gewone wolf gemaakt.

8Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 16:43

Debby

Debby
Senior spammer

Leuk! Kan een valse weerwolf iemand doden? Persoonlijk had ik deze persoon een gewone wolf gemaakt.

Valse Weerwolf??? Weerwolven zijn toch altijd vals?

9Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 17:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is het nu nacht? en tot wanneer dan?
Of moet er al gestemd worden voor het een of ander of zo?
valt die burgemeester en weet ik veel wat onder de "eerdere rollen" anders moet ik me daar eerst ff in verdiepen. bounce

10Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 17:21

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,de nacht begint om 20:00 vanavond na mijn verhaaltje.

Er is geen Burgemeester bij dit keer.

11Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 18:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby bedankt en veel succes met het schrijven.

@ medehotelgasten: veel plezier in dit mooie hotel Laughing

12Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 18:41

daniel


Aankomend spammer

Debby schreef:
Leuk! Kan een valse weerwolf iemand doden? Persoonlijk had ik deze persoon een gewone wolf gemaakt.

Valse Weerwolf??? Weerwolven zijn toch altijd vals?
Zie de uitleg van de valse engel Wink

13Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 18:44

Debby

Debby
Senior spammer

ja,i know,maar vind het nogal dubbelop.

14Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 20:00

Debby

Debby
Senior spammer

Na een redelijk korte reis kwamen zij aan bij het hotel.
Het hotel bood een trieste aanblik.
Was dit het hotel wel wat ze hadden geboekt,het leek in niks op de foto’s die zij op internet hadden gezien.
Het hotel was in behoorlijke staat van verval en klimop overwoekerde de muren.
“Nou dat begint alweer lekker”mopperde Graafoto.
“Dat heb je lekker uitgezocht,Karina”,zei Moustache
“Daar kan ik toch niks aan doen”,stamelde Karina “Jullie hebben zelf ook de foto’s gezien en gezegd dat het er zo mooi uitzag,nu moeten jullie niet mij de schuld gaan geven”.
Het huilen stond Karina nader dan het lachen.
“Kom op mensen,laten we elkaar geen verwijten maken”,zei Artishocking “Het is niemands schuld,laten we er het beste van maken”.
Dat was iedereen met haar eens.
“Ergens zie ik er de lol wel van in”,zei V8Power,”Ik vrees alleen dat het mooie zwembad er ook zo vervallen uitziet”.
“Dat zwembad kan me niet zo schelen,als mijn bed maar lekker slaapt”,zei Daniel.
Ze besloten het er maar op te wagen en gingen naar binnen.
Na zich te hebben ingecheckt besloot iedereen wat hij eerst ging doen.
Artishocking en V8Power besloten een kamer te delen.
Zij gingen meteen hun spullen naar hun kamer brengen en zich opfrissen.
Ook Kauna en Karina gingen meteen naar hun kamer
Graafoto en Morkreb besloten eerst even naar het restaurant te gaan om te kijken of er nog iets te eten viel.
Gevolgd door Roel en Moustache.
Black Knight en Roger_ke waren nog niet moe en besloten een beetje de omgeving te gaan verkennen.
Daniel was bij aankomst in de lobby gaan zitten en was in een zetel in slaap gevallen.

Deze (moordloze) nacht eindigt zaterdagavond 23:00 (heb een verjaardag,dus hoop t te redden)
(Vrienden met nachtrollen,ga jullie gang)
Veel Succes.

15Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel vr 06 aug 2010, 20:44

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

SPAMspamSPAMspam

Sorry jongens en meisjes,

De Waalse Ardennen zijn niet zo internet-minded blijkbaar. Het is te zeggen de gite die we huurden zou draadloos internet hebben, maar de klusjesmannen hadden in het huis van de eigenaar wat liggen rommelen en de internetaanvoer verknoeit. Gevolg: geen signaal naar de router en daar zat ik dan met mijn laptop op de schoot. Terwijl mijn vrouw trachtte aansluiting te vinden om een verwachte belangrijke mail te kunnen lezen. Ben nu net thuis en voel me al een week schuldig...

16Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 00:39

karina

karina
Veelbelovend spammer

howlin graveyard schreef:SPAMspamSPAMspam

Sorry jongens en meisjes,

De Waalse Ardennen zijn niet zo internet-minded blijkbaar. Het is te zeggen de gite die we huurden zou draadloos internet hebben, maar de klusjesmannen hadden in het huis van de eigenaar wat liggen rommelen en de internetaanvoer verknoeit. Gevolg: geen signaal naar de router en daar zat ik dan met mijn laptop op de schoot. Terwijl mijn vrouw trachtte aansluiting te vinden om een verwachte belangrijke mail te kunnen lezen. Ben nu net thuis en voel me al een week schuldig...

hey ,:fijn dat je terug bent, we hebben je gemist. Heb je een gezellige vakantie gehad? En schuldig voelen ? nee dat hoeft niet > we houden nog wel een story van je tegoed ok Cool Laughing <

17Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 08:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

howlin graveyard schreef:SPAMspamSPAMspam

Sorry jongens en meisjes,

De Waalse Ardennen zijn niet zo internet-minded blijkbaar. Het is te zeggen de gite die we huurden zou draadloos internet hebben, maar de klusjesmannen hadden in het huis van de eigenaar wat liggen rommelen en de internetaanvoer verknoeit. Gevolg: geen signaal naar de router en daar zat ik dan met mijn laptop op de schoot. Terwijl mijn vrouw trachtte aansluiting te vinden om een verwachte belangrijke mail te kunnen lezen. Ben nu net thuis en voel me al een week schuldig...
Tja, je moet je steeds voorbereiden op geen internetverbinding in de Ardennen.
Ik heb steeds een PDA mee en zo geraak ik dan toch altijd op het internet.

18Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 10:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Een heel aantal rollen heeft net even een iets andere werking, bijwerking of wat dan ook. Het is dus wel handig de uitleg die Debby heeft neergezet te lezen wat betreft de rollen die nu meedoen.

19Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 11:32

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hoi howlin welkom terug

20Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 12:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

Welkom terug Howlin..
We zijn allang blij dat we geen zoekactie naar een vermiste spelleider hoeven te starten. What a Face
We houden wel een verhaal van je tegoed.

Voorlopig zitten we nu in een hotel waar het niet al te best is....hmmmzzz Shocked Smile

21Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 12:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmmm mischien valt het allemaal wel mee hier het is wat vervallen maar heeft ook wel charme

22Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 13:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

@V8powerrrrrrrrrrrrr

Nou wij hebben het wel gezellig op onze kamer he...schenk jij nog een lekker wijntje in?? drunken

23Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 13:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

lekker, dan kom ik ook even langs

24Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 13:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wit of rood Kauna??

Vakantieman...het is hier kneiter-eng...maar zo gezellig.. Shocked drunken

25Ronde #10 : Horror Hotel Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 15:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

Moustache had één koffer bij zich, en het grootste deel van die koffer was ook nog in beslag genomen door een buitenmodel laptop. Gelukkig hadden Roel en Moustache beslag gelegd op de enige kamer in het hotel met gratis internetaansluiting. Wisten zij veel dat dit het kantoortje van de hotel-administratie was waar in de gauwigheid een paar bedden neergezet waren....
Iig Moustache had snel verbinding met internet, en ging verder waar hij gebleven was met één bijzonder obscuur spel, travian of zo.
Hee, zei Roel, zijn kamergenoot, je bent hier op vakantie, om tot rust te komen. Dus doe niet zo aso en kom bij ons in de hotelbar. Gezellig. Trouwens, laat me eerst ff kijken naar de beurskoersen....

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 8]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum