Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #10 : Horror Hotel

+9
graafoto
howlin graveyard
karina
morkreb
daniel
Kauna
artishocking
Moustache
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 8]

26Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 15:48

karina

karina
Veelbelovend spammer

Jakkes wat een vervallen boel, zo zag het er niet uit op de brochure.
En al die enge schilderijen met koppen die je aankijken alsof ze je iets aan willen doen.pale
Ik draai die op onze slaapkamer om hoor, want daar schijnt nu het maanlicht op en ik krijg er daar kriebels van. What a Face
Kauna ik ga met je mee naar Artischokking, ik neem mijn port wel mee. Maken we er een gezellig feestje van.

27Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 16:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als het hotel dan niet gezellig is dan maken we het zelf maar gezellig. Doe mijn maar rood, artishocking. Wel raar dat Moustache al gelijk zitten te traviannen? Zou die geen goede sitters geregeld hebben? Daar wordt toch altijd zo op gehamerd?

28Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 16:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb er even de Brochure er bij gehaald.
Ik denk dat er veel photoshop gebruikt is Evil or Very Mad

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 4loeol_2

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 IMG_5914

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 DSC05199

Alhoewel, we hadden toch iets moeten vermoeden

29Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 18:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

gezellig ellen en irma doe mij ook maar een borreltje
van de nood een deugt maken zit ons dames in het bloed

30Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 19:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Sushimori1

Willen jullie sushi bij de alcohol, dames??

He gezellig zo he meiden...Smile Very Happy

31Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 20:03

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Ik kom er ook gezellig bijzitten en wil ook een borrel Wink

32Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 21:34

morkreb

morkreb
Junior spammer

Een magnetron pizza uit het restaurant, wat vinden jullie daar nou van? Ik sla alcohol vandaag over, ik heb nog hoofdpijn vanmorgen Razz
Moustache! Ik wil ooooook!

33Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 22:42

artishocking

artishocking
Junior spammer

Iedereen is welkom in onze kamer hoor, pak een stoel.
Zo erg hebben we het niet hier...
Gelukkig zitten we niet in dit hotel Wink

Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Theoverlookhotel




34Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 23:00

Debby

Debby
Senior spammer

Ondanks dat het hotel enorm tegenviel,maakte de deelnemers het enorm gezellig.
De dames zaten bij elkaar op de kamer lekker te genieten van een goed glas wijn en sushi.
Inmiddels hadden zij gezelschap gekregen van de heren.
Artishocking altijd op het ergste voorbereid (dwangneurose?) had een koelbox meegenomen met hapjes en drankjes.
De sushi werd door bijna iedereen dankbaar in ontvangst genomen en opgegeten.
Behalve door Morkreb,deze had samen met Moustache besloten om na hun dorpen op travian te hebben gechecked een magnetron pizza mee te nemen naar boven.
Inmiddels was het gaan onweren en stortregenen,wat de sfeer nog gemoedelijker maakte.
Daniel was inmiddels wakker geworden en besloot ook maar eens naar boven te gaan.
Hij stond geduldig op de lift te wachten.
"Hmm,ook vreemd 2 liften en het duurt zo lang voordat er 1 vrij is om mij naar boven te brengen",dacht hij nog.
Toen de lift eindelijk gearriveerd was drukte hij op het knopje van de 9e verdieping.
De lift zoefde omhoog.
op de zevende etage viel het licht uit,stopte de lift en gingen de deuren open.
Daniel besloot de laatste 2 etages maar verder met de trap naar boven te gaan.
Zijn koffer liet hij in de lift staan,die komt vanzelf wel boven zodra de lift t weer doet.
Op de 9e etage aangekomen,gingen de lichten weer aan.
"Het zal wel een stroomstoring zijn geweest,vanwege het onweer",dacht Daniel en besloot naar de lift te lopen om maar meteen zijn koffer op te halen.
Hierbij liep hij langs de kamer van Artishocking en v8power,waar behoorlijk wat rumoer vandaan kwam.
Bij de lift aangekomen ziet Daniel dat de deur van de andere lift openstaat.
"Das vreemd"denkt hij en besluit op een knop te drukken om te kijken of de lift het doet.
Op het moment dat hij op het liftknopje drukt ziet hij in de hoek van de lift iemand liggen.
"Help me,Help me,mijn naam is Miejster en ik ben aangevallen door iets,het leek op een grote wolf".
Daniel belde met de telefoon in de lift naar de receptie beneden.
Receptionist en eigenaar van het hotel Howlin belde 112 en snelde zich naar boven.
Tegen de tijd dat hij en de ambulancebroeders boven waren,was het al te laat voor Miejster.
Miejster was inmiddels in de armen van Daniel aan zijn verwondingen overleden.
"Oh nee",dit kan ik er helemaal niet bijhebben,het hotel heeft al niet zo'n beste reputatie",riep Howlin.
In shock besloot daniel naar de kamer van Artishocking en V8power te gaan om te vertellen wat hem zojuist was overkomen.
Hij was inmiddels ook wel toe aan een goed glas wijn.

Dit is het einde van de moordloze (nouja moordloos voor de deelnemers dan).
De dag gaat nu in en eindigt zondagavond 23:00.
De stemronde is geopend.



Laatst aangepast door Debby op zo 08 aug 2010, 11:13; in totaal 2 keer bewerkt

35Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel za 07 aug 2010, 23:18

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahahahaha, respect!!!! Very Happy
een getimede afsluiting van de nacht. Daar kan Dorien nog wat van leren Razz

36Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 00:41

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ debby > mooi verhaal, dat beloofd wat Laughing Klasse

37Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 01:59

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk verhaal we worden weer verwend
alleen begreep ik het nou goed is er iemand dood ?
toch teveel wijn eerst mn roes maar eens uitslapen denk ik

38Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 05:24

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,Miejster is aan zijn verwondingen overleden,maar die deed dit potje niet mee.
Hij is op vakantie Wink Very Happy
Heb m even misbruikt,hopelijk vind ie het niet erg.

(BTW ook Howlin doet deze ronde officieel niet mee,maar heb ze even bij het spel betrokken)



Laatst aangepast door Debby op zo 08 aug 2010, 14:45; in totaal 1 keer bewerkt

39Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 09:01

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Komaan, allemaal aan de kant,
Ik heb EHBO gestudeerd dus ik zal eerst eens proberen te reanimeren.
Moustache bel jij de hulpdiensten en zeg dat we hier met een zwaar gekwetste persoon zitten die geen teken van leven meer heeft.
Vermoedelijk aangevallen door een wild dier.
Karina, kom jij hier mij helpen met mond op mond beademing.

Neen, niet bij Miejster maar bij mij ... Laughing

Tuurlijk bij Miejster.

40Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 12:14

Roel


Junior spammer

Oké, we mogen stemmen. Ik zal het spits maar afbijten. Ik gok op Karina

41Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 12:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Gokken! sorry, roger_ke

42Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 13:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

graafoto schreef:Komaan, allemaal aan de kant,
Ik heb EHBO gestudeerd dus ik zal eerst eens proberen te reanimeren.
Moustache bel jij de hulpdiensten en zeg dat we hier met een zwaar gekwetste persoon zitten die geen teken van leven meer heeft.
Vermoedelijk aangevallen door een wild dier.
Karina, kom jij hier mij helpen met mond op mond beademing.

Neen, niet bij Miejster maar bij mij ... Laughing

Tuurlijk bij Miejster.


pale aardig dat je mijn hulp zoekt, maar je vraag het aan de verkeerde. Ik kan geen dode mensen reanimeren.

43Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 13:55

karina

karina
Veelbelovend spammer

Mijn stem gaat naar V8Power
Reden: geen,.. een pure gok


En ik heb me toch raar gedroomd vannacht: ik zag miejsters gezicht in een schim
Hij leek wel wat te zeggen, maar dan zonder geluid en ik kon het niet goed genoeg zien om zijn lippen te lezen. Ik pakte mijn bril maar toen, terwijl ik deze opzetten om beter te kunnen zien, liep de wekker af en werd ik wakker.

Heeft iemand verstand van dromen?



Laatst aangepast door karina op zo 08 aug 2010, 20:48; in totaal 2 keer bewerkt

44Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 15:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nou deze droom lijkt me heel makkelijk uit te leggen. Miejster wil je nog wat vertellen maar jij kunt het niet horen of zien. Misschien moet je het medium even zoeken, die kan wel met de doden praten?
Zoals alijd de eerste ronde wordt het lukraak gokwerk. Aangezien Graafoto graag mond-op-mond op lijken doet maar dat verdoezelt met een grapje, ga ik maar voor hem. Suspect

45Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 17:19

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Pure gok : Roel

46Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 19:53

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik ga met Kauna mee en stem Graafoto, vanwege het reanimeren van lijken Smile

47Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 19:53

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

dan zal ik ook maar een pure gok doen,
black knight

48Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 21:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

een gok in het wilde bah hier hou ik niet van
mijn stem gaat naar karina
pure gok en omdat ze op mij stemt Laughing

49Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 22:00

Debby

Debby
Senior spammer

Nog een uurtje en ik mis nog 3 stemmen.
Bovendien is het nu een gelijkspel en we hebben geen burgemeester.
Mocht het gelijkspel blijven zal ik vragen of iemand zijn stemming wil herzien.

50Ronde #10 : Horror Hotel - Pagina 2 Empty Re: Ronde #10 : Horror Hotel zo 08 aug 2010, 22:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

In het begin is het ook altijd een gok hé.
Ik stem op Karina alleen om dat dit de eerste naam is die in mij opkomt.

Die reanimatie is niet om mond op mond te doen met een lijk, iemand is pas dood als een dokter dit bevestigd, aangezien Miejster net daarvoor nog iets gefluisterd heeft wil dit zeggen dat hij nog maar net "dood" is en als je er binnen de 5 min bij bent maak je nog een kans om hem te reanimeren.

Alleen wolfjes zitten niks in met een mens en ik zit in met Miejster.
Denk daar maar eens over na. Mad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum