Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 18:46

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip tachondar

vind het toch een vreselijk dood gegeten worden door haaien bah
en een marifoon bestaat dat nog steeds?kun je toch ook mee bellen in geval van nood

77ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 19:11

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

DrWho schreef:ach wie kan er nu niet achter het roer staan? -hik- *haalt nog een fles rum boven*


Nen echte piraat zi!! pirat U bent gepromoveerd tot stuurman met een proefperiode van enkele dagen (zolang je ons niet op de klippe te pletter laat lopen is't goe) en met onmiddellijke ingang

drinkt der nog eentje...




v8power schreef:rip tachondar
vind het toch een vreselijk dood gegeten worden door haaien bah

toch nog iemand de zijn medeleven uit voor tachondar xD als neutrale rol krijg je precies niet veel steun xD

78ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 19:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip tachondar!

79ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 19:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Killerboth, krijg ik dan ook nog van u een mooie papegaai?

80ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 20:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, wil je er gelijk al twee? Voor elke schouder één!

81ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 20:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

die is nooit ni tevreden e :s heeft hij er al een, wilt hij een 2de
pas maar op dat ze niet beginnen vechten

82ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 20:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een marifoon is de VHF (very high frequency) satelliettelefoon, bruikbaar tot 30 mijl uit de kust
en in het bereik van minstens 1 kuststation :p

83ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 22:59

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok weer wat geleerd

84ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 23:15

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

promotieeee!!! rum voor iedereen

85ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 23:34

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

rum??? jullie moeten nog werken hoor.. die zeilen opheisen en vastbinden... het dek schrobben... som maar op (er valt genoeg te bedenken)
nene iedereen krijgt Grog en moet maar tevreden zijn met dat goedje

86ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 23:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

same as always: verhaaltje + rode eronder = besluit

---
Eindelijk zaten ze op het piratenschip. We dachten dat het nu dan eens vlot zou gaan, geen problemen, geen miserie, maar dat was maar ijdele hoop. De storm die aan het opsteken was, bouwde op in kracht en het leek alsof het wel een tyfoon zou worden. En nu ze op dit oude piratenschip zaten hadden ze de luxe die de technologische snufjes hen bracht niet. Op die luxe cruise werden de golven voor het grootste deel gedempt, maar hier, hier was het piratenschipje overgeleverd aan de wil van de golven.

Ondanks dat de kapitein en de (tijdelijke) stuurman ‘DrWho’ hen zoveel hadden gewaarschuwd en gevraagd dat ze beneden zouden blijven kwamen er toch enkelen terug naar boven. Iedereen was zeeziek, dit kwam door de nare nasmaak die de dood van Tachondar hen had nagelaten en vooral doordat het bootje wild heen en weer deinde op de steeds groter wordende golven. De ergsten onder hen konden zelfs niet stoppen met overgeven om eens naar adem te happen.
De zichtbaarheid was ook nihil, dit kwam niet alleen doordat de maan was afgeschermd door de wolken maar er hing een grauwe mist over het bootje. Het kon niet onheilspellender, net alsof het uit een slechtgemaakte horrorfilm kwam. Enkelen hielden hun dus stevig vast aan de reling van het schip, hopende niet geraakt te worden door de losliggende onderdelen die aan dek waren, of verzwolgen te worden door een gigantische golf, die af en toe wel eens over het schip heen spoelde.

Pas toen er enkele manestralen door de wolken heen schenen zag de stuurman een onbekende schim. Het leek wel 3 meter groot te zijn, maar liep als een mens, of toch op sommige ogenblikken. Soms sprong het van de ene kant naar de andere en leekt het meer op een dier en dan stond het terug weer recht en zette een paar passen verder. Eerst dacht hij dat het een flauwe grap was van een van de passagiers en besteedde er niet teveel aandacht aan, hij had al genoeg problemen om het roer recht te houden in dit weer. Maar toen dat wezen bijna de voorsteven genaderd had gedroeg het zich nog vreemder. Ja, hij was ervan overtuigd dat het geen mens was, want die bewegingen dat het had getoond waren bovennatuurlijk en hoe het nu sloop was praktisch onmogelijk voor een normaal iemand. Nadat hij enkele seconden aan het staren was zag hij het doelwit van dat rare wezen, ginder aan de ‘spits’ van het schip stond er nog een schim. Dit was wel een van de avonturier, hij had Morkreb zelf nog van bij hem weggejaagd omdat hij alles aan het onderkotsen was. Toen had deze zich maar alleen gezet waar hij niemand zou storen.
DrWho hoopte dat er niks zou gebeuren en seconden, die wel minuten leken, was het ook alsof er niets zou gebeuren. Het beest lag daar gewoon aan dek te wachten. Maar bij de eerste bliksemflits die uit de hemel losbarstte was het gebeurd. Het? Ja, wat was er eigenlijk gebeurt? Hij had het niet gezien, zo snel was het voorbij… een seconde?? Nee sneller. Daarbovenop was hij nog eens verblind door die flits, maar er was iets gebeurd. Hoe hij dat wist, was niet moeilijk… De 2 schimmen die er daarnet nog waren, zijn verdwenen.

Hij riep de kapitein erbij, maar deze zij dat het te gevaarlijk was om nu te gaan kijken. Dat je wel zot moet zijn om nu, in dit weer tot daar te proberen geraken. Dus wachtte hij maar met een bang hartje af totdat het onweer zou stoppen.

Toen de ochtend eindelijk aanbrak en de zee al een stuk kalmer was, ging de kapitein na of iedereen er nog was. Maar het ging zoals DrWho vreesde… iedereen was present, buiten morkreb. Hij deed dus zijn verhaal, maar niemand geloofde hem. Dus ging hij kijken of hij geen bewijs kon vinden van zijn bizarre verhaal. Alleen ging hij naar de voorsteven en zocht of hij iets vond… maar als er bloed was dan was dit weggespoeld door de regen en het zeewater. Toch vond hij een paar rare inkepingen in het hout een paar meter van waar morkreb stond, waarschijnlijk was dit waar het wezen op de loer lag en zich op zijn slachtoffer had afgevuurd. Pas toen hij het wou opgeven en zich omdraaide zag hij aan een van de spijlen van de reling iets hangen vanuit zijn ooghoek… een doek? Een klomp?? Hij keek nog eens en pas nu zag hij dat het een afgerukte hand was. Hij schreeuwde het uit van afschuw!
Toen de anderen er eindelijk bijkwamen zagen ze deze hand ook. Enkelen vielen flauw anderen moeten terug braken bij het zicht van een afgerukte hand, waar je een bot zag uitsteken en enkele spieren, of pezen, of wat dan ook zag los uit bengelen.

Nadat iedereen zich terug een beetje vermand had en zich normaal kon gedragen werd het verhaal van DrWho geloofd. Morkreb moest dood zijn. Hier aan boord was een wezen. Meer nog, dit wezen at mensen, ons, wij waren hier niet veilig! Was het wel een echt wezen? Was het geen spook? Want toen we in het schip zaten hadden we het toch direct doorzocht en niks speciaals gevonden dat een aanwijzing kon zijn van de vloek die op dit schip ruste? Bang gingen de mensen terug naar hun kajuit… niemand had nog zin in dit avonturenreisje waar er al 3 personen gestorven waren voordat het nog goed begonnen was.
-----


Morkebje is het slachtoffer geworden van het rare wezen dat meevaart op dit bootje
hij was de wijze burger


ps: einde van de nacht

87ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 23:55

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

mooi geschreven, ik heb een fles rum nodig om te bekomen van de dood van morkreb

88ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 00:00

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

DrWho schreef:mooi geschreven, ik heb een fles rum nodig om te bekomen van de dood van morkreb

echt? betert het? dank je xD... ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 1625
kan natuurlijk nog een pak beter.. zo'n heel klein beetje... schrap dat... zoo'n GIGANTISCH pakje beter
maarja misschien dat het de volgende keer trg een beetje verbetert e? (i hope so... want ergens herinner ik mij hier vaag der er (aspirant) schrijvers aanwezig waren op dit forum... of toch iemand die boeken (probeerde) te schrijven... sorry dat ik zo vaag ben, of totaal mis ben, maar het is ook al zo lang geleden en dat klotegeheugen van mij onthoud echt niks :s)

btw... neem er u direct 2, eentje voor te bekomen en 1ste voor jezelf knockout te kloppen xD

89ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 00:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind ook dat dit verhaal al beter is dan de vorige, gewoon je best blijven doen is voldoende ^^

ook spijtig dat de wijze burger dood is, al ben ik zelf al dood, had toch ook eens graag gezien hoe die het
spel zou beïnvloeden :/

90ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 00:15

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

bwa hij heeft het op veilig gespeeld ... kijk maar eens naar zijn vorige berichten

btw: weg jij vuil spook
*zwaait met een bezem*
koeisch, weg jij

91ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 09:20

Backslide

Backslide
Junior spammer

Dang, Morkreb.):
Wel veel nieuwe rollen voor mij Surprised hacker, wijze burger...

92ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 09:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

Morkrebs rol is niet zo verrassend en hij heeft ook al doorgegeven hoeveel slechte hulpjes (3) er waren, dank daarvoor Morkreb. Nu moeten we die en de ww alleen nog zien te vinden, hoewel me dat met zulke aantallen niet te moeilijk lijkt. Ik stem op drWho omdat hij het lot van Tachondar bezegelde.



Laatst aangepast door Kauna op ma 09 apr 2012, 11:42; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : verandering van stem)

93ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 09:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Backslide schreef:Dang, Morkreb.):
Wel veel nieuwe rollen voor mij Surprised hacker, wijze burger...

voor mij ook hoor Laughing

effe kleine verklaring erbij zetten waarom:
1/ ik had nog nooit een spelletje gespeeld met die 'nieuwe' rollen dus heb er nu een paar proberen in te steken

2/ je kan wel lezen wat ze doen, maar het hangt af van hoe ze gebruikt worden en hoe het spel verloopt om echt te zien hoe 'krachtig' ze zijn.... dus wou dat eens uitzoeken en hoe kan dat beter dan ze eens in een spelletje te mixen?

94ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 11:09

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga voor Natjuh omdat ik redenen heb aan te nemen dat ze wolf is.

95ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 11:43

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga mee met Hank, ik heb voldoende reden om aan te nemen dat hij weet waar hij het over heeft. Natjuh dus.

96ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 12:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmm Leuk is dat.. Word ik hier voor wolf neergezet!!
Mijn stem gaat naar Kauna.
omdat ze van stem gaat veranderen alleen omdat hank zegt dat hij redenen heeft om aan te nemen..! Kom maar op met die redenen!!
Ik kan jullie vertellen dat ik geen wolf ben. en dat ik een gewone simpele burger ben

97ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 12:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

RIP MORKREB!
We zullen je dood wreken!!

98ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 12:24

morkreb

morkreb
Junior spammer

doh, dat zat er wel in Rolling Eyes Niet eens een slimme beschermengel geweest die dacht er een stokje voor te kunnen steken?

99ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 12:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

niet alle engeltjes hebben evenveel verstand dan een slim burgertje e :s

100ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 4 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur ma 09 apr 2012, 12:37

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet het nu echt niet meer hoor, ook de reden dat ik de vorig keer niet gestemd had, ik wachtte tot het einde op een tip en had te lang gewacht.
Moustache dan maar.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum