Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

26ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 17:27

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup maar misschien had ik het tot piraten alleen moeten houden xD want nu zijn we nog op dat saaie cruiseschipje naar hawai aan het varen, pas vanaf daar gaan we aan boord van een piratenschipje
en aangezien een schip blijkbaar geen 5 dubbele turbo kan hebben, zullen jullie moeten roeien
(allemaal te danken aan tachondar en zijn kennis die mijn droompje doorprikt heeft, dus gelieve allemaal dank u tachondar te zeggen, iedere keer als jullie een zweepslagje ontvangen omdat je te traag roeide)

27ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 18:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

geen probleem hoor, medespelers, je hoeft geen bedankt te zeggen ^^

28ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 18:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

effe berichtje al spelleider xD ik zou normaal gezien iedere dag / nacht rond 10u proberen af te sluiten, dit kan wat uitlopen door .... 'omstandigheden' Smile maar zou iedereen die een rol wilt uitoefenen dit ten laatste rond half 10 willen sturen?

niet dat ik daar problemen verwacht, maar voor de zekerheid

ps: ik ga deze 'moordloze' avond al niet kunnen afsluiten om 10u, want ik ben straks effe weg, dit zal dus eerder rond 11u zijn

29ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 19:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat levert je een extra zweepslag op, maar komt in orde spelleider

30ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 19:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

Moustache schreef:hey, terug naar de Cariben. Kan me herinneren dat we daar al een keer eerder zijn geweest, dat we graafoto en kauna (denk ik) lieten trouwen en op een paradijslijk eiland afzetten. Misschien dat we hun (of hun nakomelingen) nog tegen komem.....
Dat heb ik dan zeker verdrongen Laughing

31ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 20:20

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk weer tachondar
heb jij soms een slechte rol ?
roeien ? uitroeien zeker

32ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 23:32

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja eigelijk... tachondartje zet jullie precies wel graag aan het werk e ...
maarja... laten we dat steken op 'voor het algemeen goed'??


btw: verhaaltje hieronder.... damm ik ben hier slecht in (wrs al te lang 'serieus' aan het proberen doen xD.... in zoverre dat da mogelijk is bij mij)
het trekt op niks en is toch zo lang geworden... dus voor de mensen die het niet zien zitten: lees het rode!

-------
Iedereen was zich op het cruiseschip aan het amuseren en uitbundig aan het feest vieren… Wie had ooit gedacht dat zij DE gelukkigen zouden zijn voor deze avontuurlijke reis? Overal werd er al gefantaseerd over het legendarische piratenschip, hoe het er zou uitzien, of de vloek dat er ‘zogezegd’ op rust echt zou zijn en vooral de fantasie om nu eens voor die ene keer zich als een echte piraat te mogen gedragen.
Ondanks dat de kapitein Tachondar al verschillende keren had gewaarschuwd dat muiterij ten strengste zou bestraft worden, bleef hij in zijn koppie plannetjes smeden om zichzelf als kapitein van dat schip uit te roepen en iedereen voor zich te laten roeien, hij had zich zelf al een mooie piratenhoed bestelt. Morkebje daarintegen was meer geintresseerd in de kanonnen die aan boord zouden zijn van dat piratenschip. Sinds hij een kind was wou hij wel eens een kanon afvuren en nu ging hij die kans hebben, dat kon hij toch niet laten liggen?

Maar voor nu blijft het bij het drinken, want ze mogen nog zoveel dromen over wat er hun te wachten staat, maar spijtig genoeg zitten ze hier op dit oersaaie, logge cruise schip (gelukkig kan de alcohol hun eventjes zoet houden) tot wanneer ze Hawaï bereiken. Dat was het plan, tot het schip plots met een bruuske schok tot stilstand kwam. Het was vastgelopen op een zandbank, of moet ik eilandje zeggen? Het had namelijk een rots geramd die zomaar in het midden van de zee staat, volledig alleen en niet genoteerd op de kaart. Iedereen was pardoes gevallen buiten backslide en moustache die samen aan de bar stonden… ondank de vele promille in hun bloed konden ze, met behulp van elkaar, zich overeind houden.
Eerst dachten iedereen dat er niks aan de hand was, dat dit wel in een handomdraai zou geregeld worden en achter de rug zijn, tot wanneer de kapitein onrustig heen en weer aan het lopen was en naar iedere officier zijn bevelen toeriep… Pas toen kregen de mensen in de gaten dat er iemand mankeerde van deze officieren, de stuurman stond op het moment dat het schip de rots ramde namelijk aan de reling en was door de schok erover gevlogen en met een harde klap op de rosten terecht gekomen. Iedereen kon direct zien dat hij op slag dood was, er bleef waarschijnlijk geen enkel botje meer heel in zijn lichaam en zijn hoofd was opengespleten door tegen een scherpe rand te botsen. Maar dit was niet alles, het schip zijn romp was gescheurd en maakte water, waardoor het maar een kwestie van tijd was voordat het zou zinken.

Door de snelle reactie van de kapitein en zijn officieren kon iedereen snel in de reddingboten plaatsnemen terwijl ze langzaam het schip voor hun ogen zagen wegzakken. Dit alles gebeurde in volledige stilte, misschien was dit doordat de mensen suf waren van de alcohol of was de schok voor sommigen hen teveel.
Gelukkig werden ze snel opgepikt en was hun bestemming niet veraf meer, tegen de ochtend zouden ze Hawaï bereikt hebben.
-----

Einde van de moorloze, niet ongelukvrije, nacht... vanaf nu mogen jullie beginnen stemmen tot ten laatste.. morgen rond half 10... veel succes

33ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 00:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hank stem ik Smile omdat ik dat altijd doe

34ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 00:35

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik had als kapitein die rotsen zeker weten niet geraakt! :O
O ja, hoe zinkt een schip als die vast zit op rotsen? 0_o
(tjah killerboth, ik kan het niet laten hoor Razz)

ik ga gewoon random voor de eerste speler die al reageerde Natjuh

35ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 01:04

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar! Zelfde reden als vorige keer: heeft ie meer tijd om te schrijven. Smile

Nee, volledig random dus... :XD:

36ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 01:15

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik zal eens niet volgen en op Hank stemmen

37ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 10:02

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

niet volgen? en toch op iemand waarop al gestemd is stemmen? strange.... Very Happy

38ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 10:05

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Tachondar schreef:ik had als kapitein die rotsen zeker weten niet geraakt! :O
O ja, hoe zinkt een schip als die vast zit op rotsen? 0_o
(tjah killerboth, ik kan het niet laten hoor Razz)


ik stond niet aan het roer e ... dat was zo'n belachelijk onderofficiertje
en het zit niet vast op de rotsen.... het heeft langs een rots geschuurd en doordat het water maakt (en buiten de rotsen daar, is de rest wel nog spr diep) was het aan het wegzakken / glijden / schuiven / kantelen ....
weg van de rotsen in het diepe

(voila.... tevreden voor nu?)

39ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 10:37

Kauna

Kauna
Junior spammer

Verrassend.
Ik stem op Morkreb.

40ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 12:05

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik stem op wooglepuf
helemaal random

41ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 13:16

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

killerboth schreef:niet volgen? en toch op iemand waarop al gestemd is stemmen? strange.... Very Happy
Ze bedoeld dat ze niet zoals anders gaat voor een gelijkstand

42ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 13:41

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

graafoto schreef:
killerboth schreef:niet volgen? en toch op iemand waarop al gestemd is stemmen? strange.... Very Happy
Ze bedoeld dat ze niet zoals anders gaat voor een gelijkstand

ah oke... gaan wij anders voor een gelijkstand? xD heb echt al veel te lang niet meer gespeeld... ik herinner mij die tijden dat er altijd wel direct iemand dood was en iedereen probeerde uit te zoeken wie wie was

43ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 14:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tachondar, ik heb geen zweepslagen nodig Neutral
No srsly, I don't..... xD

44ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 16:14

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

als mijn stuurman zegt: zweepslagen!
zal je zweepslagen krijgen xD... maar misschien moeten we toch eens een herverkiezing organiseren? want er zijn nogal klachten over tachondar en zijn afbeulen van jullie xD

45ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 16:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

Goed, dames en heren. Onze spelleider veegt zojuist m'n strategien van tafel maar we komen er wel. Er zitten maar liefst 3! slechte hulpjes in dit potje. Dat moest ik toch zeker ff kwijt voordat ik op wat voor manier ook gelynched ga worden.

Ik ga voor Mattio

46ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 16:41

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

morkreb schreef:Goed, dames en heren. Onze spelleider veegt zojuist m'n strategien van tafel maar we komen er wel. Er zitten maar liefst 3! slechte hulpjes in dit potje. Dat moest ik toch zeker ff kwijt voordat ik op wat voor manier ook gelynched ga worden.

Ik ga voor Mattio


dat doe ik toch zooooo graag !! Twisted Evil
maar die gvd'ste morkreb wil me zijn spelstrategie niet uitleggen Sad

btw: 3 lijkt veel maar bewijs me maar dat je jezelf kan redden xD



Laatst aangepast door killerboth op za 07 apr 2012, 17:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : effe de stem ontvet xD)

47ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 19:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hea, ik doe alles uit goedwil voor ons hoor :O
vanwaar al 2 stemmen? ><

48ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 20:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

mja ik ben er niet berust op.. Tachondar, 33% kans dat het een wolf is...

nu zullen er ongetwijfeld weer theorieen komen dat ik een wolf ben omdat ik zo laat stem:
ik stem zo laat omdat ik van 9u tot 17u op de voetbalvelden te vinden was (eigen wedstrijd+ andere wedstrijd meegedaan) en daarna rustig gegeten heb ed Wink
dus nu pas stemmen heeft dus simpelweg te maken met het feit dat ik nu pas de gelegenheid heb Smile

49ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 20:42

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wil voor een keer iemand dood Very Happy, dus ik stem ook op tachondar. Ik haat zwepen. *haalt een fles rum boven*

50ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 2 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 20:45

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ga toch niet elke ronde mijn onschuld moeten bewijzen hea --'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum