Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 00:06

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ja, maar zeg: geen rol verteld? Daarvoor kwam ik niet online. Surprised

127ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 07:26

Kauna

Kauna
Junior spammer

Enne hebben we voor al dit soort dwaalsporen geen café?
Jammer dat we de rol van Natjuh niet weten. Wel weten we dan dat er ook een verhullende ww is.

128ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 09:42

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mattio .. tevreden zijn met wa ik je geef e ? anders weet ik al wie de volgende op mijn 'dodenlijstje' is ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 600269
zkr nu, nadat dorien mij eens goed heeft gepest :'(:
en nee kauna'tje xD café das om te drinken Razz (en zeveren Razz)

129ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 14:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

We hebben inderdaad aardig lopen spammen vannacht, de offtopic-posts staan nu in het cafetaria.

https://weerwolfenco.actieforum.com

130ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 15:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, dan ben je er nog een paar vergeten in mijn optiek.

131ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 15:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

och, alles waar het woord 'wolf' in staat vind ik on topic genoeg Rolling Eyes nee, volgens mij is het zo wel weer leesbaar in ieder geval

https://weerwolfenco.actieforum.com

132ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 16:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben benieuwd naar het resultaat voor vanavond

133ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 16:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

nu weten we in ieder geval wél dat er een verhullende wolf inzit Smile

134ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 16:57

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm niet helemaal duidelijk nu en idd verhullende wolf weten we nu zeker
kom niet meer on line ivm verjaardag echtgenoot


135ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 17:00

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ging even op zoeken of het wel mocht ^^ De verhullende wolf. Ik bedoel; de wolven hebben hier verder niet aan bij gedragden


De verhullende wolf speelt als een normale wolf, maar heeft eenmalig de macht de rol(len) van de gestorven speler(s) van die nacht of dag te verhullen.
De verhullende wolf moet dit vooraf aan de spelleider doorgeven. De wolven zelf worden wel op de hoogte gebracht van de rol van de dode(n).
Tijd van actie: nacht


Moet "Tijd van actie: nacht" niet veranderd worden in dag/nacht?
"van die nacht of dag te verhullen." dat staat er namelijk wel..

136ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 17:32

Moustache

Moustache
Junior spammer

Lijkt me wel logisch om er dag van te maken, want het heeft weinig zin om de nachtelijke slachtoffers te verhullen, aangezien dat in 99,9% van de gevallen slachtoffers zijn van de wolven, en dus burgers......

Maar zeer waarschijnlijk dat we met natjuh wel een wolf kwijt, alhoewel we het nu natuurlijk niet helemaal zeker weten....

137ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 18:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

killerboths opmerking lijkt me inderdaad iets om even over na te denken, het is best verwarrend

138ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 18:18

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Backslide schreef:
Moet "Tijd van actie: nacht" niet veranderd worden in dag/nacht?
"van die nacht of dag te verhullen." dat staat er namelijk wel..

jep dacht ik ook dus heb het goedgekeurd

Tachondar schreef:killerboths opmerking lijkt me inderdaad iets om even over na te denken, het is best verwarrend
welke opmerking?
als het van gistrnavond was, negeer die dan gewoon hoor Razz die waren maar zottepraat ... dorien was mij eens goe aan het pesten dusja :s

139ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 19:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik had het ook over die van de verhullende weerwolf

140ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 20:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

's nachts verhullen kan overigens heel zinnig zijn als het bv om de ziener gaat, de ww dit weten en de burgers nog niet. Maar overdag is verwarrender.

141ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur di 10 apr 2012, 23:46

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

VERHAALJTE

142ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 00:07

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jaja het komt xD was aan't belle (das ook belangrijk)

143ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 00:12

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hier, extra lang en extra saai Very Happy
(nee ik hoop van niet xD)

------
Na dat ongelukkige accidentje hield iedereen zich maar stil. Er was niemand meer die nog een theorie had, een aanwijzing, of een mogelijke clou naar hoe ze die ‘weerwolf’ zouden ontmaskeren. Weerwolf, ja, zo ging het gerucht.

De vloek die op dit schip rust zegt namelijk dat bij een muiterij die er zich plaatsvond, niemand het overleefd had. De dwaze stuurman die probeerde de kapitein zijn gezag over zijn eigen schip af te pakken had er namelijk geen rekening mee gehouden dat er toen al een legende bestond over dat de kapitein van dit schip kapitein voor altijd was. Bij enig verzet tegen de kapitein zou deze dan ook veranderen in een geducht monster, maar zou hij nog maar de helft van zijn leven echt over zijn lichaam beschikken. De andere helft zou hij moeten delen met de geest van een wolf. En nu was het niet zoals de vele mythes rondom weerwolven zeggen, dat deze alleen maar zou tevoorschijn komen als het volle maan was. Neen dit gevaarte kwam naar boven bij vele omstandigheden, zoals wanneer het zich bedreigd voelt, of wanneer het storm of zee is, enz.… Maar vooral wanneer het honger had.

Dus toen er enige vorm van muiterij plaatsnam, kwam deze vloek over de kapitein terecht en veranderde deze in een weerwolf. Snel probeerden de matrozen te vluchten maar het wezen was zo snel dat geen enkele het kon ontsnappen. Enkelen probeerden zelfs over boord te springen, maar tijdens die gedaantewisseling was er iets onguurs dat in de lucht hong en was het mooie zonnige weertje van 5 secondjes geleden omgeslagen in een onweer van jezewelste. Dus de ongelukkigen die zo dachten te ontsnappen, daar werd niet eens meer een lichaam van terug gevonden.

Toch had dit monster, deze geest, dit gevaarte iets vergeten. Het had er echter geen rekening mee gehouden dat een menselijk lichaam niet ‘voor altijd’ meeging. Dus tijdens de jaren dat de kapitein, vergezeld van deze gedrocht, alleen rondzwierfde op zee werd hij langzaam ouder en ouder. Hij was waarschijnlijk wel de oudste mens die er ooit op aarde bestond, al meer dan een eeuw had hij de zeeën bevaren en er bleef nu nog maar amper iets meer over van hem dan zijn geraamte. Maar leven deed hij nog, daar zorgde het beest wel voor. Pas jaren later, toen zelfs zijn botten verbrokkelden, was het monster gedwongen om dat lichaam in de steek te laten. Bovendien was het onmogelijk voor hem om het schip te verlaten, wachtte het op een volgende kapitein. Zo doolde het schip nog jaren later over de zee tot enkele dagen gelden.



Nu het schip weer vaarde, met opzittenden, had het zijn kans schoon gezien en was van plan om enkelen van deze mensen te bezitten. Trouwens, door al die jaren al geen hapje meer geheten te hebben, had het ook zo’n honger. Hij was zo hongerig dat hij niet kon wachten totdat hij de ‘macht’ had en had de eerste avond al iemand opgegeten. Lekker was dat, overheerlijk, en meer zou hij krijgen. Dat dacht hij toch… Totdat een van zijn bezitte lichamen plots het leven liet. Aangezien hij zijn ‘geest’ had moeten verdelen over deze lichamen kon hij ze niet onsterfelijk maken, bijgevolg waren deze dus normale mensen als hij niet de macht over hen had.

Woedend was hij, hij had gehoopt deze nacht zijn buikje te kunnen voleten. Maar nu werd al een van zijn lichamen onbruikbaar. Hij huilde het uit in de donkere nacht en iedere opzittende hoorde dit schrille geklaag. Dit gejank duurde echter niet lang, al snel werd het een oorverdovend gegrom, zo luid dat het wel van overal leek te komen. Het beest wou eten, het beest zou eten! En of die domme passagiers van zijn schip het nu niet wouden sterven, toch zouden ze zijn hapjes worden.

Verblind van woede en honger sprong het op de eerste beste die hij tegenkwam. Door zijn razernij hield hij er geen rekening mee dat sommige mensen hem helemaal niet zo erg vinden en dat ze hem zelf wouden helpen. De burgertjes zelf, die zaten benauwd en vol angst in hun kajuit te wachten totdat de nacht zou over zijn. Schrik hadden ze van het gegrom en de gedachte dat zij de volgende zouden kunnen zijn. Maar toen hoorde iedereen een snap, net alsof een takje doormidden werd gebroken maar duizend keer zo luid, en het gekerm onmiskenbare gekerm van Drwho.
Deze had namelijk niks tegen dit wezen en wou uitzoeken hoe het ‘het’ kon helpen. Daarom had hij als enigste zijn kajuit verlaten en was zo te prooi gevallen door dit verblinde, woedende beest. Iedereen kon horen hoe hij om hulp riep en kon iedere hap onderscheiden die het beest nam uit zijn arme lichaam. Pas toen hij ophield met kermen en er geen geluiden meer waren van een lichaam dat aan stukken gereten werd durfden ze zich buiten hun kamer te begeven, op zoek naar waar DrWho lag.

Al snel vonden ze deze aan dek van het schip, maar buiten het ontzag voor zijn verminkte lichaam, hadden ze ook oog op de plannen die naast hem lagen. Het waren opzoekingen over de mythe van het schip, het ‘wezen’ en hoe hij het wou helpen. Hij had een kruis van een priester nagemaakt en hield een klein flesje water in de hand.
-----------

DrWho werd opgepeuzeld door een razende en uitgehongerde 'geest'
hij was de ketter

144ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 00:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ps: weet er iemand andere woorden voor 'maar'? ik vind (persoonlijk) dat ik dat woordje nogal veel gebruikt... maar dat is (trg maar moeten gebruiken voor wie het is apgevallen Razz) vooral omdat ik vind dat woorden zoals:
doch
echter
toch
niettemin
nochtans
......

het niet kunnen vervangen, ze daar niet op hun plaats zouden staan

PS2: srry dat het zo laat is... ik was een beetje bezig xD

145ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 00:19

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind helemaal niet dat je te vaak maar gebruikt

146ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 00:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

in zo'n kort tekstje 13x maar?

147ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 07:11

Moustache

Moustache
Junior spammer

Maar ik ben te lui om het op te zoeken... maar wat deed de ketter nu?

Maar zie je wel, twee keer maar in één zin kan best wel, maar dan heb je ook wat, maar zo vroeg op de morgen lijkt het nergens op, maar nu is het tijd om te stoppen....

148ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 07:38

Kauna

Kauna
Junior spammer

Een slecht hulpje eruit, dat is goed. Er vanuitgaand dat Natjuh slecht was moeten we zo doorgaan.

149ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 08:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moustache schreef:Maar ik ben te lui om het op te zoeken... maar wat deed de ketter nu?

Maar zie je wel, twee keer maar in één zin kan best wel, maar dan heb je ook wat, maar zo vroeg op de morgen lijkt het nergens op, maar nu is het tijd om te stoppen....

ketter was de slechte tegenhanger van de priester.
het heiligwater van de priester vermoord wolven en/of heks, het heiligwater van de ketter.. doet niets.
(Dus mits in goede situatie zou men dmv ketter ervoor kunnen zorgen dat wolven voor goed aangezien worden)

Over wolven gesproken.. geloof dat je niet meer bent wat je geweest bent Kauna.
blij dat ik je nog een keer gechecked heb voor de zekerheid ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 829688
(en voor wie het niet begrijpt, kauna wás medium.. en nu niet meer Smile )

150ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 6 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur wo 11 apr 2012, 08:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

niet leuk, nu ben ik dood. ach een laatste slok rum mss

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum