Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 13:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ok dan, nog 1 wolf te gaan Smile
En als ik mij niet vergis dus nog 3 slechten in het spel (2 hulpjes, 1 wolf) en dus 4 burgers..
t zou nog spannend kunnen worden ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 86336

177ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 17:18

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hopelijk xD die spannende spelletjes zijn altijd het tofste Razz

178ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 17:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

geef ik je gelijk in Razz

179ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 17:52

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Papegaai! Very Happy

180ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 19:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Je zou bijna zeggen dat je blij bent met de papegaai..

181ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 19:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ga de volgende als spelleider doen

182ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 12 apr 2012, 20:58

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Liever een papegaai dan een kanarie, toch? Very Happy

Liever een papegaai dan een kanarie, toch? Koppiekrauw! Very Happy

183ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 00:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zo killer, volgens mij ontbreekt hier iets? :O

184ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 01:31

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Killer krijgt een papegaai! Very Happy

Killer krijgt een papegaai! Koppiekrauw! Very Happy

(Ik ben de mijne zat... Sad)

185ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 07:35

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:
ps: srry maar ben met vrienden naar de ardennen gereden dus ga misschien de komende dagen wat minder knn online komen (niet dat dat jullie zal storen)
en als er typfouten in het verhaal staan, die zullen er in de vorige delen ook wel ingestaan hebben, maar dat komt omdat die pipos mij hier afleiden met drank Razz (btw: die waren raar aan het kijken hoor toen z edat lazen xD)

het zal hier wel door komen waarschijnlijk.. Rolling Eyes

186ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 12:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oeps, neit gezien xD

187ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 15:26

Moustache

Moustache
Junior spammer

ow, wil ik zien of ik de nacht heb overleefd, en zo ja, op wie ik nu moet gaan stemmen, is er nog helemaal geen verhaal.... Wie gaat er nu ook naar de ardennen toe als hij spelleider is in een ww-spelletje.... Crying or Very sad

188ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 16:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

is wel vervelend inderdaad.. de dag zal dan wel tot zaterdagavond duren neem ik aan

189ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 18:30

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

damm srry jongens ... echtwaar, ik was begonnen aan het verhaaltje .... en ik weet niet door wat maar blijkbaar niet afgemaakt confused

forgive me? Sad

-----

De geest was het beu dat hij telkens dat hij een paar goede lichamen had, hij er een verloor. Die stomme mensen kwamen daar telkens weer roet in zijn eten gooien. Dus voordat hij verder ging met lichamen te bezitten en dus minder hapjes over te houden, was hij van gedachte dat hij nu eerst maar eens smakelijk moest eten. En wie zou er lekkerder smaken dan die vervelende Hank? Hij was de reden dat hij zijn vorige lichaam verloren was. En hij was de reden dat de mensen samenkwamen en hun krachten verzamelden om zijn lichamen te doden.

Maar eenmaal dat deze vervelden lastpast van een Hank weg was, dan heb ik vrij spel! Hank die staat op mijn menu nu, daar heb ik nu wel genoeg over nagedacht. Ik zal in ieder geval geen fout meer maken zoals de vorige keer maar een ellendeling uit de wegruimen.

Al snuivende ging het gevaarte op zoek naar Hank, eenmaal hij zijn geur vast had wist hij direct waar op het schip deze zich bevond. Hij kon zo zeggen dat hij in het ruim was dat voorzien was voor de ruim op te bergen, meer nog, hij kon de exacte plaats zeggen waar hij stond. Hijzelf was namelijk ‘verbonden’ met het schip, dus alles wat daarop gebeurde, dat wist hij en je kon niks voor hem verbergen.

Toen ging hij naar dek en zocht de plaats vlak boven Hank. Wanneer hij daar eenmaal stond, nam hij eventjes diep adem en maakte zich klaar voor de aanval. Een bliksemsnelle klauw schoot naar beneden, door het hout en greep de kop van Hank vast. Daarna sleurde hij Hank terug naar boven, naar het dek. Aangezien het gat dat zijn arm in de vloer gemaakt had niet groot genoeg was zodat hank erin zou passen kwam hij hier hard tegenaan. Maar de wolf liet eventjes los en begon toen opnieuw, met vernieuwde kracht trok hij zo hard aan Hank dat deze dwars door het dek werd getrokken. Toen hij hier eindelijk stond zaten er grote splinters hout overal in zijn lichaam.

De wolf die eindelijk zijn hapje recht in de ogen kon kijken begon al tevreden zijn lippen af te likken. Hij grolde nog eens naar hank die daar pijnlijk stond en nog aan het twijfelen was of hij het op een lopen moest zetten of moest proberen aan te vallen. Veel tijd kreeg hij niet want toen hij net besloot weg te rennen en om hulp te roepen, sprong het grote beest op hem en smeet hem plat tegen het dek. Hij werd geplet onder het gewicht van het dier en kon zich geen vin verroeren, terwijl het monster hem aankeek met ogen waarin niks dan honger en woede af te lezen stond.
Het beest wou hank zoveel mogelijk schrik aanjagen om hem dan met een gruwelijke dood naar de hel te kunnen sturen. Hij gromde en zette zijn tanden in het vlees, maar beet niet. Hij huilde het uit van plezier en net alsof hij wou zeggen dat er niemand hank zou komen redden, dat hank er hier helemaal alleen voor stond en dat hij zich dus niet stil moest houde

Pas na enkele minuten, die voor hank wel eeuwen leken te duren, had gespeeld met hank en deze op meesterlijke wijze gemarteld had. Beet hij toe, met 1 grote hap, beet hij zijn hoofd los en smeet het overboord. De rest van zijn lichaam was niet om aan te zien, zoveel had hij ermee gespeeld, het vel en de spieren hingen los rondom de botten, ieder peesje afgerukt zodat hij geen enkele mogelijkheid meer had om te vluchten, laat staan om recht te staan. Maar voor de wolf maakte dit geen enkel verschil, een hapje was een hapje, en nu was dit zelfs lkkr mals. Dus bij begon smakelijk van hank zijn lijk hapjes te nemen totdat hij voldaan was, daarna verdween hij in het niets.
------

Hank is vermoord door de ’wolfgeest’
ik zou zeggen dat de dag nu begint tot morgenavond??
(beetje oneerlijk anders voor moesten er sommigen weg zijn nu en niet knn stemmen)
en nog is srry e

190ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 19:00

Backslide

Backslide
Junior spammer

En wat was hank? (: ik heb je vergeven hoor, killer(:

191ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 19:12

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ahja da ook nog .... damm da gaat echt ni same e xD
hank was de dorpsgek

192ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 13 apr 2012, 23:13

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik zal alleen morgen heel vroeg tijd hebben om te stemmen, daarom doe ik het nu maar vast als eerste... Uit mijn iene-miene-mutte kwam ik zelf, dus ik neem de naam die na mij komt in het alfabet: Moustache.

Ik zal alleen morgen heel vroeg tijd hebben om te stemmen, daarom doe ik het nu maar vast als eerste... Uit mijn iene-miene-mutte kwam ik zelf, dus ik neem de naam die na mij komt in het alfabet: Moustache. Koppiekrauw!

193ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 00:38

v8power

v8power
Spammer i.o.

morgen weinig tijd ivm feest verjaardag echtgenoot
mn stem gaat naar backslidevolledig random

rip hank

194ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 09:40

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Die zag ik (helaas) al aankomen Razz
t is nu aan jullie burgers Smile

195ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 13:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik stem op V8 en vraag ook aan iedereen die geen kwaad in zijn/haar zin heeft
met mij mee te stemmen. Het zal jullie echt niet teleurstellen Very Happy!!
Dit is géén actie om mijzelf te redden. K weet dat het nu spannend wordt, maar we kunnen winnen Very Happy

196ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 14:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

spannend Very Happy Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

197ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 18:20

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ben wel benieuw wie er dit potje zou winne xD alle hup stemmen jullie!

198ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 19:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:ben wel benieuw wie er dit potje zou winne xD alle hup stemmen jullie!
ik stem voor dorien ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 86336

199ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 19:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gelukkig luistert er niemand naar gekken Smile (en naar dooie gekken al helemaal niet)

https://weerwolfenco.actieforum.com

200ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 8 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 14 apr 2012, 19:40

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:ahja da ook nog .... damm da gaat echt ni same e xD
hank was de dorpsgek
ho stop. ik wás de dorpsgek! Razz (verleden tijd ^^)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum