Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 20:57

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ocharme tach xD niemand vertrouwt jou hier Razz

52ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 21:03

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

effe voorlopige telling gedaan... hier de resultaten:

Aan de leiding:
Tachondar : 4

dan met een goede achterstand:
Hanky : 2

en de rest, de niet zo populaire jongens / meisjes, met 1 stemmetje
Natjuh
Morkreb
Wooglepuff
Mattio

(tach, ik denk dat die zweepslagen uitdelen je niet echt populair hebben gemaakt)

53ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 21:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mag je niet eens een beetje de sfeer erin houden en proberen de pretmaker te zijn
en ze stemmen je dood, en dat op de eerste dag, echt gemeen Sad

54ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 21:24

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja... moest je maar gezegd hebben dat niemand moest roeien en je iedere dag rum kreeg e ?

55ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 22:22

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oke vervolgverhaaltje...
het wordt er precies niet beter op dus ik ga het de volgende keren misschien inkorten (zien we dan wel xD)
zoals altijd... het rode = het besluit

---
Bij het aankomen op het eilandje had iedereen gedacht dat ze zouden ontvangen worden door bezorgde inwoners, want zo’n ongeluk kwam je nu toch ook niet iedere dag voor zeker? Maar niets was minder waar, ze zetten nog maar voet aan wel en werden gemeden door de eilandbewoner… Overal waar ze passeerden werden de deuren en ramen gesloten, kinders werden naar binnen geroepen en de mensen versnelden hun pas om hen te meiden. Niemand begreep waarom.
Maar je kon het de eilandbewoners niet kwalijk nemen, deze dachten namelijk dat de ‘gelukkige avonturiers’ vervloekt waren omdat ze hevig in de vloek dat op het piratenschip rust geloofden. Daarom dachten ze dat het zopas gebeurde ongeluk al een slecht voorteken was. Dus moest er ook maar 1 iemand van hun in contact komen met deze vervloekte mensen zouden zij zeker ook hun noodlot bezegeld hebben.
Er zat dus niks anders op dan je rustig houden tot wanneer we de toestemming kregen om aan boord te komen van het piratenschip, dat nu in de baai voor het eilandje lag.

Pas toen de kapitein hun het nieuws kwam brengen dat ze hun moesten klaar maken kwam er weer wat leven in hen. Ze hadden hier de hele dag buiten gezeten, niks gedaan, amper aan eten geraakt en het was bovendien nog eens slecht weer met een beginnend onweer op komt. Net nu, voor deze ene keer, nu moest het slecht weer zijn? Dat kon toch niet? Met veel gemopper en gezeur volgen ze de kapitein en hoopten dat het vervolg van hun reis wat beter zou zijn.
Het aanblik van het piratenschip, dat nu niet ginder ver in de baai lag, maar bijna vlak voor hun neus aan de kade lag, was verbluffend. Dit maakte al een pak goed en de mensen begonnen te drammen om als eerste aan boort te komen. Er was zoveel geduw en getrek op die smalle loopplank dat de mensen er amper konden blijven staan. Natuurlijk was het slechte weer dat voor grote golven zorgde hier geen hulp. Daardoor begon het schip namelijk gevaarlijk heen en weer te deinen, soms kwam het wel zo dicht dat de mensen geloofden dat het de steiger zou rammen en hen allemaal in zee zou gooien. Hoe langer het duurde hoe slechter het weer werd, dus begonnen de mensen ongeduldig en angstig te worden, waardoor ze nog meer begonnen te duwen om aan boort te geraken.

Pas toen iedereen plots eens ijzingwekkend gilletje hoorde zagen ze dat er iemand van de loopplank viel. Tachondar die als eerste aan boord wou zijn om zichzelf als kapitein uit te roepen, was het roekelooste van hen al en probeerde zelfs over de hoofden van die voor hem te springen... met alle gevolgen van dien.
Er werd snel een reddingsboei uitgeworpen en Tachondar had deze snel vast, maar ondanks deze ging hij bij iedere golf dat er op hem afkwam eens kopje onder. Toch was iedereen gerustgesteld en dachten ze dat Tachondar wel snel aan op het droge zou gehaald worden. Niemand zag namelijk een stel dreigende vinnen die snel dichterbij kwamen in die onstuimige zee.
Pas toen deze begonnen cirkeltjes te zwemmen rond hun heerlijke hapje hadden de omstaanders dit door en begonnen ze te gillen dat Tachondar snel uit het water moest komen. Dit was natuurlijk al te laat, want bij de volgende golf dat over Tachondar kwam bleef hij kopje onder. De haaien hadden hun vele rijen vlijmscherpe tanden vastgezet in Tachondar en zwommen ermee dieper en dieper.

Na enkele minuten te staren naar de zee die eventjes felrood kleurde zagen de mensen terug iets naar boven komen, het was Tachondar’s toegetakelde lijf. Althans dat dacht men, een lichaam waarvan de romp vanaf het midden tot boven mankeerde en waaraan nog maar 1 arm en 1 been hing, was moeilijk te herkennen als Tachondar ’s lichaam.
---

besluitje:
Het gedrum en gedram heeft TACHONDAR het leven gekost
hij was de HACKER


56ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 22:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is jammer, was interessant te zien wat die rol doet. In elk geval zijn er kandidaten genoeg voor de volgende dag om op te stemmen.
Zijn er geen gele kanaries???

57ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 22:52

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Kauna schreef:
Zijn er geen gele kanaries???

ah jawel.. dank je om mij er nog eens op te wijzen
(dacht dat ik iedere naam gezien had, maar graafje heeft vergeten te stemmen blijkbaar :s)

dus: Graafoto --> jij krijgt 1 papegaai
(srry maar als je nu toch een piraat bent kan je daar moeilijk met een kanarie op je schouder zitten e?)

58ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 22:53

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik had liever een slechte rol eruit zien gaan alhoewel ik nog altijd niet goed weet wat je nou met een neutrale rol aan moet

59ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 22:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik had het ook zeer graag eens toegepast natuurlijk...
zover ik weet hebben we dit enkel nog maar 1 keer gebruikt toen graaf spelleider was
tsk, ik ben tegenwoordig altijd een van de 1ste verdachten --'

60ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 23:00

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja dan moet je maar proberen de neutralen bij jouw groep te krijgen e Razz
en tach... ken je die uitdrukking 'met wortel & stok' ofzoiets??
ipv ons af te beulen en ons te laten roeien en met de zweep te dreigen zou je ons een drankje moeten aanbieden zo af en toe ^^
ze zouden je veel liever zien dan xD

61ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 23:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er moet eerst gewerkt worden voor je een beloning krijgt, en het is de 1e ronde dat
ik nog eens zo uitbundig mee met het verhaaltje doe.
Doen jullie maar, de persoon met het meest maritieme kennis hier lynchen, ik hoop
dat jullie sterven van uitdroging, is de ergste dood op zee die je kunt hebben ^^

62ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur za 07 apr 2012, 23:15

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

no problem, dan bellen we wel een heli dat wat water komt droppen bij ons

63ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 00:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoe plan jij om een heli te bellen?

64ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 00:02

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

we zijn het jaar 2012 en vlakbij de kust... dus met een GSM?

65ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 00:54

Moustache

Moustache
Junior spammer

Oeps, helemaal vergeten dat we al konden gaan stemmen..... Heb ik een gele kanarie gekregen?

66ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 09:53

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, nee jij nog niet. Als je je mond gehouden had was ie aan je voorbij gegaan. Killerboth heeft nog wat moeite om alle niet-stemmers te vinden Very Happy
@Tachondar: sommigen hebben die pech een tijdje, ik heb dat ook gehad en Moustache ook. Houd moed!!

Iedereen een fijne Pasen gewenst.



Laatst aangepast door Kauna op zo 08 apr 2012, 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

67ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 10:04

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

aaaaarggghhh GVD miljaarde dieu....
sorry moustacheke twas zoals kauna het zegt.... ik heb er blijkbaar problemen mee om al die inactieve landrobben te vinden hier ...
mja het is ook geen schattenjacht e dan zou ik pas uitblinken xD

maar moustachke krijgt dus ook nen papegaai Neutral

68ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 10:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

killerboth schreef:we zijn het jaar 2012 en vlakbij de kust... dus met een GSM?

gsm werkt niet op zee, en dan nog heb je het nummer niet om een heli te bereiken Razz

69ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 11:27

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik zen den promoter van da reisje hier e?... ik regel alles + in die droomwereld zen ik miljardair... heb wel een paar heli's ter beschikking dus Razz
en anders... satelliettelefoon?
btw: ik wist niet dat doden konden spreken xD

70ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 13:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben nu het spook geworden die jullie allemaal zal opjagen, eigen schuld Razz

met een satelliettelefoon raak je er inderdaad, maar dan moet je nog de juiste satelliettelefoon hebben
en de goeie frequentie of kanaal :p

71ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 13:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

gij gvd ... ga maar snel trg naar uwen dodenhoek of ik verban u xD
mij ier altijd uit mijn droomwereldje komen verjagen :'( hoe durf je

72ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 14:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tjah, had je me best kapitein gemaakt :p

73ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 14:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dan zaten we nu met een lijk achter het roer? nee dank u

74ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 14:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat lijkt is nog steeds de beste optie :p

75ronde # 59 - luxe piratenavontuur - Pagina 3 Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur zo 08 apr 2012, 18:30

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach wie kan er nu niet achter het roer staan? -hik- *haalt nog een fles rum boven*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum